Oud 09-11-2009, 21:23
Verwijderd
Wat heb je vandaag uitgevoerd? wat heb je gedaan? heb je iets leuks meegemaakt?

Vertel het hier!

Ik begin:

Vandaag was ik vet laat op, rond half 9. Snel tanden poetsen, douchen en aankleden.
Toen snel naar college gegaan en besefte mij weer dat ik 2 nuttige uren heb meegemaakt in mijn leven.
Daarna snel even boodschappen gedaan, mijn kamer opgeruimd, lekker mijn boeiende boeken over de loonheffing gelezen(130 pagina's ofzo).
Koken, msn en nu zit ik dit te typen
Advertentie
Oud 09-11-2009, 21:24
Verwijderd
Dat kan ook in het saaitopic vind ik.
En lekker boeiend verder.
Oud 09-11-2009, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook in het saaitopic vind ik.
En lekker boeiend verder.
Je verpest mijn idee
Oud 09-11-2009, 21:26
Verwijderd
Nee hoor.
Oud 09-11-2009, 21:37
Verwijderd
Hier hebben ze toch Twitter voor uitgevonden, andere mensen vervelen met wat je vandaag voor nutteloos gedaan hebt of aan het doen bent?
Oud 09-11-2009, 21:59
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Twitter
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-11-2009, 22:05
Verwijderd
zeikerds
Oud 09-11-2009, 22:07
Verwijderd
Ik deed mijn ogen open, toen deed ik mijn linderarm omhoog, toen gaf ik elmer een kusje, toen zette ik mijn linkerbeen naast het bed en toen mijn rechter en ik liep een paar passen naar de wc, toen ging ik plassen en toen liep ik naar de huiskamer, ik drukte op het knopje van de computer, toen op het knopje van het beeldscherm en toen ging ik op de stoel zitten en stak een sigaret aan en nam hijsjes ervan. Toen liet ik een scheet en ging schijten. en toen ging ik weer naar bed tot een uur of 2. oh nee ik ging eerst nog even 3d rock from te sun kijken, en toen naar bed.
toen ging ik naar de stad om creme te kopen, daar moest ik heel lang in de rij staan omdat een chinese vrouw ergens moeilijk over deed en de caissiere begreep haar niet en toen gingen 2 klanten voor me weg omdat het te lang duurde en hoefde ik nog maar even in de rij te staan. toen ging ik naar de ah om chocola en borrelnootjes en bier en appels te kopen, en toen werd ik gecard en dat vond ik stom. Toen ging ik weer naar huis en ging een joint roken bij m'n buurman, het was daar koud. toen ging ik weer naar huis en de boerenkool van gister opwarmen, toen ging ik nog meer 3d rock from the sun kijken en toen ging ik een appel schillen en chocola eten, eerst het stukje melkchocola en toen het stukje witte chocola. En toen ging ik gtst kijken en toen ging ik over de kook kijken en toen ging ik forumen, dat deed ik trouwens steeds tussendoor, en toen ging ik mario karten, waar ik eerste werd, en toen ging ik de flowercup spelen in extra, waar de levels omgekeerd waren, en toen moest je op een baan tegen het verkeer inrijden en dat was vet moeijlijk en 1 seconde voor de finisch terwijl ik 2e stond craste ik waardoor ik 5e eindigde en het overnieuw moest spelen maar daar had ik geen zin meer in en toen typte ik dit verhaal over mijn eindeloos boeiende leven en wat iedereen ook zeer boeiend zal vinden en ik verwacht dat iedereen dit verhaal goed vindt, want het is echt ijzersterk met een clou en alles en geweldige interpunctie.
