Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 18:02
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 18:53 :
Spoiler
theorie
Spoiler
Advertentie
Oud 05-01-2005, 18:20
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
"The Hidden Violet (page 7-8)" door Snapesnogger

Citaat:
Krummeltje schreef op 05-01-2005 @ 18:32 :
Theorietje:
Spoiler
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-01-2005, 21:39
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Severus schreef op 05-01-2005 @ 19:20 :
"The Hidden Violet (page 7-8)" door Snapesnogger



Spoiler
Spoiler
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 06-01-2005, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 22:39 :
Spoiler
Spoiler


Tot nu toe is de pagina alleen maar volgespoilert, hehe
Oud 06-01-2005, 10:47
Brigitte
Brigitte is offline
stelletje spoilersletten hiero

Nouja, even een algemene vraag, wie denken jullie dat er doodgaat in de volgende boeken?

Je theorie moet dan waarschijnlijk weer in spoilers, maar hier kan iedereen wel over nadenken toch?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 06-01-2005, 12:05
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Theorie:

Spoiler
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 06-01-2005, 12:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 05-01-2005 @ 22:39 :
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Brigitte schreef op 06-01-2005 @ 11:47 :
Nouja, even een algemene vraag, wie denken jullie dat er doodgaat in de volgende boeken?
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 06-01-2005, 12:56
Verwijderd
Eigenlijk best wel apart, dat mensen zo meeleven met personages uit een boek Ik doe het zelf ook altijd..

Spoiler


Kan me trouwens zo even niet voor de geest halen wat er met McGonagall aan de hand was
Oud 07-01-2005, 15:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 06-01-2005 @ 13:56 :
Kan me trouwens zo even niet voor de geest halen wat er met McGonagall aan de hand was
Ik ook niet precies, maar volgens mij werd ze met meerdere curses neergehaald enzo.

In ieder geval, zie dit!

http://thefifthdistrict.com/potter/

Je moet zeker 3-5 minuten kijken, om alles te zien.

Het is de Harry Potter variant op dit filmpje:

http://www.weebls-stuff.com/toons/21/

Potter, Potter, Potter, Weasley, Weasley, Snape, Snape, oh Snape.....

Damn, nou blijft die tune de hele dag in mijn hoofd zitten.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-01-2005, 01:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Pak de drank! Pak de wiet! Pak het eten! Vandaag is het party time!

"What the fuck?!" vraag je je vast af. Nou, ik was net op Mugglenet en daar las ik dat het vandaag Snape's verjaardag is! Het ultieme bewijs is op JK Rowling's officiële site (dus Snape's verjaardag is in ieder geval canon, net zoals bijvoorbeeld die van Harry, Ron en Hermione). Ik heb er zelfs een screenshot van gemaakt. Yes, I did.

Hier is het (click!).

Zo, dit betekent dus dat Snape's sterrenbeeld Steenbok (Capricorn) is. Oeh, hoe ik dat sterrenbeeld opeens leuk en sexy vind klinken.

Speciaal voor deze gelegenheid even een karakterbeschrijving van mensen die het sterrenbeeld Steenbok hebben (van Catharinaweb.nl):


Onder het teken Steenbok vinden we de echte 'makers' van de dierenriem. Mensen die met geduld en volharding door blijven gaan om de eenmaal op zich genomen taak af te maken. Groot verantwoordelijkheidsgevoel, discipline, betrouwbaarheid en plichtsbesef zijn typerende eigenschappen van dit teken, evenals een neiging om zich voor ordelijke en overzichtelijke structuren in te zetten.

Al als heel klein Steenbokje beschouwt dit kind het leven als een ernstige zaak. Dit kind heeft de neiging al heel jong te veel verantwoordelijkheid te nemen en de dingen te serieus op te vatten. Belangrijk is het om het Steenbok-kind gevoel voor humor bij te brengen en hem of haar te leren relativeren. Moedig het kind aan om met leeftijdgenootjes te spelen en zorg dat het voldoende beweging en frisse lucht krijgt.

