Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2006, 22:38
Verwijderd
Straks komt hij thuis van werken...

En mijn zwager is stiekem een schatje
Advertentie
Oud 14-12-2006, 06:08
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Misschien moet ik wat liever tegen hem doen als ik chaggo ben. Dit had hij nou ook weer niet verdient
Oud 14-12-2006, 09:08
Verwijderd
Hele geweldige avond gehad gisteren. Ik had het met alles en iedereen naar m'n zin. M'n date was heel aardig en galant, maar er is niks gebeurd. Aan het einde nog heel lang met een vriendinnetje zitten praten die het wat minder geslaagd vond, en dat was ook een heel goed gesprek

Het enige wat jammer was, was dat ik constant in de gaten werd gehouden door hem. Tenminste: zo voelde het. Ik had even de hoop dat hij er vandoor ging met een vriendin die vrij dronken was, maar helaas. Z'n vriend kwam toen weer vertellen dat ie mij zo graag wil.
Ik heb er weinig aan. Ik heb deze week al met 'm gedate en het was heel gezellig, maar wat mij betreft is er weinig meer. Toch ga ik 'm nog een kans geven in de vakantie, maar dat is het ook wel denk ik. Al weet ik eigenlijk al vrij zeker dat ik er ook niet meer inzit van mijn kant. Hoe lullig dat ook is, want volgens mij is hij al verliefd
Oud 14-12-2006, 09:18
Verwijderd
Ja hoor, net nu is zijn telefoon leeg of btg op of heeft hij hem niet bij zich. En ik heb zo hard een smsje nodig van hem. Ik trek het zelf helemaal niet meer hier. Bah. Ik ben hier toch zo slecht in. Misschien hebben ze wel gelijk en kan ik dit nog helemaal niet aan.
Oud 14-12-2006, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-12-2006 @ 10:18 :
Ja hoor, net nu is zijn telefoon leeg of btg op of heeft hij hem niet bij zich. En ik heb zo hard een smsje nodig van hem. Ik trek het zelf helemaal niet meer hier. Bah. Ik ben hier toch zo slecht in. Misschien hebben ze wel gelijk en kan ik dit nog helemaal niet aan.
*knuff* Tuurlijk wel meis, kop op! Tjakka

OT: gisteren/vannacht zoooo geweldig leuk gehad. Hier komt zeker ene vervolg op. Part II zullen we maar zeggen
Wilde dat ik met iedereen zulke lol kon hebben. Maar aan de andere kant is het we geweldig dat 'wij' dat hebben <3
Alleen jammer dat mn vriend moest werken. Hij had het vast ook leuk gehad. Maar weet niet of hij dat gekakel en slappe gedoe volgehouden had
Alleen jammer dat ik van het weekend zó doodgraag naar een verjaardag wil, maar neiet ga omdat ik m volgend weekend ook al niet zie Beetje domme reden, weet het, maar toch..
Oud 14-12-2006, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-12-2006 @ 10:48 :
*knuff* Tuurlijk wel meis, kop op! Tjakka
Dankje Ik weet ook wel, alles komt goed. Maar soms is dat vertrouwen ver te zoeken bij mij. TUssen kerst en nieuwjaar voor het eerst sinds augustus meer dan drie dagen achter elkaar vrij. Ik ben er aan toe.

ot: Ok. Zijn btg is niet op, maar natuurlijk smst hij niet wat ik wil horen.
Oud 14-12-2006, 10:10
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 13-12-2006 @ 14:28 :
Vanavond gaan we bij zijn zus en de hele inboedel eten en spelletjes doen met cadeautjes. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten en ik hoop dat iedereen de lieve (pre-kerst)vrede kan bewaren, want mijn hoofd staat niet echt naar moeilijke toestanden.

Nou, dat viel dus allemaal reuze mee, hele leuke avond. (En leuke kado's!) Ik hoor er echt bij, bij hem en eigelijk ook bij de familie. Dat vind ik fijner dan ik toegeef, denk ik.

