Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2005, 09:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-06-2005 @ 01:49 :
deze bevat een betere cast en wordt bovendien geregisseerd door Christopher Nolan (die al eerder enkele geweldige films neerzette).
Tim Burton niet?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-06-2005 @ 08:07 :
Welke geweldige films heeft hij dan? Memento is aardig en Insomnia goed, maar verder?
Following.

Citaat:
Juice schreef op 22-06-2005 @ 10:22 :
Tim Burton niet?
Natuurlijk heeft Tim Burton óók gewelidge films neergezet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-06-2005 @ 10:51 :
Following.

Die heb ik niet gezien. Ik geloof je echter niet op je woord, als je Memento een meesterwerk vond
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 13:57
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Apomes schreef op 15-06-2005 @ 11:34 :
Jij bent single he
niet eens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 17:10
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik heb 'm gister gezien, wel chille film (mr. chill )
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 22-06-2005 @ 14:54 :
Die heb ik niet gezien. Ik geloof je echter niet op je woord, als je Memento een meesterwerk vond
Hm, vond jij Memento zo slecht dan? Ik vond 'm geweldig vanwege het plot, de uitwerking en de muziek.

En achja, kijk Following gewoon maar een keer, en oordeel zelf
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 22:48
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-06-2005 @ 18:43 :
Hm, vond jij Memento zo slecht dan? Ik vond 'm geweldig vanwege het plot, de uitwerking en de muziek.

En achja, kijk Following gewoon maar een keer, en oordeel zelf
Slecht? Nee hoor. Alleen zwaar overrated.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 09:59
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Het grote probleem van BATMAN BEGINS is het belabberde scenario van David S. Goyer. Alle personages hebben geforceerde en belachelijke dialogen over gerechtigheid en angst. Batman zelf houdt er een dubbele standaard aan over, die een veel betere film op had kunnen leveren, maar nu tegenstrijdig en hypocriet overkomt. Iemand niet redden van een zekere dood, is praktisch gezien ook vermoorden. Zeer chaotisch camerawerk bij de vechtscènes. Batman is op z'n best als hij mensen van de grond plukt en in de schaduwen trekt. En wat was die verschrikkelijke gestolen micro-machine aan het einde? Al het water verdampt zodra je hem aanzet? Deed me direct denken aan SIGNS. Mensen bestaan driekwart uit water. De muziek dicteerde ook iedere keer hoe ik mij moest voelen bij een scène. Zeer vervelend.

Ik vond het wel fijn om te zien hoe men Batman zo realistisch mogelijk neer proberen te zetten, hoewel er erg krampachtig wordt geprobeerd ieder detail te verklaren van Batman's verschijning. Van verschillende mensen hoorde ik dat Frank Miller's YEAR ONE in het begin een klunzende Batman toonde die begint met de kleinere schurken om te groeien en te leren. Hier pakt hij gelijk de grootste schurk van Gotham op. Zowel Ra's Al Ghul als Scarecrow hadden moeten wijken, hoewel de hallucinaties wel erg fraai waren.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 11:11
Verwijderd
Ik wilde hem nog wel zien maar als ik lees wat legatus erover schrijft krijg ik er al weer een stuk minder zin in.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 12:35
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
legatus schreef op 23-06-2005 @ 10:59 :
Het grote probleem van BATMAN BEGINS is het belabberde scenario van David S. Goyer. Alle personages hebben geforceerde en belachelijke dialogen over gerechtigheid en angst. Batman zelf houdt er een dubbele standaard aan over, die een veel betere film op had kunnen leveren, maar nu tegenstrijdig en hypocriet overkomt. Iemand niet redden van een zekere dood, is praktisch gezien ook vermoorden. Zeer chaotisch camerawerk bij de vechtscènes. Batman is op z'n best als hij mensen van de grond plukt en in de schaduwen trekt. En wat was die verschrikkelijke gestolen micro-machine aan het einde? Al het water verdampt zodra je hem aanzet? Deed me direct denken aan SIGNS. Mensen bestaan driekwart uit water. De muziek dicteerde ook iedere keer hoe ik mij moest voelen bij een scène. Zeer vervelend.

Ik vond het wel fijn om te zien hoe men Batman zo realistisch mogelijk neer proberen te zetten, hoewel er erg krampachtig wordt geprobeerd ieder detail te verklaren van Batman's verschijning. Van verschillende mensen hoorde ik dat Frank Miller's YEAR ONE in het begin een klunzende Batman toonde die begint met de kleinere schurken om te groeien en te leren. Hier pakt hij gelijk de grootste schurk van Gotham op. Zowel Ra's Al Ghul als Scarecrow hadden moeten wijken, hoewel de hallucinaties wel erg fraai waren.
zit wel wat in idd, maar ik denk dat 't ook wel bij het genre mag horen, het blijft gebaseerd op een stripverhaal..

toch vond ik het een van de beste films die ik dit jaar heb gezien, waarschijnlijk ook uit nostalgie, ik bedoel, ninja's, bale als batman, die batmobile, comissaris gordon, een goed gecaste alfred, een batsuit wat niet al te debiel overkomt, echt relaxt
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 13:09
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 25-06-2005 @ 13:35 :
zit wel wat in idd, maar ik denk dat 't ook wel bij het genre mag horen, het blijft gebaseerd op een stripverhaal..
Wat vind jij bij het genre mogen horen?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:09
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Het is gewoon leuk als je erkent dat er niet voor niets verschillende genres zijn wat films betreft.

