Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2012, 14:12
michieleken
michieleken is offline
hyee, ik heb juist een nieuwe nokia asha 303 gekocht. dit toestel werkt perfect op 1 ding na. hij is altijd verbonden met het internet, als er wifi is dan verbind hij met wifi. en als er geen wifi is verbind hij met 3g, maar is er soms iemand die weet hoe ik 3g kan uitschakelen of blokkeren? grtzz michiel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2012, 18:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waarom wil je 3G uitschakelen, behalve als je geen abonnement met internet hebt?

En op elke telefoon valt het dataverkeer uit te schakelen, zoek maar in het boekje dat je bij je telefoon hebt gekregen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:09
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Waarom wil je 3G uitschakelen, behalve als je geen abonnement met internet hebt?

En op elke telefoon valt het dataverkeer uit te schakelen, zoek maar in het boekje dat je bij je telefoon hebt gekregen.
ik schakel het ook wel eens uit. bijvoorbeeld als ik weet lang onderweg te zijn of geen oplaad mogelijkheid heb. dan zet ik 3g uit en af en toe om te controleren of ik berichten heb op whatsapp zet ik het aan. zo gaat de batterij een stuk langer mee dan als hij constant verbonden is.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 19:10
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
Waarom wil je 3G uitschakelen, behalve als je geen abonnement met internet hebt?

En op elke telefoon valt het dataverkeer uit te schakelen, zoek maar in het boekje dat je bij je telefoon hebt gekregen.
in het boekje staat er niets over het uitschakelen van het 3g netwerk, het verbruikt meer en ik wil ook geen verborgen kosten. ik heb een abonnement met 2Gb internet dus is niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 22:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
in het boekje staat er niets over het uitschakelen van het 3g netwerk, het verbruikt meer en ik wil ook geen verborgen kosten. ik heb een abonnement met 2Gb internet dus is niet zo veel.
Voordat je 2GB opmaakt aan internet op je mobiel, moet je wel heel veel gekke dingen ermee doen, zoals via je mobiele netwerk filmpjes kijken of andere grote dingen downloaden. Anders haal je dat zo goed als niet

En je kunt je 3G "uitschakelen" door bij netwerkaanbieder te kiezen voor het netwerk zonder 3G (de meeste providers hebben 2 opties die je kunt kiezen bij het netwerk selecteren)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.