Nu begint het echt op te schieten & allemaal leuks in het vooruitzicht; vanmiddag vrij, morgen kerstdiner, weekend thuis, maandag vrij, en dan is het al bijna zondag en vliegen we.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 14-12-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-12-2006 @ 11:02 :
Dankje Ik weet ook wel, alles komt goed. Maar soms is dat vertrouwen ver te zoeken bij mij. TUssen kerst en nieuwjaar voor het eerst sinds augustus meer dan drie dagen achter elkaar vrij. Ik ben er aan toe.
Ik ken het hoor..vertrouwen is ook lastig. En alles komt goed ja, ooit En zo niet, dan valt er wel een mouw aan te passen
Oud 14-12-2006, 10:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jaaaa, we gaan samen naar OK Go in februari

En vanavond Sinterklaas vieren met mijn vriendinnetjes <3
__________________
<):o)
Oud 14-12-2006, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-12-2006 @ 11:19 :

Ik ken het hoor..vertrouwen is ook lastig. En alles komt goed ja, ooit En zo niet, dan valt er wel een mouw aan te passen
Bedankt Hoe gaat t met jouw dipjes?
Oud 14-12-2006, 11:14
Verwijderd
eindelijk moed bij elkaar gezocht en gevraagd: "hee gaan we nog praten of laten we het zo?" zegt ie"als je wil praten mag dat maar weet niet zo goed waarover"

omg, dat kan ie niet menen.
Oud 14-12-2006, 11:28
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ave schreef op 14-12-2006 @ 12:14 :
eindelijk moed bij elkaar gezocht en gevraagd: "hee gaan we nog praten of laten we het zo?" zegt ie"als je wil praten mag dat maar weet niet zo goed waarover"

omg, dat kan ie niet menen.
ik ken het, als het uit is is er niks meer om over te praten
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 14-12-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 14-12-2006 @ 12:28 :
ik ken het, als het uit is is er niks meer om over te praten
nou, hij praat wel maar over koetjeskalfjes. zucht, snapt ie t nou niet? denk het niet

Edit: ja zeg ik ben toch niet gek.Dit gaan we uitpraten. Of het gaat anders, of ik kap ermee.

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 11:37.
Oud 14-12-2006, 12:19
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 14-12-2006 @ 10:48 :
Alleen jammer dat ik van het weekend zó doodgraag naar een verjaardag wil, maar neiet ga omdat ik m volgend weekend ook al niet zie Beetje domme reden, weet het, maar toch..
kun je hem niet meesleuren daarheen dan?
Oud 14-12-2006, 13:25
Verwijderd
nog 5 daagjes en dan hebben we 2 jaar
Oud 14-12-2006, 13:29
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Scordalus schreef op 14-12-2006 @ 14:25 :
nog 5 daagjes en dan hebben we 2 jaar
Hihi *knuffelt*.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 14-12-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 14-12-2006 @ 12:05 :
Bedankt Hoe gaat t met jouw dipjes?
Mja, t gaat op zich wel. Nog niet super, maar ik kan me even helemaal storten op school en werk en dat scheelt een hoop... Maar zal wel ff PM'men

Citaat:
__ schreef op 14-12-2006 @ 13:19 :
kun je hem niet meesleuren daarheen dan?
Mja, tis van een collega van me, en ik ken ze ook nog allemaal niet zo goed. Ik wil ze beter leren kennen en denk dat ik hem dan de hele avond er een beetje bij laat hangen. Dus om dat te voorkomen...
Oud 14-12-2006, 14:04
Verwijderd
Hij is lief en doet dappere pogingen om mijn stress binnen de perken te houden. Vooral door te claimen dat hem knuffelen gaat voor studiegerelateerde dingen of bouwvakkersstress. Die trouwens om 8 uur vanmorgen gewoon mijn slaapkamerdeur opengooiden, nou jaaaa.

En een aai voor Qimm.
Oud 14-12-2006, 14:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-12-2006 @ 14:04 :

En een aai voor Qimm.
<3

Hmmm gisteren was fijn, lekker lang in bad en dan samen in badjas op de bank Buffy kijken met verse croissantjes <3
Pfff ik wil WEEKEND!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-12-2006, 15:56
Verwijderd
Adembenemend.. echt. Ongelooflijk. Toen ik vannochtend wakker werd dat ik echt dat het een droom was, maar het is zo ontzettend echt.
Oud 14-12-2006, 16:02
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Het gaat goed Maar ik mis hem nu wel een beetje, alleen er is geen tijd
Oud 14-12-2006, 16:14
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik weet het echt niet meer hij is zo lief, en ik wil er gewoon helemaal van kunnen genieten zonder dat gevoel (want als ik dat kan is het helemaal perfect tussen ons), maar dat gaat niet..

