Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 19:25
knorretjuh
knorretjuh is offline
@immortelle @ AnneElise
Thnx voor de tips! Heb weer wat meer zelfvertrouwen . K zie haar morgenavond weer dus k ga maar s nadenken wat k kan zeggen. En dan gwn wat lef hebben .
Maarja k weet ook niet of ze t uberhaupt wel leuk vindt als k iets zeg. K bedoel ze heeft me al een keer 'zachtjes' afgewezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2011, 18:55
!maybe!
!maybe! is offline
Dit wordt een lang verhaal XD
Ik ben 14, ik zit in de 3e klas en ik vind een jongen bij me op school erg leuk, ik denk dat ik nu al bijna een jaar verliefd op hem ben.
Hij zit in de 4e en is 15 bijna 16 (over een paar weken), In het begin van het schooljaar dacht ik: laat ik hem maar vergeten, ik ben toch te verlegen om op hem af te stappen en dingen te vragen enzovoorts. Maar dat vergeten lukt namelijk niet.
Hij staat in de pauzes altijd in de hal bij de kluisjes, meestal heb ik wel een smoesje om er langs te lopen en dan zie ik hem altijd, maar niet altijd omdat we verschillende pauzes hebben. 3 weken geleden stond ik met mijn vriendinnen bij een lokaal te wachten -verkeerde lokaal maar ik dacht dat het de goede was-. Opeens komt hij met nog een vriend eraan lopen en gaat hij bij de deur staan. 'Ga weg, wij hebben hier les' zei hij. Wij: Ja daaag, we gaan niet weg want Wij hebben hier les. Toen begon hij mij met een liniaal te porren en toen liepen wij maar weer weg. Bleek dus dat mijn vriendin wel wist dat we in een ander lokaal hadden maar ze zei het niet XD. en vorige week zat ik in de kantine, hopen dat hij ook pauze had. Ik rond kijken. Ik zag hem niet maar wel 2 jongens van zijn vriendengroep. Ik dacht: aaah jammer, hij zal dus geen pauze hebben. Ik verder praten met mijn vriendinnen en ik keek gewoon de kantine door. Loopt hij daar met zijn vrienden en kijkt ie mij aan. Ik snel weer wegkijken en gewoon weer met vriendinnen praten. Kijk ik aan het eind van de tafeltjes, staat hij daar te praten en tegelijkertijd kijkt ie mij weer aan. Ik weer wegkijken en onopvallend pak ik mijn mobiel en klooi er een beetje mee. Opeens stoot een vriendin me aan en ik kijk op. Loopt hij langs en zegt ie extra hard: woow lekkere chicks hier, zegt een vriend: ga er dan naartoe joh, de rest hoorden we niet meer want ze liepen de gang in. Maar sindsdien kijken zijn vrienden me heel doordringend aan, soms staren ze gewoon naar me, het begint eng te worden. of ze lopen langs met een big-smile op hun gezicht,
maar vindt hij me leuk?? ik weet het echt niet, en ik heb geen lef genoeg om op het af te stappen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:14
knorretjuh
knorretjuh is offline
Citaat:
Dit wordt een lang verhaal XD
Ik ben 14, ik zit in de 3e klas en ik vind een jongen bij me op school erg leuk, ik denk dat ik nu al bijna een jaar verliefd op hem ben.
Hij zit in de 4e en is 15 bijna 16 (over een paar weken), In het begin van het schooljaar dacht ik: laat ik hem maar vergeten, ik ben toch te verlegen om op hem af te stappen en dingen te vragen enzovoorts. Maar dat vergeten lukt namelijk niet.
Hij staat in de pauzes altijd in de hal bij de kluisjes, meestal heb ik wel een smoesje om er langs te lopen en dan zie ik hem altijd, maar niet altijd omdat we verschillende pauzes hebben. 3 weken geleden stond ik met mijn vriendinnen bij een lokaal te wachten -verkeerde lokaal maar ik dacht dat het de goede was-. Opeens komt hij met nog een vriend eraan lopen en gaat hij bij de deur staan. 'Ga weg, wij hebben hier les' zei hij. Wij: Ja daaag, we gaan niet weg want Wij hebben hier les. Toen begon hij mij met een liniaal te porren en toen liepen wij maar weer weg. Bleek dus dat mijn vriendin wel wist dat we in een ander lokaal hadden maar ze zei het niet XD. en vorige week zat ik in de kantine, hopen dat hij ook pauze had. Ik rond kijken. Ik zag hem niet maar wel 2 jongens van zijn vriendengroep. Ik dacht: aaah jammer, hij zal dus geen pauze hebben. Ik verder praten met mijn vriendinnen en ik keek gewoon de kantine door. Loopt hij daar met zijn vrienden en kijkt ie mij aan. Ik snel weer wegkijken en gewoon weer met vriendinnen praten. Kijk ik aan het eind van de tafeltjes, staat hij daar te praten en tegelijkertijd kijkt ie mij weer aan. Ik weer wegkijken en onopvallend pak ik mijn mobiel en klooi er een beetje mee. Opeens stoot een vriendin me aan en ik kijk op. Loopt hij langs en zegt ie extra hard: woow lekkere chicks hier, zegt een vriend: ga er dan naartoe joh, de rest hoorden we niet meer want ze liepen de gang in. Maar sindsdien kijken zijn vrienden me heel doordringend aan, soms staren ze gewoon naar me, het begint eng te worden. of ze lopen langs met een big-smile op hun gezicht,
maar vindt hij me leuk?? ik weet het echt niet, en ik heb geen lef genoeg om op het af te stappen
Njah t lijkt me typisch jongetjesgedrag . Beetje opscheppen tegen hun maten en naar meisjes kijken. Tsjah ik zou niet weten of die je gwn leuk vindt net als andere meisjes of anders leuk. Dan zul je toch echt zelf iets moeten ondernemen
Als je tegen m zegt dat je m leuk vindt heb je wel een kans denk k. Maar heb je z'n hyves of facebook of msn niet? Vraag dat anders eerst?
Jongens kunnen zich heel anders gedragen als ze in een groepje met vrienden zijn dan als ze alleen zijn . Doe ik zelf ook.
Mssn kunnen andere mensen nog helpen?

