Oud 17-12-2004, 15:52
Gunvald
Avatar van Gunvald
Gunvald is offline
Mijn Eerste Kwartet


De dag van de waarheid was eindelijk aangebroken. Vandaag ging ik een duet opnemen met Frans Bauer. Ik stond extra vroeg op en ging me een half uur langer douchen dan normaal. Ik trok mijn mooiste kleren aan en stapte in de auto. Ik ging naar de studio in Zundert waar we het lied op zouden gaan nemen, toen ik 5 minuten onderweg was, overreed ik per ongeluk een net overstekende oma van rond de 88. Ik stapte uit en liep naar de toe. Ze sloeg me met haar handtasje en spuugde in mijn gezicht. Ik stompte haar tegen d'r gezicht aan en liet haar liggen. Omstanders probeerde me in bedwang te houden, maar een Frans Bauer fan als mij hou je niet zomaar tegen. Ik nam de vrouw haar portemonnee uit haar handtasje nog even mee omdat ik nog moest tanken. Toen ik een stukje verder reed kwam ik een man tegen die mee wou liften. De man zij dat hij naar een kerk moest vlak naast Frans Bauer z'n huis, dus ik nam hem mee. Hij vertelde dat zijn naam Poncke was en goed bevriend is met Frans Bauer. De man begon te vertellen over zichzelf; allerlei verhalen over meetings, sektes en rare geluiden uit de kapel. Schijnbaar hadden Frans en Poncke een soort sekte opgezet, want er kwamen heel vaak grote groepen mensen naar de Kapel van Poncke. Poncke zei dat nog nooit iemand naar huis wou gaan. Toen werd ik een beetje bang dat ik misschien wel nooit bij Frans Bauer aan zou komen en ons duet niet door zou gaan, dus ik besloot Poncke eruit te zetten, maar hij weigerde eruit te gaan, ineens begon hij me te tongzoenen. Hij zoende fijn. Ja. Te fijn. Ik zoende mee, maar kwam tot het besluit dit feest niet te laten doorgaan. Ik duwde Poncke weg, maar hij hield vergreep zich aan me. Ik sloeg hem met mijn platte hand en hij viel tegen de zijruit aan. Snel opende ik zijn portier en duwde hem de weg op. Een Fiat Panda reed over hem heen. Dus ik reed weer lekker verder en stopte bij het tankstation om te tanken. Toen ik ging betalen zag ik achter de kassa een erg behaarde man staan, op zijn naambordje stond de naam Harry. Hij zag dat ik een Frans Bauer shirt aanhad en begon me uit te lachten. Ik gaf hem een stomp in z'n ballen en stopte een ligakoek in z'n kont. Hij viel flauw, ik haalde de ligakoek eruit en at hem lekker op, het was er een met krenten, nu ik toch gratis kon winkelen nam ik nog een pakje appelsap mee. Ik deed de groetjes aan Harige Harry en liep naar buiten. Ik stapte in mijn auto en reed weer verder. Onderweg kwam ik Poncke weer tegen. Hij lag op de weg te kreunen en ik reed heel zachtjes over zijn buik heen. Ik hoorde hem huilen, dat gaf me een goed gevoel.

