Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 15:14
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
oehhhh ik ben echt booooos joh

ik had aan het begin van het jaar een profiel verandering aangevraagd, van m&o naar aardrijkskunde. Toen is het door de direktie goed gekeurd, t kon mooi, de aardrijkskunde groep starte toch pas in februarie, en mijn studie last uren zouden niet omlaag gaan ofzo, ik blij, geen m&o meer.

Komen die domme dozen nu vlak voor een vet moeilijke toets naar me toe, dat ik na de toets me meteen moet melden. Ik ga na de toets daar dus heen. Wat blijkt... Ze hadden foutje gemaakt, ik heb te weinig uren. Dan hebben hun ff voor mij besloten dat ik economie 2 er nog bij krijg, omdat ik daar een 8 voor sta, en er dus wel goed in ben.

Maar nu moet ik alle stof van het afgelopen half jaar in 2 weken inhalen + de 3 gemiste toetsen maken! dat kan toch nooit!!!!

hebben jullie dit gezeik ook??????? dan kunnen we een domme-leraren-die-geen-uren-kunnen-tellen-stalk-groep maken!
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 15:17
~DaMaZtEr~
~DaMaZtEr~ is offline
wow... flink genaaid...
__________________
Kheb eigenlijk geen idee wat ik hier neer moet zetten...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:18
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
bij ons op school hoef je niet op studielasturen te letten, die zijn afgeschaft. Sorry!
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:18
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
oehhhh ik ben echt booooos joh

ik had aan het begin van het jaar een profiel verandering aangevraagd, van m&o naar aardrijkskunde. Toen is het door de direktie goed gekeurd, t kon mooi, de aardrijkskunde groep starte toch pas in februarie, en mijn studie last uren zouden niet omlaag gaan ofzo, ik blij, geen m&o meer.

Komen die domme dozen nu vlak voor een vet moeilijke toets naar me toe, dat ik na de toets me meteen moet melden. Ik ga na de toets daar dus heen. Wat blijkt... Ze hadden foutje gemaakt, ik heb te weinig uren. Dan hebben hun ff voor mij besloten dat ik economie 2 er nog bij krijg, omdat ik daar een 8 voor sta, en er dus wel goed in ben.

Maar nu moet ik alle stof van het afgelopen half jaar in 2 weken inhalen + de 3 gemiste toetsen maken! dat kan toch nooit!!!!

hebben jullie dit gezeik ook??????? dan kunnen we een domme-leraren-die-geen-uren-kunnen-tellen-stalk-groep maken!

je hebt t tegen de kantine...
Welk profiel heb je, ik doe E&M maar ik ben barslecht in economie :/ Verder heb ik er geen last van, maar een vriendin wilde Duits 2 houden ipv M&O, alleen kon dat niet omdat ze dan overgeplaatst zou moeten worden naar -notabene- een C&M-klas. Echt, 2e fase klopt nog niet helemaal :/

__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:26
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
Citaat:
Monica schreef:
je hebt t tegen de kantine...
Welk profiel heb je, ik doe E&M maar ik ben barslecht in economie :/ Verder heb ik er geen last van, maar een vriendin wilde Duits 2 houden ipv M&O, alleen kon dat niet omdat ze dan overgeplaatst zou moeten worden naar -notabene- een C&M-klas. Echt, 2e fase klopt nog niet helemaal :/

kheb cultuur en maatschappij, en oehhhhhh ik ben booossssssss ( dat jullie t maar ff weten )

__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:30
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
JEEEEEEEEEZUS dat slaat echt nergens op!! Stelletje debielen zijn dat zeg! Ze sporen inderdaad bij ons ook niet helemaal, echt slim zijn ze ook niet... dit kunnen ze echt niet maken hoor..jezus die hele 2e fase lijkt nergens naar *is boos met je meej*
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:31
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
2 keuzevakken? raar?!

ik heb nog 36 SLU over, kopen?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:34
Verwijderd
Lol.. ik heb 5800 SLU ofzo.. 1000 te veel....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:34
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Citaat:
sunflouwer schreef:
kheb cultuur en maatschappij, en oehhhhhh ik ben booossssssss ( dat jullie t maar ff weten )

als ik VWO4 gehaald zou hebben, was ik dat ook gaan doen...majaaa Es wilde met dr domme hoofd E&M, is blijven zitten en ging naar havo :/, ok dat was mijn levensverhaal weer

__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 15:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Sorry, sunflouwer, maar deze topic hoort op 'School', dus hij is bij deze verplaatst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Welke WO studie meeste studielast?
preventief
9 10-01-2016 22:55
Algemene schoolzaken Nijmegen verhoogt studielast
Verwijderd
100 28-11-2007 07:59
Lifestyle Huh?
terror koekjes
500 02-07-2006 20:50
Algemene schoolzaken Profielen na 2007: Een verbetering?
X_Mariet_X
187 05-04-2006 18:24
Algemene schoolzaken Compensatie van uren?
timajax
15 10-03-2006 15:44
Algemene schoolzaken Thuisstuderen maar wel universitair?
Poep
24 13-11-2004 11:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.