Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 18:30
Marshall84
Avatar van Marshall84
Marshall84 is offline
Topic zegt genoeg denk ik
ben je vreemd gegaan dit jaar op vakantie ofniet? zoja waarom? en zonee waarom niet?

Ik zal beginnen
Heb 9 maanden een heeeel lief dinnetje ben een week naar Terschelling geweest en ben geen 1 keer in de verleiding gekomen
en waarom niet? omdat ik vind als je het zelf niet opzoekt gebeurd er ook niks!!!!

Gaat u gang
__________________
Single and Sweet ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 18:32
Verwijderd
Vreemdgaan kan niet als je geen vriendin hebt, heerlijk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:32
Rubke18
Rubke18 is offline
Ik ben ook niet in de verleiding gekomen, een keer zo'n fout in je leven maken is meer dan genoeg

DOE HET NOOIT
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:34
Verwijderd
ik kan niet vreemdgaan

Maar je hebt wel gelijk wil je geen verleiding dan is er ook geen verleiding.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:36
Rubke18
Rubke18 is offline
juist, want waar een wil is is een weg
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:42
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Nope, ik heb t een keer gedaan en toen die tijd nooit aan die jongen waar ik toen wat mee had (11 maanden nog wel) niet verteld...Later hoorde ik dat hij mij ook voorgelogen had...

Ik denk niet dat ik ooit nog vreemd kan en wil gaan, ik voelde me zo lullig!!

Ik heb t niet gedaan om dat ik weet wat voor k*tgevoel je erna krijgt en omdat ik een heel lief vriendje thuis had zitten
wat nu nog aan is
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:53
lieve
lieve is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-08-2003 @ 19:32:
Vreemdgaan kan niet als je geen vriendin hebt, heerlijk
Idd, best wel leuk op een bepaalde manier. Kan je ook niet in van die domme situaties terecht komen!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 18:55
Rubke18
Rubke18 is offline
Maar er zijn ook vaak momenten dat je je gevoelens met iemand wil delen en dan is het "hebben" van een relatie wel een super gevoel, gewoon iemand die snapt wat je bedoeld en die aan een half woord genoeg heeft
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:10
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Mja, ben wel vreemdgegaan.....K ben er niet trots op, maar heb er eigenlijk ook niet echt spijt van....De eerste keer dat t is gebeurd.....Nouja, boeiend
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:16
miro
Avatar van miro
miro is offline
Nee ik hou teveel van mn vriend en ik heb teveel respect voor m.

Sowieso zou ik nooit in de verleiding komen, ik heb naar mijn mening al t beste wat er is. (zo hoort t ook lijkt mij zo)

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:24
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
nee, niet gedaan. was vantevoren wel heel bang dat ik in de verleiding zou komen met mn vorige vakantievriendje (vorig jaar) en had het hierover ook met mn vriend gehad.

maar er is nix gebeurd
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 06-08-2003 @ 19:36:
juist, want waar een wil is is een weg
Mjah en al dat gezeur van ik kon me echt niet inhouden - wat een bullshit zeg. Als je de wil al niet hebt om gewoon trouw te blijven aan je vriend of vriendin ben je ronduit zwak en naar mijn mening een loser. Ik vind dat je dat echt niet kan maken en dan maar zeggen dat zij jou verleidde of hij je zo zwoel aankeek. Een kwestie van karakter en van wil
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee.

Ik kwam wel een oud vakantievriendje tegen van twee jaar geleden. Hij zag er goed uit en de verleiding was groot, maar toen heb ik hem toch maar aan een ander gekoppeld. Ik hou niet van vreemdgaan en ik zou het nooit doen. Ik wil ook niet dat mijn partner vreemd gaat.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:20
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Dat heeft mn (ex)vriendje 2.5 week geleden gedaan... Met een meisje dat, net als ik, Milou heet Beetje triest... Mede daardoor is het nu uit!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:30
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik kan niet vreemdgaan /

Citaat:
Cæles schreef op 06-08-2003 @ 20:10:
Mja, ben wel vreemdgegaan.....K ben er niet trots op, maar heb er eigenlijk ook niet echt spijt van....De eerste keer dat t is gebeurd.....Nouja, boeiend
Hmm dat er toch nog mensen zijn die dat zeggen dat ze het gedaan hebben.

Stel "Dumdiedum, ik ben het vriendje van X en ik ga ff op t forum rond kijken. Hé dit topic ga ik es doorlezen. Wat X is vreemdgegaan ."
Nou ja ik denk wel dat t beeld duidelijk is.

Hoe is t eigenlijk afgelopen, heb je nog steeds wat met je vriendje Caeles? En weet hij er ook van?
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:58
Thomas
Thomas is offline
Wat hebben mensen toch met vreemdgaan op vakantie.