Nog een kleine dertig kilometer rijden en ik zou echt mijn held gaan ontmoeten. Naar een tijdje kreeg ik door dat ik achtervolgt werd, het was dezelfde Fiat Panda als die die Poncke overreed. Ik kijk goed in mijn spiegel en ik zag wie het was, inderdaad ja: het was Poncke weer, naast hem zat nog iemand, maar ik herkende hem niet goed, hij had een zonnenbril op en een rood shirt aan. Ik trapte het gas in van mijn snelle Honda en de Fiat Panda werd steeds kleiner in mijn spiegel. Ik deed weer een beetje rustiger aan, maar de Fiat dacht daar heel anders over. Ik zag hem in mijn achteruitkijk spiegel naderen en hij kwam maar dichterbij. Hij remde niet en reed achter op me in. Ik stapte uit om Poncke in elkaar te slaan maar toen zag ik dat een hele sterke jongen, genaamd Roel, met Poncke was meegegaan. Roel liep op me af en sloeg me op mijn bovenlip. Die ging kapot. Daarna stampte hij nog 6 keer in m'n ballen en sloeg hij een paar keer hard op mijn hoofd. Hij bood z'n excuses aan en het was weer goed, ik nodigde Poncke en Roel uit om samen wat appelsap te gaan drinken in m'n auto, toevallig had Poncke nog een melkligakoek in zijn zak zitten en die heeft hij in 3 verdeeld, daarna zijn we met z'n drieen verder gereden naar Zundert, na 6 uur rijden en veel tegenslag was ik er dan eindelijk! We stapte uit de auto en liepen richting de studio. Daar stond een hele grote bodybuilder voor de deur die zei dat ik homo was en dat ik moet oprotten met "die kutpastoor". Ik zei dat die bodybuilder zich niet zo moest aanstellen en dat ik Frans op hem af zou sturen. Hij zei toen dat hem dat niet uitmaakte, want hij neukte sowieso als Mariska, de vrouw van Frans. Ik sloeg hem toen op zijn dijbeen - hij was immers een heel stuk groter - maar daar voelde meneer niks van. Hij gooide me op de grond, stampte 7 keer op me, tilde me op en draaide me 23 keer in het rond en gooide me weer op de grond, dus ik besloot maar langs de achterdeur naar binnen te gaan, daar was Frans. Roel mocht niet mee naar binnen en moest buiten wachten, Poncke mocht wel mee, Frans beloonde hem dan ook gelijk met een tongzoen. Er was nog een andere man in de studio, hij had veel tatoeages, op zijn rechterarm had hij een grote leeuw, ik wou hem een hand geven maar ook hij begon gelijk te zoenen, het was best lekker. Zijn naam was Robbie. We hebben nog even wat appelsap gedronken en wat koekjes gegeten. Toen kwamen we op het idee om met z'n vieren een lied op te nemen. Het werd een groot succes.


Wordt vervolgd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2004, 15:57
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
rofl Paka kappen nou met die onzin, het is hier SERIEUS!!!!
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:58
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Sjeord schreef op 17-12-2004 @ 15:57 :
rofl Paka kappen nou met die onzin, het is hier SERIEUS!!!!
Ken je het woord cabaret/komedie?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:59
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 17-12-2004 @ 15:58 :
Ken je het woord caberat/komedie?
Poncke mocht wel mee, Frans beloonde hem dan ook gelijk met een tongzoen.

Dit vind ik niet echt.. cabaret.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 15:59
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Sjeord schreef op 17-12-2004 @ 15:59 :
Poncke mocht wel mee, Frans beloonde hem dan ook gelijk met een tongzoen.

Dit vind ik niet echt.. cabaret.
Ik moest lachen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:01
Lionheart
Hoogstandje.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:02
Sjeord
Avatar van Sjeord
Sjeord is offline
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 17-12-2004 @ 15:59 :
Ik moest lachen.
Ohja. Ik ook wel hoor, maar het is niet echt wat je verstaat onder CABARET.
__________________
Pure vreugde is wat ik verschaf,
kom met me dansen op m'n graf
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:03
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Sjeord schreef op 17-12-2004 @ 16:02 :
Ohja. Ik ook wel hoor, maar het is niet echt wat je verstaat onder CABARET.
Ok, maar toch is dit serieus geschreven, met de intentie om mensen aan het lachen te maken.

kthxbye
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:24
niam
Avatar van niam
niam is offline
Ik vind het flauw .. Je kan wel schrijven geloof, doe er dan iets leuks mee ...

Cheap..
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:31
Verwijderd
Wat nou goedkoop, dit commentaar befalt me maar nix eh!

