Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2009, 22:48
anoniem93
anoniem93 is offline
Hallo, ik ben een jongen van 15. Ik ben nu al 1,5 maand smoorverliefd op een meisje uit me klas. Dit is de eerste keer dat ik echt verliefd ben en ik kijk pas sinds kort op een 'andere' manier naar meiden (als je snapt wat ik bedoel ghehe). Ik ken dat meisje sinds dit schooljaar, toen ze bij ons in de klas kwam. Ze woonde eerst aan de andere kant vant land. Eerst voelde ik niets, tot 1,5 maand geleden. maareh ik heb dus totaal geen ervaring met relaties/verliefdheid/meiden en dat maakt het heel verwarrend en onzeker enzo. Het erge is dat dat meisje ook nog de zus is van een vriendin van me zusje, dus er word nogal eens over me geroddeld denk ik. En nu is het zo dat ik best wel vaak naar haar kijk (logisch vind ik), maar als zij dan naar mij kijkt (dat gebeurt zon 2-3 van de 10 keer) dan kijk ik heel snel weer weg en word ik rood enz. Ik durf haar alleen echt niet te vragen want je snapt wel, als je nog maar een paar maanden geleden of zo anders naar meiden gaat kijken, en het dan op eens aan iemand vraagt, dat mensen dan raar staan te kijken. Het zou anders geweest zijn als ik wist dat het wederzijds was, maar dat weet ik duss niet. wat ik verder ook wil weten is wat sommige sinalen inhouden. Vanmiddag ook weer: ik keek even naar haar/klok achter haar daarna(ze zat bij dr vriendinnen), zij ziet dat, zit ze wat te fluisteren met die vriendinnen en zwaait ze een beetje idioot naar mij (wel met een lach). En zo zijn er de afgelopen 6 weken wel meer van deze dingen gebeurd. Wat houd dat in? Vind zij mij ook leuk of zit ze me samen met die vriendinnen uit te lachen??? Nou ga ik over een week of 6 met onder andere haar op reis met school en daar zijn 4 van haar 5 vriendinnen niet bij. Wat moet ik doen???

Het is vast een verhaal zonder draad, maar t is niet anders... sorry...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2009, 13:04
Alyssia
Alyssia is offline
Dat je opeens 'anders' naar meisjes kijkt, maakt toch niets uit? Dat jij dat meisje leuk vindt, is toch prima? Niks van de anderen aantrekken, dat ten eerste.

Verder zou ik eens proberen gewoon eens met haar te kletsen, om maar even een heel cliché voorbeeld te geven, vraag of je een schoolboek mag lenen want je wil je huiswerk maken maar je bent je boek vergeten. Ofzo. Zoek een beetje toenadering. Zij is waarschijnlijk ook 14/15 jaar oud en heeft vast nog niet zoveel ervaring met vriendjes enzo, waarschijnlijk is ze ook gewoon verlegen.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 18:56
hardcore boy
hardcore boy is offline
verliefd zijn is het beste geweldigste gevoel ter wereld maar het kan ook lastig zijn als het niet beantwoord wordt als ik jou was zou ik lkkr met haar gaan kletsen en een beetje uitgaan met haar ofzo leer haar eerst een beetje kennen en dan als je haar nog leuk vindt zei je vanzelf wat er gebeurt nii zo zenuwachtig zijn komt vast goed suc6 ermee
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 19:09
Genius
Genius is offline
en een beetje naar een disco met haar hakkuh!!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 19:55
Lizzza
Lizzza is offline
Probeer met haar te praten, of bij haar groepje te gaan staan, zoek smoesjes om haar iets te vragen, en zeg grappige dingen, je kan haar ook een complimentje geven over iets als je dat durft, of als ze een keer een hoog cijfer heeft zeggen: "goed cijfer!!" of zo iets
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 16:16
anoniem93
anoniem93 is offline
Citaat:
Probeer met haar te praten, of bij haar groepje te gaan staan, zoek smoesjes om haar iets te vragen, en zeg grappige dingen, je kan haar ook een complimentje geven over iets als je dat durft, of als ze een keer een hoog cijfer heeft zeggen: "goed cijfer!!" of zo iets
Oh dat doe ik al wel eens. Ik ken haar ook al wel redelijk goed. Ik praat regelmatig met haar op msn en ik vraag haar altijd naar haar cijfers (net toetsweek gehad) en ik geef haar ook wel eens een compliment. Maar zomaar iets tegen haar zeggen durf ik niet zo goed, maar k probeer het wel steeds vaker.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 16:22
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Als je al wat contact met haar hebt kan je haar vragen om iets met je te gaan doen. Bijvoorbeeld naar een film die haar leuk lijkt.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 21:16
Alyssia
Alyssia is offline
Zie bovenstaande, eventueel zou je met meerdere mensen iets leuks kunnen gaan doen als je alleen met haar nog eng vindt. Een paar wederzijdse vrienden, en dan bowlen ofzo. ^^
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 21:54
anoniem93
anoniem93 is offline
Nou ja we gaan wel met onze klasgenoten(we kunnen allemaal wel goed met elkaar overweg in onze kleine gymnasiumklas, altijd reuze gezellig in de latijn en kcv lessen) naar rome, en daar kunnen we zat leuke dingen doen. En voor te stellen om iets te gaan doen, dat is gewoon echt iets dat ik nu nog niet durf. Ik moet nog ff hard aan me zelfvertrouwen werken denk ik en iets meer over haar te weten komen. Dan komt het mss wel goed.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2009, 19:47
anoniem93
anoniem93 is offline
Vandaag heb ik het na lang afwegen aan mijn ouders verteld. Die zeiden dat ze het erg leuk voor me vonden, maar dat ze er wel heel erg aan zouden moeten wennen aan een eventuele verkering, en er misschien zelfs een beetje moeite mee hebben. Ik vraag me af of dit normaal is, ik ken namelijk veel meer mensen van 15, 16 met een vriend/vriendin.

