Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 20:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat lijkt me mischien een handige optie bij je opties onder communicatie en notificatie.
Dan hoef je niet meer in een topic te posten en steeds op vernieuwen klikken net zo lang tot iemand op je post reageert.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2006, 20:50
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Ik denk dat dit niet goed is voor de emailserver, omdat het (volgends mij) al druk is met het versturen 'tig mailtjes per dag.
En dan moet hij later ook quote-meldingsmailtjes gaan versturen.

En als je in de toekomst als je niet uitkijkt van je quotemelding-optie op subfora zoals onzin of dk, heb je binnen de korste keren je mailbox vol zitten.

Ik raad je aan om toch de vernieuwingsknop te gebruiken.

Tip:
Maak gebruik van losse vensters en een autorefresh programma voor je browser
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 21-05-2006 om 21:12.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 22:14
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 21-05-2006 @ 21:27 :
Dat lijkt me mischien een handige optie bij je opties onder communicatie en notificatie.
Dan hoef je niet meer in een topic te posten en steeds op vernieuwen klikken net zo lang tot iemand op je post reageert.
Citaat:

Emailnotificatie: zodra er gereageerd wordt op jouw bericht ontvang je een mailtje. Alleen voor leden.
??
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 10:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 21-05-2006 @ 23:14 :
??
dat is alleen als jijzelf een topic opent. Cherry Springs bedoelt als jij gequote wordt in andermans topic.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:08
Verwijderd
Dit is al meedere malen behandeld, onder andere in http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1380232
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
snoopy schreef op 22-05-2006 @ 11:29 :
dat is alleen als jijzelf een topic opent. Cherry Springs bedoelt als jij gequote wordt in andermans topic.
Dat hebben we laatst al eens doorgenomen. Dan zou je dus quote-tracking moeten inbouwen en dat schijnt te lastig te zijn voor de heren technici
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 22-05-2006 @ 12:09 :
Dat hebben we laatst al eens doorgenomen. Dan zou je dus quote-tracking moeten inbouwen en dat schijnt te lastig te zijn voor de heren technici
Het is niet zo hel moeilijk om i n te bouwen, maar het i niet zo makkelijk het server vriendelijk en fail-safe te maken.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:05
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wat is er toch zo mis met de zoekfunctie?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 13:18
Verwijderd
Erm, je kan je aanmelden bij een topic en dan een mailtje laten versturen als er een reactie komt? Dat heb ik altijd aangehad, en dan klikte ik even vanuit mijn mailbox alle threads waarin ik reageerde aan.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 08:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
deadlock schreef op 22-05-2006 @ 14:18 :
Erm, je kan je aanmelden bij een topic en dan een mailtje laten versturen als er een reactie komt? Dat heb ik altijd aangehad, en dan klikte ik even vanuit mijn mailbox alle threads waarin ik reageerde aan.
Hm? Hoe dan?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-05-2006 @ 09:03 :
Hm? Hoe dan?
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-05-2006 @ 09:03 :
Hm? Hoe dan?
[controleer lengte van het bericht]

Opties: Automatisch URLs omzetten: automatisch en toevoegen bij internet adressen.
Emailnotificatie: zodra er gereageerd wordt op jouw bericht ontvang je een mailtje. Alleen voor leden.
Schakel smilies uit
Toon signature: laat je signature van jouw profiel zien. Alleen voor leden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Grimm schreef op 24-05-2006 @ 10:19 :
[controleer lengte van het bericht]

Opties: Automatisch URLs omzetten: automatisch en toevoegen bij internet adressen.
Emailnotificatie: zodra er gereageerd wordt op jouw bericht ontvang je een mailtje. Alleen voor leden.
Schakel smilies uit
Toon signature: laat je signature van jouw profiel zien. Alleen voor leden.
Waar slaat je reactie op? Daarbij heb jij het over 'jouw bericht' en daar gaat het hier niet om. Of houdt bericht ook je post in? Nu snap ik het niet meer.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 10:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, je meldt je zo aan voor een topic.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-05-2006 @ 11:01 :
Waar slaat je reactie op? Daarbij heb jij het over 'jouw bericht' en daar gaat het hier niet om. Of houdt bericht ook je post in? Nu snap ik het niet meer.
Het gaat per post.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-05-2006 @ 11:01 :
Waar slaat je reactie op? Daarbij heb jij het over 'jouw bericht' en daar gaat het hier niet om. Of houdt bericht ook je post in? Nu snap ik het niet meer.
Tis heel makkelijk, dat zijn de knopjes die je moet gebruiken om die functie aan te zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.