Ik vind het wel grappig

(ook al word ik om deze post weer gebanned)
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:50
niam
Avatar van niam
niam is offline
Ik vind die overdreven 'humor' gewoon cheap .. Ooit een succesvolle cabaretier dit soort verhalen horen verkondigen?
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:52
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Hans Teeuwen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 16:54
niam
Avatar van niam
niam is offline
Laat het 'm niet horen ....
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 17:57
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
<3
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 18:57
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
niam schreef op 17-12-2004 @ 16:54 :
Laat het 'm niet horen ....
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
geil
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:06
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 19:48
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
postcount
++
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-12-2004, 19:55
Hamkaastostie
Avatar van Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
wist je dat maar 30% van de ( zoenende) mannen goed kunnen zoenen? dus dit verhaal klopt voor geen meter volgende keer betere research...iklach neit snel maar dit is wel zo suf...dus lachwekkend
__________________
Het is niet af maar er komt geen vervolg.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:09
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Missie geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:13
Pilsener
Avatar van Pilsener
Pilsener is offline
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 17-12-2004 @ 20:09 :
Missie geslaagd.
__________________
Je hebt bier en je hebt mij!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 20:13
Gunvald
Avatar van Gunvald
Gunvald is offline
Ik ben al bezig met een vervolg
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 00:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Jongens jongens
Erg gelachen zo slecht.
Dus goed
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:35
Gunvald
Avatar van Gunvald
Gunvald is offline
De Wraak van Harry: Part I

Op een dag liep ik door het park en kwam ik een man tegen. Hij keek me aan en vroeg of ik een peukje voor hem had. Ik zei dat ik niet rookte en de man glimlachte vriendelijk. Net toen ik weer wou doorlopen viel de man ineens bewusteloos op de grond. Ik kreeg hem niet meer wakker dus besloot ik hem naar het ziekenhuis te brengen. Ik voerde de hautekgreep uit, maar ik had die les niet goed opgelet. Telkens viel hij op de grond, met zijn hoofd op het beton. Na een paar keer begon het flink te bloeden.
Ik belde dus maar naar 112. Na een kleine drie uurtjes kwam daar de ziekenwagen eindelijk. Een vogel poepte op de voorruit van de wagen waardoor de bestuurder niks kon zien, hierdoor reed hij per ongeluk over het slachtoffer heen, waardoor hij weer wakker werd, gelukkig had die bestuurder wel een peukje voor hem, waardoor hij eindelijk bij kon komen. We hebben toen even met zijn allen gezellig wat gedronken en een peukje gerookt. Een vriend van me, Harry, kwam ook langs. Harry vertelde dat hij een paar uur geleden op het tankstation waar hij werkte is mishandeld door een mislukte Frans Bauer fan, hij vroeg aan ons of we hem wilde helpen deze man terug te pakken. Ik wou Harry graag helpen, want het was immers mijn beste vriend, de andere man, die overigens Koen Roumen heette, wilde ook wel een handje toesteken. We stapte allemaal in de Honda CRX van Harry (op sommige fora ook wel bekend als Lionheart) en we reden naar het tankstation. Daar hebben we de videoband bekeken van de mishandeling en hebben we pamfletten opgehangen met de foto van de dader. We vonden het allemaal maar moeilijk, dus we besloten maar even te gaan overleggen aan tafel met appelsap en ligakoeken. Harry deed de radio er gezellig bij aan, en wat hoorden we daar, we hoorden de nieuwste single van Frans Bauer samen met Pastoor Poncke en Robbie Williams. Er was nog een vierde persoon die meezong, Harry herkende de stem, het was de stem van de man die hem in elkaar sloeg op het tankstation. Harry weet dat er morgen opnames zijn voor Top of the Pops. De kans is groot dat zij daar dus zullen zijn. We zijn toen meteen op zoek gegaan naar Frans, Poncke, Robbie en de dader, maar we vonden ze niet, maar wie zagen we daar: Ruud de Wild. We vroegen aan hem waar ze waren, hij zei dat ze net op weg waren naar de kerk in Zundert, waar ze een optreden zouden geven. We stappen dus snel in Koen zijn auto, het was een VW Polo. In de auto van Koen lagen overal gewaagde-foto's van meisjes. We vroegen waar hij ze vandaan had en hij zei dat 'ie ze uit het fotoboek had gepakt. Onderweg kwamen we Boogie tegen, die op weg was naar zijn vriendinnetje. Ook hij stapte in. Boogie was een goeie vriend van Koen. Toen we langs Breda reden overreden we per ongeluk een net overstekende zwaan. Koen en Boogie stapten uit om de kijken. Koen bukte om te kijken en de zwaan beet Koen in zijn neusje. Boogie trad heldhaftig op en schopte de zwaan dood. Koen moest heel erg huilen en Boogie probeerde hem te troosten. Koen stapte snel weer in de auto om naar de kerk te gaan. Hij liet Boogie van woede achter. Een half uurtje later waren Koen, Harry en ik eindelijk bij de kerk van Zundert aangekomen. Koen belde huilend aan, maar niemand deed de deur open. Zo stoer als Harry is, trapte hij de deur en rende naar binnen. We hoorde allerlei kinderstemmen in de kelder en liepen richting de deur. We klopten, nu deed wel iemand de deur open, het was Robbie Williams, hij begon me te tongzoenen en daarna nam hij ons mee naar binnen. Onder in de kelder was een meeting van Scholieren.com. Het was heel gezellig, met chocolademelk en ligakoekjes. We besloten ook wat te gaan eten en drinken en gingen naast Frans zitten. Frans vertelde over het kwartet dat hij had opgenomen met Pastoor Poncke, Robbie Williams en Olaf Krijns. Ik vroeg aan hem wie Olaf Krijns was. Frans vertelde dat dat een grote van fan hem was die ook mee mocht zingen. En toen wist ik zeker dat dat de man was die ik zocht. Ik vroeg aan Frans waar hij was, Frans antwoordde dat hij ziek naar huis was, dit kwam volgens Frans door de zoenpartijen die hij had met Ruud de Wild bij de opnames van top of the pops. We vroegen waar Olaf woonde, maar Frans wou dit niet zeggen. In ruil voor het adres wou Frans seks met Koen, hoewel dit een moeilijke keuze was lieten we Koen beslissen.

