Oud 12-09-2002, 17:54
*Novah*
Avatar van *Novah*
*Novah* is offline
Jaja, ik heb a little bit of a problem
Want: ik heb namelijk een errug hardleerse jongen achter me aan..hij is hoteldebotel van mij (snap t helemaal niet..haha) maar ik vind hem dus niks wat dat betreft, hij is wel aardig hoor..maar verder gewoon niks.

Het probleem is dat hij dat gewoon niet wil (of kan?) begrijpen..telkens wordt het hem weer duidelijk gemaakt dat hij af moet taaien, maar meneer luistert niet, komt elke keer weer gewoon bij me staan, probeert zich te mengen in het gesprek, und so weiter. Om gek van te worden...al mn vrienden/vriendinnen/bekenden die hij ook maar een beetje kent worden onderworpen aan een spervuur van vragen over mij...zij worden er ook helemaal gek van, en ik dus ook. Hij peilt ook bij mn beste vriendinnen wat ik nou van hem vind enzo, en of mijn gevoelens al zijn verandert..haha, ik lach me dood. Hij snapt niet dat ik niks met hem wil proberen ookal ben ik niet verliefd op hem, en hij vindt dat hij meer te bieden heeft dan de 'streepjes-polo-jongens' haha (zeg maar het type jongen waar ik dus wel
op val), nouja, dit soort info kijg ik dus van iedereen te horen.

Kortom: die jongen snapt er niks van, hoe maak ik hem eens even heel erg goed duidelijk dat hij eens op moet flikkeren? (komt er lullig uit ja, maar die jongen heeft een hoop te leren.)
Liefst hard & subtiel, anders krijg ik medelijden met hem, en dat is eigenlijk niet de bedoeling

tips graag!

liefs, nova
__________________
Are you the fishy wine that will give me a headache in the morning..or just a dark blue land mine that will explode without a decent warning
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2002, 17:58
Verwijderd
Subtiel werkt niet bij hardleerse personen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 17:59
*Novah*
Avatar van *Novah*
*Novah* is offline
Citaat:
******** schreef:
Subtiel werkt niet bij hardleerse personen.
tsja, ik vind het anders ook weer zo zielig, hoewel ik er ook weer helemaal gek van word eigenlijk.
maar ehm, nog een tip?
__________________
Are you the fishy wine that will give me a headache in the morning..or just a dark blue land mine that will explode without a decent warning
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:06
casey
casey is offline
Ach verdorie jaa, dat herken ik! Hoewel 't waarschijnlijk nog zo erg niet was. Ik was een jaar of 11-12 toen, hij ene jaar jongen Maar die jongen zat op mijn school en woonde net voor mij. Dus die maar aanbellen en vragen of ik mocht spelen enzo. Zij altijd da'k geen tijd had. 'k negeerde hem gewoon. gelukkig werkte dat al gauw
Maja, uw geval klinkt ook al een stukje serieuzer. Ma hoe pak je zoiets aan? Hopelijk krijg je hier wa betere reacties!
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:10
Chiel Vermerg
Chiel Vermerg is offline
Het hem zelf eerlijk zeggen...?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:11
Verwijderd
Citaat:
*Novah* schreef:
tsja, ik vind het anders ook weer zo zielig, hoewel ik er ook weer helemaal gek van word eigenlijk.
maar ehm, nog een tip?
Zoen voor zijn ogen met een andere jongen (zou mijn hart breken, en ik ben zelf ook behoorlijk hardleers; kan onder omstandigheden wel leiden tot suïcide. Pas op voor strafrechtelijke aansprakelijkheid!). Of doe samen met een goede vriend van je alsof jullie een stelletje zijn. Heb ik ooit 'ns gedaan met een vriendin van me die ook een jongen achter zich aan had die ze totaal níet zag zitten. Wij een beetje kleffen in een café, die jongen afdruipen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:15
Verwijderd
Heb je hem al een keer recht in zn gezicht gezegd dat je niet verliefd op hem bent en denkt dat het niets wordt? Dit is namelijk niet zielig, aangezien het hem duidelijkheid verschaft en hij vervolgens weer verder kan met zn leven. Het is ook niet bot maar slechts eerlijk...

