Oud 28-04-2004, 10:26
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hallo weer!

Dit is de 2e editie die ik hiervan uitbreng. Het topic waar je snel kunt kijken welke (leuke) films er in première gaan deze week (meestal de donderdag na de woensdag wanneer dit gepost is). Deze week gaat 'Starsky & Hutch' en 'Cat In The Hat' in première. Dat zijn allebei twee grappige films, al is de één meer voor kinderen dan de ander. Zelf heb ik 'Cat In The Hat' al gezien, en vond ik het eigenlijk bést een leuke film (ik herkende veel Austin Power-achtige tintjes). Ook komt er een horror uit deze week.

Als er nog vragen/opmerkingen zijn kun je mij of Ieke bijvoorbeeld even een privé bericht sturen. I give you:


AJMouse's Premières - Week 16: Starsky & Hutch, Cat In The Hat, Dawn Of The Dead.

Starsky & Hutch


Ben Stiller en Owen Wilson kruipen in de huid van het beroemde politieduo Starsky en Hutch, naar de gelijknamige tv-serie uit de jaren zeventig.

Genre: Actie, Komedie, Misdaad
Lengte: 101 minuten
Regie: Todd Phillips
Cast: Owen Wilson, Ben Stiller

Complete beschrijving:
Rondrijdend in zijn rode Gran Torino houdt undercover agent Dave Starsky (Ben Stiller) de straten van Bay City in Californië schoon van allerlei gespuis. Hij is echter zo gedreven in zijn werk, dat geen enkele partner het lang bij hem uithoudt. Totdat hij door commissaris Doby gekoppeld wordt met de relaxte Ken Hutchinson (Owen Wilson), die de zaken lang niet zo serieus neemt. De twee krijgen meteen een mysterieuze moordzaak in de schoot geworpen. Geholpen door informant Huggy Bear (Snoop Dogg) komen Starsky en Hutch op het spoor van de rijke zakenman Reese Feldman.



Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film (maak een topic als je denkt dat dat nodig is).

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).


----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Cat In The Hat


De Cat in the Hat uit het kinderboek van Dr. Seuss komt tot leven om de kinderen Conrad en Sally op komt vrolijken.

Genre: Avonturenfilm, Kinderfilm, Komedie
Lengte: 78 minuten
Regie: Bo Welch
Cast: Mike Myers, Alec Baldwin, Dakota Fanning

Complete beschrijving:
De kinderen Conrad en Sally Walden zijn alleen thuis samen met hun goudvis. Het regent en ze vervelen zich. Maar dan gaat de bel en een grote kat met een rare hoed komt de kamer binnen. Het is de Cat in the Hat die samen met zijn vrienden langskomt om lol te maken. In het begin is het allemaal leuk en alle verbeelding wordt werkelijkheid. Maar dan wordt het te bond en moet de kat echt weg voordat de ouders van Conrad en Sally thuiskomen.



Bij het publiceren van dit topic is er nog geen topic van deze film, er was wel een ouwe, maar te oud (maak een topic als je denkt dat dat nodig is).

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Dawn Of The Dead


Remake van George Romero´s cultklassieker waarin Amerika overspoeld wordt door zombies en een paar mensen zich verschansen in een winkelcentrum.

Genre: Actie, Horror, Cult
Regie: Zack Snyder
Cast: Ving Rhames, Sarah Polley

Complete beschrijving:
Amerika is in de ban van een mysterieuze epidemie, een virus dat zich razendsnel verspreidt waarbij alle besmette mensen in zombies veranderen. Zij hebben maar één behoefte en dat is het eten van mensenvlees. Verpleegster Anna probeert te ontkomen aan de bloeddorstige wezens en wordt gered door politieman Kenneth. Met een stel andere overlevenden zoeken ze hun toevlucht in een gigantisch verlaten winkelcentrum, dat ze moeten zien te verdedigen tegen de invasie van de zombies. Langzamerhand raakt het eten op en dringen de monsters steeds verder binnen. De enige manier om te overleven is vluchten naar een zombie-vrij eiland. Om hier te komen moeten Anna, Kenneth en de rest eerst dwars door de groeiende wandelende lijkenmassa zien te komen.



Klik hier voor het topic bij deze film.

Klik hier voor de IMDB pagina bij deze film.

Klik hier voor een trailer van deze film.

Bij het publiceren van dit topic is er nog geen recensie op Scholieren.com van deze film (voeg jouw recensie toe!).

----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------

Topper van volgende week: 'Van Helsing'!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 16:03
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
gratis kaartjes voor starsky en hutch gewonnen, maar vond hem niet zo heel leuk..
misschien was het leuker geweest als ik de serie gezien had
vond wel dat seventies-stijl leuk..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:13
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
klopt het dat ik snoop dogg op de poster zie?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:14
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 28-04-2004 @ 17:13 :
klopt het dat ik snoop dogg op de poster zie?
ja
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 16:15
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
omg
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:09
Pla
Pla is offline
Starsky & Hutch was leuk, maar ik had er meer van verwacht.. Ik dacht dat hij hilarisch zou zijn, maar dat was niet het geval..
Leuk, maar niet super grappig..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 13:41
timmeh
Avatar van timmeh
timmeh is offline
ik had bij s&h een enorme klotefilm verw8

en dat viel best mee dus ik vond hem wel ok

Dawn of the dead heb ik nog niet gezien maar die scheen ook wel grappig te zijn.

Cat in The hat heb ik nog niemand over gehoord in mijn omgeving
__________________
-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.