Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2003, 10:43
ikkezeker
ikkezeker is offline
hoe vertel je in aan je ouders dat je een tattoo wilt? de mijne zullen brullen en kwaad zijn. iemand een idee?

-als mensen nog meer kwijt willen over tattoo's moeten ze het hier doen
__________________
the king

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 12:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2003, 10:54
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
gewoon blijven zeggen dat je er eentje wilt... en blijven vragen of het mag.. en blijven zeggen dat je t wilt.. en op een dag zeggen ma...pa.. morge ga ik mn tattoo zette

worked with me bij me piercing...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 08:57
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 28-03-2003 @ 11:54:
worked with me bij me piercing...
Jah bij mij ook met mn piercing maar een piercing is toch wel ffies wat anders dan een tattoo...Mn ma zou ook flippen denk ik als ik zo'n ding liet zetten zonder toestemming waar ik soms wel heel erg mee in de verleidding kom

Naja ik zou het eigenlijk niet weten wat je moet doen...Mischien wel wat blackfairy zegt...Denk alleen niet dat t echt helpt...
Sleep je ouders mee naar de tattoo shop als ze een beetje modern zijn hihi misschien als ze een hele mooie zien die jij ook grag wil hebben bedenken ze zich...
Stel voor om het zelf te betalen (als je dat al niet hebt gedan) en vrag wat ze er nou zo op tegen hebben tis toch joun lichaam?Jij moet er mee lopen...Als je dan zo'n opmering terug krijgt van als je 18 bent mag het pas...(die krijg ik dan altijd)
Tja dan zit er denk ik niks anders op dan dat je je er bij neer legt dat t echt niet mag....
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 13:14
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
Mijn ouders zouden het wel goed vinden, als ik iets ouder was en niet gelijk mijn hele rug oid liet voltatoeeren.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 16:55
Schoenriem
Schoenriem is offline
Je gaat naar ze toe en zegt: ik ga volgende week een tattoo laten zetten.

Dan gaan er twee jaar overheen en dan zeg je op 12 december:
" Hey mam, ik ga ff naar Roermond een tattoo laten zetten."

Dan word ze helemaal boos en zegt: "moet je toch ook zelf weten"

En zo ben ik aan de mijne gekomen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2003, 17:11
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-03-2003 @ 09:57:
Jah bij mij ook met mn piercing maar een piercing is toch wel ffies wat anders dan een tattoo...Mn ma zou ook flippen denk ik als ik zo'n ding liet zetten zonder toestemming waar ik soms wel heel erg mee in de verleidding kom
ja ok ..maar als je t blijft zeggen tegen je ouders dat je graag een tattoo wilt en blijft volhouden, dan kan je ze wel overtuigen dat je het 100% zeker weet. en meestal is dat wel een punt waar het om gaat bij ouders, dat het een vlaag is en aangezien je er je leven lang mee loopt...

maar het ligt er maar net aan hoe je ouders erover denken, en hoe 'modern' ze zijn.
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 08:42
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 29-03-2003 @ 18:11:
ja ok ..maar als je t blijft zeggen tegen je ouders dat je graag een tattoo wilt en blijft volhouden, dan kan je ze wel overtuigen dat je het 100% zeker weet. en meestal is dat wel een punt waar het om gaat bij ouders, dat het een vlaag is en aangezien je er je leven lang mee loopt...

maar het ligt er maar net aan hoe je ouders erover denken, en hoe 'modern' ze zijn.
Jah, das ook wel weer zo maar misschien worden die ouders er dan juist nog gekker van...
Maar je moet maar net, zoals jij al zegt, moderne ouders hebben die het 'verlangen' naar een tattoo kunnen begrijpen
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 18:45
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
L & G --> Lifestyle
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:05
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
'maar mam dan ruim ik altijd m'n kamer op'

'paaaap dan laat ik iedere dag, ook als het regent fikkie uit'

'en als ik terug kom ga ik meteen hard aan m'n huiswerk'


Dat helpt iig niet.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:14
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
M'n eerste liet ik zetten toen ik in Londen woonde - daar wisten ze wel van, maar hebben ze nooit iets over gezegt. Ik vroeg tenslotte ook geen toestemming.

