Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2013, 01:48
Verwijderd
Weerwolfspel #92 (pre-speltopic)

Jeee! Weerwolven! Dit zijn de spelregels uit het laatste spel dat ik kon vinden (het UC-spel, super leuk was dat ). Omdat we zo weinig spelers hebben zullen we ook niet met alle functies gaan doen, maar ik heb er wel heel veel zin in!

Spelregels
Spoiler


Nog even voor de duidelijkheid:
Onderling overleg (buiten het speltopic) blijft niet toegestaan! Er mag géén informatie worden uitgewisseld met andere spelers buiten het weerwolfspeltopic. Dit geldt voor pm's, msn, IRL, in andere topics, en elke andere plek die je je maar kunt bedenken die niet in dit topic is. Als je dood bent mag je niet meer posten of op welke wijze dan ook contact opnemen met spelers die nog actief zijn in het spel! Ook al zijn je bedoelingen onschuldig: niet doen. Ik zal naast superstrenge spelleider (zoals jullie gewend zijn) ook superstrenge forumbaas zijn, dus ben bereid om je forumbestaan in de hel op aarde te zien veranderen als je stoute dingen doet.

Het is voor mij niet altijd mogelijk om overtreding van regels te controleren. Houd het voor jezelf, ons en de andere spelers leuk door eerlijk te spelen. We hopen dat mensen winnen niet serieus zó belangrijk vinden dat ze het voor de rest moeten verpesten. Als je merkt dat een speler de regels overtreedt: neem dan contact op met de spelleider.

Laatst gewijzigd op 24-01-2013 om 14:01.
Advertentie
Oud 14-01-2013, 02:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is gewoon 't weerwolfspel.

Als er animo voor is kan 't best wel weer gespeeld worden, maar dan moet er wel een spelleider zijn die ook zin heeft om alle verhalen te schrijven, want ik denk niet dat de vaste DK'ers zin hebben in een weerwolfspel dat 1) wordt geleid door iemand die ze niet kennen en 2) niet de verhalen heeft zoals we die gewend zijn.

Ik laat het topic nu nog even open, wachtend op meningen van mijn medefb's en forumers.

Martin, Uomi, Little Phoebe naamzoek
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2013, 02:21
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Het lijkt mij juist wel leuk zo. Dan mogen ook forumers meedoen die niet tot de vaste clique behoren.
__________________
Onzichtbaar en idioot.
Oud 14-01-2013, 02:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Natuurlijk mogen er mensen van buiten de vaste kliek meedoen, geen probleem!
Ik vraag me alleen af of het niet verstandiger is om een vast lid spelleider te laten zijn. Iemand die al vaker heeft gespeeld, de spelers een beetje kent, en ook weet dat we hier al tig weerwolfspelen hebben gehad.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-01-2013, 02:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik naamzoek niet, maar ik ben met Trimm. Ingewerkte spelleider (no offense), onze eigen regels en animo lijken me wel belangrijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2013, 04:07
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk mogen er mensen van buiten de vaste kliek meedoen, geen probleem!
Ik vraag me alleen af of het niet verstandiger is om een vast lid spelleider te laten zijn. Iemand die al vaker heeft gespeeld, de spelers een beetje kent, en ook weet dat we hier al tig weerwolfspelen hebben gehad.
Dat vind ik helemaal prima om een vast lid spelleider te laten zijn.

Citaat:
Ik naamzoek niet, maar ik ben met Trimm. Ingewerkte spelleider (no offense), onze eigen regels en animo lijken me wel belangrijk.
Ik vind echt alles best zolang we er een leuk spel van kunnen houden.
Oud 14-01-2013, 09:13
Verwijderd
Gebruik de zoekfunctie maar eens, owain. Weekje inlezen.
Oud 14-01-2013, 10:53
Verwijderd
Ik wil best weer een keer weerwolven
Oud 14-01-2013, 11:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja ik ook wel!
Oud 14-01-2013, 11:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2013, 11:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wil best spelleiden. Ik weet niet of ik tijd heb om iedere avond een verhaal te schrijven (zal het proberen), maar de uitslag posten moet lukken, zo lang er niet gemiept wordt als het eens niet precies op tijd is.

