Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2011, 19:06
Ikduss19
Ikduss19 is offline
k heb 9 maanden een vriendin gehad. Laaste 2 maanden ging het niet zo lekker ze probeerde het me wel duidelijk te maken maar ik snapte het niet en besefte he niet. Het is nu een maand uit.
Na 9 maanden heeft ze het uitgemaakt.
Ik ben nog heel erg verliefd op haar en ik wil der terug.
Ik praat nog steeds met haar op msn en we gaan gewoon met elkaar om. Afgelopen zaterdag was er een feest daar was ze ook. We hebben daar gepraat met elkaar heel leuk enzo. Knuffel en ze heeft gezegd dat ze nog steeds van me houd en dat ze zich veilig en vertrouwd bij mij voelt, maar dat ze het niet kan omdat ze bang is dat ik weer die fout ga maken. Afgelopen zaterdag hadden we ook al bijna gezoend maar dan heb je zo een vriendin van haar die zich er graag mee bemoeid en tegen vriendinnen van mij heeft gezegd dat ik slecht ben en dat ik weer terug val in het patroon dat ik dus niet luister. Het is haar beste vriendin en daar luistert ze dus ook naar. Soms een beetje te erg. Het maakt niet uit wat ik zeg niks is goed, want dat wordt natuurlijk ook aan die goede vriendin verteld en die kraakt al me woorden.
Ik weet nu alleen niet meer wat ik moet doen.
De ene kant houd ze van me en wil ze me terug en aan de andere kant zegt ze ja ik kan het niet meer.

Help:?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2011, 19:08
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Welk patroon?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 19:12
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Dat ik dus dingen fout doe en dat ik dus niet luister en dat ik dus weer die fouten ga maken dat ongeveer!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 19:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je doet "dingen" fout?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 19:16
Ikduss19
Ikduss19 is offline
en dat ik me ex dan weer pijn zou doen. Wat dus niet de bedoeling is.
en het lijkt net of haar vriendin haar voor haar zelf wilt houden, want verder heeft me ex geen goede vriendinnen en als dat wel zo is dan is dat zo over omdat haar zogenaamde goede vriendin wel regelt dat het niks wordt. Ik heb der pijn gedaan oke! maar ik weet ook dat ik dat niet meer moet doen en ik weet ook hoe ik dat moet oplossen maar als ik dat vertel aan me ex dan is het van ja... en heeft ze niks meer te zeggen. vervolgens praat ze met die zogenaamde goede vriendin en trekt ze weer terug.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 19:32
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
In welk opzicht heb je haar "pijn gedaan"?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 19:37
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Haar gevoelens, omdat zei mij iets probeerde duidelijk te maken.
Van dat het haar dwars zit dat ik minder verliefd doe en haar niet de aandacht gaf die ze verdiende en dat we veel ruzies kregen om niks en ik dat niet zag en daar had ze heel veel pijn van gehad die laatste 2 maanden en dat haar vertrouwen nu weg is in dat opzicht. Dat ik haar dus weer pijn zou gaan doen. Daar is ze bang voor.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 20:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, ok. Dus ze is gewoon op je uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 20:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als je denkt dat er nog iets in zit moet je misschien eens afspreken met je ex zonder die vriendin van haar erbij zodat jullie goed kunnen praten. Het lijkt alsof jullie het nog niet hebben afgesloten en dat dat eerst moet gebeuren. En als jullie het allebei niet willen afsluiten kunnen jullie het nog eens proberen en het risico lopen dat het niet goed blijft gaan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 20:09
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Uitgekeken!? Afgelopen zaterdag zegt ze nog dat ze zich vertrouwd bij me voelt en zegt ze nog dat ze een heel veilig gevoel krijgt bij me en dat ze nog van me houd?