Koen heeft er lang over nagedacht, maar besloot uiteindelijk toch te seksen met Frans Bauer. Koen kwam tot dit besluit omdat hij begreep hoe belangrijk wraak op Olaf Krijns voor Harry was. Koen en Frans gingen naar boven en de andere bleven gezellig onder. Af en toe hoorde we Koen schreeuwen, of het van pijn of genot was weet ik niet. Na een uurtje of 2 kwamen we naar onder en wou Koen meteen gaan. Ik zei; "Koen, ga effe zitten". Koen zei toen; "Nee, ik sta liever". Ik begreep de boodschap meteen en we gingen op weg. Frans gaf het adres van Olaf, hij woonde helemaal in Groningen, dus we konden weer een paar uur op weg, Frans en Robbie besloten ook mee te gaan. Koen en Poncke bleven in de kerk, want Poncke had blijkbaar nog een verrasing in petto voor Koen. Toen we weer vertrokken in de mooie polo, die we van Koen mochten lenen, hoorden we weer een harde kreun van Koen. We moesten nog lachen, want Koen heeft altijd ontkent dat 'ie homo is. Toen we even onderweg waren, reden we langs de McDonalds van Breda. We hadden alle 4 best honger en besloten even een hapje te gaan eten. Binnen zagen we een bekende zitten, het was Ruud de Wild. We gingen naast Ruud zitten en we vroegen of alles goed was. Hij zei dat 'ie ene nogal groot probleem had en begon te vertellen: "Ik heb een keer seks gehad met een kalkoen. Ik kan nu alleen opgewonden raken als mijn seksuele partner kalkoengeluiden maakt. Maar de meeste meisje weigeren dit. Wat moet ik doen om ze ervan te overtuigen dat ze moeten kakelen? Ook als ze het willen proberen lukt het vaak niet omdat geen enkel normaal persoon een kalkoen goed na kan doen Help me jongens, wat moet ik doen?" We vonden dit een nogal raar verhaal en moesten stiekem een beetje lachen. Daarna ging Harry eten voor ons halen, iedereen wou friet, met een big-mac en appelsap. Alleen Ruud wou geen Big-Mac, maar Kalkoen. Toen de kassa-vrouw zei dat ze geen appelsap hadden, werd Harry boos en sloeg hij haar een paar keer. Gelukkig hadden ze voor de kerst wel speciaal chocomelk dus namen ze dat maar. Aan tafel ontstond er nog even een opstootje tussen Frans en Ruud, toen Frans een kalkoen nadeed. Na het eten namen we afscheid van Ruud en reden we weer verder richting Groningen.

wordt vervolgd

Laatst gewijzigd op 18-12-2004 om 16:17.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:41
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Laatste stuk is écht vet. (Kalkoenen enzo).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2004, 15:43
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 18-12-2004 @ 15:41 :
Laatste stuk is écht vet. (Kalkoenen enzo).
Ja, die schrijver is echt geniaal
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 15:44
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Hoe kóm je erop!?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 16:50
Lionheart
Citaat:
Ik zei; "Koen, ga effe zitten". Koen zei toen; "Nee, ik sta liever". Ik begreep de boodschap meteen en we gingen op weg.


