Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2009, 22:48
anoniem93
anoniem93 is offline
Hallo, ik ben een jongen van 15. Ik ben nu al 1,5 maand smoorverliefd op een meisje uit me klas. Dit is de eerste keer dat ik echt verliefd ben en ik kijk pas sinds kort op een 'andere' manier naar meiden (als je snapt wat ik bedoel ghehe). Ik ken dat meisje sinds dit schooljaar, toen ze bij ons in de klas kwam. Ze woonde eerst aan de andere kant vant land. Eerst voelde ik niets, tot 1,5 maand geleden. maareh ik heb dus totaal geen ervaring met relaties/verliefdheid/meiden en dat maakt het heel verwarrend en onzeker enzo. Het erge is dat dat meisje ook nog de zus is van een vriendin van me zusje, dus er word nogal eens over me geroddeld denk ik. En nu is het zo dat ik best wel vaak naar haar kijk (logisch vind ik), maar als zij dan naar mij kijkt (dat gebeurt zon 2-3 van de 10 keer) dan kijk ik heel snel weer weg en word ik rood enz. Ik durf haar alleen echt niet te vragen want je snapt wel, als je nog maar een paar maanden geleden of zo anders naar meiden gaat kijken, en het dan op eens aan iemand vraagt, dat mensen dan raar staan te kijken. Het zou anders geweest zijn als ik wist dat het wederzijds was, maar dat weet ik duss niet. wat ik verder ook wil weten is wat sommige sinalen inhouden. Vanmiddag ook weer: ik keek even naar haar/klok achter haar daarna(ze zat bij dr vriendinnen), zij ziet dat, zit ze wat te fluisteren met die vriendinnen en zwaait ze een beetje idioot naar mij (wel met een lach). En zo zijn er de afgelopen 6 weken wel meer van deze dingen gebeurd. Wat houd dat in? Vind zij mij ook leuk of zit ze me samen met die vriendinnen uit te lachen??? Nou ga ik over een week of 6 met onder andere haar op reis met school en daar zijn 4 van haar 5 vriendinnen niet bij. Wat moet ik doen???