De tweede was groter, and ik heb op de dag voor ik de afspraak had m'n moeder verteld. Ik had geen zin in 'weet je dat wel zeker's, maar vond het ook vervelend om er achteraf mee aan te komen, alsof het iets is om stiekum over te doen.

M'n ouders zijn er wel cool over, vinden ze geloof ik ook wel mooi. Waren wel een beetje bezorgd dat ik er nog meer zou nemen, maar daarin kan ik ze geruststellen
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 19:52
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=420800

zelfde topic, dus was crosspost ofzo?
op die andere zit een slotje, dus hier waarschijnlijk ook wel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:39
Verwijderd
ze zullen er niet om staan te springen, maar ik mag t.

niet dat ik t voorlopig doe, nog iets te bang voor naalden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 09:52
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 30-03-2003 @ 20:05:
'maar mam dan ruim ik altijd m'n kamer op'

'paaaap dan laat ik iedere dag, ook als het regent fikkie uit'

'en als ik terug kom ga ik meteen hard aan m'n huiswerk'


Dat helpt iig niet.
Geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:05
popularthug
Avatar van popularthug
popularthug is offline
zet een tattoo op je bil dan komen ze er nooit achter
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:16
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Als je in de stad bent opbellen en zeggen dat je hem al hebt. Als ze zeggen je te gaan vermoorden moet je het niet doen, als ze zeggen 'oh, nou dat valt me nou tegen' en verder niks, dan gewoon laten doen.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:18
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ik vind er niets mis mee dat ouders hun puberale kroost verbieden een tattoo te nemen voordat zij zeg 20 zijn.. het klinkt misschien stom maar tussen je 12e t/m 20ste ben je nog zo bezig met jezelf vinden en je ontwikkeling naar volwassen en zelfstandigheid dat ik van mening ben dat je op die leeftijd niet de besslising kan nemen om je lichaam voor de rest van je leven te "versieren". Vaak is het juist die drang naar volwassen en zelfstandigheid die er voor zorgt dat kinderen een tattoo willen, maar die drang ebt vanzelf weer weg.

Wacht gewoon daarom een tijd kijk of je het over een x aantal jaren nog steeds wil, en tegen die tijd hoef jij je ouders ook neits meer te vragen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 17-06-2003 @ 11:18:
ik vind er niets mis mee dat ouders hun puberale kroost verbieden een tattoo te nemen voordat zij zeg 20 zijn.. het klinkt misschien stom maar tussen je 12e t/m 20ste ben je nog zo bezig met jezelf vinden en je ontwikkeling naar volwassen en zelfstandigheid dat ik van mening ben dat je op die leeftijd niet de besslising kan nemen om je lichaam voor de rest van je leven te "versieren". Vaak is het juist die drang naar volwassen en zelfstandigheid die er voor zorgt dat kinderen een tattoo willen, maar die drang ebt vanzelf weer weg.

Wacht gewoon daarom een tijd kijk of je het over een x aantal jaren nog steeds wil, en tegen die tijd hoef jij je ouders ook neits meer te vragen...
Heel mooi gezegd