Ps @ immortelle en @anneelise ze was ziek gister volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:21
immortelle
immortelle is offline
@ knorretje: dat is jammer, hopelijk volgende keer meer geluk
@maybe: wat knorretje zegt. jongens doen idd anders in groep dat alleen. mss moet je eens met hem proberen praten bij de kluisjes. ik ben zelf ook allesbehalve een held in mensen (waar ik verkiefd op ben) aanspreken, maar gewoon eens een grappige opmerking of zo tegen hem zeggen en kijken hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:35
!maybe!
!maybe! is offline
@knorretjuh & immortelle,
bedankt voor de tips, ik heb zijn hyves wel, maar zijn msn niet, hij is alleen nooit online op hyves..
en het probleem is dat ik heel erg verlegen ben en ik heb al een keer iemand gevraagd maar hij heeft me toen afgewezen en het aan de hele school doorverteld en ik ben toen erg gepest, ik zit nu op een andere school en ik durf niet zo goed meer om op iemand af te stappen, zelfs op hyves niet want dan kun je dus alles doorsturen, ik weet niet of hij dat zou doen maar ik wil het risico dus niet nemen, hmm ik weet het niet meer, gewoon zo laten denk ik, en bedankt voor jullie tips..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:46
knorretjuh
knorretjuh is offline
Citaat:
@knorretjuh & immortelle,
bedankt voor de tips, ik heb zijn hyves wel, maar zijn msn niet, hij is alleen nooit online op hyves..
en het probleem is dat ik heel erg verlegen ben en ik heb al een keer iemand gevraagd maar hij heeft me toen afgewezen en het aan de hele school doorverteld en ik ben toen erg gepest, ik zit nu op een andere school en ik durf niet zo goed meer om op iemand af te stappen, zelfs op hyves niet want dan kun je dus alles doorsturen, ik weet niet of hij dat zou doen maar ik wil het risico dus niet nemen, hmm ik weet het niet meer, gewoon zo laten denk ik, en bedankt voor jullie tips..
Ik ben zelf ook erg verlegen en heb ook al eens iemand gevraagd. Maar die heeft me toen ook afgewezen en we kregen (en hebben nog steeds) flinke ruzie mede daarom dusja k kan t goed begrijpen.
Ik zit nu ongeveer met hetzelfde probleem (zie boven) maar mssn kun je naar een van z'n vrienden stappen en daar es mee praten? Mssn durf je t dan beter? Of wacht tot Valentijnsdag, zorg dat je een van z'n vrienden in vertrouwen neemt, of desnoods iemand van je eigen vriendinnen, en geef hem zo een kaartje of iets dergelijks?
Een andere optie is om alles of niets te spelen en gwn naar hem toe te stappen als die een keertje ergens alleen staat. Of vragen of je keer samen naar school fietst ofzo?
Hij kan ook wel denken van goh dat is toch wel een erg leuk meisje maar ik durf er niet op af te stappen want straks dit en straks dat . En daarom doet ie misschien nu wel zo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 07:33
immortelle
immortelle is offline
ik ben ook al afgewezen geweest en dat voelt idd klote. ze heeft het wel niet aan iedereen doorverteld.
maar niet iedereen is hetzelfde. het is niet omdat die ene dat deed dat de volgende dat ook zal doen.
en als hij in het slechtste geval je afwijst (ik hoop voor jou van niet) dan kun je hem nog altijd vragen of hij het aan niemand wil doorvertellen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 22:22
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Jammer, maar geef de hoop niet op .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 10:15
immortelle
immortelle is offline
dat is idd wel jammer, maar zoals batave zegt: niet opgeven.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 17:20
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
idd niet opgeven je was net zo ver
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 22:14
xRealprO-ACAB
xRealprO-ACAB is offline
bij mij is et dus zo: vriendinnen van een meisje komen onder economie zo naar mij toe (kut les btw ) ''ja schrijf wat in mijn agenda'' dus ik zo prima.. ''hee alles goed'' ''jmj?? ps wat vind jij van ....'' paar dagen daarover de hele tijd lullen enz enz.. zeggen ze nu dat ze op me WAS en niet is.. en nu ben ik dus op haar en zij (wat ik uit het verhaal van haar vriendinnen kan opmaken) dus waarschijnlijk niet op mij... weten jullie of ze me nou juist willen uithoren en dat ze wel op me is ofnoo..? ty alvast
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 16:02
Sam0
Sam0 is offline
Vorige week heb ik een date gehad met een meisje van 15 en heb soms het idee dat ze me leuk vind en de andere keer denk ik weer hmm valt weer mee.
