Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2013, 17:52
javare55
javare55 is offline
Beste mensen,

Voor woensdag moet ik tijden een verkiezing van Netste bedrijf in een bepaalde stad
een filmpje hebben. In dit filmpje moeten alle bedrijven in beeld komen. Dit is gelukt, en
ook heb ik op andere forums gevonden hoe ik dit filmpje continu kan herhalen. ( met VLC)

Maar dan nu mijn probleem, tijdens de speech van de voorzitter moet er een nieuw filmpje
op de beamer verschijnen waarin de namen continu in en uit verschijnen. Nou zou dat niet zo een probleem zijn als er niet op commando hoefde te verschijnen: En de winnaar is "bedrijf".

Het kan niet op tijd berekend worden want als de speech iets langer duurt en het filmpje toont
de winnaar eerder dan is dat een erg ongemakkelijk moment.

Ik zoek dus een programma waarbij ik eerst iets continu laat zien en vervolgens bij een muis
klik het gewenste andere beeld krijg.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2013, 17:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Even heel primitief, maar kan je niet wat proberen met powerpoint. Op dia 1 dat continue filmpje (is dat mogelijk?) en dan met één klik naar de volgende sheet waar de winnaar staat aangekondigd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 18:21
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Ja met powerpoint zou misschien kunnen, als je dan het filmpje van de winnaar op bijv. dia 2 zet, dan moet je instellen dat het filmpje direct afspeelt bij het tonen van de dia.

Je kunt ook googelen naar diverse VJ software
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.