Wat je nu leuk vindt is zo ontzettend veranderlijk, alleen al daarom is het onzin om iets in je lijf te laten krassen. Bovendien, de meerderheid van Nederland vindt het nog steeds niet echt mooi dus je kunt er donder op zeggen dat je met je tattoo vreemd wordt aangekeken. Veel geluk met solliciteren als je je handen onder de inkt hebt zitten...om nog maar niet te spreken over het aantal mensen wat jou dan met een tattoo ordinair vindt (waaronder ondergetekende).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 10:52
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Ik vroeg op mijn 8e al om een tattoo, hoogstwaarschijnlijk omdat mijn vader er ook 3 had, het antwoord was altijd "ja als je 18 bent doe je alles wat je wilt" uiteindelijk was ik 15 toen ik mijn 1e tattoo zette, een klein tribaltje (zelf ontworpen) op mijn rechterschouderblad, uiteindelijk ben ik een jaar later weer terug gegaan voor mijn sterrenbeeld in het chinees op mijn linkerbovenarm, en nu vindt ik het genoeg geweest, ik ben hartstikke blij met mijn tattoo's, en meer dan dit wil ik niet.
Bij mijn eventuele baan zou niemand mijn tattoo's ooit zien, mijn bovenarm zit dan onder mijn t-shirt en hetzelfde geld voor mijn schouderblad.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2003, 10:59
Verwijderd
Mijn ouders hebben altijd geroepen dat ze me buiten zouden schoppen als ik het zou laten doen. Nu pas kwamen we erachter dat een goeie vriendin van ons mam er ook eentje heeft, op haar 45e laten zetten ofzo. Heb haar helemaal uitgehoord waar mijn moeder bij was en toen ik even later grijnzend vroeg of ik een tattoo mocht, zei ze dat het mijn lichaam was... (waarom ik dus nog altijd niet die tatooshop ben binnengerend weet ik ook niet, ik vertrouw het nog niet helemaal denk ik).
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:04
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
je sterrenbeeld in het chinees is wel het meest lame en onoriginele wat je ook maar kan laten doen.. dat heeft elke puber die wel een tattoo wil maar niet weet wat...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:53
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Gewoon zeggen:'Mam, pap, ik neem een tattoo. Tot zo.'
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 13:56
nps
Avatar van nps
nps is offline
mam pap, ik neem een tattoo.. en het kan me lekker toch niks schelen wat jullie er van vinden! en dan huilend de deur uitrennen.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 14:13
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
ik wil al 4 jaar dezelfde tattoo, welke ik van mn ouders altijd al heb mogen laten zetten. ik heb er toch zo lang mee gewacht omdat ik echt zeker wilde zijn van mn zaak en omdat de tattoo die ik wil nogal wat ruimte op mn lichaam vraagt. ik ben dus hard aan het trainen en met kerst hoop ik een groot deel van mn rechterbovenarm te laten versieren.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:14
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
kijk ik heb een tattoo en dan verder gaan waar je mee bezig was..
negeer tegenspraak.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:15
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik zei tegen me ouders "IK WIL EEN TATTOO"
Paar dagen later toen ik geslaagd was zei me vader: "oke dan krijg je een tattoo voor je verjaardag en voor het slagen" Dus a.s vrijdag komt me tattoo op me rug

Ik zei tegen me ouders als ik em niet zou krijgen dat ik het toch zou doen want het is mijn lichaam en ze zeggen dan heus niet dat ze niets meer met je te maken willen hebben
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 15:46
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 17-06-2003 @ 13:04:
je sterrenbeeld in het chinees is wel het meest lame en onoriginele wat je ook maar kan laten doen.. dat heeft elke puber die wel een tattoo wil maar niet weet wat...
Ik wou het al heel erg lang, en ik ben er blij mee
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:03
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
ik wil ook al heeeel erg lang een tattoo, maar mijn ouders hebben gezegd dat ik moet wachten tot ik 18 ben. naja en dat doe ik dan dus ook.
ik zou het echt niet stiekem doen als ik jou was, want naast het feit dat je ouders dan boos zullen zijn en zullen zeggen dat ze teleurgesteld in je je zijn (dat is nog veel erger haha) zullen ze ook een stukje vertrouwen in je kwijt zijn, zeker wanneer ze ooit duidelijk hebben gezegd dat ze het niet op prijs stellen als je een tattoo neemt...
dus gewoon aan je ouders vragen en dan kijken wat ze zeggen...waarschijnlijk zeggen ze dat je moet wachten tot je 18 bent, dus dan wacht je gewoon lekker tot je 18e, want is het nou echt nodig om er voor je 18 al een te hebben? want als je het echt zo graag wilt, dan wil je het op je 18e ook nog wel en kun je best nog ff wachten, toch?
dus.
(en volgens mij moet je als je onder de 18 bent ook toestemming van je ouders hebben om er 1 te laten zetten bij een tattooshop??)
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 17-06-2003 @ 16:15:
Ik zei tegen me ouders als ik em niet zou krijgen dat ik het toch zou doen want het is mijn lichaam en ze zeggen dan heus niet dat ze niets meer met je te maken willen hebben
Dan ken jij duidelijk mijn ouders niet
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 13:43
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
NOOIT maar dan ook NOOIT stiekem doen!!!!!!!!!

