Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2014, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo aantrekkelijk als mijn vriend woedend zit te schelden als hij verliest met poker
Hij zegt dat hij ook weleens pennen kapotsmijt, maar dat heb ik helaas nog nooit mogen witnessen.
Kan jij goed pokeren?
Advertentie
Oud 12-04-2014, 17:30
Verwijderd
Nee, ik weet er niks van, NIKS.
Oud 12-04-2014, 17:32
Verwijderd
Ik ook niet. We speelden het altijd op kamp. ik had een keer eens gewonnen, maar ik had echt geen idee wat ik deed. bluffen hielp blijkbaar.
Oud 12-04-2014, 17:35
Verwijderd
Pokeren ís bluffen. Althans, op de manier waarop ik het speel.
Oud 12-04-2014, 17:36
Verwijderd
Maar ik vergeet de combinaties altijd enzo want ik ben niet zo slim en ik onthoud pas iets als ik iets wil onthouden dus dan dat is wel lastig
Oud 12-04-2014, 17:37
Verwijderd
Het wordt denk ik tijd om nog eens te gaan pokeren. Ik wil het ook leren begrijpen.
Oud 12-04-2014, 17:38
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Ik ken ook iemand die ging pokeren. Die is nou dood.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Oud 12-04-2014, 17:38
Verwijderd
Ik draag nooit jurken, maar ik zie nu echt leuke jurkjes op internet.
Oud 12-04-2014, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ken ook iemand die ging pokeren. Die is nou dood.
Ik ging ook eens pokeren. Ik leef nog.
Oud 12-04-2014, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Pokeren ís bluffen. Althans, op de manier waarop ik het speel.
Je verliest veel zeker?
Oud 12-04-2014, 17:40
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Ik draag nooit jurken, maar ik zie nu echt leuke jurkjes op internet.
Pics! PICS!!!! Alstublieft.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Oud 12-04-2014, 17:56
Verwijderd
Spoiler



Deze zijn leuk
Oud 12-04-2014, 18:07
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Citaat:
Spoiler



Deze zijn leuk
Oh god, de kleuren van die laatste zijn inderdaad wel vreselijk.
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Oud 12-04-2014, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Je verliest veel zeker?
Mwahh mensen onderschatten mij hehe

Nee grapje.. ik kan echt heel slecht pokeren.
Oud 12-04-2014, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo aantrekkelijk als mijn vriend woedend zit te schelden als hij verliest met poker
Hij zegt dat hij ook weleens pennen kapotsmijt, maar dat heb ik helaas nog nooit mogen witnessen.
Gaat dit over Noedel?
Oud 12-04-2014, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit over Noedel?
Ja
Oud 12-04-2014, 19:27
Verwijderd
goh wat zorgt DF toch weer voor een prettig sfeertje op het forum.
Oud 12-04-2014, 19:34
Verwijderd
Ach ik moet er wel om lachen
Oud 12-04-2014, 19:41
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Er hupsen continu konijntjes over het bedrijventerrein waar ik op uit kijk
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 12-04-2014, 19:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nijnies. <3
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-04-2014, 19:45
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vinden jullie dat een kind op zijn kamer opsluiten kindermishandeling is? Dat vraag ik me steeds af als ik die 'het houdt niet op, niet vanzelf' reclame zie.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 12-04-2014, 19:53
Verwijderd
Citaat:
goh wat zorgt DF toch weer voor een prettig sfeertje op het forum.
Pff
Oud 12-04-2014, 19:53
Verwijderd
Dat ligt eraan wat er vooraf is gebeurd en hoelang.
Als mijn broertje en ik vervelend waren werden wij ook een uurtje op onze kamer opgesloten.
Oud 12-04-2014, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie dat een kind op zijn kamer opsluiten kindermishandeling is? Dat vraag ik me steeds af als ik die 'het houdt niet op, niet vanzelf' reclame zie.
Nee, natuurlijk niet. Tenzij het heel vaak en/of zonder reden gebeurt.
Oud 12-04-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie dat een kind op zijn kamer opsluiten kindermishandeling is? Dat vraag ik me steeds af als ik die 'het houdt niet op, niet vanzelf' reclame zie.
Citaat:
Dat ligt eraan wat er vooraf is gebeurd en hoe lang.
Meh. Definieer opsluiten. Wij werden naar onze kamer gestuurd maar de deur ging nooit op slot. Als de deur echt op slot gaat vind ik het weer een ander verhaal, al kan ik niet uitleggen waarom. Gevoelsmatig
Oud 12-04-2014, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Meh. Definieer opsluiten. Wij werden naar onze kamer gestuurd maar de deur ging nooit op slot. Als de deur echt op slot gaat vind ik het weer een ander verhaal, al kan ik niet uitleggen waarom. Gevoelsmatig
Ja oké, ik vind het ook niet goed om de deur op slot te doen, maar niet goed is nogal iets anders dan kindermishandeling.
Oud 12-04-2014, 20:22
Verwijderd
Ik vind de reclame een slecht beeld van kindermishandeling uitbeelden.
Oud 12-04-2014, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja oké, ik vind het ook niet goed om de deur op slot te doen, maar niet goed is nogal iets anders dan kindermishandeling.
Dat is zo.
Oud 12-04-2014, 20:47
Verwijderd
Ik denk ook dat die reclame weinig goed doet voor het beeld dat (vooral onder immigranten) heel erg leeft dat kinderen zonder goede reden van hun ouders worden afgepakt.
Oud 13-04-2014, 01:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Heuij, 90's party!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-04-2014, 02:26
Verwijderd
Ik vind naar de kamer sturen echt zo grappig. Ik vermaakte me daar uitstekend met drie volle boekenkasten en 100 dinosaurussen.
Oud 13-04-2014, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Heuij, 90's party!!
Oud 13-04-2014, 08:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik werd op de gang gezet
Oud 13-04-2014, 08:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Begon al mooi om half 9, ben je niet zo tering laat weer thuis. Ze houden rekening met de senioren
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-04-2014, 08:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Op de gang staan is echt saai
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-04-2014, 08:51
Verwijderd
Mijn broertje moest altijd in de hoek gaan staan. Stenen staren is echt niks aan. op de gang kan je nog van de trap glijden
Oud 13-04-2014, 12:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik moest vroeger altijd op de trap gaan zitten als straf.