En ik ga ook geen contact meer hebben met die ene jongen want daar wordt het alleen maar ingewikkelder door.

Laatst gewijzigd op 14-12-2006 om 16:17.
Oud 14-12-2006, 16:54
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Kheb t helemaal gehad met school en alles. Het liefste wil ik nu bij hem zijn. Maar ik zal tot morgen moeten wachten.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 14-12-2006, 16:54
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Redelijk, ik ben dapper.

En verder was het echt gezellig vandaag, zometeen naar een voorstelling . Tof!

En gisteren was helemaal te gek, überlief vriendinnetje <3!
Oud 14-12-2006, 16:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 14-12-2006 @ 15:22 :
<3

Hmmm gisteren was fijn, lekker lang in bad en dan samen in badjas op de bank Buffy kijken met verse croissantjes <3
BUFFY
__________________
<):o)
Oud 14-12-2006, 17:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-12-2006 @ 16:55 :
BUFFY
Jaaa Buffy, ikhebdeheleboxmetalle7seizoenen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-12-2006, 17:41
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik ben emotioneel even op. ik heb even nergens trek in. en dan heb je weer van die mongolen die dat even niet snappen. tieft effe lekker een ent op wil je?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-12-2006, 17:53
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-12-2006 @ 16:56 :
Adembenemend.. echt. Ongelooflijk. Toen ik vannochtend wakker werd dat ik echt dat het een droom was, maar het is zo ontzettend echt.
Vertelvertelvertelvertelvertel!

Morgen! En sms-gesprekken zijn leuk En hij is ook leuk. Omg.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 14-12-2006, 18:15
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
prachtig, dit nummer van Scorpions. het verwoord mijn ideeen perfect, ondanks dat ze niet bijster 'up to date' zijn.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-12-2006, 18:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
http://www.lapoo.at/index/funny-flash-files/bird.html ?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-12-2006, 18:39
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
dat je m kent! ja dit nummer. heerlijk om te spelen. echt super. effe alles eruit en alles losgooien (JA ik kan dat nummer spelen). en t heeft niks te maken met mijn huidige situatie....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 14-12-2006, 18:57
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ben zo gek op hem! Hij vindt zelfs dat ik er leuk uitzie als ik aan t schoonmaken ben
__________________
Tsja
Oud 14-12-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-12-2006 @ 19:57 :
ik ben zo gek op hem! Hij vindt zelfs dat ik er leuk uitzie als ik aan t schoonmaken ben
in plaats van dat hij je helpt....
Oud 14-12-2006, 21:19
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 14-12-2006 @ 21:48 :
in plaats van dat hij je helpt....
Oud 14-12-2006, 22:03
fractuur
fractuur is offline
Ik bel hem wel weer even achterna..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 14-12-2006, 22:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
De lieve schat.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 14-12-2006, 22:14
Verwijderd
*grijns*

omfg.
Oud 14-12-2006, 22:16
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Vrijheid...........






















blijheid

__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 14-12-2006, 22:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 14-12-2006 @ 21:48 :
in plaats van dat hij je helpt....
want je kunt natuurlijk niet kijken en schoonmaken tegelijk
__________________
Tsja
Oud 14-12-2006, 22:42
Verwijderd
One big mess. En ik weet niet meer waar ik moet beginnen met opruimen, om het zo maar te zeggen.

M'n 2 beste vriendinnen zijn nu allebei happy bezet, wat soms een ondoordringbare barrière vormt. Dit zien ze soms in, maar al te vaak begrijpen ze gewoon niet dat dit me vaak buitensluit. En het ergste is nog wel dat ze ook nog via-via hun vriendje hebben en daar dus een hele rits aan vrienden hebben. Wat ook mijn vrienden zijn, maar waarbij de verhoudingen dus ineens heel anders liggen.

Daardoor heb ik eigenlijk niemand meer waar ik alles aan kwijt kan over dit jaar. En in de combinatie van die 2 dingen ga ik dus zoeken naar iemand dit me wel begrijpt én er voor me is. Maar de enige persoon die dat voor me kan zijn (beter gezegd: die dat even voor me was, wat ik verpest heb door andere redenen, die nu bezet is en die ik nu ineens weer helemaal zie zitten) kan en moet dat ook niet worden nu. En toch blijf ik me daaraan vastklampen, terwijl het helemaal niet mogelijk is.