Is dit normaal?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 07:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik denk dat de eerste keer dat je kind met iemand thuis is voor de meeste ouders wel even wennen is. Het is weer een hele nieuwe fase in de ontwikkeling van je kind. Om er nou echt moeite mee te hebben is m.i. wat overdreven, maar misschien zijn je ouders erg beschermend.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 20:33
Lies.je
Lies.je is offline
Citaat:
Vandaag heb ik het na lang afwegen aan mijn ouders verteld. Die zeiden dat ze het erg leuk voor me vonden, maar dat ze er wel heel erg aan zouden moeten wennen aan een eventuele verkering, en er misschien zelfs een beetje moeite mee hebben. Ik vraag me af of dit normaal is, ik ken namelijk veel meer mensen van 15, 16 met een vriend/vriendin.

Is dit normaal?
ja tuurlijk is dit normaal, maar je ouders weten dit waarschijnlijk niet (meer), misschien ben jij de oudste thuis? dan is het logisch dat ze moeten wennen, maar laat je zeker niet weerhouden door je ouders!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2009, 22:18
anoniem93
anoniem93 is offline
ja ik ben de oudste thuis. en indd, het heeft geen zin als ik me door mn ouders laat weerhouden het te proberen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 17:19
anoniem93
anoniem93 is offline
Oh oh! Nu begin ik te denken dat een vriendin van haar op mij verliefd is. Ze kijkt namelijk altijd naar mij met een lach (vanochtend merkte ik dat voor het eerst echt; ik zat tegen de muur, en zij kijkt om de paar minuten naar mij met een lach!) Ze deed dat daarvoor ook al wel, maar nu echt steeds duidelijker. Ik wil dit helemaal niet! Ik wil alleen haar! (niet die vriendin van haar dus)

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zij het merkt dat ik verliefd op haar ben en dat ze dat aan die vriendin verteld heeft en die mij natuurlijk belachelijk maakt oid.

Wat nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik hier in vredesnaam mee?
Maxwel
3 10-06-2014 07:37
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nou mee
Chantal-31
1 13-05-2014 09:30
Liefde & Relatie wat moet ik er mee
Girliej91
9 13-07-2010 08:25
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?*
hmm-hmm
18 30-09-2007 19:50
Liefde & Relatie wat moet ik hier mee?
zeekoe
22 15-09-2003 21:55
Liefde & Relatie Wat moet ik hier mee aan..?
Miss*Pain
5 08-01-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.