Zodra een Steenbok-kind naar school gaat wordt het zo mogelijk nog serieuzer en vertoont nog meer verantwoordelijkheidsgevoel. Concentratie is bij dit teken meestal niet zo'n probleem, het probleem zou juist kunnen zijn dat het kind te veel en te lang met de neus in de (studie)boeken gedoken zit. Steenbok-kinderen doen het dus meestal wel goed op school en slagen voor hun toetsen en tentamens. Pas daarom als ouder of verzorger een beetje op dat het kind niet àl te ambitieus wordt waardoor het leeftijdgenoten van zich af zal stoten. En bovendien, het leven bestaat uit meer dan mooie cijfers.. De puberteit kan voor een Steenbok-kind echt bijzonder moeilijk zijn, omdat dit kind de neiging heeft zich op te offeren voor en ondergeschikt te maken aan anderen, en alle problemen voor zichzelf te houden.

Een typische Steenbok zal zich niet zomaar in allerlei liefdesaffaires storten, hij of zij houdt niet zo van al te veel emoties, en zal daarom eerder zoeken naar een relatie die zekerheid en veiligheid kan bieden. Voor een Steenbok-mens is het o zo moeilijk de touwtjes wat te laten vieren waardoor hij soms een beetje koude, afstandelijke indruk kan wekken. Maar als je eenmaal het vertrouwen van een Steenbok hebt gewonnen, is hij erg loyaal en betrouwbaar. Dit teken van de dierenriem is vaak gevoeliger en minder zeker dan anderen in de gaten hebben, een partner die dit kan doorzien en ook voor wat ontspanning kan zorgen, is dan ook gewenst.

Wanneer een Steenbok in of rond het dertigste levensjaar zit is er grote kans dat het verantwoordelijkheidsgevoel wat meer reële proporties aan gaat nemen. Vanaf deze leeftijdsfase wordt er vooral verantwoordelijkheid voor zichzelf genomen, Steenbok wordt zich meer dan ooit bewust van de eigen verlangens en behoeften en begint te beseffen dat materiële zekerheid ook niet alles is. Als je inmiddels al een succesvolle carrière hebt opgebouwd, kijk dan extra uit dat je privé-leven hier niet de dupe van wordt.

Zo rond je veertigste vraag je je misschien af of de taken die je op je schouders hebt genomen, zwaarder waren dan nodig was geweest en mogelijk ben je een beetje jaloers op anderen die het leven luchthartiger op lijken te kunnen vatten. Wanneer je jezelf wat meer rust en ontspanning kunt gunnen is het (nog steeds) mogelijk een wat optimistischer kijk op het leven te ontwikkelen. Als je door werk of andere drukke bezigheden tot de ontdekking komt nogal van je partner te zijn vervreemd, dan kan het erg moeilijk zijn dit te onderkennen. Toch is het noodzakelijk problemen zo realistisch mogelijk te benaderen en moeilijkheden niet uit de weg te gaan.

Typerend voor een Steenbok is dat hij of zij er meestal niet zoveel moeite mee heeft de ouderdom onder ogen te zien. Dit komt waarschijnlijk omdat het leven in de tweede levenshelft er voor de meeste Steenbok-mensen eenvoudiger en meer ontspannen op is geworden. In alle leeftijdsfasen hecht een Steenbok erg aan zekerheid en zal er dan ook niet snel toe komen in een soort tweede jeugd alles overhoop te gooien. Ook in deze periode zal een Steenbok geen luchtkastelen gaan bouwen, vanaf het moment van geboorte staat een Steenbok-mens met beide voeten op de aarde en dat blijft gewoon zo. Jammer is dat een Steenbok vaak zo hard en streng voor zichzelf kan zijn en daardoor het leven voor zichzelf onnodig zwaar en ingewikkeld kan maken. Zorg ervoor jezelf niet helemaal uit te putten, en neem niet meer verantwoordelijkheid op je schouders dan die werkelijk noodzakelijk is.