Vooral dat laatste stuk is erg leuk ja.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2004, 17:45
Verwijderd
Gunvald schrijft, ondanks de grammaticafouten, erg mooi.
Hij schrijft echt naar een climax!

Dat kom je niet meer zoveel tegen bij verscheidene schrijvers
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 00:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hoezo triest?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 07:56
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 19-12-2004 @ 00:06 :
Hoezo triest?
hOI ROOSIEH!!!!!!!!1111111111
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 10:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Je ziet dat bepaalde elementen vaak terugkomen in het werk van deze schrijver. Van illustere plaatsen als Zundert, tot artiesten als Robbie en Frans, tongzoenen en de daad van het overrijden.

Dit en meer geeft schrijver Gunvald een onnavolgbare thematische identiteit, die overigens meervoudig is.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 11:38
Gunvald
Avatar van Gunvald
Gunvald is offline
Bedankt, Not for Sale. Ik kan je al beloven dat het vervolg nog beter wordt
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 12:45
niam
Avatar van niam
niam is offline
Is dat een grap ?

Kom op hé!
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 13:22
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Vind je het slecht geschreven?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 14:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 19-12-2004 @ 07:56 :
hOI ROOSIEH!!!!!!!!1111111111
Jij ook hallo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-12-2004, 14:57
niam
Avatar van niam
niam is offline
Citaat:
0-Z0n3 Vind je het slecht geschreven?
Nee, ik vind het niet slecht geschreven. Ik vind het enkel tergend flauw.
__________________
Emoties, grootse Emoties!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 18:50
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
kthxbye
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
0-Z0n3 schreef op 19-12-2004 @ 18:50 :
kthxbye
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 00:15
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Wat moet ik hier van vinden
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:51
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 20-12-2004 @ 00:15 :
Wat moet ik hier van vinden
hehe, hoe verzin je het idd bij elkaar... Ik weet niet of dit echt een 'letterenverhaal' is, maar ik vond het zeker grappig . Het is alleen wel heel duidelijk dat dit echt geen verhaal is volgens de Nederlandse schrijfregels voor verhalen .

- Chan
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 18:58
Verwijderd
Ik vind het niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 19:00
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 20-12-2004 @ 18:58 :
Ik vind het niet grappig.
oke
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:21
Gunvald
Avatar van Gunvald
Gunvald is offline
De wraak van Harry: Part II

