Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 22:20
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik denk juist dat heel veel rare dingen nooit opgelost worden... zou wel jammer zijn, want die mysteries zijn juist 't tofst
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2007, 22:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-04-2007 @ 23:20 :
[B]Ik denk juist dat heel veel rare dingen nooit opgelost worden... zou wel jammer zijn, want die mysteries zijn juist 't tofst /B]
arg Ik bedoelde dus Nooit klotetypo, even editten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 23:33
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Carn schreef op 16-04-2007 @ 22:16 :
Ik denk dat die namen en alle andere rare dingen nooit opgelost zullen worden, net als dat standbeeld van die Voet/been met maar 4 tenen, waarom alle kammen weg waren bij de crash, etc etc.
alle kammen weg, zijn daar theorieen over ofzo? dat the others niet aan kammen konden komen om de een of andere reden en dat ze daarom ethan en goodwin hebben laten infiltreren?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:31
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Carn schreef op 16-04-2007 @ 22:16 :
Ik denk dat die namen en alle andere rare dingen nooit opgelost zullen worden, net als dat standbeeld van die Voet/been met maar 4 tenen, waarom alle kammen weg waren bij de crash, etc etc.
Jeetje, dat je dat nog hebt onthouden Beide dingen was ik alweer vergeten. Sterker nog, ik weet niet eens waar je t over hebt bij die voet met 4 tenen? Wanneer was dat dan?

Maar de schrijvers hebben ooit eens gezegd dat ze wel van plan zijn om alle mysteries op te lossen. Maar goed, ik vraag me af of ze voor sommige dingen eigenlijk wel een verklaring kunnen geven, zoals die kammen dus...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 17-04-2007 @ 11:31 :
Jeetje, dat je dat nog hebt onthouden Beide dingen was ik alweer vergeten. Sterker nog, ik weet niet eens waar je t over hebt bij die voet met 4 tenen? Wanneer was dat dan?

Maar de schrijvers hebben ooit eens gezegd dat ze wel van plan zijn om alle mysteries op te lossen. Maar goed, ik vraag me af of ze voor sommige dingen eigenlijk wel een verklaring kunnen geven, zoals die kammen dus...
Er was een soort beeld van een voet, vrij groot, met maar vier tenen. Ergens aan de kust... meer herinner ik me ook niet...

En ik denk dat de ze grote lijnen oplossen, en je vervolgens zelf de kleine mysteries op kan lossen. Ze gaan niet alle stukjes geven, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:50
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
die voet was in de finale van seizoen 2, sayid zag em vanaf de boot en wees er op dat ie 4 tenen heeft.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 11:52
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Oh ja, ik weet het weer!
Tja, denk idd ook niet dat ze dat soort dingen nog gaan oplossen, maar meer de grote lijnen weg zullen geven...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik wil wel wat meer informatie over de nummers en over het hele darma initiative! Het hoeft niet gelijk helemaal opgelost te worden, maar gewoon wat nieuwe aanwijzingen zouden leuk zijn

(daarom vind ik het nog STEEDS jammer dat locke en mr echo daar niet meer mee bezig zijn!)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 16:56
Verwijderd
Er is toch al best veel bekend over de nummers.

Het zijn variabelen van een formule, The Valenzetti Equation. Deze is ontwikkeld door de VN in de jaren '60.
Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma probeert om een van deze variabelen te veranderen, zodat de mensheid gespaard blijft. Dit is tot op heden niet gelukt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 17:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oh dat heb ik dan gemist Heb 1 episode niet gekeken, misschien werd 't daar in verteld.

Thanks
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 17:22
Verwijderd
Komt uit de podcast

Graag gedaan hoor!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 18:27
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 18-04-2007 @ 17:56 :
Er is toch al best veel bekend over de nummers.