De daadwerkelijke URL van die beschrijving is hier te vinden, mocht je het op de eigenlijke pagina willen zien (klik hier!).

Ik moet zeggen dat heel veel in de beschrijving wel klopt en bij Snape past, trouwens.

*zet Snape's verjaardag in agenda* Van nu af aan wordt 9 januari een feest(je) voor mij. Ja, ik zoek ook overal een excuus voor een orgie feestje. En bovendien, Snape verdient wel het meest een birthday bash van alle "HP" personages!

............

*gedachte komt op* Oh! Oh! Wacht eens even! Hermione is geboren op 19 september 1979, dus haar sterrenbeeld is Maagd! Eens kijken of Maagd en Steenbok bij elkaar passen....

Maar dat doe ik maar morgen, nu ben ik moe.

Enne.... obsessed much?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-01-2005, 11:18
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Noínden schreef op 06-01-2005 @ 13:05 :
Theorie:

Spoiler
Reactie op theorie:

Spoiler
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 09-01-2005, 11:21
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 07-01-2005 @ 16:52 :
Ik ook niet precies, maar volgens mij werd ze met meerdere curses neergehaald enzo.

In ieder geval, zie dit!

http://thefifthdistrict.com/potter/

Je moet zeker 3-5 minuten kijken, om alles te zien.

Het is de Harry Potter variant op dit filmpje:

http://www.weebls-stuff.com/toons/21/

Potter, Potter, Potter, Weasley, Weasley, Snape, Snape, oh Snape.....

Damn, nou blijft die tune de hele dag in mijn hoofd zitten.
OMG, die Snape
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 09-01-2005, 11:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 09-01-2005 @ 12:18 :
Reactie op theorie:

Spoiler
Spoiler


__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-01-2005, 14:21
Verwijderd
Ghehe, ik heb sims 2 en er is net een baby geboren. En raad eens hoe hij heet..... Alan (Severus is niet echt een naam voor een baby he )
Oud 09-01-2005, 16:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-01-2005 @ 15:21 :
Ghehe, ik heb sims 2 en er is net een baby geboren. En raad eens hoe hij heet..... Alan (Severus is niet echt een naam voor een baby he )
Een baby? Geboren op 9 januari? En hij heet Alan?! Damn, Severus of Severin hadden ze 'm best wel kunnen noemen....

In ieder geval - als dat kleintje familie van je is, gefeliciteerd. Hoe komen ze aan de naam? Misschien een niet zo subtiele invloed van jou?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-01-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 09-01-2005 @ 17:09 :
Een baby? Geboren op 9 januari? En hij heet Alan?! Damn, Severus of Severin hadden ze 'm best wel kunnen noemen....

In ieder geval - als dat kleintje familie van je is, gefeliciteerd. Hoe komen ze aan de naam? Misschien een niet zo subtiele invloed van jou?
Hehe als je het even opnieuw leest zie dat er Sims 2 staat = een computer spelletje
Oud 09-01-2005, 17:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-01-2005 @ 18:43 :
Hehe als je het even opnieuw leest zie dat er Sims 2 staat = een computer spelletje
Dat had ik meteen al de eerste keer gelezen - maar dat ging toch over steden bouwen enzo? Ik had er nog nooit van gehoord dat er in Sims ook kindjes worden geboren.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-01-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 09-01-2005 @ 18:55 :
Dat had ik meteen al de eerste keer gelezen - maar dat ging toch over steden bouwen enzo? Ik had er nog nooit van gehoord dat er in Sims ook kindjes worden geboren.
Hehe in deze wel...