Frans, Harry, Robbie en ik waren nog steeds onderweg naar Groningen, waar Harry wraak zou gaan nemen op Olaf Krijns, een man die hem mishandelde op het tankstation waar hij werkte. We reden op dit moment door Utrecht. We besloten om even te stoppen en op een bankje te gaan zitten, daar kwamen we een man tegen. De man had een snotterende neus en nieste in het gezicht van Harry. Harry werd hierop zéér kwaad en gaf de man een ijsbeentje. De man stond op, deed z'n broek omlaag en begon tegen Harry te pissen. Harry werd nog woedender dat hij al was en vroeg Robbie om hulp. Ze tilden de man op, deden z'n plasser tussen de autodeur en gooide de deur hard dicht, dat deed pijn. De man bood z'n excuses aan. Hij vertelde daarna dat zijn naam Roel was. Roel moest nu wel lachen om het opstootje, maar hij nog steeds pijn aan zijn plasser, die nu overigens best blauw was geworden. Roel deed zijn broek weer aan en ging zitten. Harry begon het hele verhaal te vertellen over zijn zoektocht naar Olaf Krijns. Roel wist gelijk wie deze Olaf was, hij wil ook nog wraak nemen op hem, omdat hij pas geleden niet mee naar binnen mocht in de studio van Frans Bauer (zie: Mijn Eerste Kwartet). Roel besloot om met ons mee te gaan. Dus nu zitten we met z'n vijfen in de auto. Dit zat best krap, maar Robbie vond dat wel fijn. Robbie en Roel gingen zich aftrekken op de gewaagde foto's van het Fotoboek van Koen (zie: De wraak van Harry I.), maar dat maakte ons niet uit. Af en toe spoot er wat in Harry's haar, waardoor Harry weer Robbie en Roel op de achterbank moest slaan. Op de snelweg was dit altijd heel irritant want Harry reed. Hierdoor kregen wij een ongeluk met een Citroen, we ging even kijken hoe het met de bestuurder ging. en oh, wat toevallig het was Ruud de Wild weer. Zijn auto kon niet meer verder en omdat hij toch dezelfde kant op moest om zijn tante te bezoeken, besloot hij met ons mee te gaan. Hierdoor zaten we nu met z'n zessen. Er was geen plaats meer dus moest hij op m'n schoot gaan zitten. Af en toe kneep ik in z'n kont. Roel zei dat 'ie een verassing voor ons had en pakte een kalkoen uit zijn zak. Hij deed zijn broek open en stak er zijn plasser is. De kalkoen schreeuwde en schreeuwde, maar dat was raar, aangezien Ruud maar een plasser van 3,5cm heeft. Aangezien het bijna kerst was, zijn we even gestopt om te barbecuen en hebben we de kalkoen opgegeten. Dit vond Ruud niet leuk, hij ging huilen. Toen we terug naar de auto liepen was de VW Polo helemaal afgeranseld door een stelletje vandalen. We belden Poncke en Koen op om ons te komen halen en zo verder te rijden naar Groningen. Toevallig had Robbie nog een opblaas matras bij en zijn we daar maar met z'n zessen op gaan slapen om te wachten. Roel begon Harry te strelen, in 1e instantie vond Harry dit niet prettig maar na een paar keer gaf 'ie zich gewonnen. Roel gingen bovenop Harry zitten en kuste hem in zijn nek. Frans en Robbie vonden het maar saai en begonnen ook te zoenen. Binnen no-time lagen ze in elkaar verwikkeld en waren de kleertjes al uit. Er was wel een probleem, Frans kreeg z'n plasser niet meer uit die van Robbie. Iedereen trok hard aan Frans maar ze kregen hem er echt niet uit. Gelukkig kwamen daar net Poncke en Koen aan met een eend. Koen was uiteindelijk de redder in nood, hij trok hard aan z'n piemel. Koen zei dat dit kwam omdat hij dit wel vaker deed. daarna kropen we met z'n achten in de eend. Dit keer mocht ik rijden. Poncke en Koen hadden best honger van de lange rit en we besloten daarom weer ff te gaan eten, dit keer gezellig in een friettent. We bestelden wat frietjes met appelsap. Robbie, Frans en ik hadden een frikandel. Ruud, Roel en Koen een kroket en Poncke en Harry een nasi-schijf. Toen we net weer wilden vertrekken kwam een goeie vriendin van Frans binnen gelopen, namelijk Marianne Weber. Marianne omhelsde Frans en hij begon haar innig te zoenen. Hij kuste haar teder in d'r hals en zijn hand verdween in d'r breuk. Marianne's hoogste noten kwamen uit d'r mond en Roel kon zich ook niet inhouden. Hij vergreep zich onmiddelijk aan Harry, die er ook wel zin in had. We namen afscheid van Marianne en reden weer verder, we waren ondertussen al in Lelystad. Daar woont ook Ruud zijn tante, we besloten om allemaal even een half uurtje mee naar binnen te gaan om wat appelsap te drinken en ligakoeken te eten. De tante liet foto's van Ruud zien van toen hij klein was. op de foto's was hij met kalkoenen aan het spelen, het was ondertussen al 1 uur in de nacht en besloten daarom morgen verder te gaan met onze tocht. Helaas had de tante niet zo'n groot huis en moesten we met z'n achten op 1 tweepersoonsbed gaan liggen. Harry kuste Frans intens en likte zijn lippen. Roel kon zich weer niet bedwingen en sprong tussen beide. Hevig zaten ze elkaar te zoenen en de kleren vlogen in het rond. Eerst moest Harry d'r aan geloven en daarna Frans. Er werd veel gekreund, heel veel. We vielen in slaap terwijl we in de knoop lagen. Toen de tante van Ruud ons wakker maakte moest er weer flink getrokken worden om ons uit elkaar te krijgen. Daarna hebben we onze tanden gepoetst en zijn we gaan ontbijten. Harry had een lekkere boterham met pindakaas, en Robbie een boterham met hagelslag. Koen at niks, omdat zijn tong pijn deed, dit kwam doordat Frans op z'n tong heeft gebeten. We namen afscheid van Ruud zijn tante en zijn daarna verder gereden. Ruud besloot toch om verder met ons mee te rijden omdat hij wilde weten hoe alles af zou lopen. Toen we weer even onderweg waren kreeg de eend een lekke band. Het was de linker voorband, Harry stuurde met zijn teen verder en ging uit het raam hangen en probeerde zo de band te verwisselen. Toen kregen we weer een botsing, onze auto was totalloss. Dus we ging maar weer kijken hoe het met de andere bestuurder ging. Het was een oude oma, ze was dood, maar haar auto deed het nog goed. Dus we besloten de om uit de auto te gooien en in die auto verder te rijden. Dit keer lieten we Robbie rijden, want Harry vertrouwden we niet meer achter het stuur. Robbie reed wel een beetje hard. Maar met die snelheid schoot het in het begin al aardig op, maar al gauw kwam de politie achterons aan."stop politie" hoorden we al gauw, harry (die op de achterbak zat) keek naar achter en zag de politieauto rijden, hij zei tegen Robbie dat de politie achter ons aan zat. Robbie reageerde meteen en trapte het gaspedaal nog een beetje in. Al gauw reden we 230 km p/u en kwamen er steeds meer politieauto's achter ons aan. Robbie voelde wat gefriemel tussen zijn benen en zag dat roel weer zin had "NU EVEN NIET" schreeuwde robbie. Hij zag dat het geen nut meer had om te vluchten voor de poltie, en trapte vol op ze rem.
1 , 2, 3 auto's knalde achterop ons. We schudden wat in het rond, maar gelukkig had iedereen zijn gordel om en gebeurde er nix. Maar die domme politie had dat niet en daar vloog een politieagent, flats op het wegdek. onze auto was nu wel een beetje kaduuk...