Het zijn variabelen van een formule, The Valenzetti Equation. Deze is ontwikkeld door de VN in de jaren '60.
Elk getal staat voor een factor als populatiegroei, oorlogvoering, natuurrampen en dergelijke die samen de datum voor het einde van de wereld voorspellen. Dharma probeert om een van deze variabelen te veranderen, zodat de mensheid gespaard blijft. Dit is tot op heden niet gelukt.
Mensen die dus alleen de episodes kijken (zoals ik) die weten dit soort dingen dus niet. Dat stoort me echt enorm aan Lost, dat je meer info moet opzoeken om dingen te weten te komen.
Maar is dit wel van de officiële podcast geweest?
En ik neem aan dat dit soort dingen ook nog wel in de episodes zelf opgelost zullen worden, want anders is het wel heel erg lame
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 18-04-2007 @ 19:27 :
Mensen die dus alleen de episodes kijken (zoals ik) die weten dit soort dingen dus niet. Dat stoort me echt enorm aan Lost, dat je meer info moet opzoeken om dingen te weten te komen.
Maar is dit wel van de officiële podcast geweest?
En ik neem aan dat dit soort dingen ook nog wel in de episodes zelf opgelost zullen worden, want anders is het wel heel erg lame
Tja, ik vind dat juist het leuke aan Lost, dat je ook op andere plekken informatie kan vinden. Geeft een beetje het idee van een speurtocht Maar echt relevantie dingen voor het verhaal worden natuurlijk gewoon in de serie opgelost, zie dit maar als een soort extraatje. Ik denk dat de betekenis van de nummers nog wel uitgelegd wordt in de serie btw. Maar ze kunnen ook niet elk detail in de serie uitleggen, en dat kan in een podcast wel.
Oh, en officiele podcast ja.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 20:04
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik verwacht dat alles rond de numbers wel in seizoen 4 uitgelegd zal worden aangezien dat seizoen hoogstwaarschijnlijk over dharma en hanso zal gaan.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 08:02
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 18-04-2007 @ 21:04 :
Ik verwacht dat alles rond de numbers wel in seizoen 4 uitgelegd zal worden aangezien dat seizoen hoogstwaarschijnlijk over dharma en hanso zal gaan.
Mja, ik denk t ook wel.
Ze moeten trouwens wel eens gaan opschieten met een hoop dingen, als ze echt van plan zijn om rond de 100e episode te stoppen met de serie. Dan hebben ze nog maar iets meer dan 1 seizoen. Maar goed, ik vertrouw op de schrijvers, die ons deze afgelopen 3 seizoenen nog niet in de steek hebben gelaten
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:05
Verwijderd
Echt antwoorden hebben we er niet bij gekregen, maar een leuke ep was het wel vond ik. Desmonds aflevering zijn meestal interessant. De connectie tussen de pater en dat vrouwtje van afl 8 ook apart, het lijkt wel een groot complot om Desmond op dat eiland te krijgen, hij zal dus nog wat belangrijke dingen te doen krijgen denk ik.
En natuurlijke introdcutie van een nieuw karakter
Oeh, en Sawyer:
over de tafeltennistafel:
if we dont play every 108 minutes the island is going to explode
en:
hope i'm not interrupting you arguing about who's you favourite other
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 18:23
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Poggy schreef op 19-04-2007 @ 16:05 :
De connectie tussen de pater en dat vrouwtje van afl 8 ook apart
sorry ik heb wat gemist, connectie met wie?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 19:11
Verwijderd
Op het bureau van de pater stond toen Desmond afscheid kwam nemen een foto, daar werd nog even kort op ingezoomt. Op die foto zie je de pater samen met een vrouw. Deze vrouw hebben we eerder gezien in aflevering 8, daar was zij de vrouw die Desmond de toekomst voorspelde (http://www.lostpedia.com/wiki/Ms._Hawking)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 17:39
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Poggy schreef op 19-04-2007 @ 20:11 :
Op het bureau van de pater stond toen Desmond afscheid kwam nemen een foto, daar werd nog even kort op ingezoomt. Op die foto zie je de pater samen met een vrouw. Deze vrouw hebben we eerder gezien in aflevering 8, daar was zij de vrouw die Desmond de toekomst voorspelde (http://www.lostpedia.com/wiki/Ms._Hawking)
Wow! Jij bent echt scherp zeg!
Maar wat de hell is een podcast?
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 21:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ehm ik denk niet dat Poggy dat zelf had gespot
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 21:38
Verwijderd
Wie was nu die vrouw die uit de helikopter was komen vallen?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2007, 22:30
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 21-04-2007 @ 18:39 :
Maar wat de hell is een podcast?
Vraag ik me ook af...
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-04-2007 @ 22:38 :
Wie was nu die vrouw die uit de helikopter was komen vallen?
Ze wist iig wel dat Desmond Desmond was, wachten maar tot volgende week!
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 01:40
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
stond op lostpedai!!
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 21-04-2007 @ 22:33 :
Ehm ik denk niet dat Poggy dat zelf had gespot
De foto wel, ook dat er iemand op stond die ik kende, maar wie het was heb ik inderdaad niet zelf gespot Dat komt van lostpedia, vandaar de link in mn vorige post.