(maar als ik later kinderen krijg zullen ze wel als namen o.a. Alan en Emma gaan heten )
Oud 09-01-2005, 18:11
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-01-2005 @ 18:55 :
Dat had ik meteen al de eerste keer gelezen - maar dat ging toch over steden bouwen enzo? Ik had er nog nooit van gehoord dat er in Sims ook kindjes worden geboren.
Dat is SimCity En hoe heb jij in de afgelopen jaren kunnen leven zonder zelfs maar een keer iets over The Sims te horen? Best verkochte pcgame allertijden!
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 09-01-2005, 18:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-01-2005 @ 18:58 :
(maar als ik later kinderen krijg zullen ze wel als namen o.a. Alan en Emma gaan heten )
Emma of Hermione vind ik heel erg leuk - als ik ooit al een dochter krijg, hoop ik dat ze net zo'n verstandige boekenwurm is als Hermione!

De naam Alan is op zich niet echt mijn smaak.... maar ik vind Severin wel leuk. Ik ben meer voor Wilhelm of Alexander.... misschien ook wel Eduard....

Citaat:
Lucky Duck schreef op 09-01-2005 @ 19:11 :
Dat is SimCity En hoe heb jij in de afgelopen jaren kunnen leven zonder zelfs maar een keer iets over The Sims te horen? Best verkochte pcgame allertijden!
Oh. Ehm.... ik hoorde altijd wel regelmatig over SimCity, en alhoewel The Sims zo ook wel bekend klinkt, kan ik me er eigenlijk niet echt iets bij voorstellen. Ik ben niet zo into computer games, niet meer sinds ik 11 was ofzo.

Btw, deze fotootjes zijn wel melig.



__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 10-01-2005, 20:06
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ben dr wel trots op hoor dat ik ook Capricorn ben, en sommige dingen kloppen ook wel bij mij, maar over het algemeen ben ik niet echt veel bezig met school en leren, dus dat scheelt weer.


En omg dat liedje van potter weasley snape, errug besmettelijk
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 13-01-2005, 15:48
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
Brigitte schreef op [pl=15200139]10-01-2005 @ 21:06
En omg dat liedje van potter weasley snape, errug besmettelijk [/B]
omg ja potter potter potter potter...
Oud 13-01-2005, 15:55
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 09-01-2005 @ 15:21 :
Ghehe, ik heb sims 2 en er is net een baby geboren. En raad eens hoe hij heet..... Alan (Severus is niet echt een naam voor een baby he )
Snape is ook neit geboren zoals hij nu is, hoor
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 13-01-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 13-01-2005 @ 16:55 :
Snape is ook neit geboren zoals hij nu is, hoor
Nee he, toch niet
Oud 14-01-2005, 14:33
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Severus schreef op 09-01-2005 @ 02:21 :

Enne.... obsessed much?
Valt wel mee hoor
__________________
I'll find you.
Oud 17-01-2005, 09:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Aangezien dit topic zowat bijna aan de bodem zit, up ik het maar gauw even.

Ik post maar een paar fotootjes.












*zucht* De goede tijden met Richard Harris als Dumbledore....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 17-01-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 17-01-2005 @ 10:22 :
*zucht* De goede tijden met Richard Harris als Dumbledore....
Ik vind die nieuwe niet slecht hoor. En Richard Harris heeft een liedje gemaakt, ik weet niet meer precies hoe het heette, maar het was laatst in de top2000. "De onlangs overleden acteur, vooral bekend van zijn rol al Albus Perkamentus uit de eerste twee HP films..."
Oud 17-01-2005, 10:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline


Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 18-01-2005, 12:55
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
Severus schreef op 17-01-2005 @ 11:13 :


Spoiler
Spoiler
Oud 22-01-2005, 10:09
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Laten we maar weer 's voorkomen dat ons topic tever zakt

Vanavond op BBC2 (om 00:40) 'Rasputin'. Met, jawel, Alan!

Natuurlijk hoop ik heel hard dat iemand wil kijken om mij vervolgens te vertellen wat ik gemist heb en of ik 'm alsnog wil zien... om 00:40 hoop ik toch wel in de buurt van m'n bed te zijn
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 22-01-2005, 11:15
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 22-01-2005 @ 11:09 :
Laten we maar weer 's voorkomen dat ons topic tever zakt

Vanavond op BBC2 (om 00:40) 'Rasputin'. Met, jawel, Alan!

