Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2011, 10:13
Lizcake
Avatar van Lizcake
Lizcake is offline
Krijg vandaag een lullig mailtje na het telefoontje van m'n moeder over meer info gisteren, mag toch niet meedoen vanwege mijn leeftijd. 15, 16 wat een verschil. Maarja had ik niet zo eigenwijs moeten zijn. Vind het overigens niet netjes dat ze iemand al kwalificeren als 'finalist' als ze niet eens het bijbehorende administratieformulier met op- en aanmerkingen hebben gelezen. sorry voor dit topic, ik wens iedereen succes! dat jullie het weten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2011, 10:47
Verwijderd
Nohhh wat jammer voor je!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 11:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wat gemeen zeg!
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 11:31
Verwijderd
Inderdaad, heel erg gemeen. Niet echt fijne organisatie daar .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 16:19
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ze moeten verdorie eens beter opletten! Nu móet je voor straf over twee jaar wel echt winnen hoor, en dan zeggen JA EN VAN JULLIE MOCHT IK EERST NIET MEER MEEDOEN.


tegen die tijd ben je toch mijn concurrentie niet meer, hihi

Nee, ik zal het aan mijn klaaglijstje toevoegen. "Ik vind dat mensen van oneven leeftijden even vaak mee moeten kunnen doen als mensen van even leeftijden. Ik vind dat het in Utrecht moet zijn en niet in Delftzijl. Ik vind dat jullie op moeten houden met mensen in de finale stoppen en ze dan diskwalificeren." Volgens mij haat heel poëziepaleis mij straks omdat ik zo verschrikkelijk goed kan zeuren.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:08
Lizcake
Avatar van Lizcake
Lizcake is offline
Citaat:
Ze moeten verdorie eens beter opletten! Nu móet je voor straf over twee jaar wel echt winnen hoor, en dan zeggen JA EN VAN JULLIE MOCHT IK EERST NIET MEER MEEDOEN.


tegen die tijd ben je toch mijn concurrentie niet meer, hihi

Nee, ik zal het aan mijn klaaglijstje toevoegen. "Ik vind dat mensen van oneven leeftijden even vaak mee moeten kunnen doen als mensen van even leeftijden. Ik vind dat het in Utrecht moet zijn en niet in Delftzijl. Ik vind dat jullie op moeten houden met mensen in de finale stoppen en ze dan diskwalificeren." Volgens mij haat heel poëziepaleis mij straks omdat ik zo verschrikkelijk goed kan zeuren.
Haha nee, dan ben jij een bejaarde dichter des vaderlands Mooi, ik heb ze al een mailtje teruggestuurd. En of ik nog wilde dat ze me inschreven voor DMDM. Wat een hypocrisie, pff. Ik begrijp je klaaglijstje helemaal, lol.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Bejaard nog wel.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 10:38
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Jammer zeg Hier wel blijven rondhangen he!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14.