Ik doe het absoluut niet, dus ook niet in Spanje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:05
@Moon
@Moon is offline
nope, want ik ging samen met mn vriend op vakantie
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:29
Verwijderd
Hoe komt het toch eigenlijk dat mensen in de vakantie zo vaak vreemdgaan? Is dat toch echt het gevolg van die succesvolle marketingcampagne van Bacardi?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2003, 21:38
Verwijderd
Aha, dus de mobiele telefoonaanbieders en de alcoholische-drankenaanbieders eten hier de kaas van elkaars brood

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:39
Verwijderd
Dat zou m'n vriend wel heel vreemd hebben gevonden, we zijn op vakantie alleen op de wc's van elkaars zijde geweken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:02
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
ten eerste liep er weinig rond dat echt interessant was en ten tweede hou ik het zowiezo gewoon wel bij kijken, vreemdgaan is altijd zo jammer
__________________
we are of the going water and the gone
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:32
Rubke18
Rubke18 is offline
Waarom zou je een relatie die je hier hebt opgeven voor iets van 2 weken of misschien nog wel meer of minder ik snap dat niet helemaal
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Rubke18 schreef op 06-08-2003 @ 23:32:
Waarom zou je een relatie die je hier hebt opgeven voor iets van 2 weken of misschien nog wel meer of minder ik snap dat niet helemaal
Als je verliefd wordt kan ik het begrijpen, want dan is je oorspronkelijke relatie toch al niet goed... maar dan nog kun je 't toch beter éérst uit maken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:38
Rubke18
Rubke18 is offline
Ja dat klopt ook wel, maar idd dan zit er in de huidige relatie toch al iets mis als je uberhaubt denkt aan vreemdgaan maar ja dat is mijn mening
__________________
Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :S
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:15
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Het nadeel aan vakantie is het gebrek aan contact. Mijn vriendin en ik zijn 4 weken allebei ergens anders heen geweest, en ze heeft geen mobiel dus zijn we 4 weken contactloos geweest

En dat is erg moeilijk, de verleiding wordt vooral daardoor groot, je hebt elkaar al zolang niet gezien dat je het belang van je oude relatie kan onderschatten. Nu zal ik nooit vreemdgaan, daarvoor hou ik veel te veel van mijn vriendin, maar het wordt wel begrijpelijk zo... En omdat ik het al moeilijk had me in te houden zat ik heel erg in over mijn vriendin, hoe het met haar ging en wat zij deed. Of ze niet in de verleiding kwam. Dat maakt het nog moeilijker.

Maar volgende keer op vakantie zal makkelijker zijn, dan heeft ze namelijk ook een mobiel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 07-08-2003 @ 11:15:
Het nadeel aan vakantie is het gebrek aan contact. Mijn vriendin en ik zijn 4 weken allebei ergens anders heen geweest, en ze heeft geen mobiel dus zijn we 4 weken contactloos geweest

En dat is erg moeilijk, de verleiding wordt vooral daardoor groot, je hebt elkaar al zolang niet gezien dat je het belang van je oude relatie kan onderschatten. Nu zal ik nooit vreemdgaan, daarvoor hou ik veel te veel van mijn vriendin, maar het wordt wel begrijpelijk zo... En omdat ik het al moeilijk had me in te houden zat ik heel erg in over mijn vriendin, hoe het met haar ging en wat zij deed. Of ze niet in de verleiding kwam. Dat maakt het nog moeilijker.

Maar volgende keer op vakantie zal makkelijker zijn, dan heeft ze namelijk ook een mobiel
Je bent het bijna aan het goed praten als ze het doet. Onder iedere voorwaarde is het stom hoor. Je gooit toch geen mooie relatie weg voor een stomme vakantie zoen. Ik zou echt kapot gaan als mijn vriendin dat deed maar dat doet ze lekker toch niet
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 10:46
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Goed aan het praten... Zij kent mij en ik ken haar, ze zal tot op zekere hoogte in staat zijn niet vreemd te gaan of in elk geval niet te zoenen, en dat houd ze over het algemeen wel een paar maanden vol gok ik... Maar ze weet ook dat als ze iets achterhoud ik dat meteen door heb en dat het over is als ze het niet verteld. Dus bepaalde dingen, die nog net niet als vreemdgaan te benoemen zijn en die ze wel probeerde niet te vertellen, heb ik toch uit haar gekregen, maar daar hebben we nog wel ruzie over gehad dat ze dingen niet wilde vertellen... Misschien vind ik achterhouden nog wel erger dan zoenen met een andere jongen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 20:08
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Niet vreemdgegaan.. ik had geen vriendje toen ik op vakantie was, dus kon doen wat ik wilde.
Nu heb ik wel een vriendje, en ik wil die vrijheid zeker voor hem opgeven. Het voelt gewoon goed bij hem.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:00
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Nee. En waarom ? Tja ... ik vind vreemdgaan nou eenmaal niet zo geslaagd, zou het niemand aandoen. Bovendien heb ik er geen reden voor, ik houd van mijn vriendje, ik ben zwaar verliefd
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:08
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
k ga met mn vriend op vakantie , dus lijkt me stug.