Hoe kan ik erachter komen of ze me leuk vind of niet.
Verder komen we elkaar niet echt vaak tegen op school maar spreken mekaar wel vaker per SMS.
Komende zaterdag heb ik met haar afgesproken en vanwege dit weer ga ik liever ergens binne zitten maarja, vermeid nu nog even liever mijn ouders.
Dus ik vraag me ook af waar moet je heengaan als het donker en koud is en zij mag nog niet naar een bar natuurlijk.
Wij zijn ook niet echt van de cafe's of restaurantjes etc. Bossen zijn er hier niet in de buurt alleen een dijk en dan het ijsselmeer XD. maarja dan bevries je weer in de wind.
Hoewel je elkaar dan wel lekker op kan warmen maarja, 3 uur hou je dan niet vol.
Ik weet het nu gewoon niet ahah.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 16:16
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
bij mij is et dus zo: vriendinnen van een meisje komen onder economie zo naar mij toe (kut les btw ) ''ja schrijf wat in mijn agenda'' dus ik zo prima.. ''hee alles goed'' ''jmj?? ps wat vind jij van ....'' paar dagen daarover de hele tijd lullen enz enz.. zeggen ze nu dat ze op me WAS en niet is.. en nu ben ik dus op haar en zij (wat ik uit het verhaal van haar vriendinnen kan opmaken) dus waarschijnlijk niet op mij... weten jullie of ze me nou juist willen uithoren en dat ze wel op me is ofnoo..? ty alvast
Hoe reageerde jij op die vraag dan? Wat vond je van haar?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 17:17
xRealprO-ACAB
xRealprO-ACAB is offline
Meteen volgde de vraag: vind je haar leuk.. (was op msn) ik zeg zo van misschien wel misschien niet.. al dat praten enz al die vragen is dus op msn.. vergeten te zeggen soz.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 22:01
Miss<3
Avatar van Miss<3
Miss<3 is offline
Ik vind een jongen leuk uit mijn klas
maar ik durf niet met hem te praten op hyves of msn (hij heeft geen fb), bij alle andere jongens uit mijn klas gaat dat juist heel makkelijk. Maar met hem durf ik alleen in het echt te praten
Iemand een idee of ik toch gewoon tegen hem moet gaan praten op hyves ofzo of dat ik gewoon alleen op school met hem moet blijven praten. (dan is het wel wat moeilijker om écht met hem te flirten ofzo omdat er dan vaak veel mensen bij zijn)
__________________
I love you more then my teddy, but sssssht, don't tell him! <3
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 18:55
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Meteen volgde de vraag: vind je haar leuk.. (was op msn) ik zeg zo van misschien wel misschien niet.. al dat praten enz al die vragen is dus op msn.. vergeten te zeggen soz.
Oke nu vat ik het niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 21:01
xRealprO-ACAB
xRealprO-ACAB is offline
laatmaar dan
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 22:52
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het gedaan! Ik zal het verhaal even vertellen haha. Ik werk dus in een slijterij, en een tijdje terug had ik met de leuke beveiliger (hij heet trouwens Rutger) een gesprek over alcohol enzo, hij drinkt niet, maar flügeltjes vind tie wel lekker Hij had met dit ongeveer 4 weken geleden verteld.. Vandaag had ik 2 flügels ingepakt en aan die flesjes een papiertje met m'n nummer geplakt, en erbij geschreven: Wel met mij delen he! Dit pakje had ik nog even opzij gelegd..
Je hebt dus ook van die flesjes die heten "Vluggertje". Ik had 2 flesjes meegenomen en in m'n zak gedaan. Toen hij langskwam voor een praatje fluisterde ik in zijn oor: Heb je zin in een vluggertje? Hij werd knalrood en wist niet wat tie moest zeggen Nou toen haalde ik dat flesje maar tevoorschijn, en hij kon er hartelijk om lachen (gelukkig).. Nou ging die weer ff weg, en na 10 minuten stond tie alweer in de winkel: Je hebt echt wat losgemaakt! Ik had hem, mijn collega en mezelf de rest van de avond de slappe lach bezorgd! Vervolgens liepen we heel de avond naar elkaar te grijnzen en te doen.
Nadat ik de winkel had afgesloten liep ik met m'n collegaatje naar hem toe en gaf hem dat pakje (die flügels) en zei dat tie het pas mocht openmaken als ik weg was. Een halfuur later kreeg ik een smsje!!!!!! Het was echt super leuk, en het ging over de dubbele betekenissen van vluggertjes (een beetje sexistisch dus wel), totdat hij na 12 smsjes vertelde dat hij een vriendin heeft WTF.. Hij zei nog dat hij haar trouw wou blijven etc.. Balen dus
wel erg goed gedaan zeg!!! (zou ik waarschijnlijk niet zo goed hebben gedaan