We stapten uit en een politieagent kwam naar ons, hij vroeg aan Robbie of hij niet meer zo hard wou rijden, Robbie vond het goed. Hij trakteerde de politie nog op een pakje appelsap. We hebben nog even met hem staan kletsen, toen namen we afscheid. We besloten nu om te voet verder te gaan naar Groningen. Toen we een stukje verder liepen zagen we 4 paarden in de wei staan, Koen ging er eerst even mee neuken en kwam toen op het idee om op de paarden verder te reizen. Dus iedereen klom op een paard, hm probleem, er waren maar 4 paarden en we waren met ze achten! Dus met ze 2en op 1 paard dan maar. Ruud en Roel zaten samen op 1 paard, en Roel werd helemaal hitsig van Ruud die zo stoer meebewoog met het paard Al gauw haalde roel ze snikkel uit ze broek en propte hem in Ruud.
Iedereen ging met een drafje verder, en al gauw reden we langs een wegrestaurant. Ruud en Roel stopten daar even en gingen even snel de wc in. Ik ging even met ze mee, want ik moest plassen. Ruud en Roel gingen in de zelfde wc en trokken mij ook mee. Ik kwam toen helaas niet meer aan plassen toe. Toen we na een uur nog niet terug waren, ging Koen even kijken wat er aan de hand was, hij hoorde wat gekreun en dat beviel hem wel, dus hij kroop over de deur en speelde ook mee. Toen we na 3 uur eindelijk klaar waren besloten we even wat te gaan eten, we eten lekker kalkoen, dat beviel Ruud wel.
Ook de paarden kregen wat lekkers te eten (een groenteburger), en we gingen met zijn allen weer op weg, wel met een langzaam gangetje want ruud en roel hadden pijn aan hun poepert.