Ik denk dat subtiel niet werkt, als ie ut nog steeds niet door heeft dus dat je gewoon hard en eerlijk moet zijn, zoals ik al zei: niet zielig.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:54
*Novah*
Avatar van *Novah*
*Novah* is offline
Citaat:
nare man schreef:


Zoen voor zijn ogen met een andere jongen (zou mijn hart breken, en ik ben zelf ook behoorlijk hardleers; kan onder omstandigheden wel leiden tot suïcide. Pas op voor strafrechtelijke aansprakelijkheid!). Of doe samen met een goede vriend van je alsof jullie een stelletje zijn. Heb ik ooit 'ns gedaan met een vriendin van me die ook een jongen achter zich aan had die ze totaal níet zag zitten. Wij een beetje kleffen in een café, die jongen afdruipen

Haha, dit vind ik wel leuk klinken Maar in de praktijk is dat tweede niet echt uitvoerbaar, hij kent zoveel mensen om me heen dat hij zo kan nagaan of ik een stelletje ben met die goede vriend. Wel jammer...want het zou wel de ultieme manier zijn natuurlijk.
Maar dat is dat zoenen voor zn ogen natuurlijk ook..haha ja, maar eens snel een leuke jongen aan de haak slaan en daar lekker mee kleffen...
__________________
Are you the fishy wine that will give me a headache in the morning..or just a dark blue land mine that will explode without a decent warning
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:56
*Novah*
Avatar van *Novah*
*Novah* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Heb je hem al een keer recht in zn gezicht gezegd dat je niet verliefd op hem bent en denkt dat het niets wordt? Dit is namelijk niet zielig, aangezien het hem duidelijkheid verschaft en hij vervolgens weer verder kan met zn leven. Het is ook niet bot maar slechts eerlijk...
Recht in zijn gezicht heb ik het niet gezegd, omdat hij dat oook nooit bij mij heeft gedaan. Vandaar dat bijna alles via via is gegaan..misschien wel de verkeerde manier, maar toch. Verder negeer ik hem, ga ik hem uit de weg enzo, maar hij blijft mij maar opzoeken..zoals ik al zei: hardleers.
Mja, morgen zie ik hem weer...en als hij dan maar weer niet afdruipt..dan zal ik toch maar eens wat moeten zeggen, maar dan ga ik eigenlijk gewoon zeggen wat hij al lang weet, stom eigenlijk, maar blijkbaar dus echt nodig.
Ga ik me nu eens bedenken wat ik dan precies ga zeggen...of heb jullie iets gevats voor me? (ja, luiheid..)
__________________
Are you the fishy wine that will give me a headache in the morning..or just a dark blue land mine that will explode without a decent warning
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 19:39
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
niet door beste vrienden met hem te worden, dan na een lange tijd met hem zoenen en het anderhalve dag later weer uit te maken en dan weer 3 weken later hem tgenkomen als je uitgaat en dan midden op straat zijn broek open sjorren...

Neej, gewoon kei grof hem helemaal verrot schelden lijkt me na zoveel irritaties wel tja... op zn plek....
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
*Novah* schreef:
maar eens snel een leuke jongen aan de haak slaan en daar lekker mee kleffen...
Citaat:
'streepjes-polo-jongens' haha (zeg maar het type jongen waar ik dus wel op val)
*steekt hand op*
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:43
Angeles
Angeles is offline
Ik zou hem gewoon heel duidelijk en onomwonden zeggen dat je geen gevoelens voor hem hebt en dat je die ook nooit zult krijgen, punt. Precies wat Dusjcrib al heeft gezegd. En dan zou ik er nog aan toevoegen dat als hij zo door blijft drammen, je op den duur alleen maar een hekel aan hem krijgt. Nee is nee en blijft nee, klaar uit. En als hij dan nog door blijft gaan zou ik hem gewoon negeren, als lucht behandelen. Het is misschien heel zielig voor hem, maar een andere, aardigere aanpak werkt kennelijk niet. Hij gelooft niet in afwijzingen, denkt beter dan jij te weten waar je op valt en denkt jouw gevoel te kunnen beïnvloeden en daar kun je niet aardig nee tegen zeggen.