Ik ben een paar dagen geleden naar Batman geweest in de bioscoop en ik vond het best wel cool. Maar ik verwachtte dan ook geen diepgang en zo.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:32
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Akilina schreef op 25-06-2005 @ 16:09 :
Ik ben een paar dagen geleden naar Batman geweest in de bioscoop en ik vond het best wel cool. Maar ik verwachtte dan ook geen diepgang en zo.
Nou ja, dit is in alle opzichten een verbetering als je kijkt naar de andere Batman-serie, imo.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Iedereen springt weer lekker op de bandwagon, zie ik.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:08
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-06-2005 @ 17:02 :
Iedereen springt weer lekker op de bandwagon, zie ik.
Misschien hebben mensen wel in deze een eenduidige smaak?
Ik begrijp dat je als filmfanaat en -kenner je kunt ergeren als mensen wél iets de moeite waard vinden, wat jij absoluut niet vind.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:09
Verwijderd
Wat een slappe film. Had er echt meer van verwacht.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:29
Verwijderd
O ja, en wanneer krijgt Katie Holmes eens een bijscholingscursus?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:02
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
legatus schreef op 25-06-2005 @ 14:09 :
Wat vind jij bij het genre mogen horen?
het dubieuze kanon, de zwaar aangezette muziek, chaotisch camerawerk passen wel bij een stripverfilming imo
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:58
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 25-06-2005 @ 16:32 :
Nou ja, dit is in alle opzichten een verbetering als je kijkt naar de andere Batman-serie, imo.
ho ho ho

even voor de duidelijkheid:
je hebt de twee Batman's van Tim Burton, en je hebt er twee van Joel Schumacher. Die laatste, die zijn kut. die eerste twee, vooral de eerste, zijn geniaal
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 20:50
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 25-06-2005 @ 20:58 :
ho ho ho

even voor de duidelijkheid:
je hebt de twee Batman's van Tim Burton, en je hebt er twee van Joel Schumacher. Die laatste, die zijn kut. die eerste twee, vooral de eerste, zijn geniaal
idd, omfg die batman film waarin * hoe heettie * met dieblonde haren batman speelt, waarin robin ook ten tonele verschijnt, gatverdamme wat een kut film, zo nep en onrealistisch en laten we het over de laatste batman film maar niet hebben.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 20:51
Mr.Ed.
Avatar van Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 26-06-2005 @ 21:50 :
idd, omfg die batman film waarin * hoe heettie * met dieblonde haren batman speelt, waarin robin ook ten tonele verschijnt, gatverdamme wat een kut film, zo nep en onrealistisch en laten we het over de laatste batman film maar niet hebben.
en dat heb ik het als laatste wel over de batman film met george clooney,

batman begins vind ik geniaal en prachtig, hoewel, al eerder gezegd, het vechtwerk iets te chaotisch is gefilmd.
__________________
Dat waren nog is tijden in schubbekutteveen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 23:36
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 26-06-2005 @ 21:50 :
idd, omfg die batman film waarin * hoe heettie * met dieblonde haren batman speelt, waarin robin ook ten tonele verschijnt, gatverdamme wat een kut film, zo nep en onrealistisch en laten we het over de laatste batman film maar niet hebben.
batman forever en batman & robin.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 10:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
goede film

dag dervoor naar War of the worlds geweest, kweet nu weer gelijk het verschil tussen een kutfilm en een goede film

't verhaald werd precies goed opgebouwd, en goed acteerwerk enzo

Die falcone he, was dat Johnny Kraaijkamp Junior?
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:34
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Omg
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 15:20
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
kalinho schreef op 01-07-2005 @ 11:10 :

Die falcone he, was dat Johnny Kraaijkamp Junior?
ehm.....

NEE

Er zit één hollander in: Rutger Hauer
Die gast die Waynetech Enterprises naar de afgrond probeerde te helpen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 04:29
halveschizo
Avatar van halveschizo
halveschizo is offline
rutger hauer is de bom... en voor de duidelijkheid: batman is geen superheld maar een held... hij heeft geen superpowers hij heeft alleen een kapitaal.

en ik kan niet wachten tot ik batman begins heb gezien
__________________
gelijke rechten voor ariers die in de ZOG willen!!!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 16:42
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 02-07-2005 @ 05:29 :
en voor de duidelijkheid: batman is geen superheld maar een held... hij heeft geen superpowers hij heeft alleen een kapitaal.