(Ik heb veel nagedacht vandaag )
Oud 14-12-2006, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-12-2006 @ 18:14 :
Jaaa Buffy, ikhebdeheleboxmetalle7seizoenen
Ikwilookikwilookalsiemandmijooitmetnuttelozeveeltedurekadootjes-
blijwilmakendanvooraldiedvdboxendievangilmoregirlsmaarmeteen-
erbij.

Ahem. Ik ben weer thuis, olee. Hoewel ik het vooral om de mogelijkheid tot uitslapen waardeer en minder om de relaties hier, maar ik ben dan ook erg moe.

En het is goed om te merken dat ik nog zo verbaasd kan zijn om mezelf en om andere mensen. Er is zó veel te ontdekken in deze wereld.
Oud 14-12-2006, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-12-2006 @ 23:55 :
Ikwilookikwilookalsiemandmijooitmetnuttelozeveeltedurekadootjes-
blijwilmakendanvooraldiedvdboxendievangilmoregirlsmaarmeteen-
erbij.
Pfoe, that reminds me. Mijn ex heeft zijn meeste RPG-boeken door mij. En die krengen zijn DUUR! *sigh* Alsjehetmaargraagdoetenmnietterugkrijgt

EN argh!

Wat moet ik nou!!!
Pluh...
Oud 15-12-2006, 08:27
Verwijderd
Ja hoor, hier was ik al bang voor. Zodra de kans er in zit dat het iets word, veranderd hij in een seksistische oppervlakkige klootzak. Dat was waarom ik zo'n twijfels heb.
Oud 15-12-2006, 08:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 14-12-2006 @ 18:39 :
dat je m kent! ja dit nummer. heerlijk om te spelen. echt super. effe alles eruit en alles losgooien (JA ik kan dat nummer spelen). en t heeft niks te maken met mijn huidige situatie....
Tuurlijk En het is inderdaad een heelijk nummer. (ik kende eerst het vogeltje en toen het origineel )
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-12-2006, 09:34
Verwijderd
Leeg. Ik wil weekend en ik wil slapen. En het liefst alles vergeten.
Oud 15-12-2006, 10:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik sta er honderd procent achter, maar toch voelt het raar, ik voel me toch wel een beetje leeg en tegelijkertijd opgelucht. Het was leuk zolang het duurde, maar zo werkt het niet. Wel gaan we nog iets heel leuks doen volgende week, dus daar verheug ik me ook wel op. Hopelijk wordt het ook gewoon gezellig.
Anyway ik moet eens beter voor mezelf gaan zorgen, want dit gaat fout (maar het is eigenlijk al misgegaan).
Oud 15-12-2006, 11:33
Verwijderd
eh, redelijk fucked. ik maak me zorgen om vriendinnetjes en ik weet niet hoe ik ze kan helpen dus dat is naar.
verder laat mijn scharrel al weken niets van zich horen nadat ik hem heb gesmst dat ik hem toch wel leuk vind dus eh ja. volgens mij ben ik gewoon gedumpt ofzo.

gelukkig ga ik vanavond eten met mijn vriendinnetjes van de middelbare school en daar heb ik nu behoefte aan want dat gaat wel allemaal heel relaxt
Oud 15-12-2006, 11:39
Jones
Goed! Zondag, maandag en dinsdag Helaas wel kerst en oud&nieuw apart.
Oud 15-12-2006, 11:44
Ruby
Avatar van Ruby
Ruby is offline
Vanaaf gala met mijn vriend Hmmm <3
__________________
Wolf <3 // Look at the cute puppy! :bloos:
Oud 15-12-2006, 11:45
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Goed! Woensdag weer een heerlijk dagje in Groningen geweest. Eerst de stad in om samen voor kerstballen voor in
onze supermooie kerstboom te kijken, toen naar ikea waar we
wat hebben gegeten en toen samen gezellig naar de bioscoop! Supersuper. Maandag weer naar ikea, maar dan met zijn moeder erbij. Alleen erg vervelend dat hij zo slecht slaapt de laatste tijd, maar vannacht heeft hij goed geslapen. Hopelijk blijft dat nu zo.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #50
Orpheo
500 10-12-2006 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.