YOU SHOT YOU HIT, but the bird wasn't dead and cept flying
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 23:54
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het gedaan! Ik zal het verhaal even vertellen haha. Ik werk dus in een slijterij, en een tijdje terug had ik met de leuke beveiliger (hij heet trouwens Rutger) een gesprek over alcohol enzo, hij drinkt niet, maar flügeltjes vind tie wel lekker Hij had met dit ongeveer 4 weken geleden verteld.. Vandaag had ik 2 flügels ingepakt en aan die flesjes een papiertje met m'n nummer geplakt, en erbij geschreven: Wel met mij delen he! Dit pakje had ik nog even opzij gelegd..
Je hebt dus ook van die flesjes die heten "Vluggertje". Ik had 2 flesjes meegenomen en in m'n zak gedaan. Toen hij langskwam voor een praatje fluisterde ik in zijn oor: Heb je zin in een vluggertje? Hij werd knalrood en wist niet wat tie moest zeggen Nou toen haalde ik dat flesje maar tevoorschijn, en hij kon er hartelijk om lachen (gelukkig).. Nou ging die weer ff weg, en na 10 minuten stond tie alweer in de winkel: Je hebt echt wat losgemaakt! Ik had hem, mijn collega en mezelf de rest van de avond de slappe lach bezorgd! Vervolgens liepen we heel de avond naar elkaar te grijnzen en te doen.
Nadat ik de winkel had afgesloten liep ik met m'n collegaatje naar hem toe en gaf hem dat pakje (die flügels) en zei dat tie het pas mocht openmaken als ik weg was. Een halfuur later kreeg ik een smsje!!!!!! Het was echt super leuk, en het ging over de dubbele betekenissen van vluggertjes (een beetje sexistisch dus wel), totdat hij na 12 smsjes vertelde dat hij een vriendin heeft WTF.. Hij zei nog dat hij haar trouw wou blijven etc.. Balen dus
Dat is jammer, maar wel leuk gedaan. Maar voelt het goed om het in ieder geval gedaan te hebben?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 16:59
immortelle
immortelle is offline
ik vind het echt jammer voor jou amanda
wel goed dat je het gedaan hebt, nu kun je tenminste doorgaan
proficiat
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 19:43
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Dankjewel immortelle! We hebben heel veel lol gehad gisteravond, dus het was het allemaal wel waard. Jammer is het zeker, maar misschien komt er een leuke vriendschap uit voort.. Het klikt heel goed tussen ons, maar stoken in een relatie zou ik nooit doen!
.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 21:31
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Wow leuk om te lezen hoe iemand met de tips die hij/zij hier heeft opgedaan ook echt op pad gaat. Amanda echt jammer, maar zoals je zegt weet je nu waar je aan toe bent. Zie je niet vaak dat er mensen posten hoe het uiteindelijk is afgelopen. Veel geluk verder.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 23:11
xRealprO-ACAB
xRealprO-ACAB is offline
haha jmmr amanda, idd leuk bedacht en voor de rest: in myn vorige reactie(s) snapten jullie vry weinig van myn verhaal... maar ik wil t ff kwyt, ik heb nu dus met haar
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 18:49
ikke1
ikke1 is offline
Oke ik zit in de brugklas en vindt een meisje leuk, alleen zijn er al 3 harten bij haar gesneuveld
en ik denk niet echt dat ik veel kans maak. Het kan ook zijn dat iedereen haar bijna leuk vindt door de grote cup b of kleine c. Iemand tips?
en we hebben wel veel contact maar dat zal net iets meer dan met de rest zijn
van de klas
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 18:57
ikke1
ikke1 is offline
kunnen jullie de tips please geven voor valentijn?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:53
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Oke ik zit in de brugklas en vindt een meisje leuk, alleen zijn er al 3 harten bij haar gesneuveld
en ik denk niet echt dat ik veel kans maak. Het kan ook zijn dat iedereen haar bijna leuk vindt door de grote cup b of kleine c. Iemand tips?
en we hebben wel veel contact maar dat zal net iets meer dan met de rest zijn
van de klas
Hi @ikke1, ik denk dat het een beetje moeilijk is om hier een duidelijke reactie op te geven, aangezien het nogal kort en onduidelijk is.