`
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:17
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
ik ben ook niet vreemsgegaan zou ik wel erg zwaar lullig vinden vor mn vriend
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 21:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 07-08-2003 @ 22:08:
k ga met mn vriend op vakantie , dus lijkt me stug.

`
het was een meisje die naast me stond gelukt hoor... maar ja het was ook terschelling
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 22:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
ontopic: nee

heb dat maar 1 keer gedaan en heb toen mijn vriendje de volgende ochtend opgebeld om het uit te maken (stelde toch nix voor)

waarom mensen zo vaak vreemd gaan op vakantie. omdat op vakantie altijd alles leuker lijkt, je leert alleen iemands leuke kanten kennen, de sfeer is leuk. Terwijl je van je vriendje ook de negatieve kanten kent. Bovendien zie je m dan een tijdje niet en tja .....
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 09:50
Sabina
Avatar van Sabina
Sabina is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-08-2003 @ 23:33:
Als je verliefd wordt kan ik het begrijpen, want dan is je oorspronkelijke relatie toch al niet goed... maar dan nog kun je 't toch beter éérst uit maken.

Waar slaat dat dan op??? verliefd worden op iemand daar vraag je niet om dat gebeurd gewoon, maar daarom hoeft het niet te betekenen dat je gevoelens voor je vriend anders zijn...

Ik ben deze vakantie vreemdgegaan, Ben een week in zeeland geweest me vriendinnen. Was heel gezellig, ik heb geen smoes om het goed te praten, ik werd verliefd op die jongen en vond het allemaal ''wel spannend'' Die jongen heeft me een paar keer gewaarschuwd, dat wat ik deed vreemdgaan was bla bla bla...

Ik voel me nu ook wel rot, maar mijn gevoelens voor mn vriend zijn niet anders. We zijn 3 jaar samen, ik was al best wel jong, en wilde weten hoe dat nou was (een andere jongen bla bla) hele foute instelling ik weet het.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:30
TheOneWhoLeft
Avatar van TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Sabina schreef op 08-08-2003 @ 10:50:
1) Waar slaat dat dan op???
verliefd worden op iemand daar vraag je niet om dat gebeurd
gewoon, maar daarom hoeft het niet te betekenen dat je gevoelens voor je vriend anders zijn...


2) Ik ben deze vakantie vreemdgegaan, Ben een week in zeeland geweest me vriendinnen. Was heel gezellig, ik heb geen smoes om het goed te praten, ik werd verliefd op die jongen en vond het allemaal ''wel spannend'' Die jongen heeft me een paar keer gewaarschuwd, dat wat ik deed vreemdgaan was bla bla bla...


3) Ik voel me nu ook wel rot, maar mijn gevoelens voor mn vriend zijn niet anders. We zijn 3 jaar samen, ik was al best wel jong, en wilde weten hoe dat nou was (een andere jongen bla bla) hele foute instelling ik weet het.
1) 't hoeft niet te gebeuren. (verliefd worden)
2) als je met je vriendje op vakantie was gegaan, had het dan ook kunnen gebeuren denk je?
3) Waarom voel je je achteraf schuldig als je er niet eens zeker van bent of het wel terecht is?
Toen voelde het goed, en nu niet meer?
__________________
Waar is de Abt? En waar is Waar?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:44
Buffy
Buffy is offline
nee komt ook omdat ik samen met mijn vriend op vakantie was
ik heb wel es de neiging gehad tot... maar dan dacht ik aan mijn vriend, het is er echt eentje uit duizenden... ik doe het echt NOOIT!

hijs een week naar mallorca geweest... allemaal topless vrouwene ensow... maar hijs mij trouw gebleven....
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-08-2003, 15:54
Cæles
Avatar van Cæles
Cæles is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-08-2003 @ 21:30:
Ik kan niet vreemdgaan /



Hmm dat er toch nog mensen zijn die dat zeggen dat ze het gedaan hebben.

Stel "Dumdiedum, ik ben het vriendje van X en ik ga ff op t forum rond kijken. Hé dit topic ga ik es doorlezen. Wat X is vreemdgegaan ."
Nou ja ik denk wel dat t beeld duidelijk is.

