Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 23:16
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 09-07-2005 @ 00:15 :
het enige wat ik niet zo heel erg zou vinden is koppelen als een soort duwtje in de rug dat je toch maar wel actie moet gaan ondernemen, maar ik heb t nog nooit nodig gehad en dat wil ik ook niet nodig hebben
Moewhahaha, echt wel dat ik jou een keer ga koppelen
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2005, 18:59
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2005 @ 22:53 :
Koppelen is een groot woord, maar ik geef soms wel subtiel duwtjes in de rug. Zorgen dat je met een groepje vriendinnen in de buurt van die bepaalde jongen komt te staan, bijvoorbeeld, waardoor ze elkaar wel bijna moeten aanspreken.
Is duwen in de rug hier letterlijk bedoeld?
Dat vond ik nou juist net het irritante van de koppelpogingen, bijvoorbeeld ik sta gewoon in de kroeg met onder andere mijn vrienden en die meid waar ze me aan wilden koppelen --> een vriend geeft me onverwacht een duw in de rug --> ik bots tegen dat meisje op --> drinken van dat meisje valt op de grond --> meisje licht geïrriteerd. Tja, ik weet het, het moet op een subtiele manier, maar dat kunnen de meeste van mijn vrienden niet. (al bedoelen ze het goed )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:48
JH
JH is offline
Citaat:
Ymir schreef op 07-07-2005 @ 14:42 :
Ik koppel niet en wie het waagt mij te koppelen krijgt een nekschot.
__________________
Two Beer Or Not Two Beer, That's the Question
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-07-2005 @ 19:59 :
Is duwen in de rug hier letterlijk bedoeld?
Dat vond ik nou juist net het irritante van de koppelpogingen, bijvoorbeeld ik sta gewoon in de kroeg met onder andere mijn vrienden en die meid waar ze me aan wilden koppelen --> een vriend geeft me onverwacht een duw in de rug --> ik bots tegen dat meisje op --> drinken van dat meisje valt op de grond --> meisje licht geïrriteerd. Tja, ik weet het, het moet op een subtiele manier, maar dat kunnen de meeste van mijn vrienden niet. (al bedoelen ze het goed )
Hahaha, nee, dat niveau zijn we ondertussen voorbij. Hoewel het inderdaad wel leuk is om een meisje uit d'r evenwicht te brengen, zodat ze tegen de jongen die ze zo leuk vindt aanvalt
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:05
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ik HAAAAAAT koppelen in zekere zin
Ik ben een van de weinigen vrijgezellen uit t "groepje". Het is dan heel vaak zo dat als er jongens aankomen ze mij aan beginnen te porren enzow en zeggen dat ik er heen moet gaan. das niet alijtd serieus bedoeld maar ik word er superchaggie van.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Cookie schreef op 11-07-2005 @ 15:05 :
Ik HAAAAAAT koppelen in zekere zin
Ik ben een van de weinigen vrijgezellen uit t "groepje". Het is dan heel vaak zo dat als er jongens aankomen ze mij aan beginnen te porren enzow en zeggen dat ik er heen moet gaan. das niet alijtd serieus bedoeld maar ik word er superchaggie van.
Precies.

Ach, ik vind het sowieso stom. Iemand heeft mij ooit proberen te koppelen en dat was echt afschuwelijk. Alleen al daarom zal ik nooit een ander proberen te koppelen.

Spelen met iemands gedachtes, dat is het. Ik maak zelf wel uit wie ik leuk vind en wie er bij mij past en of ik een relatie wil enzovoorts.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:30
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-07-2005 @ 15:24 :

Spelen met iemands gedachtes, dat is het. Ik maak zelf wel uit wie ik leuk vind en wie er bij mij past en of ik een relatie wil enzovoorts.
Halelujah amen.
Net zoiets:
Anne, vanavond ga jij scoren.

das nie zo erg als je het zelf ook al min of meer van plan was, maar soms is het echt vervelend. maja
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:35
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Ligt er maar net aan in wat voor bui je zelf bent.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Cookie schreef op 11-07-2005 @ 15:30 :
Halelujah amen.
Net zoiets:
Anne, vanavond ga jij scoren.

