Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2011, 15:44
Emieletje
Emieletje is offline
Hoi,

Ik zit in 3 havo en sta op het punt om een profiel te kiezen. Ik weet al wel dat ik EM pak met daarbij Wiskunde A en M&O. Maar bij het laatste gedeelte weet ik het niet meer.

Ik zelf wil eigenlijk naar de hogere hotelschool. Op verschillende sites heb ik gelezen dat je als eerste economie of M&O moet hebben. Nou dat heb ik dus allebei. Ook heb ik nog gelezen dat je 2 moderne vreemde talen moet hebben. En daar kan ik niks van . Engels heb ik zoiezo al dus moet ik er nog 1 taal bij hebben. Ik kan kiezen uit Duits, Frans en Spaans-elementair. Frans sta ik rond de 6 en Duits 5.3 ongeveer. Spaans zou ik wel willen doen, maar het is elementair (basis). Ik weet niet of ik daarmee word toegelaten. Ik denk dat ze liever iemand hebben met een volledige taal. Dus ga ik af op Duits of Frans. Ookal heb ik voor Frans een redelijk punt, ik kan er niks van. Ik ben beter in Duits. Dat punt was gewoon een blunder waardoor ik helemaal omlaag ben gehaald

Ik heb ook al met de decaan van onze school gesproken, die gaf de voorkeur aan Frans als Spaans niet kan. Ik daareentegen heb geen flauw idee wat ik moet pakken. Ik denk wel dat Frans me beter helpt in de toeristische sector omdat Frankrijk echt een toeristenland is (denk ik ).

Nu vraag ik of iemand mij kan helpen te adviseren of ik Duits of Frans moet pakken. Als het mogelijk is om Spaans-elementair te doen dan zou ik dat natuurlijk ook graag horen.

Alvast bedankt,
Emieletje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2011, 00:11
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Duits is voor het Nederlandse hotel- en restaurantwezen een vrij belangrijke taal. Als dat je makkelijker af gaat kan je mogelijk het hoogste rendement halen door ermee verder te gaan.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2011, 15:21
Emieletje
Emieletje is offline
Bedankt weet je toevallig ook of Spaans mogelijk is?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 15:58
Emieletje
Emieletje is offline
Weet iemand toevallig nog of Spaans ook mogelijk is??? moet het ondertussen al weten Anders denk ik toch maar dat ik voor mijn lievelingsvak ga Muziek
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 18:41
312
Avatar van 312
312 is offline
Citaat:
Weet iemand toevallig nog of Spaans ook mogelijk is??? moet het ondertussen al weten Anders denk ik toch maar dat ik voor mijn lievelingsvak ga Muziek
Als ik jou was, dan zou ik de school even opbellen en het vragen.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.