ja maar als ik af wil spreken zegt ze eerst ja en vervolgens na een dag is het van ja maar ik denk dat het niet beter is qua de situatie? ik snap dat niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 20:37
TheHitch
TheHitch is offline
Als je weet wat je fout doet, geef die dingen bij haar aan en dat je deze wil verbeteren en of ze het nog wil proberen. Kijk haar reactie en wees niet te wanhopig. Ze is vertrouwd bij je omdat jullie een band hebben opgebouwd. Probeer het een keer als je alleen met haar heb je ook geen last van die vriendinnen. Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 22:48
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Ja, maar kennelijk niet goed genoeg want anders had ze allang geloofd wat ik heb gezegd, want die punten heb ik aangegeven, maar waarschijnlijk is het zo kort op dat het uit is dat ze nog niet vertrouwd dat ik dat echt kan ofzo:?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 22:56
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Ik krijg een beetje het gevoel dat er meer aan de hand is dan alleen kleine ruzietjes en minder verliefdheid. Is er niet iets gebeurd wat een echte oorzaak zou kunnen zijn?
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:00
Ikduss19
Ikduss19 is offline
ze zegt ook dat het aan me karakter ligt maar dat kan niet kloppen. We kennen elkaar anderhalf jaar. En ze wist hoe ik was en ben. verder heb ik domme dingen gezegd zoals dat ze niet moet zeiken maar daar heb ik ook sorry voor gezegd en dat ik dat niet zo bedoelde. Ze zegt dat ze van al die ruzies zo veel pijn heeft gehad omdat ik ze kennelijk niet zou begrijpen waarover ze gingen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:02
Verwijderd
Ik krijg niet de indruk dat ze nog iets met je wil behalve dan af en toe een knuffel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:06
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Ik denk dat je inderdaad niet begrijpt waar de ruzies over gingen. Probeer hier eerst achter te komen...
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:21
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Sarah, Hoezo krijg jij die indruk?

Loubega, Dat heb ik ook gedaan en nu is het me wel duidelijker geworden en heb ik ook gezegd dat ik daar aan kan werken en vooral ook omdat het maar om 2 maanden ging en daarvoor was er niks aan de hand
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:23
Verwijderd
Omdat zij alleen maar negatief over je is: je karakter past niet bij haar, je begrijpt haar niet, jullie maken ruzie. Behalve als ze een knuffel wil of wil zoenen, dan kan ze ineens wel positief doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2011, 23:25
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Ja dat is wel waar ja! maar is dat niet ook het proces van dat ze een punt heeft gemaakt en eigenlijk terug wil, maar niet kan omdat ze bang is dat der ouders en der vriendin er moeilijk over gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:26
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Dat ze dat dan maar zo zegt en doet?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 23:44
TheHitch
TheHitch is offline
Wat je kan doen is het even laten rusten beste om het even te negeren en even door leven. Als het echt zo bedoeld is om samen te zijn komen jullie wel terug. Want dan zal ze beseffen wat ze mist. "You only know what you got until its gone" je kan me altijd pm'en voor verdere vragen of tips. Want ik heb het ook meegemaakt!

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 07:39
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Ik denk dat TheHitch gelijk heeft. Als je problemen op dit moment inderdaad zo groot zijn, dat ze jou niet meer vertrouwd. Dan kun je het inderdaad beter even laten rusten.
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 10:44
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Jaa, dat doen we dan maar kijken of dat wel lukt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 11:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik snap nog steeds niet wat jij 'fout hebt gedaan' en hoe je haar 'pijn hebt gedaan', op enkele ruzies en botsingen na. Beetje raar dat ze jou aanpraat dat het aan jou alleen zou liggen. Je bent toch niet vreemdgegaan of wat dan ook?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 14:56
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Nee vreemd never nooit! Ze zegtdat ik nier begreep waarom die ruzies er waren en dat doet haar pijn en dat ik dat niet zag in 2 maanden en dan heeft ze zo een vriendin die heeel graag zelf beslist wat claudia doet. Die heeft ook zitten praten met der en dan ja heb ik geen invloed meer over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2011, 15:08
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Nu snap ik nog steeds niet wat jij fout hebt gedaan. Waar gingen die ruzies over? Wat deed haar precies pijn? Ik ben het met Noedelhap eens. Het lijkt wel alsof ze alle schuld op jou afschuift, terwijl er in een ruzie toch echt twee schuld hebben (uitzondering daargelaten natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 15:57
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Ja dat zei ik ook al een paar keer. Ik kan me niet voorstellen dat slechts een paar ruzies zo'n probleem kan veroorzaken
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 16:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik snap nog steeds niet wat jij 'fout hebt gedaan' en hoe je haar 'pijn hebt gedaan', op enkele ruzies en botsingen na. Beetje raar dat ze jou aanpraat dat het aan jou alleen zou liggen. Je bent toch niet vreemdgegaan of wat dan ook?
Dat ja.

