Oud 17-09-2006, 19:55
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Ik dicht gewoon in regels.. maar ook op plaatjes

Enkele voorbeelden


Real life


Waarheidsgetrouw!

Willen jullie meer?
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 20:44.
Advertentie
Oud 17-09-2006, 20:02
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Oei, wel de regels in de gaten houden. Je mag per dag maar één topic openen en per week drie, anders stroomt het forum helemaal vol met gedichten van één persoon, snap je. Nu wordt er één gesloten maar ik zal toch nog even

Ontopic: Je dicht, naar mijn mening, niet echt. Je zet je gedachten op papier en vervolgens knip je ze in stukjes. Ik raad je aan om veel gedichten te lezen en te proberen een beetje te werken met beeldspraak, rijm, andere dichtvormen (er is hier een heel leuk uitgebreid dichtinfotopic, zie boven).

De tweede zijn zelfs alleen woorden die onder elkaar staan. Je moet bedenken dat een lezer daar weinig mee kan. Woorden kennen we, het gaat er juist om dat je een bijzondere, sprekende combinatie van woorden maakt. Probeer dingen te schrijven die niet eerder geschreven zijn. Dwing jezelf er bijvoorbeeld eens toe om een gedicht te schrijven over, bedenk eens iets, je leeslamp. Dan doe je wat nieuws en onthouden mensen je.
Oud 17-09-2006, 20:09
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Wat wil je met dit topic, dat anderen commentaar geven op jouw gedichten, of dat ze hun eigen plaatjesgedichten posten? Want in het eerste geval moet het met oog op de regels zoals Porcelain zei dicht.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 17-09-2006, 20:45
Verwijderd
Ik heb die 2e weggehaald, veel te twijfelachtig en dit soort plaatjes wordt normaal niet getolereerd omdat ze als trigger kunnen werken. Verder sluit ik me aan bij: wat is de bedoeling?
Oud 17-09-2006, 20:54
Verwijderd
"Free 4U Wallpapers" - of je bent een door de wol geverfde dichter met een morbide gevoel voor humor, of je moet even je plaatjes bewerken voor je ze online zet.
Oud 18-09-2006, 12:10
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Ja ik zou ook graag zien dat andere proberen bij l=plaatjes te posten.. en het beeld te versterken door op te schrijven wat jij er bij voelt
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 13:56
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
O wacht.. dit word hier natuurlijk niet gedaan... dat is niet volgens de regeltjes van het eindrijm en standaard strofes
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 13:57
Disintegration
Avatar van Disintegration
Disintegration is offline
Ik denk dat ik jou een buitengewoon irritant mormel vind .
__________________
Well I got a bad liver and a broken heart
Oud 18-09-2006, 14:33
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
nee hoor.. valt best meee
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 14:49
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
De meesten hier hebben je tot dusver alleen proberen te helpen. Waarom die verbitterde toon?

Er zijn hier echt wel meer mensen die in het begin negatieve kritiek hebben gehad en de tip om zichzelf er wat meer in te verdiepen. Sommigen deden wat met de kritiek en die kregen steeds betere reacties. Jij wil er niks mee doen (lijkt het, neem me niet kwalijk als ik het verkeerd begrijp) maar je wil ook niet onze mening horen (die nu eenmaal wat negatiever is dan de meningen op gedichtenfreaks bijvoorbeeld).

En o, als je er echt zo van overtuigd bent dat hier alleen maar volgens regeltjes gedicht wordt dan zou ik wat verder kijken.

Oud 'vorm' topic

Spoken Word

Om maar even wat voorbeeldjes te noemen.
Oud 18-09-2006, 15:40
Verwijderd
Je vergeet Kijkgedichten ^^.

Nu ja, ik heb geprobeerd met je te pmen, maar je luistert niet echt, dus tja. Als jij denkt dat eindrijm en strofes hier de standaard zaken zijn, is het duidelijk dat je helemaal NIETS hier hebt gelezen. Zonde.

Maar zoals ik ook al via pm zei: Succes ermee.
Oud 18-09-2006, 16:04
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
dit zijn oudere werken.. mijn stijl is veranderd.. ik ben minder verhaaltjes actig bezig.. en heb met iemand gepraat die heel erg veel verstand heeft van het analyseren en maken van gedichten.. en die zegt: Niets van dit soort kritiek aan trekken. Als ik het al kritiek mag noemen.. ik zou het meer betitelen als het in de grond boren vna iemand anders om zich zelf beter uit de verf te laten komen.

Ik ben nu een nieuwe hier.. en dicht anders dan dat jullie gewend zijn.. en gelijk springen jullie er op met de kritiek dat het geen stijl is.. nouja.. Dichten is in de meeste ogen vrij en open staan voor alles, en in ieder geval een poging wagen waarom ik zo zou schrijven.. maar neej gewoon afkraken en klaar
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 16:09
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
1 woord is een gedicht.. dit is echt de omgekeerde wereld
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 16:15
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
opbouwende kritiek is ok.. maar wat jullie doen is geen opbouwende kritiek.. maar laat het mar lekker.. ik trek me er geen worst van aan.. en ik kan daar best tegen.. krijg wel vaker van mensen dit soort dingen te horen
maar ide uiten dat op een heel andere manier als hier gedaan word..
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 16:20
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Zak allemaal maar in de stront.. mij zie je hier niet weer.. stel kortzichtige woordenplukkers
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Illilise schreef op 18-09-2006 @ 17:20 :
Zak allemaal maar in de stront.. mij zie je hier niet weer.. stel kortzichtige woordenplukkers
Jammer dat je zo reageert.
Oud 18-09-2006, 16:23
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Eigen schuld.. ik was bereid mezelf te veranderen.. maar met deze kritiek is dat niet mmogelijk!
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Oud 18-09-2006, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Illilise schreef op 18-09-2006 @ 17:20 :
Zak allemaal maar in de stront.. mij zie je hier niet weer.. stel kortzichtige woordenplukkers
Omfg...

*zwaait*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Wedstrijd] Stemtopic
flyaway
15 04-01-2012 12:39
Verhalen & Gedichten UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006
Reynaert
23 20-01-2007 16:24
Verhalen & Gedichten Lelijk gedicht?
Verwijderd
28 15-09-2005 15:01
Verhalen & Gedichten Dichten, gevoelens en het waarom
Verwijderd
27 12-07-2005 19:55
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.