Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2003, 14:29
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Wat is het verschil tussen 5&6VWO in 1 jaar doen en gewoon 5&6 VWO (dus in 2 jaar) ?

(naast 't feit dat het 1 jaar korter is natuurlijk..)

Alvast thnx,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2003, 14:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik had vorig jaar een klasgenootje die het nu aan het doen is. Je moet wel ongelovelijk gemotiveert zijn om dat te kunnen, anders red je het niet. Je zit echt lang op school, zelfs op zaterdag. Ik zou het alleen maar aanraden als je echt wilt, anders red je het zeker niet.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 14:51
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ieke schreef:
Ik had vorig jaar een klasgenootje die het nu aan het doen is. Je moet wel ongelovelijk gemotiveert zijn om dat te kunnen, anders red je het niet. Je zit echt lang op school, zelfs op zaterdag. Ik zou het alleen maar aanraden als je echt wilt, anders red je het zeker niet.
Het pure bulshit dat je dan zelfs op zaterda op school zit. JE kunt zohgenaamde sprintopleidingen volgen dan heb je alleen een hogere werkdruk e.d.!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:43
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Alleen een hogere werkdruk.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 23:47
Iwein
Iwein is offline
ik heb zelf 4&5 in 1 gedaan

wel handig als je van te voren ZEKER weet dat alle docenten achter je plan staan, en het niet zoals bij mij grof tegengewerkt werd...

achteraf toen ik dus klemgewerkt zat, en erg veel van 5v al af had, maar ondertussen nog niet heel 4v omdat het niet mocht, is besloten door leraren dat ze tegen waren (in mei), doe nu LOI,... maar door zusje & moeder hele dag thuis zo ongeveer komt er erg weinig van, ga binnenkort verhuizen en me van intrnet afzonderen om 3 maanden inhaalsprint te doen


doe nu dus LOI 6VWO, het kan wel,... het kost je zeker veel tijd, moeite en stress, maar het kan het ook waard zijn... hangt er ook vanaf wat voor school je zit, wat voor persoon je bent enzo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 07:29
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Het pure bulshit dat je dan zelfs op zaterda op school zit. JE kunt zohgenaamde sprintopleidingen volgen dan heb je alleen een hogere werkdruk e.d.!
De gene waar ik het over heb moet wel zaterdags naar school. Het hangt dus van de opleiding af.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 12:05
Studentje
Studentje is offline
Je krijgt de stof van twee jaar nu in een jaar. Bij een volledig vakkenpakket houdt dat dus in dat het best wat zwaarder is.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 09:10
a new noise
a new noise is offline
waar kun je deze dubbele opleiding volgen?
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 10:02
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
(www.erasmuscollege.com)

Iedereen bedankt voor al jullie reacties!

Ik denk dat ik nog maar es naar een open dag ga om wat meer info over die opleiding vragen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 13:04
a new noise
a new noise is offline
het is wel een volwassenen opleiding
dus ze hebben niet graaf minderjarigen.

www.leeuwenborgh.nl geeft het ook las ik
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 13:13
Verwijderd
Ik doen nu 5 & 6 VWO in één jaar, maar 't is echt véél herhaling van de Havo, ook veel zelfde examenstof...
't Is niet echt moeilijk ofzo...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:04
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ik zit op leewenborgh...
Doe zelf gewoon 2 jaar...
Klasgenoten ( op 4 na ) doen allemaal in 1, hun moeten meer doen gewoon, dat is het, ik had geen zin erin om iets te doen...
Uhm en ik weet begot nog niet wat ik hierna wil dus vandaar 2 jarig...
Maare 1 jaar kan gerust, je moet iets harder werken, maar dat valt allemaal wel mee
Het is gewoon perfect als je gezakt bent op havo/vwo en nu het snel wilt afhandelen of als je van mavo naar havo/ van havo naar vwo gaat...lekker makkelijk ....

Ps: is idd volwassenonderwijs....
ps²: Doe vwo ...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:22
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
mij lijkt het veel te veel werk... ik hou van de makkelijkere weg maar ja dat kun je natuurlijk van 2 kanten bekijken... als je het in 1 jaar doet... win je een jaar...... wat is nou 1 jaar op een mensenleven eigenlijk???
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:51
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Shibby schreef:
mij lijkt het veel te veel werk... ik hou van de makkelijkere weg maar ja dat kun je natuurlijk van 2 kanten bekijken... als je het in 1 jaar doet... win je een jaar...... wat is nou 1 jaar op een mensenleven eigenlijk???
Ook al doe je het in 1 jaar, heb je nog genoeg vrije tijd over

Het is maar hoe je het bekijkt...

Of je slaagt liever met allemaal 6'jes en heb een social life ernaast

Of je slaagt met 7,8 etc. en bent iedere dag bezig met leren...

Keuze makkelijk gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.