//Ik zou eigenlijk heel nodig huiswerk moeten maken, nu, maar eigenlijk wil ik mijn gitaar schoon gaan maken en Michel oefenen MaAR HET MOET AF
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-04-2014, 12:43
Verwijderd
Ik moet binnen twee weken een keuze voor mijn profielwerkstuk inleveren.

Ik weet niets.

Oud 13-04-2014, 12:45
Verwijderd
Wij kregen eigenlijk bijna nooit straf. Tenminste, niet dat ik me kan herinneren. Wil niet zeggen dat mijn ouders nooit boos waren, maar straf kregen we eigenlijk maar zelden.

Ik heb hetzelfde Miekje Mijn zusje is hier en ik wil eigenlijk helemaal niet met school bezig izjn, maar we zitten nu braaf met onze laptops tegenover elkaar te werken. En mijn werk is saai en stom en makkelijk en bwugh. Ik wil naar buiten, gewoon. Nog 45 minuten en dan houd ik het voor gezien

Laatst gewijzigd op 13-04-2014 om 12:54. Reden: :herp:
Oud 13-04-2014, 12:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb hetzelfde Miekje Mijn zusje is hier en ik wil eigenlijk helemaal niet met school bezig izjn, maar we zitten nu braaf met onze laptops tegenover elkaar te werken. En mijn werk is saai en stom en makkelijk en bwugh. Ik wil naar buiten, gewoon. Nog 45 minuten en dan houdt ik het voor gezien
Mijn werk is ook saai en stom! Niet heel makkelijk, wel nutteloos, vooral. En ik moet het wel maken en inleveren, anders krijg ik mijn studiepunten niet Simple is that. En ik ben nog maar net begonnen Ik ga denk ik de pomodoro-klok maar weer aan zetten en dan even naar buiten met de hond bij de 20 minuten pauze.

(houdt ik? oei! )
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-04-2014, 12:56
Verwijderd
Veel werk? Ik moet alles nog samenvatten, maar ben nu een uurtje bezig en al op de helft. Er zijn klasgenoten die daar zes keer zo lang mee bezig zijn, dus ik mag ook wel niet klagen. Maar toch

Sssssst, ik heb het aangepast!
Oud 13-04-2014, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Ik moet binnen twee weken een keuze voor mijn profielwerkstuk inleveren.

Ik weet niets.

Op scholieren.com staan wel wat voorbeelden.
Oud 13-04-2014, 13:10
Verwijderd
Scholieren.com daar maak ik echt geen gebruik van. Het moet wel goed zijn he.
Oud 13-04-2014, 13:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Veel werk? Ik moet alles nog samenvatten, maar ben nu een uurtje bezig en al op de helft. Er zijn klasgenoten die daar zes keer zo lang mee bezig zijn, dus ik mag ook wel niet klagen. Maar toch

Sssssst, ik heb het aangepast!
Ja, heel veel werk. Typische bezigheidtherapie, maar het moet wel overkomen alsof je er heel erg je best op heb gedaan, dus goede zinnen en veel vaktermen it is!

Bovendien moet ik ook nog voor een ander vak lesplannen maken over seks, drugs, voeding en dat soort geneuzel. En ik moet ook nog voor hetzelfde vak dingen maken als voorlichtingsfolders enzo.
Voorlichtingsfolders. Seriously. HBO
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-04-2014, 13:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik moet binnen twee weken een keuze voor mijn profielwerkstuk inleveren.

Ik weet niets.

Wij hadden als onderwerp 'De invloed van temperatuur en inschenkhoek op de schuimkraagdikte van bier".
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-04-2014, 13:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline


(...)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-04-2014, 13:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Trimwedstrijden bij poedels. Ze verzinnen dan altijd de gekste dingen Sommigen kunnen wel heel mooi zijn, hoor. Knap is het sowieso. En de honden vinden het vaak niet eens erg

Meer vermaak:

Spoiler
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 13-04-2014, 14:13
Verwijderd
Oud 13-04-2014, 14:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Vind het toch een beetje lullig voor die poedels
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-04-2014, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Vind het toch een beetje lullig voor die poedels
Die krijgen extra veel aandacht en grooming en geaai en ja... Als het een hyperactieve hondensoort is lijkt me dat lullig, ik weet niet hoe poedels zijn, maar als die het heerlijk vinden om aandacht te krijgen en gefletst te worden, dan lijkt me dat helemaal fijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.