Maar zie het zo; niet geschoten is altijd mis én het is bijna valentijn! Grijp op een (evt. anonieme) manier je kans!

Ps: Zeg me dat je haar niet leuk vindt om haar cup!?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 21:01
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Misschien is het moeilijk voor hem omdat hij jou ook wel leuk vond. Maar nu dus blijkt dat jij hem ook leuk vindt is het lastig omdat hij ook niet ontrouw aan zijn vriendin wil zijn.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 17:20
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hm zou kunnen, ik vind het echt jammer allemaal
Life's a bitch. Misschien moet je hem om een wat duidelijkere uitleg vragen?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 17:22
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Eigenlijk zou ik ook willen dat ik weer eens om goed liefdesadvies kon vragen. Helaas lopen er te weinig leuke jongens rond waardoor ik geen eens advies nodig heb. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:05
LOVE THE GAME
LOVE THE GAME is offline
@ amanda
rutger vind je duidelijk leuk hij vind zijn vriendin ook nog leuk hij zit nu met een twee strijd...
blijf vooral vrienden met hem er kan altijd wat gebeuren
dat hij de heletijd naar je kijkt bevestigt dit allemaal
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 19:10
jawiljewelweten
jawiljewelweten is offline
hallo ik heb een vraag over een meisje. hopen dat jullie me kunnen helpen,