Natuurlijk hoop ik heel hard dat iemand wil kijken om mij vervolgens te vertellen wat ik gemist heb en of ik 'm alsnog wil zien... om 00:40 hoop ik toch wel in de buurt van m'n bed te zijn


Ik heb geen BBC!

SHIT! En die film heeft ook nog stomende sexscènes tussen Rasputin en de tsarina!

*sighs and glares deadly in very much Snape-fashion*
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-01-2005, 09:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Nou, dit is dus Viktor Krum. Hmm, ik had toch een knapper iemand verwacht. En iemand met langer haar ook.

http://www.thesnitch.net/site/images...viktorkrum.jpg
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-01-2005, 10:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-01-2005 @ 10:58 :
Nou, dit is dus Viktor Krum. Hmm, ik had toch een knapper iemand verwacht. En iemand met langer haar ook.

http://www.thesnitch.net/site/images...viktorkrum.jpg
Als ik me goed herinner stond er een beschrijving van Viktor in boek 4, waar dit uiterlijk redelijk goed aan voldoet? Fors en ruw; kort haar en donkere ogen .. oid.

Volgens mij had die in 't boek zeker ook geen lang haar en brad pitt look hoor.
Oud 23-01-2005, 10:55
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-01-2005 @ 11:26 :
Als ik me goed herinner stond er een beschrijving van Viktor in boek 4, waar dit uiterlijk redelijk goed aan voldoet? Fors en ruw; kort haar en donkere ogen .. oid.

Volgens mij had die in 't boek zeker ook geen lang haar en brad pitt look hoor.
Ik hoef ook geen Brad Pitt look, maar wat langer haar (een beetje zoals Harry heeft) had wel gemogen (zo had ik me Viktor ook voorgesteld).

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-01-2005, 15:00
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-01-2005 @ 10:58 :
Nou, dit is dus Viktor Krum. Hmm, ik had toch een knapper iemand verwacht. En iemand met langer haar ook.

http://www.thesnitch.net/site/images...viktorkrum.jpg
hij ziet eruit als zo'n sukkel als korzel en kwast, echt totaal niet zoals ik me hem voorstelde, een wat slungeliger postuur dacht ik.
Oud 23-01-2005, 19:22
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
Severus schreef op 23-01-2005 @ 10:58 :
Nou, dit is dus Viktor Krum. Hmm, ik had toch een knapper iemand verwacht. En iemand met langer haar ook.

http://www.thesnitch.net/site/images...viktorkrum.jpg
LELIJK
Oud 23-01-2005, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 17-01-2005 @ 10:33 :
Ik vind die nieuwe niet slecht hoor. En Richard Harris heeft een liedje gemaakt, ik weet niet meer precies hoe het heette, maar het was laatst in de top2000. "De onlangs overleden acteur, vooral bekend van zijn rol al Albus Perkamentus uit de eerste twee HP films..."
Ik vond die oude beter.. Ook iets 'liever' op de een of andere manier.


Komt er nog wel een hp 4? Als die kwam zouden de bekende acteurs er niet in meespelen ofzo..?

Hoorde ik..
Oud 23-01-2005, 20:05
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Jolankaas schreef op 23-01-2005 @ 20:40 :
Ik vond die oude beter.. Ook iets 'liever' op de een of andere manier.


Komt er nog wel een hp 4? Als die kwam zouden de bekende acteurs er niet in meespelen ofzo..?