En we kwamen op een rare gele weg terecht, waar niet veel aandacht aanschonken, en wat zagen we daar, we zagen een bordje, en op dat bordje stond: provincie groningen
eindelijk waren we in groningen aangekomen, maar we waren er nog niet we moeste verder. Vlak voorbij het bordje stond een rare vrouw, die vroeg: waar komen jullie vandaan? We antwoorden allemaal in koor: uit de magnictron (we keken graag samen tv) Die vrouw was gelijk in dur sas en zei: ik hou er niet van als jullie tegen me liegen, waar komen jullie vandaan?! Dus wij weer: uit de kut van tante Sjaan. Die vrouw begon toen een beetje raar te kijken, en fronste haar wenkbrauwen
ik kon me toen niet inhouden en flapte me broek open en begon op de vrouw te rijden. Al gauw lagen we weer met z'n allen op elkaar. Dit vond de vrouw best fijn. Toen we klaar hebben we nog even met haar op een bankje gezeten en wat appelsap gedronken en ligakoeken gegeten met haar. Daarna kreeg ze van iedereen een sappige tongzoen en hebben we afscheid van haar genomen. Toen we terug naar de paarden liepen waren er 2 weggelopen, dus moesten we met z'n vieren op 1 paard. Dat was soms best lastig......

wordt vervolgd
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:26
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Citaat:
Robbie voelde wat gefriemel tussen zijn benen en zag dat roel weer zin had "NU EVEN NIET" schreeuwde robbie. Hij zag dat het geen nut meer had om te vluchten voor de poltie, en trapte vol op ze rem.
1 , 2, 3 auto's knalde achterop ons. We schudden wat in het rond, maar gelukkig had iedereen zijn gordel om en gebeurde er nix. Maar die domme politie had dat niet en daar vloog een politieagent, flats op het wegdek. onze auto was nu wel een beetje kaduuk...
RESPECT
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:45
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
9. Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden.
Uit: Net-etiquette, forumbeleid scholieren.com
Citaat:
Als je lid bent van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.
Uit: Forumgeboden, forumbeleid scholieren.com
en uiteraard:
Citaat:
Tijdens het forummen en hierna, zul je je huisdieren met rust laten.
Uit: Net-etiquette, forumbeleid scholieren.com
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:51
0-Z0n3
Avatar van 0-Z0n3
0-Z0n3 is offline
Ga het melden dan, kneus.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:51
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
@Sjeord, Niam, Roosieh, Mijn* en iedereen wiens reactie eigenlijk sarcastisch bedoeld was:
Citaat:
Voordat je op dit forum reageert op een verhaal van iemand, bedenk je dan dat mensen hun verhalen veelal plaatsen puur om gelezen te worden. Sommigen willen graag opbouwende kritiek om hun schrijfvaardigheden te verbeteren. Niemand zit te wachten op beledigende kreten of onvoorwaardelijk gezeik. Probeer elkaar dus in waarde te laten, ook als je kritisch bent.
Uit: Lees dit eerst, Letteren scholieren.com
Wees eens aardig!


[edit] @O- Z0n3: geen gevoel voor humor?
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:52
harige harry
Avatar van harige harry
harige harry is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 20-12-2004 @ 21:45 :
en uiteraard:
prima
Met citaat reageren
Oud 20-12-2004, 21:53
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
harige harry schreef op 20-12-2004 @ 21:52 :
prima
Hee, Harry, de hoofdrol uit het verhaal
__________________
;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Verstandig om als stel mee te doen aan een kwartet? Misschien iemand ervaring hierin?
forumgebruiker
102 14-07-2008 16:36
De Kantine wat wil jij weten, ontdekken?
Bongalientje
273 16-05-2007 23:41
Verhalen & Gedichten De Wraak van Harry: Deel 5
tss
6 31-03-2005 19:43
Verhalen & Gedichten Schrijver van officieel vervolg op ''De Wraak van Harry'' uitgekozen
Ampelopsis
3 14-03-2005 12:52
De Kantine breezerverslag
arP-socialist
70 23-12-2003 18:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen.
the atmosfere
154 17-08-2003 16:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.