Oud 13-07-2001, 08:40
MAS187
MAS187 is offline
Verhaal: De wandeling

Zondag, 10 uur 's ochtends. De vogeltjes zingen, zonnestralen verlichten mijn kamer. Uitgeslapen klim ik uit mijn bed. Snel kijk ik uit het raam, een mooie dag om met mijn hond te gaan wandelen, denk ik...

Fris gewassen en aangekleed, loop ik samen met mijn hond naar de auto. Enthousiast springt Wolf achterin. Helemaal op mijn gemak, rij ik rustig naar de surfplas.

Op de parkeerplaats aangekomen, wordt Wolf nerveus. Hij weet precies wanneer we iets leuks gaan doen. Zijn ogen wijd open, de oren gespitst, houdt hij mij nauwlettend in de gaten. Met plezier laat ik hem dan ook uit de auto...

Voordat ik aan de wandeling begin, kijk ik nog even over de surfplas. Even is voor mij de wereld in orde, al mijn zorgen schijnen verdwenen te zijn. Geen werk waar ik naartoe moet, geen mens die in de buurt is, eindelijk voel ik me goed. Samen met Wolf volg ik het pad...

Wolf geniet van de vrijheid die hij anders nooit krijgt. Met hoge snelheid rent hij in het begin over het grasveld. De manier waarop hij van het moment geniet, vind ik geweldig. Het lijkt net alsof hij zijn vreugde op mij uitstraalt. Elke keer als ik naar hem kijk, vergeet ik mijn eigen problemen...

Na een half uur lopen, zijn we beiden aan de andere kant van de surfplas. Gefascineerd kijk ik over de plas, het is de rust en schoonheid van de natuur die me opvalt. Het liefst wil ik de hele dag daar blijven, maar aan de andere kant begin ik me te vervelen. Samen met Wolf loop ik verder...

Op de terugweg begin ik toch weer aan mijn problemen te denken. Problemen op kantoor, mijn sociale angsten en de vraag waarom ik soms de controle verlies. Wat is er mis met mij? Waarom ben ik soms zo graag alleen, terwijl ik me meestal eenzaam en verveeld voel? Ook voel ik me altijd onzeker. Ik weet niet eens wat ik wel of niet leuk vind...

Helemaal verdiept in mijn gedachten, loop ik samen met Wolf terug naar de auto. De wandeling is voorbij. Wolf wil graag buiten blijven, maar ik wil opeens weer naar huis, terug naar mijn kamer. Nadat ik Wolf de auto in heb gelaten, stap ik in.

Dit was het dan. De dag begon zo mooi, maar nu voel ik me alweer slecht. Waarom heb ik mijn gevoelens niet onder controle? Waarom denk ik altijd over mijn problemen na? Het liefst wil ik zo gewoon vergeten, maar het lukt niet. Snel rij ik naar huis. Eenmaal op mijn kamer begin ik me weer te vervelen. Daar zit ik dan. Nog even denk ik aan de ochtend,
een ochtend die zo goed begon...

MAS187
My boring way of life...


[Dit bericht is aangepast door MAS187 (13-07-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2001, 12:08
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
er gebeurd misschien niet zo veel, maar het is absoluut niet saai
toppie
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 12:19
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
autodropje schreef:
er gebeurd misschien niet zo veel, maar het is absoluut niet saai
toppie

Thanx
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 16:09
lil devil
Avatar van lil devil
lil devil is offline
Ik herken veel dingen erin dus vind ik het een leuk verhaaltje. Voel je je ook altijd zo kut en verveeld enzo? Ik wel op dit moment echt boring.... Maaaaaarrjaaaa
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 16:15
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
lil devil schreef:
Ik herken veel dingen erin dus vind ik het een leuk verhaaltje. Voel je je ook altijd zo kut en verveeld enzo? Ik wel op dit moment echt boring.... Maaaaaarrjaaaa
Yep

Mijn inbox is ook leeg, wie o wie komt deze vullen

MAS187
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 17:20
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
lil devil schreef:



Ik herken veel dingen erin dus vind ik het een leuk verhaaltje.
ik ook
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2001, 17:26
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Citaat:
MAS187 schreef:


Mijn inbox is ook leeg, wie o wie komt deze vullen

MAS187


__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Winnaar verhalenwedstrijd] De vlucht van een nachtvlinder
leiv
10 18-05-2007 20:45
Verhalen & Gedichten De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek
Reynaert
9 04-01-2006 16:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Ronnie het medium
Verwijderd
10 27-04-2005 23:10
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Voet
Verwijderd
12 23-11-2004 21:07
Verhalen & Gedichten [kort verhaaltje] De een z'n dood...
Flower_4_u
6 18-10-2003 16:49
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.