Citaat:
Het lijkt mij juist wel leuk zo. Dan mogen ook forumers meedoen die niet tot de vaste clique behoren.
Dat mag sowieso.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 12:15
Verwijderd
Stiekem wil ik ook wel weer een x, maar weet niet of ik tijd heb.
Oud 14-01-2013, 12:15
Verwijderd
Eh, spelen, spelleiden gaat 'm sowieso niet worden.
Oud 14-01-2013, 12:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Laten we even een weekje kijken hoeveel mensen willen, kijken we dan wel verder. Inschrijving sluit dan volgende week maandag!
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 12:21
Verwijderd
Het weerwolfspel! Prima idee, maar inderdaad wel met een spelleider die al ervaring heeft met eerdere weerwolfspellen op DK.

Als we voor of in het weekend nog beginnen, wil ik wel meedoen. Als we erna beginnen, dan waarschijnlijk niet, maar dat moet ik nog even bekijken.
Oud 14-01-2013, 12:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat hangt er dan af van het weekend? Want een spel kan lang duren...
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Gebruik de zoekfunctie maar eens, owain. Weekje inlezen.
Ik heb afgelopen jaar al stuk of tien gelezen en ik begrijp inmiddels wel hoe t werkt ik doe sowieso mee XD
Oud 14-01-2013, 15:01
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen jaar al stuk of tien gelezen en ik begrijp inmiddels wel hoe t werkt ik doe sowieso mee XD
Ik zou het toch maar even lezen als ik jou was, want hier zijn de rollen sowieso al anders dan wat er op die site staat.
Ads door Google
Oud 14-01-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het toch maar even lezen als ik jou was, want hier zijn de rollen sowieso al anders dan wat er op die site staat.
Dat weet ik maar ik heb ook niet die site gelezen
Oud 14-01-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb afgelopen jaar al stuk of tien gelezen en ik begrijp inmiddels wel hoe t werkt ik doe sowieso mee XD
Het spel hier is beduidend anders dan op andere plekken. Ook is het niveau wel een heel stuk hoger dan gebruikelijk. En dit zeg ik niet voor mezelf want ik doe al langer niet meer mee.
Oud 14-01-2013, 15:18
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil wel weer een keertje meedoen. Ik heb het ooit 1 keer hier op het forum gespeeld, voor de rest speel ik het vaak irl. Ik weet dat ik het toen best ingewikkeld vond online, maar ik zal mijn best doen!
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 14-01-2013, 15:21
Verwijderd
ik lees het nog eens 100 keer door voor ik mee ga doen, want de vorige keer ging het goed fout. dus ik pas.
Oud 14-01-2013, 15:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sadye, het is het makkelijkste als je gewoon een oud spel doorleest, dit kan ik iedereen trouwens aanraden (kies er eentje die niet 3 topics duurt ), dan heb je het zo door. Het is een soort Cluedo, alleen zoek je de moordenaar (en wapen en locatie) niet, maar de wolven
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-01-2013, 16:40
Verwijderd
Misschien doe ik ook wel weer mee. Ik moet toch érgens mee verliezen in het leven :;d;;;;d;;;:;d;D;
Oud 14-01-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Het spel hier is beduidend anders dan op andere plekken. Ook is het niveau wel een heel stuk hoger dan gebruikelijk. En dit zeg ik niet voor mezelf want ik doe al langer niet meer mee.
Oke ik zal het toch nog ff doornemen
Citaat:
Sadye, het is het makkelijkste als je gewoon een oud spel doorleest, dit kan ik iedereen trouwens aanraden (kies er eentje die niet 3 topics duurt ), dan heb je het zo door. Het is een soort Cluedo, alleen zoek je de moordenaar (en wapen en locatie) niet, maar de wolven
goeietip
Advertentie
Oud 14-01-2013, 16:58
Verwijderd
Ik ben in!
Oud 14-01-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Sadye, het is het makkelijkste als je gewoon een oud spel doorleest, dit kan ik iedereen trouwens aanraden (kies er eentje die niet 3 topics duurt ), dan heb je het zo door. Het is een soort Cluedo, alleen zoek je de moordenaar (en wapen en locatie) niet, maar de wolven
O, het is zo simpel. Nou ik pas toch, ik weet niet of ik genoeg heb, want schoolwerk en vernhuizing.
Oud 14-01-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Wat hangt er dan af van het weekend? Want een spel kan lang duren...
Ik gokte erop dat het zo'n drieeneenhalve week duurt? Van 14 tot en met 17 februari weet ik namelijk niet of ik online kan gaan komen. Er is een kans dat het wel kan, maar ook van niet, dus ik bedoelde eigenlijk vooral zo vroeg mogelijk beginnen.
Oud 14-01-2013, 18:14
Verwijderd
Ik wil wel meedoen
Oud 14-01-2013, 19:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik gokte erop dat het zo'n drieeneenhalve week duurt? Van 14 tot en met 17 februari weet ik namelijk niet of ik online kan gaan komen. Er is een kans dat het wel kan, maar ook van niet, dus ik bedoelde eigenlijk vooral zo vroeg mogelijk beginnen.
Ligt er een beetje aan. Het duurt heel simpel gezegd ongeveer net zo veel nachten als er spelers zijn, plus nog een paar, maar het kan ook een stuk eerder klaar zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 19:16
Verwijderd
Ohja, natuurlijk Dan zie ik wel hoeveel spelers er ongeveer gaan meedoen
Oud 14-01-2013, 19:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En tegen die tijd kan er vast wel iets gevonden worden als jij 3 nachtjes afwezig bent... als je nog leeft natuurlijk.
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 19:37
Verwijderd
Wat een nare opmerking, Martin. Zo'n jong meisje in de kracht van haar leven.
Oud 14-01-2013, 19:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ben dan ook een vreselijke naarling
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 19:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wie heeft het wachtwoord van de spelleidersaccount trouwens?