Hoe is t eigenlijk afgelopen, heb je nog steeds wat met je vriendje Caeles? En weet hij er ook van?
Toen het gebeurd was heb ik het gelijk uitgemaakt. Ik vind het ook niet kunnen, en t is (nog steeds) tegen mijn principes in. Ik moet wel zeggen dat ik mezelf nu ook niet meer vertrouw daarin, ik had echt niet verwacht dat dit zou gebeuren. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik nog niet zo lang verkering had, en dat we elkaar al behoorlijk konden irriteren.
T maakte het wel makkelijker voor mij toen ik hoorde dat hij in de eerste week al met iemand anders in bed lag....
__________________
Lame...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 06-08-2003 @ 19:32:
Vreemdgaan kan niet als je geen vriendin hebt, heerlijk


en als ik een vriendin had, zou ik niet zo dwaas zijn om wel vreemd te gaan.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:04
Sabina
Avatar van Sabina
Sabina is offline
Citaat:
TheOneWhoLeft schreef op 08-08-2003 @ 14:30:
1) 't hoeft niet te gebeuren. (verliefd worden)
2) als je met je vriendje op vakantie was gegaan, had het dan ook kunnen gebeuren denk je?
3) Waarom voel je je achteraf schuldig als je er niet eens zeker van bent of het wel terecht is?
Toen voelde het goed, en nu niet meer?
1. Het hoeft niet te gebeuren idd, maar als het gebeurd, heb je er zeker niet om gevraagt... verliefdheid stop je niet zomaar weg ofzo...

2. Ik ben deze vakantie ook met mn vriend op vakantie geweest, dat was na mijn vakantie met mn vriendinnen.

3. Om heel eerlijk te zijn, voelde het toen best goed jah, en nu...sja ik spreek die jongen nog vaak op msn en we mailen enzo nog wel eens. Ik voel me schuldig tegenover mn vriend, omdat hij zo onwijs lief doet tegen me, en ik hem nog steeds moet vertellen wat er op mn vakantie was gebeurd, alleen vind ik het onwijs moeilijk te vertellen omdat ik weet dat ik hem dat kwijtraak.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:15
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
niet want ben nie op vakantie geweest
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:29
Verwijderd
Nee. Ik was ook samen met hem op vakantie
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 17:07
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Nee, samen met hem op vakantie. En anders toch niet eerlijk gezegt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:53
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Omg, jullie zijn zo zielig. Stelletje hormonaal gestuurde nietsnutten. Breezah!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 21:15
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
eerste vakantie(dit jaar) was zonder hem maar ik kon alleen maar aan hem denken dus k had totaal geen andacht voor anderen, tweede vakantie samen dus had k ook geen aandacht voor anderen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 01:08
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
ben wel vreemdgegaan. was vooral de combinatie tussen: zon, alcohol, een hele lieve jongen die niemand van mijn vrienden kent en die ik toch nooit weer zal zien (alleen volgend jaar misschien). en t feit dat t tussen mij en mn vriendje nog nie zo heel serieus is.
k wil t nie goedpraten, want dat kan ook niet. weet ook nog niet of ik t m ga vertellen, maar daar heb ik nog een week voor (hij is nu op vakantie).
voel me wel lullig tegenover mijn vriend, maar heb er niet ontzettend veel spijt van. *schaam*
__________________
one of gods better people
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 09:46
Slettelina *
Slettelina * is offline
niet gedaan, geen behoefte aan gehad.
Daar miste ik hem veel te veel voor.
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 12:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Net voor de vakantie is het uit gegaan.
En ja, zonder vriend kun je niet vreemdgaan
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:10
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Heb gezoend met iemand die hij kent

Ik was dus niet van plan het te vertellen maar uiteindelijk toch wel gedaan......Maar eix ben ik niet vreemdgegaan want het was uit maargoed, 3 weken na de vakantie is het weer aangegaan en vond ie het toch niet zo leuk om te horen....
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 13:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Nope, niet vreemdgegaan. Waarom niet?
Vreemdgaan is punt 1 niks voor mij, punt 2 heb ik toch al de allerliefste jongen van de hele wereld voor mij alleen, punt 3 waren er niet eens jongens die de moeite waard zouden zijn geweest...
Genoeg?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 08:59
Jeroen
Avatar van Jeroen
Jeroen is offline
Mijn vriendin is vreemdgegaan op vakantie. 5 maanden floep weggegooid.

Ze was samen met 8 andere vriendinnen een week naar Renesse; het Salou van Nederland.

Tis overigens uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Is dit normaal?
Schuah
24 07-11-2006 18:37
Liefde & Relatie Gaat dit ooit nog over?
onzekerdoosje:p
13 24-06-2004 12:39
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Liefde & Relatie vreemdgaan in vakantie
Starrie
17 10-04-2002 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.