Oud 09-11-2009, 22:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Too long, didn't read.
Spoiler
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-11-2009, 22:11
Verwijderd
nou je mist een hoop, het is echt superduperboeiend.
Oud 09-11-2009, 22:12
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
oke, misschien zal ik het dan eens gaan lezen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-11-2009, 22:14
Verwijderd
Pippeloentje! je hebt een boeiend leven 8-)
Oud 09-11-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ik deed mijn ogen open, toen deed ik mijn linderarm omhoog, toen gaf ik elmer een kusje, toen zette ik mijn linkerbeen naast het bed en toen mijn rechter en ik liep een paar passen naar de wc, toen ging ik plassen en toen liep ik naar de huiskamer, ik drukte op het knopje van de computer, toen op het knopje van het beeldscherm en toen ging ik op de stoel zitten en stak een sigaret aan en nam hijsjes ervan. Toen liet ik een scheet en ging schijten. en toen ging ik weer naar bed tot een uur of 2. oh nee ik ging eerst nog even 3d rock from te sun kijken, en toen naar bed.
toen ging ik naar de stad om creme te kopen, daar moest ik heel lang in de rij staan omdat een chinese vrouw ergens moeilijk over deed en de caissiere begreep haar niet en toen gingen 2 klanten voor me weg omdat het te lang duurde en hoefde ik nog maar even in de rij te staan. toen ging ik naar de ah om chocola en borrelnootjes en bier en appels te kopen, en toen werd ik gecard en dat vond ik stom. Toen ging ik weer naar huis en ging een joint roken bij m'n buurman, het was daar koud. toen ging ik weer naar huis en de boerenkool van gister opwarmen, toen ging ik nog meer 3d rock from the sun kijken en toen ging ik een appel schillen en chocola eten, eerst het stukje melkchocola en toen het stukje witte chocola. En toen ging ik gtst kijken en toen ging ik over de kook kijken en toen ging ik forumen, dat deed ik trouwens steeds tussendoor, en toen ging ik mario karten, waar ik eerste werd, en toen ging ik de flowercup spelen in extra, waar de levels omgekeerd waren, en toen moest je op een baan tegen het verkeer inrijden en dat was vet moeijlijk en 1 seconde voor de finisch terwijl ik 2e stond craste ik waardoor ik 5e eindigde en het overnieuw moest spelen maar daar had ik geen zin meer in en toen typte ik dit verhaal over mijn eindeloos boeiende leven en wat iedereen ook zeer boeiend zal vinden en ik verwacht dat iedereen dit verhaal goed vindt, want het is echt ijzersterk met een clou en alles en geweldige interpunctie.
Ik heb het in één adem uitgelezen!
Oud 09-11-2009, 22:15
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nou, ik heb het ook gelezen .
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-11-2009, 22:16
Verwijderd
Nu zijn jullie zeker jaloers op mijn spannende leven he?
Oud 09-11-2009, 22:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik wou dat ik jou was.. gewoon een keertje jou was... * rest van het liedje neuriet *
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 09-11-2009, 22:57
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Too long, didn't read.
Spoiler
tl;dr is nog korter