Edit: oh, laatste IP in de banman is van mij oeps
__________________
you're not my demographic
Oud 14-01-2013, 19:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Gelukt!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Ads door Google
Oud 15-01-2013, 08:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben er ook niet met carnaval hoor, en ik denk dat het ook helemaal niet gek is als we met carnaval een stop doen, onze spelleider komt toch uit het zuiden?
Oud 15-01-2013, 13:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dus? Komen we nu weer met de vooroordelen aanzetten? Jeetje. "Het is een Limburger dus hij zal wel carnaval vieren."

Maar nee, ik vier dus geen carnaval. Maar daar is vast iets op te vinden, zien we dan wel.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-01-2013, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik tel zo snel 9 deelnemers, dat moeten er toch minstens 12 tot 15 worden
__________________
you're not my demographic
Oud 15-01-2013, 15:44
Verwijderd
Ik doe mee
Oud 15-01-2013, 16:49
Verwijderd
Het spel was toch voora; svonds he?? Ik denk dat ik toch mee doe, want carnaval vier ik toch niet. Ik wil wel vrijstelling voor volgend weekend, want dan verhuizen we.
Oud 15-01-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Dus? Komen we nu weer met de vooroordelen aanzetten? Jeetje. "Het is een Limburger dus hij zal wel carnaval vieren."

OEH WACHT! praat jij dan ook met de 'zachte' g

Laatst gewijzigd op 15-01-2013 om 17:28.
Oud 16-01-2013, 15:17
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik heb nog nooit op de kantine geweerwolft, maar wel vaker spellen gelezen en in het echt gespeeld! dus ik wil het wel eens proberen!
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 16-01-2013, 15:19
Verwijderd
Omg weerwolven met tut
Oud 16-01-2013, 15:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga vanavond weer weerwolven in het Echte leven
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 16-01-2013, 21:29
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh wat een gelukje! Ik wil wel eens weer meedoen online, ik heb het de laatste jaren alleen nog maar irl gespeeld.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 16-01-2013, 21:37
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik wil het ook wel eens proberen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 17-01-2013, 08:03
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Omg weerwolven met tut
jaaa sanne
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 17-01-2013, 12:31
Verwijderd
Ik wil misschien ook wel weer eens
Oud 17-01-2013, 12:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja leuk!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.