das nie zo erg als je het zelf ook al min of meer van plan was, maar soms is het echt vervelend. maja
Sowieso wil ik zelf bepalen wanneer ik iemand leuk vind en of diegene bij me past en dat hoeven andere mensen niet te doen.
Vooral erg als ze weten dat jij iemand leuk vindt en dat ze dan bij diegene gaan vissen enzo
Laat mezelf dat maar lekker oplossen, word ik veel gelukkiger van.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Al mijn vriendinnen en ikzelf zijn single dus soms vinden we het wel leuk om voor de gein hele foute jongens op een vriendin af te sturen. Gewoon om elkaar kinderachtig te pesten
Doen we trouwens alleen maar in kansloze cafeetjes enzo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:51
Verwijderd
Hehe.. keer vriend en vriendin bij elkaar gebracht..
Het meisje was in de wolken, de jongen zowiezo al minder, hij vond het eigeniljk alleen maar leuk omdat iemand anders en ik 'm het hadden aangepraat (A)
Het was ook na een week uit..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 20:57
chen
Avatar van chen
chen is offline
ik weet niet waarom, maar er proberen altijd wel mensen mij te koppelen.
okey misschien weet ik wel waarom, omdat ik nogal een kat-uit-de-boom-kijken-persoon ben, maar toch.
ik vind het onzinnig, want óf ze proberen mij te koppelen aan mensen die ik gewoon aardig vind en niks verder mee wil óf ze proberen me te koppelen aan iemand die ik wel leuk kan gaan vinden en dan lukt het ze wel om mij iemand leuk te gaan vinden, maar dan blijkt het alleen een spelletje zijn geweest voor die ander.
het resultaat is flink kut, dus ik probeer te vermijden dat ze me nog gaan koppelen en ik koppel ook niemand aan iemand.
__________________
better believe it ...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:06
chen
Avatar van chen
chen is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-07-2005 @ 19:59 :
Is duwen in de rug hier letterlijk bedoeld?
bijvoorbeeld ik sta gewoon in de kroeg met onder andere mijn vrienden en die meid waar ze me aan wilden koppelen --> een vriend geeft me onverwacht een duw in de rug --> ik bots tegen dat meisje op --> drinken van dat meisje valt op de grond --> meisje licht geïrriteerd. Tja, ik weet het, het moet op een subtiele manier, maar dat kunnen de meeste van mijn vrienden niet. (al bedoelen ze het goed )
jah dat is helemaal erg, dat overkwam mij ook eens:
ik had de hele avond lopen flirten met een jongen met wie ik heel vaak flirt, het had niks te betekenen, maar dat wist een vriendin van me niet en wij gingen weg geeft ze me zo een por in me rug zodat ik zo'n valbeweging maak naar die jongen toe, maar gelukkig kon ik net voordat ik bovenop m belandde stoppen.
toen voelde ik echt alle blikken in de kring op mij gericht dus ik maakte heel snel dat ik wegkwam.
het is goed bedoelt idd, maar liever niet
__________________
better believe it ...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:32
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 09-07-2005 @ 00:16 :
Moewhahaha, echt wel dat ik jou een keer ga koppelen
Doe me dat niet aan =( tenzij ze heel geil is, dan wil ik t wel even proberen..
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 00:06
Luego
Luego is offline
Een goede vriendin van mij en een vage kennis (van een zomerkamp, toen intensief contact, kamp is nu 4 jaar geleden) heb ik wel met elkaar in contact gebracht zeg maar. Intuitief wetend dat ze plat voor elkaar gingen vallen maar voor ze dat zelf inzagen duurde even.
Achteraf echt grappig gelopen maar lang verhaal.

Inmiddels hebben ze een jaar en is het heel dik aan.

Wat er meestal met koppelen bedoeld wordt vind ik afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 08:09
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Nee. Ik vind het echt vreselijk, werd een keer aan een jongen gekoppeld door zijn moeder op een soort van afscheidsfeestje voor iemand toen, zat ik daar de hele avond maar ongemakkelijk, en al vond ik hem leuk, als zoiets gebeurt hoeft het van mij al niet meer.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 09:06
Dop_16
Avatar van Dop_16
Dop_16 is offline
ik weet niet, het is eigenlijk net een "Ja, ik wil een miljonair" manier van mensen bij elkaar brengen


Maar, als het er van beide kanten al wat tegenaanligt, en als er alleen een tussenpersoon nodig is om het laatste zetje te geven (of dus; te koppelen), dan moet dat kunnen

Vind ik
__________________
If it wasn't for bad luck, I wouldn't have any luck at all
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 11:59
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Koppelen ... daar begin ik liefst niet aan, behalve als er geen andere optie is en de situatie voor me klaar ligt.
Ik wordt zelf niet graag gekoppeld, omdat dat vast en zeker verkeerd gaat aflopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.