Ik krijg het idee dat ze heel veel dingen 'verzint'. Of nou ja, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dat ze zelf misschien niet precies weet waarom ze ineens niet meer van je houdt, en dat ze die kleine dingetjes die er zijn (een ruzietje af en toe, een smsje minder) heel erg gaat uitvergroten, omdat jij wilt weten waarom het fout is gegaan. En dat ze dan dus met zulke dingen op de proppen komt, van die vage smoesjes, en dat je haar zogenaamd heel veel pijn hebt gedaan.

De dingen die je noemt (niet meer zo verliefd doen e.d.) zijn namelijk nogal vaag, terwijl als het écht veel pijn had gedaan dan had ze a. heel veel van je moeten houden (want anders doet het niet zo'n pijn) en b. dan had ze heel duidelijk geweten wát er niet goed zat. Dan had ze kunnen zeggen 'ik heb je wel tien keer gebeld, wel elf keer op je stoep gestaan in de regen, en jij deed niet open want je was alleen maar aan het gamen en uiteindelijk heb ik je twee weken niet gesproken terwijl ik je vreselijk miste, en dat wil ik mezelf niet opnieuw aandoen'. Ofzo. En dan had ze niet een beetje vaag gedaan en een beetje gezoend en gaan klagen over vage dingen, want dat geeft me niet de indruk dat ze door grote pijnen verscheurd wordt. Meer dat ze excuses aan het verzinnen is.

Alleen weet ik dus niet precies waarom (al lijkt 'ze vindt je gewoon niet meer (zo) interessant' me de meest logische reden) - maar het lijkt me niet dat je nou heel erg je best moet gaan doen om jezelf te 'verbeteren' en óók niet dat jij moet denken dat je een ideale relatie met de ware liefde verpest hebt en de ware liefde in kwestie veel pijn hebt gedaan. Meer dat jullie relatie gewoon over is, zij niet meer zo geïnteresseerd in je is en je slechts halfslachtig aan het lijntje houdt (zoenen enzo) en dat ze meer om de mening van haar vriendin geeft dan om (haar verliefdheid voor) jou.

Oftewel: het lijkt me tijd om te zeggen 'als je me niet moet, dan rot je ook maar lekker op' (al dan niet in vriendelijkere bewoordingen) en je verder niet meer met haar te bemoeien en niet meer met haar om te gaan / haar te spreken enzovoort.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 16:59
TheHitch
TheHitch is offline
Citaat:
Dat ja.

Ik krijg het idee dat ze heel veel dingen 'verzint'. Of nou ja, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dat ze zelf misschien niet precies weet waarom ze ineens niet meer van je houdt, en dat ze die kleine dingetjes die er zijn (een ruzietje af en toe, een smsje minder) heel erg gaat uitvergroten, omdat jij wilt weten waarom het fout is gegaan. En dat ze dan dus met zulke dingen op de proppen komt, van die vage smoesjes, en dat je haar zogenaamd heel veel pijn hebt gedaan.

De dingen die je noemt (niet meer zo verliefd doen e.d.) zijn namelijk nogal vaag, terwijl als het écht veel pijn had gedaan dan had ze a. heel veel van je moeten houden (want anders doet het niet zo'n pijn) en b. dan had ze heel duidelijk geweten wát er niet goed zat. Dan had ze kunnen zeggen 'ik heb je wel tien keer gebeld, wel elf keer op je stoep gestaan in de regen, en jij deed niet open want je was alleen maar aan het gamen en uiteindelijk heb ik je twee weken niet gesproken terwijl ik je vreselijk miste, en dat wil ik mezelf niet opnieuw aandoen'. Ofzo. En dan had ze niet een beetje vaag gedaan en een beetje gezoend en gaan klagen over vage dingen, want dat geeft me niet de indruk dat ze door grote pijnen verscheurd wordt. Meer dat ze excuses aan het verzinnen is.

Alleen weet ik dus niet precies waarom (al lijkt 'ze vindt je gewoon niet meer (zo) interessant' me de meest logische reden) - maar het lijkt me niet dat je nou heel erg je best moet gaan doen om jezelf te 'verbeteren' en óók niet dat jij moet denken dat je een ideale relatie met de ware liefde verpest hebt en de ware liefde in kwestie veel pijn hebt gedaan. Meer dat jullie relatie gewoon over is, zij niet meer zo geïnteresseerd in je is en je slechts halfslachtig aan het lijntje houdt (zoenen enzo) en dat ze meer om de mening van haar vriendin geeft dan om (haar verliefdheid voor) jou.

