Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2010, 16:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, het is weer koud en dan krijg je dat. Ik heb geen last van velletjes en ik heb met en zonder lippenbalsem geprobeerd, maar niets helpt. Mijn onderlip doet pijn en dat is irritant en ik heb het nu al >2 weken. Heeft iemand nog tips?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 17:42
Verwijderd
Purol opsmeren en anders vaseline.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 19:43
Verwijderd
Wat ik altijd erg behulpzaam vind is om als je je tanden hebt gepoetst, en je tandenborstel is weer schoon, om dan eigenlijk je lippen te borstelen. Ik weet niet precies waarom het helpt, maar het helpt wel. Wel dan ook gewoon lippenbalsem opsmeren, vooral voordat je naar buiten gaat. Purol helpt inderdaad ook heel goed .
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 19:59
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
's avonds voor je gaat slapen bodylotion erop smeren en 's ochtends zijn ze weer zo zacht als een babyhuidje. En dan van velletjes afblijven natuurlijk.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 20:03
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Ik heb heel veel last gehad van mijn lippen en naar heel veel lipenbalsems geprobeerd te hebben heb ik er eindelijk een gevonden die echt werk. Dr. Swaab extreem protection. Die vaseline/purol dingen zijn voor mij te vloeibaar ofzo, ik krijg er snel weer pijnlijke lippen van.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 11:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik zal vandaag even kijken naar Purol oid. Lippen borstelen is een slecht idee, want dat doet pijn, de huid is gewoon heel dun. Ik merk dat sinds vandaag de overgang lip-huid ook wat droger begint te worden, hopelijk werkt ander lippenspul dan wel.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 13:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik smeer er altijd na het tandenpoetsen vaseline op, werkt echt heel goed en je doet eindeloos lang met één zo'n blikje
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 15:16
Verwijderd
Ik smeer idd na het tandenpoetsen ook altijd een beetje purol op en verder ook wanneer ik voel dat ze weer uitdrogen. Dat spul helpt heel goed, ik smeer 't ook altijd op de overgang van lip naar normale huid. Oh, en op schrale huid onder m'n neus als ik verkouden ben. Ik vind het aanzienlijke fijner dan bv. labello of blistex (die laatste is ook wel fijn, maar ik heb het idee dat het het op de lange duur juist erger maakt, terwijl ik dat met purol niet heb).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 16:49
Verwijderd
Uierzalf!
De echte uierzalf dan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 22:46
dr.rootz
Avatar van dr.rootz
dr.rootz is offline
Al die zalfjes en crèmes zijn ook niet goed voor je lippen, tenminste als je teveel smeert. Je lippen maken dan zelf minder vetten aan en het gevolg is dat je moet blijven smeren om je lippen zacht te houden. Vaak ben je ook geneigd om met je tong je lippen nat te maken als je last hebt van droge lippen (met velletjes). Mijn advies is om je lippen een week lang met rust te laten (geen zalfjes, nat maken met de tong, velletjes eraf trekken). Als je dit volhoudt, dan komen die mooie zachte lippen vanzelf weer terug ;-)

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 11:24
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat heb ik dus ook al geprobeerd (staat in mijn openingspost).
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Al die zalfjes en crèmes zijn ook niet goed voor je lippen, tenminste als je teveel smeert. Je lippen maken dan zelf minder vetten aan en het gevolg is dat je moet blijven smeren om je lippen zacht te houden. Vaak ben je ook geneigd om met je tong je lippen nat te maken als je last hebt van droge lippen (met velletjes). Mijn advies is om je lippen een week lang met rust te laten (geen zalfjes, nat maken met de tong, velletjes eraf trekken). Als je dit volhoudt, dan komen die mooie zachte lippen vanzelf weer terug ;-)

dr.rootz
Dat dacht ik idd ook, maar toen werd het alleen maar veel erger...Met fietsen was het helemaal een feest dan, echt barstende lippen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 11:59
dr.rootz
Avatar van dr.rootz
dr.rootz is offline
Ik zei het vanuit mijn eigen ervaring, maar blijkbaar is dat dus per persoon verschillend. Nou, dan veel sterkte met kusjes uitdelen, hihi.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 12:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Labello schijnt trouwens inderdaad eoa stofje te hebben waar je "verslaafd" aan raakt en dus continu moet blijven gebruiken voor hetzelfde effect. Maar goed, labello is dan ook vies rotspul. Purol werkt inderdaad wel goed.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid De Winter
wup
42 30-12-2008 11:04
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane
Methuselah
500 17-01-2007 11:41
De Kantine jongen vs. meisje
de_aap
173 22-06-2006 14:05
Verhalen & Gedichten Hoi! IK ben nieuw hier!!
Verwijderd
6 05-11-2003 19:24
Verhalen & Gedichten wat vinden jullie?
Verwijderd
4 13-05-2003 17:07
Seksualiteit HOE pijp/bef jij?
KiMZz
58 11-05-2003 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.