en pip! ik heb het ook helemaal gelezen
Oud 10-11-2009, 08:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik stond vanochtend grafjezusvroeg op, toen gingen we douchen en koffie drinken en een cracker met chocopasta eten. toen ging ik naar college, maar dat ging niet door. dat stond ook nergens, zo van, dat ze dat niet even zeggen. lame. onderweg terug pakte ik een uublad en liep al lezend/slenterend weer naar huis, ennu zit ik hier.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Ads door Google
Oud 10-11-2009, 09:08
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Nou! Ik heb vandaag een paar telefoontjes gepleegd en eindelijk eens allemaal met positief resultaat. En nu moet ik dadelijk aankledenn want ik moet zo weg en dat doe ik niet in pyjama (GOH) en als ik dan aangekleed en klaar ben dan moet ik naar het stationnnn om van daaruit weer weg te gaan naar Ergens Anders en dan 's middags moet ik wéér naar een andere plek en als ik daar dan ben, dan neem ik daarna de trein en dan ga ik naar mijn vriendje en dan gaan we dansen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 10-11-2009, 09:10
Verwijderd
Mijn wekker ging om 8 uur toen drukte ik op snooze, maar de neurootkat begon te knagen aan een stuk papier naast het bed waardoor ik weer wakker werd. Toen stond ik op, trok een t-shirt van de man aan dat op de grond lag en liep naar beneden. Ik wilde koffie pakken maar ik drukte per ongeluk op het aan/uitknopje ipv het koffieboonknopje, dus toen ging het apparaat uit en moest ik het eerst weer aanzetten voordat er koffie kon komen. Toen liep ik verwachtingsvol naar de voordeur waar helaas geen krant in zat. Ik ging weer in bed zitten en zette de computer aan en dronk de koffie. Toen verzamelde ik de was in de kamer en zette alle afwas er bovenop. Het was heel veel en zwaar en ik droeg de toren de trap af. Ik haalde de schone vaat uit de vaatwasser en deed de vuile erin. Toen spoelde ik een restje lambrusco door de gootsteen en maakte het aanrecht schoon. Ik haalde schone was uit de droger en deed vuile in de wasmachine. De schone was zette ik in de kamer waar de klerenkasten zijn. Toen kwam de krant en belde ik de NSB-lijn om te klagen dat hij weer veel te laat was. Daarna las ik de krant en Onzin en dronk ik light sinas van de super de boer uit de fles. Ook speelde ik even Vitrual Families. Straks ga ik douchen, iets te eten zoeken en de was in de droger doen. Dan ga ik naar mn werk waar ik veel koffie zal drinken, een liga milkbreak duo chocola-banaan zal eten, en nieuwe collega's ga begeleiden. Om 6 uur ben ik vrij en ga ik naar huis. Daar zal ik tagliatelle gaan koken en champignons gaan bakken en nieuwe afleveringen van series kijken.
Oud 10-11-2009, 09:11
Verwijderd
Ik heb vandaag drie keer gesnoozed en stond toen om zeven uur op. Heb gedoucht, ontbeten, aangekleed enzovoort en om vijf over acht vertrok ik naar het ziekenhuis, waar ik om precies kwart over acht de overdrachtszaal binnenkwam maar ik had geen tijd gehad om mijn witte jas aan te trekken.
Ik zat bij de röntgenbespreking en vroeg om een beoordeling van een foto van een patiënt van mij, daarna luisterde ik naar de overdracht en daarna naar een praatje over het voorkomen van uitzaaiingen bij kanker door het geven van bloedverdunners.
Daarna ging ik mijn witte jas aantrekken en vragen of iemand wist waar mijn stageboekje was. Daarna heb ik in de statussen gekeken of mijn patiënten vannacht stabiel zijn gebleven en vulde een medicatielijst in van iemand die naar huis gaat.
Ik ben langs 1 patiënt geweest met de verpleegkundige en heb in de status opgeschreven hoe het daarmee ging. Nu heeft de verpleging koffiepauze dus ik wacht tot halfelf voordat ik langs mijn andere vier patiënten ga. En ik moet van te voren nog even kijken hoe hun bloeduitslagen zijn. Dus dat ga ik nu doen.
Oud 10-11-2009, 09:12
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Vandaag ben ik niet naar school gegaan omdat ik pijn in mijn knieën en maag heb en ik me dus niet zo best voel. Ik heb niks gedaan behalve een spijkerbroek en een GAP-trui aandoen en in mijn echte dagboek schrijven. Hierna ga ik een cracker eten.

Hier is wsz voor
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 10-11-2009, 09:16
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Hier hebben we het geef je dag een cijfer topic voor en het WSZ.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten lief dagboek
xDifferent
5 07-12-2006 19:48
Verhalen & Gedichten [verhaal/dagboek] De Mercedes
duivelaartje
3 04-07-2004 14:33
Verhalen & Gedichten Amy's liefde
Verwijderd
6 24-06-2004 11:46
ARTistiek Dagboek van een meisje
40 06-05-2002 09:48
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 18:18
Verhalen & Gedichten Lief dagboek
Snow White
4 12-02-2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.