ik vind al een tijdje een meisje luek maar weet niet of zij mij luek vind lijkt van wel.
het ging zo:

toen ik haar nie zo lang kende waren we op feest en ik stond te smsen en opeens trekt ze me telefoon uit me hand vervolgens zet ze haar nummer er in. dus ik stuur haar op die avond een smsje dit mijn nummer krijg ik terug. thanx xxx.

dus stuur paar weken later een smsje van ik vind jou wel een luek meisje enzo krijg ik terug,zij zij ik denk dat jij er meer achter zoekt dan alleen vrieden en dat doe ik niet xxx.

ik sms altijd van slaap lekker en goeie morgen Xxxx krijg ik het zelfde terug we smsen kij veel. even later we waren aaant smsen (alweer) en, ik zij van wat ben je aant doen Xxxx kijg ik terug, zij zij aant oppasseen en een beetje over ja zwetsen tegen dat meisje waar ik op moet passen Xxxx. maarja soms als ik haar zie is ze vaak bij ander jongens en dan kijkt ze wel naar me af entoe maar ze zegt niet veel. maar als ik haar aleen spreek ofzo of we zijn bij die ouders op bezoek dan praat ze wel veel. maarja mijn zus kent haar ok wel en me zus zij dat zij mij kij luek vind maarja weet niet of dat waar is.

willen mensen aub reageren wand zit er egt mee. graag tips of andworden van of het als vriendschap bedoel is of meschien we dat ze me luek vind

GR
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 19:19
jawiljewelweten
jawiljewelweten is offline
hallo ik heb een vraag over een meisje. hopen dat jullie me kunnen helpen,

ik vind al een tijdje een meisje luek maar weet niet of zij mij luek vind lijkt van wel.
het ging zo:

toen ik haar nie zo lang kende waren we op feest en ik stond te smsen en opeens trekt ze me telefoon uit me hand vervolgens zet ze haar nummer er in. dus ik stuur haar op die avond een smsje dit mijn nummer krijg ik terug. thanx xxx.

dus stuur paar weken later een smsje van ik vind jou wel een luek meisje enzo krijg ik terug,zij zij ik denk dat jij er meer achter zoekt dan alleen vrieden en dat doe ik niet xxx.

ik sms altijd van slaap lekker en goeie morgen Xxxx krijg ik het zelfde terug we smsen kij veel. even later we waren aaant smsen (alweer) en, ik zij van wat ben je aant doen Xxxx kijg ik terug, zij zij aant oppasseen en een beetje over ja zwetsen tegen dat meisje waar ik op moet passen Xxxx. maarja soms als ik haar zie is ze vaak bij ander jongens en dan kijkt ze wel naar me af entoe maar ze zegt niet veel. maar als ik haar aleen spreek ofzo of we zijn bij die ouders op bezoek dan praat ze wel veel. maarja mijn zus kent haar ok wel en me zus zij dat zij mij kij luek vind maarja weet niet of dat waar is.

willen mensen aub reageren wand zit er egt mee. graag tips of andworden van of het als vriendschap bedoel is of meschien we dat ze me luek vind