Het is heel jammer en zielig voor hem, maar hij werkt het zelf in de hand. Dus doe of hij lucht is, negeer hem, kijk de andere kant op, loop weg als hij eraan komt en vraag je vrienden ook niet meer op zijn vragen in te gaan, als die directe afwijzing ook geen zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:47
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
*Novah* schreef:
'streepjes-polo-jongens'
Pfffff hehe van dat soort mensen moet ik spontaan een scheetje laten
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 23:15
a new noise
a new noise is offline
poep op em
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:43
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
hebbie al geprobeerd: ik moet je niet, en nou hoer je op, want ik word schijtziek van jou!!!! ????

en anders gewoon met zn beste vriend voor zn neus gaan zoenen ofzo, dat zegt meestal ook wel genoeg
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:07
Verwijderd
Citaat:
*meissie* schreef:
en anders gewoon met zn beste vriend voor zn neus gaan zoenen ofzo, dat zegt meestal ook wel genoeg
Ja, ook vooral over die beste vriend
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 08:09
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
*Novah* schreef:


tsja, ik vind het anders ook weer zo zielig, hoewel ik er ook weer helemaal gek van word eigenlijk.
maar ehm, nog een tip?
Hij zal zeker op termijn ook blij zijn met een duidelijk antwoord. In 1e instantie vind hij het natuurlijk niet leuk maar het is ook niet leuk om zo lang aan niks te 'werken'.
Dus ik denk niet dat hij echt zielig zou zijn als je hem gewoon overduidelijk in het gezicht zegt dat je hem niet wilt.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 08:24
Verwijderd
"NEE"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2002, 11:00
Y@NOU
Y@NOU is offline
* zoen met andere LEUKE jongen (NIET met zijn beste vriend, aangezien je niet 2 kneuzen achter je aan wil?)

* als je alleen met hem bent rochel boer en scheet je er wat van af , alles wat lomp overkomt= welkom

* laat je vrienden en vriendinnen hem OOK duidelijk maken dat jij hem niet moet

en als dit alles niet helpt is hij zo blind en doof en stom dat je hem leuk voor je karretje kan spannen , heb je er zelf ook nog wat aan.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:54
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Y@NOU schreef:
* 1) zoen met andere LEUKE jongen (NIET met zijn beste vriend, aangezien je niet 2 kneuzen achter je aan wil?)

* 2) als je alleen met hem bent rochel boer en scheet je er wat van af , alles wat lomp overkomt= welkom

* 3) laat je vrienden en vriendinnen hem OOK duidelijk maken dat jij hem niet moet

en als dit alles niet helpt is hij zo blind en doof en stom dat je hem leuk voor je karretje kan spannen , heb je er zelf ook nog wat aan.
minder slim dan je denkt
1) Dat je met iemand zoent wil echt lang niet altijd zeggen dat je relatie met hem/haar aan wilt gaan.
2) Al een beetje beter - maar een duidelijke nee met uitleg en motivatie is véél beter.
3) Dan gaat hij er mogelijk van uit dat vriendinnen liegen...
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:57
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik ken t....had het vorig jaar...die jongen stalkte me echt. Je kan zoveel hints geven als je wil maar ze snappen er werkelijk helemaal NIX van... Dus het beste, tenminste wat bij mij hielp was hem rechtstreeks midden in z'n smoel (liefst in bijzijn van jouw eigen vrienden, zodat het duidelijk is dattie het ook niet meer bij hun hoeft te proberen) zeggen wat je van hem vind, zijn acties en alles wat erbij hoort. Dat is echt het beste...
Succes!!

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417
Verwijderd
35 03-01-2005 19:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.