Ik heb er ook eentje, een tribal op m'n onderrug, een originele, want het origineel komt uit Turkije als henna en is aangepast door tattoo Sjonnie (zo staat ie bekend in onze gemeente).

Maar goed, om ff on-topic te blijven. Vraag hoe je ouders het zouden vinden als jij een (kleine) tattoo zou nemen. Als ze aarzelen dan kan je zeggen dat je het al echt lang wilt en er goed en lang over na gedacht hebt. Noem op wat je allemaal heb afgewogen.

Vergeet niet dat ouders nog aan het idee moeten wennen! Laat dus ff wat tijd ertussen zitten en vraag het dan nog eens.
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 20-06-2003 @ 14:43:
Als ze aarzelen dan kan je zeggen dat je het al echt lang wilt en er goed en lang over na gedacht hebt. Noem op wat je allemaal heb afgewogen.
En vervolgens werpen je ouders tegen dat je helemaal nog geen afweging kunt maken op je 16e en daar hebben ze volkomen gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:18
Verwijderd
Ik wil er ook misschien wel een, maar wacht ook geduldig tot boven de 20.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:35
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
k wil er ooit vast wel een.

maar wil eerst minstens n jaar ofzo hetzelfde idee hebben qua wat k wil en waar voor k t ook echt doe.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 14:43
Verwijderd
ik begon der op me 12 over te zeiken op me 14de heel erg, van af dat moment werd het als je het huis uit ben naar als je 21 ben en op me 18 zei ik dat ik er 1 ging halen en nu ben ik 23 en heb ik der 8

wat een verhaal
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:31
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Dit is me nieuwe tattoo vandaag laten zetten het betekend vrede:



__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:34
Faery
Faery is offline
Hey leuk, een kangoeroe .
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 16:38
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Faery schreef op 20-06-2003 @ 17:34:
Hey leuk, een kangoeroe .
inderdaad..precies skippy
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2003, 17:12
Verwijderd
Tsja...als je de behoefte voelt om zoiets algemeens als vrede op je onderrug te laten zetten voor de rest van je leven...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 20-06-2003 @ 17:31:
Dit is me nieuwe tattoo vandaag laten zetten het betekend vrede:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zittie niet een "beetje" schreef??
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:32
Mir-idiotA
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 20-06-2003 @ 17:31:
Dit is me nieuwe tattoo vandaag laten zetten het betekend vrede:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waaauuw KIM!!!

hij is gaaf!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 17:50
Verwijderd
zeg dat je een drumstel wil, als ze nee zeggen gewoon zeggen nou dan neem ik wel een tattoo..weinig tegen in te brengen lijkt me, als ze ja zeggen tegen het drumstel doen ze vast ook niet moeilijk over een tattoo...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 20:56
Mindfields
Mindfields is offline
Ik wil er iig 1, maar ik mag er geen. Dan maar als ik 18 ben.