Oftewel: het lijkt me tijd om te zeggen 'als je me niet moet, dan rot je ook maar lekker op' (al dan niet in vriendelijkere bewoordingen) en je verder niet meer met haar te bemoeien en niet meer met haar om te gaan / haar te spreken enzovoort.
Heel mooi gezegd! Als jij nu het laat liggen en verder gaat leven. Zal zij tijd voor haar zelf hebben om er ook goed over na te denken. Want zoals jij dit zei denk ik van dat ze heel negatief over de relatie denkt. Wacht gewoon even af dus weinig contact en probeer verder te leven. Dan zul je merken dat ze opgeven moment terug wil want dat zie je vaker.

Greetz TheHitch
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 17:19
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Ja het klopt wel wat je zegt. Nu ik daar zo ook over aan het denken ben! maar toch is het raar dat ze wel aandacht blijft zoeken en ik geef natuurlijk die aandacht dood graag. Maar wel dat ze elke keer aan het huilen was als we ruzie hadden en ze zegt ook dat ze het liefst niet uit had zien gaan. maar ja ik denk nu ook klaar er mee en gewoon verder gaan.

Wat to do als ze tegen mij praat?
Wat to do als ze me probeert te zoenen?
Wat to do als ze me aandacht wil?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 17:21
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 22:07
LouBega
Avatar van LouBega
LouBega is offline
Nja het lijkt er een beetje op dat ze misbruik van je maakt en dat jij daar elke keer weer op in gaat. Vertel haar waar jij aan toe bent en vraag waar zij aan toe is. Hierbij weet je gelijk wat je moet en kun je elke vraag die je hierboven stelde mee beantwoorden!
__________________
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 00:13
SayWhat
SayWhat is offline
Inderdaad, een tijdje uit elkaar is in dit opzicht denk ik het beste. als ze jouw echt mist, laat ze dat heel snel weten. Geloof mij! Hoe lang is het nu al uit?

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 00:38
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Het is nu een maand uit! ja we gaan het zien
Maar we hebben nog altijd die lastige jaloerse machtsmisbruikende vriendin!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 11:37
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar aan die vriendin kan jij weinig doen. Je kan niet tegen je ex zeggen dat ze niet meer met die vriendin om moet gaan. Je kan ook niet echt tegen die vriendin zeggen dat ze niet zo moet stoken, want wat kan haar het nou schelen wat jij van haar vindt?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 13:27
Ikduss19
Ikduss19 is offline
ja idd, maar meer mensen die bij hun in de klas zitten kennen het en zien het zelfde als dat ik zie, maar de gene waar het om gaat nog niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2011, 13:29
SayWhat
SayWhat is offline
Probeer is een gesprek met die vriendin van je ex vriendin aan te gaan. Vertel desnoods met gefakede trainen hoeveel je echt om je ex geeft! Nee maar laat het maar lekker rusten nu, als ze je mist, komt ze bij je terug
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 14:03
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Heb ik ook gedaan. Maar als die vervolgens zegt als ze een week weg gaan naar barca. Dat ik een klootzak ben en dat ik altijd zo zou blijven en dat je hem moet laten gaan. Want hij is slecht voor je. Ja dan is het heel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 17:52
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Heb ik ook gedaan. Maar als die vervolgens zegt als ze een week weg gaan naar barca. Dat ik een klootzak ben en dat ik altijd zo zou blijven en dat je hem moet laten gaan. Want hij is slecht voor je. Ja dan is het heel moeilijk
Als jouw ex dat dan vervolgens geloofd, is ze een bitch.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 20:33
Ikduss19
Ikduss19 is offline
Nou klaar!

Ik heb der verwijdert van alles
Kan het niet meer bedankt voor de hulp we will see what time will learn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik snap het niet
xDiamondAim
2 09-02-2017 06:29
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Psychologie 'k snap er niks meer van...
Sterretje*
8 12-07-2004 17:25
Liefde & Relatie Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer...
Sjoukie
31 26-02-2004 13:09
Verhalen & Gedichten en ik snap het niet...
DutchGirl
6 18-12-2002 21:20
Psychologie ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur)
PiNoW
12 02-06-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.