En DAT probeer ik nou steeds weer aan alle ongelovigen om mij heen uit te leggen!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-06-2005 @ 19:29 :
O ja, en wanneer krijgt Katie Holmes eens een bijscholingscursus?
Er is toch al geen redden meer aan
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 08:15
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-07-2005 @ 19:53 :
Er is toch al geen redden meer aan
ach ja.....
maar ze is toch "de vriendin van".......
Die krijgt nu voorlopig genoeg rollen...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:37
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
ze zit niet in het volgende deel.
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 07-07-2005 @ 09:15 :
ach ja.....
maar ze is toch "de vriendin van".......
Die krijgt nu voorlopig genoeg rollen...
Ze is zelfs al de verloofde van, ik zag laatst op een website t-shirts te koop met daarop Free Katie
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 10:50
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 07-07-2005 @ 13:37 :
ze zit niet in het volgende deel.
gefeliciteerd! maar vanwaar die informatie
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 11:17
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
halveschizo schreef op 02-07-2005 @ 05:29 :
rutger hauer is de bom... en voor de duidelijkheid: batman is geen superheld maar een held... hij heeft geen superpowers hij heeft alleen een kapitaal.

en ik kan niet wachten tot ik batman begins heb gezien
Kortom, Batman is een typisch geval van "Ik heb geen superkrachten nodig, ik kan het allemaal op eigen kracht!!1!!1!" whiny pants.

*Yawn*
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:23
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 08-07-2005 @ 11:50 :
gefeliciteerd! maar vanwaar die informatie
http://www.darkhorizons.com/news05/050622e.php

en het staat ook ergens op http://www.batman-on-film.com/ dit is een van de betrouwbaarste sites over batman.
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:40
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 08-07-2005 @ 13:23 :
http://www.darkhorizons.com/news05/050622e.php

en het staat ook ergens op http://www.batman-on-film.com/ dit is een van de betrouwbaarste sites over batman.
thnx... het schijnt overigens dat Paul Bettany The Joker gaat spelen, stond op teletekst

http://www.imdb.com/name/nm0079273/
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 12:56
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 08-07-2005 @ 13:40 :
thnx... het schijnt overigens dat Paul Bettany The Joker gaat spelen, stond op teletekst

http://www.imdb.com/name/nm0079273/
Daar kan ik me weinig bij voorstellen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:02
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
bettany is een candidaat idd. net als sean penn en mark hamil. maar er is nog steeds niemand officeel gekozen.
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 13:52
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 08-07-2005 @ 14:02 :
bettany is een candidaat idd. net als sean penn en mark hamil. maar er is nog steeds niemand officeel gekozen.
Mark Hamil? Toch niet die Skywalker dude, die daarna alleen nog maar cartoons en computerspelletjes als projecten heeft gehad?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 16:57
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
well dus. Hamil deed ook de stem van de joker in de tekenfilm serie uit de jaren 90. veel van de fans vinden dit de beste joker neerzetting in jaren en willen hem daarom. en sinds de fan infijte ook bale gekozen hebben als batman, is ie daarom candidaat
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 17:42
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 08-07-2005 @ 17:57 :
well dus. Hamil deed ook de stem van de joker in de tekenfilm serie uit de jaren 90. veel van de fans vinden dit de beste joker neerzetting in jaren en willen hem daarom. en sinds de fan infijte ook bale gekozen hebben als batman, is ie daarom candidaat
Daar was ik van op de hoogte, maar zijn talenten als volwaardig acteur van vlees en bloed heb ik nooit meer op een positieve manier, in welke productie dan ook, kunnen zien.

Maybe zie ik wat over het hoofd, vertel het me en overtuig me
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 17:54
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
JiMJiM schreef op 08-07-2005 @ 14:02 :
bettany is een candidaat idd. net als sean penn en mark hamil. maar er is nog steeds niemand officeel gekozen.
Adrien Brody werd ook genoemd. Lijkt me ook wel geschikt.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 09-07-2005, 00:54
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
maar ff zonder gein, ik zie die bettany ook wel zitten... ben benieuwd naar zijn kunnen. kijk, jack nicholson wordt het nooit, maar dat moet je ook niet willen toch? zowiezo wordt die batmanfilm niet hermaakt, maar wordt er een compleet ander verhaal verteld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle En wat deed u op dezen mooien dag?
Trimm Trabb
500 15-07-2006 01:17
Films, TV & Radio wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero 21!
DanielC
500 22-04-2006 18:23
Films, TV & Radio Oscar nominaties
Verwijderd
212 07-03-2006 21:22
Films, TV & Radio batman?
Gianluca *
54 04-04-2005 19:33
Muziek Batman Begins soundtrack
Antipop
18 12-02-2005 11:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.