GR
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 19:29
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
zoals hier al heel vaak boven genoemd is: Het haar vragen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 20:18
jawiljewelweten
jawiljewelweten is offline
ja dat weet ik maarja denk als het zo gaat dat hen niet egt voor vriendschap gaat of licht dat aan mij:$
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 14:28
saadiie
Avatar van saadiie
saadiie is offline
Haha, op je gevoel af gaan!
& niet treuzelen, het komt goed, als je maar je zelf blijft.
Toch?
__________________
Kan b3ik.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:18
jawiljewelweten
jawiljewelweten is offline
ja ok nouwja ze heeft me afgwezen ze had geen gevoelens voor mij

en op eens allemaal andere smsjes daarna maarja negeer haar gewoon sms niet meer enzo

maar staat ze te zoenen met een vriend van mij maarja kan hem niet slaan wand is vriend van mij

dus voel me zwaar KUD
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 09:23
immortelle
immortelle is offline
dat is idd wel klote?
misschien is haar even negeren tot je er een beetje over bent mss idd het beste.
meer advies kan ik je niet geven behalve:
onthoudt dat je de enige niet bent.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 10:37
Verwijderd
Oh en je hoort sowieso geen mensen te slaan, zelfs als ze niet je vrienden zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 14:54
Joran Darkholme
Joran Darkholme is offline
hi,
ik ben joran 14 jaar en ik ben een beetje verliefd op een meisje uit mijn klas, ik heb vermoedens dat zij dat ook is maar ben niet helemaal zekr hoe merk je dat iemand op jou is?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 15:01
Verwijderd
Als iemand je leuk vindt kijkt ze vaak naar je. Ze lacht vaak om je en (kan hoeft niet) wordt rood als je bij haar bent of iemand zegt: heey jullie passen echt bij elkaar of vindt je hem leuk. En ze is vaak op de plekken waar jij bent
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 15:29
Joran Darkholme
Joran Darkholme is offline
cool dankje ik zal er op letten !
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 20:28
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 16:28
Verwijderd
vraag gewoon ns of ie mee iets leuks gaat doen en zie daarna gewoon wat ervan komt....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 20:44
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 13:15.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 07:15
Verwijderd
mss is het handiger als je dan iets onderneemt met n groepje, dan valt t ws minder op dat t jou om hem draait....
zijn er geen klasgenoten waar jullie beide goed mee op kunnen schieten ofzo??
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 08:28
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 13:16.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 12:37
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Ik zou niet met een groepje gaan als je meer met een jongen wilt dan alleen vriendschap. Dat werkt gewoon niet. Iedereen valt je lastig of gaat zich er mee bemoeien. Als je wat wilt moet je met z'n 2en afspreken. En of je er voor moet gaan.. dat ligt helemaal aan jou! Daar kunnen wij niks over zeggen! Ik heb laatst een relatie met een hele goede vriend van mij gehad, puur omdat hij mij leuk vond en ik dacht ik hem ook (we konden toch zo goed opschieten!) maar we hadden 2 maanden en ik vond het niks. Het was niet meer mijn vriend, maar vriendje. Ik kon geen flauwe sexgrap meer maken zonder dat er meteen een boodschap achter zat. Nee. Ik vond het niks. Dus het ligt helemaal aan jou!

Maar vraag het hem gewoon eens! En je hebt gelijk, jongens zeggen niet snel dat ze je leuk vinden, pas nadat jij dat hebt gezegd. Vraag hem gewoon hoe hij erover denkt en of jullie eens zouden kunnen gaan daten!

xxx

Laatst gewijzigd op 23-03-2011 om 04:49. Reden: quote weggehaald op verzoek
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 13:22
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 17:12
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
We zijn na 4 maanden weer contact gaan zoeken, maar hij bleek nog steeds wat voor mij te voelen, en ik niet voor hem. Daarom heb ik hem dit gewoon meteen verteld, zodat er geen rare situaties/gedachten ontstaan! En trouwens, het juiste moment bestaat in mijn ogen niet. Beter vertel je het gewoon op het moment dat je er echt achter staat, ipv maanden naar een bepaald moment toe te leven (het gaat toch tegenvallen) en ik ben bijna zeker dat je er dan zenuwachtig voor wordt.

xxx

Laatst gewijzigd op 23-03-2011 om 04:48. Reden: quote weggehaald op verzoek
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 18:17
idemdaad
idemdaad is offline
.

Laatst gewijzigd op 21-03-2011 om 19:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 14:03
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 15:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 21:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 21:07
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
Verwijderd
16 24-10-2010 09:41
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 04-01-2005 23:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.