Hoorde ik..
http://www.imdb.com/title/tt0330373/...bg__;fc=1;ft=8

Edit: de acteur die Karkaroff speelt:

__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-01-2005, 15:27
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Noínden schreef op 23-01-2005 @ 21:05 :
http://www.imdb.com/title/tt0330373/...bg__;fc=1;ft=8

Edit: de acteur die Karkaroff speelt:

[afbeelding]

wat een slapjanus
Oud 24-01-2005, 20:44
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Citaat:
yavanna schreef op 24-01-2005 @ 16:27 :
wat een slapjanus
Ergo;

goed gecast <333
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-01-2005, 20:46
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 24-01-2005 @ 21:44 :
Ergo;

goed gecast <333
jij moet me echt GoF nog eens lenen, ik ben die vent helemaal kwijt...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 27-01-2005, 13:54
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa up maar weer

Ik vind die man die Karkaroff gaat spelen wel goed gecast.
Ik kan me hem wel goed met accent voorstellen.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 27-01-2005, 20:54
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 27-01-2005 @ 14:54 :
Jaa up maar weer

Ik vind die man die Karkaroff gaat spelen wel goed gecast.
Ik kan me hem wel goed met accent voorstellen.
Ik voorspel dat er erg veel Karkaroff lovin' op het Internet komt als "GoF" uit is - en waarschijnlijk veel Karkaroff/Snape slash.

Ja, dat gevoel heb ik gewoon....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-01-2005, 17:34
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Severus schreef op 27-01-2005 @ 21:54 :
Ik voorspel dat er erg veel Karkaroff lovin' op het Internet komt als "GoF" uit is - en waarschijnlijk veel Karkaroff/Snape slash.

Ja, dat gevoel heb ik gewoon....
Daar kan ik me best iets bij voorstellen.
*meevoel doet*
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-01-2005, 19:29
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik heb pas de 2e gezien, ik vind het wel leuk om naar te kijken

Wie was er trouwens doodgegaan (in het echt) in een autoongeluk ofzo?? EN hoe oud zijn ze nu ongeveer?
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 19:31.
Oud 28-01-2005, 21:52
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 28-01-2005 @ 18:34 :
*meevoel doet*
Dat klinkt veel meer pervy dan je bedoeld moet hebben.

Citaat:
Da_mark schreef op 28-01-2005 @ 20:29 :
Ik heb pas de 2e gezien, ik vind het wel leuk om naar te kijken

Wie was er trouwens doodgegaan (in het echt) in een autoongeluk ofzo?? EN hoe oud zijn ze nu ongeveer?
Richard Harris, de originele acteur voor de rol van Dumbledore, was doodgegaan aan een ziekte ofzo - maar in ieder geval geen auto-ongeluk.

Daniel Radcliffe (Harry) is nu 15 jaar oud, Emma Watson (Hermione) is nu 14 jaar oud en Rupert Grint (Ron) is nu 16 jaar oud.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-01-2005, 20:40
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-01-2005 @ 22:52 :
Dat klinkt veel meer pervy dan je bedoeld moet hebben.
Hahaha nou je t zegt, ach ja
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 31-01-2005, 13:25
Dobomobo
Dobomobo is offline
een vraag.... Haast onthoofde Henk werd niet toegelaten tot een club omdat hij niet helemaal onthoofd was.... weet iemand de PRECIEZE naam van deze club? danQ
__________________
Go with the flow and the Sex
Oud 05-02-2005, 17:59
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 31-01-2005 @ 14:25 :
een vraag.... Haast onthoofde Henk werd niet toegelaten tot een club omdat hij niet helemaal onthoofd was.... weet iemand de PRECIEZE naam van deze club? danQ
Ik kan me de naam in het Engels even niet herinneren, laat staan de Nederlandse.

Btw, dit moeten jullie even uitchecken:

http://www.thesnitch.co.uk/site/index.php#2315

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 08-02-2005, 22:05
linnepinkraay
linnepinkraay is offline
ff een minipoll ondertussen, wat is je favorite persoon in het boek/film?? die van mij is van sneep... vooral die in de film
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Een film-vragenlijst
Verwijderd
16 10-11-2011 10:54
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #3
Severus
500 24-11-2004 21:03
Verhalen & Gedichten [Harry Potter]
FF-FeliX-FF
25 15-09-2004 14:59
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 10:32
Levensbeschouwing & Filosofie Enquete heksen en hekserij
LadyOfDarkness
1 17-11-2003 15:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.