Ik wil iig op mijn linkerbovenarm iets wat lijkt op het g-sus logo. Had het eens als een opplak tattoo gekregen bij een broek en het stond errug cool.

en verder..denk nog een chinees teken. Voor onafhankelijkheid ofzo.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 21:17
Verwijderd
Hehe.

Mij lijkt het wel tof om een stoma te laten tattooeren. En dan mensen voor de gek houden muhaha
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:04
Firefly182
Avatar van Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
Parallel schreef op 20-06-2003 @ 21:56:

Ik wil iig op mijn linkerbovenarm iets wat lijkt op het g-sus logo. Had het eens als een opplak tattoo gekregen bij een broek en het stond errug cool.
Wil jij het G-sus logo op je arm? Je likt wel achtelijk joh, als je later tegen de 30/40 bent, dan loop je met een kledingmerk op je arm. Daar moet je blij mee zijn....
__________________
Eervolle vermeldingen:Mennuz, GluipigeBever, Dr.Zoidberg, GodSaveTheQueen, Master HJ, M@rco, Sovreze en Wasbeermeneer!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:18
Reneetje
Reneetje is offline
Je moet mij echt geld toegeven, wil er zo'n ding op m'n lichaam komen. Dat probleem zal ik dus niet hebben.
__________________
I get high on a buzz, then a rush when I'm plugged in you.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 12:26
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Faery schreef op 20-06-2003 @ 17:34:
Hey leuk, een kangoeroe .
Aussie gabba's!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:13
ayla lokhorst
ayla lokhorst is offline
ik heb een aantal jaren geleden iets gelezen over semi-permanente tatoeages, dat zijn dus tattoo's die een jaar of 3 blijven zitten en dan langzaamaan vervagen doordat de inkt maar een klein stukje onder de huid wordt gespoten.
weet iemand of dit nog gebeurt en zo ja, waar en hoeveel dat dan gaat kosten?

alvast bedankt

x ayla
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:15
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=420825


Dat is hetzelfde als met permanente make-up. "t blijft nooit zo lang zitten als belooft, en 't verkleurd/vervaagd.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:20
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
vind dat ook wel een goed idee... tattoo's kunnen héél mooi zijn maar moet er niet aan denken dat ik er over 20 jaar nog mee loop....

weet iemand prijzen, adressen ????
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:27
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
das toch hartstikke lelijk man, laat er dan GEEN zetten..

loop je 1e jaar nog mooi bij en dan bij het 2e jaar vervaagd die al.. sta je ook lekker voor lul

neen danku als je tattoo laat zetten, staat hij voor altijd, het is iets wat je je hele leven bij je draagt, en je leeft maar 1 keer.. who fucking cares
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 08:35
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 23-06-2003 @ 09:27:
das toch hartstikke lelijk man, laat er dan GEEN zetten..

loop je 1e jaar nog mooi bij en dan bij het 2e jaar vervaagd die al.. sta je ook lekker voor lul

neen danku als je tattoo laat zetten, staat hij voor altijd, het is iets wat je je hele leven bij je draagt, en je leeft maar 1 keer.. who fucking cares

Heerlijk, prachtig, geweldig zo'n lading zwarte/gekleurde lijntjes tussen die uitgezakte, verrimpelde, verschrompelende huid.


Een hennatattoo is ook een optie.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercingtopic.
Luna
500 11-03-2005 14:53
Lifestyle Evaluatie-topic
rodina
496 14-04-2003 15:29
Lifestyle HET algemene tattoo topic deel ?
Ninnoc
2 13-01-2003 16:51
Lifestyle hoe oud waren jullie toen je een tattoo liet zetten?
Roodelfje
3 16-08-2002 10:40
Lifestyle wie wilt helpen plzz!!:D
Roodelfje
2 15-08-2002 17:29
Lifestyle Het Algemene Tattoo Topic
Ji Sung Dennis
66 15-08-2002 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.