Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2006, 21:00
sandwichman
sandwichman is offline
Hallo mensen,

Lang gezocht op internet maar ik kan nergens de exacte vakken vinden die bij de WO opleiding Economie en de WO opleiding bestuurskunde horen.

Via deze weg hoop ik dan ook dat iemand me naar een site kan verwijzen waar het wel staat of dat iemand uit eigen ervaring kan vertellen welke vakken je krijgt bij deze opleiding en dan met name de TALEN!

Je snapt hem al talen zijn niet echt mijn favoriete onderdeel. Engels zie ik nog wel het nut van in maar andere talen liggen me niet zo erg. Maar in ieder geval alvast hartstikke bedankt

groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2006, 21:57
Verwijderd
Kijk bijvoorbeeld hier eens: http://studiegids.uva.nl/web/sgs/nl/p/227_71454.html
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 14:54
Verwijderd
Bij WO Economie krijg je zover ik weet alleen engels. Doe je bijvoorbeeld IE&B dan kun een taal als Spaans verwachten.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 09:17
sandwichman
sandwichman is offline
Bedankt voor de reacties!

En mensen die bestuurskunde studeren: welke talen krijg je daar??
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 18:36
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Taalvakken heb ik niet en ik studeer wel economie. Wel is het zo dat er boeken in het Engels zijn maar Engels zelf is echt geen vak meer.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:09
Verwijderd
Haha ja, dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 22:10
Verwijderd
Als je een bepaalde universiteit noemt, is het makkelijker voor ons om je een link te geven naar de vakken. Maar als je zelf op zoek gaat, doe dan bijvoorbeeld niet alsof je een studiekiezer bent, maar alsvast student. Via de studiegids, rooster of vakkenpakket met studie moet je toch een heel eind kunnen komen.
En ik geloof dat er in Groningen nog wel een studie in die richting was waar engels ook nog een 'vak' was, maar bij veel andere studies hoef je je niet druk te maken, het is volgens mij meer het gebruik van e taal (lezen bijv) dan dat je het krijgt zoals het schoolvak 'engels' bijvorbeeld.
en de meer interantionaal georienteerde opleidingen hebben soms nog een taal in het pakket erbij zitten ja. Toch maar de vakken op gaan zoeken dan weet je het.

Veel plezier volgend jaar!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 14:44
Verwijderd
In Groningen krijg je bij International Economics & Business inderdaad Engels als vak. Deze lessen zijn ook verplicht.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 17:03
Verwijderd
Die bedoelde ik idd. Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 17:39
sandwichman
sandwichman is offline
Mijn dank is groot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.