Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 18:31
Mujahideen
Mujahideen is offline
Langzaam laat ik je mooie, slanke lijf over me heen zakken, met m'n handen om je rug. Met zichbare moeite loop ik naar het bed en leg je teder neer. Ik kijk naar haar verstokte lichaam. Ik probeer het touw om je zo anders malse, warme nek los te krijgen. Een rood spoor zie ik. Ik kijk om me heen, op zoek naar iets waarmee ik haar intieme delen kan bedekken. Ze ligt er zo vredig bij. Waarom? Waarom heb je jezelf dit aangedaan? Iets valt me op. Met trillende benen begeef ik me naar mijn stoel. Bevend begint ik het briefje te lezen. Langzaam aan beginnen de tranen langs mijn wangen te druppelen en plof ik neer op mijn knieën. Had dat toch eerder gezegd liefje, had dat toch eerder gezegd. Ik weet dat ik fout was, vergeef me. De intense pijn doet me grijpen naar mijn wapen uit het nachtkastje. Altijd geladen geweest, nooit gebruikt. Voor het geval dat het zover kwam........ Trillend zet ik hem tegen mijn slaap aan. Mijn mobiel gaat af. Verschrikt laat ik het wapen vallen."Hallo schat, ben je vrij vanavond?" Euuh, JA, zeg ik uit volle borst. "Kom je bij me?" Nog een JA volgt. Ik spring op van het bed en snel mij naar de deur. Ik kijk voor de laatste keer naar haar en denk bij mezelf: "Op naar het volgende lekker wijf". Ik sluit de deur van haar woning en smeer hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2002, 20:22
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline

leuk, hoor!

alleen je gebruikt 'je' en 'haar' door elkaar, dat is wel vervelend. voorderest:
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 22:09
Gleipnur
Gleipnur is offline
pokkeslecht
__________________
run
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 11:16
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
ekki schreef:



alleen je gebruikt 'je' en 'haar' door elkaar, dat is wel vervelend.
en ik vin volgende lekker wijf een beetje minder, dat kan je mis. anders brengen

maar verder
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 11:17
Verwijderd
Hey. Leuk idee, maar het verdiend meer uitwerking.

Ik zou het leuker vinden als je het gekweel en gejank van de man er nog dikker op zou smeren, zodat de lezer door een dikke laag van ironie moet waden. Wanneer de hoofdpersoon op het laatst weer opspringt om enthousiast naar het volgende 'lekkere wijf' te gaan, heeft dat een leuker effect.
Op deze manier lijkt het een goedkope manier om de lezer een klap in het gezicht te geven. Ik zou het liever wat absurder zien.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederland in verval....
TefnachT
101 22-08-2002 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.