Oud 23-01-2011, 10:20
staatsexamen112
staatsexamen112 is offline
Hallo,

Ik ben een VWO NG leerling, kom van het vmbo toen havo en nu vwo 6.
Ik heb moeite met duits engels en natuurkunde.
Duits en engels is voor mij drama altijd geschommeld tussen 4 en 5

Gezien Zakboek 2e fase kan een NG leerling duits inruilen voor een ander vak mits hij het vak NL&T heeft.
Dat heb ik dus ik mag een andervak doen maar moet staatsexamen in dat vak doen. Omdat school het nu binnen 3 maand tijd niet goedkeurd. (logisch is dat natuurlijk)
Als ik op het staatsexamen vak een voldoende haal mag ik dat inruilen tegen duits als ik daar een onvoldoende op haal.

Nu heb ik het vak M&O gekozen , omdat ik goed in rekenen ben. Maar het is toch moeilijker dan ik dacht. Heb met toetsen meegedaan waar ik ook rond de 5 op uitkom.

Nu vraag ik me af kan ik met mijn NG profiel met wiskunde A ---- voor het staatsexamenvak WISKUNDE C gaan??? ( dus dan doe ik geen staatsexamen in m&o maar wiskunde C )
Ik twijfel of dat mag en misschien dat iemand mij dat kan vertellen. Morgen kan ik er sowieso over bellen maar ik ben zo gestressd op het moment ik weet niet wat ik moet doen.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft. Ik twijfel omdat wiskune A moeilijker dan C is , het is eigenlijk de zelfde stof met een paar onderdelen extra. En wiskunde C is bij het vakkenpakket alleen bij CM te krijgen. Maargoed bij ons op school kan men in vakken zoals Italiaans, Turks ,Arabisch geen examen in doen maar wel weer staatsexamen.

Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen
Alvast heel erg bedankt.

Gr Marco
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.