En een podcast is een geluidsfragment waarbij de producers vragen van fans beantwoorden en er een paar dingen worden uitgelegd.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 17:35
grandaddy
Avatar van grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
Poggy schreef op 22-04-2007 @ 11:14 :
En een podcast is een geluidsfragment waarbij de producers vragen van fans beantwoorden en er een paar dingen worden uitgelegd.
niet helemaal waar. een podcast is een soort radio uitzending in mp3 vorm, die je dan op je mp3 speler(vandaar *pod) kan spelen.
__________________
hé, hoest met joe dan?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 18:32
Verwijderd
Ja, een geluidsfragment dus..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 21:52
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
een gesproken weblog.
Of met video maar dan is het een vodcast
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:06
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Vette aflevering weer!
Jack & Juliet die op zoek zijn naar een baby. Die recorder duidt erop dat Juliet nog met Ben samenwerkt, maar wat ze daarna zegt is opvallend...
Die gast met lap voor z'n hoofd die even iemand's leven red, of wacht, is ze dood? Aangezien er toch geen overlevenden van 815 gevonden zijn. Ik snap er nu werkelijk niks meer van hoe die mensen daar gekomen zijn

Nog mensen met hippe theoriën over deze aflevering?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 21:26
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Matige aflevering alleen de laatste 2 zinnen.
Dus het wrak is al gevonden en alle passagiers waren dood.
benieuwd hoe ze dat gaan uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 07:21
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
heel erg vet einde, de rest boeide me niet enorm zoals meestal met sin en jun afleveringen.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 09:14
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 27-04-2007 @ 08:21 :
heel erg vet einde, de rest boeide me niet enorm zoals meestal met sin en jun afleveringen.
Sun en Jin
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-04-2007, 22:30
Verwijderd
Net gezien. Patchy leeft dus nog..dat bevestigd iig de genezende krachten van het eiland én dat die barriere niet dodelijk is. Lijkt me namelijk sterk dat het eiland mensen uit de dood kan krijgen . Wel een heel apart einde..geen idee wat ik daarover moet denken. Parallel universum is het niet, coverup van Dharma geloof ik ook niet zo in..dus wat je dan over houdt?
Juliet werkt dus voor Ben maar met tegenzin, dus zal hij haar iets groots beloofd hebben. Is er dan toch een manier om van het eiland af te komen?
En waarom gaat ze nog swaps nemen van andere vrouwen? Wie zijn er nog meer zwanger dan? Kate van Sawyer?

Oh, en nog een vraag Wie zijn er nog meer met die Portugese meegekomen?

Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-04-2007 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 09:12
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Spoiler


BTW: kvond ook een "Sneak Peek" op Youtube... Wist nieteens dat die er ook waren
klikerdeklik
Daar is meer van 'bovenstaand zinnetje' te zien...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Vinniebar schreef op 28-04-2007 @ 10:12 :
Spoiler


Spoiler
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 15:39
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Als je de Sneak Peek hebt gezien...
daarin lijkt het één stuk te zijn.
En we weten niet wat Lock 'al die tijd' bij the Others heeft uitgespookt.
Misschien is 't wel een smoes om Sawyer mee te lokken oid, wie weet 't...
Met citaat reageren
Oud 28-04-2007, 15:59
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.youtube.com/watch?v=nnkS7nIertA

deze is leuker en spannender
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 05:05
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Hehe, ik was geeneens verbaasd toen Patchy nog bleek te leven
En ik geloof nu nog meer in Juliets onschuld! Maar Ben moet wel iets hebben waar hij haar mee chanteert ofzo.. Dus het kan zijn dat ze uiteindelijk de losties toch verraadt.. Of ze gaat Ben er juist inluizen omdat hij haar niet chanteert..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now

Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 05:10.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 11:25
Verwijderd
is het niet zo dat
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 12:18
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
klik
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 17:09
Verwijderd
Als de mannen daar zo vruchtbaar zijn, zal Kate ook wel zwanger zijn. Dat zei Juliette ook min of meer, dan ze een sample van Kate zou nemen.

Cool

Verder niet veel nieuws, ja, dat meisje en dat iedereen van 815 dood is. Ik ben benieuwd hoe 't allemaal zit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Vinniebar schreef op 28-04-2007 @ 10:12 :
Bedoel je het stukje "I snuck into Ben's tent, and kidnapped him. And I want you to kill him..." ?
Dan zal 't wel over Ben gaan lijkt mij

BTW: kvond ook een "Sneak Peek" op Youtube... Wist nieteens dat die er ook waren
klikerdeklik
Daar is meer van 'bovenstaand zinnetje' te zien...
Zie je wel dat het Cooper was
Vond het verder sterke aflevering, zonder flashbacks! Mooi dat het verhaal Cooper-Sawyer zo is geeindigd en dat we weer wat meer weten over wat Locke bij the others heeft gedaan. En die radio van Naomie...ben benieuwd wat Juliette en Jack Kate niet willen vertellen, misschien dat Juliette toch Ben bedriegt?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 15:18
Verwijderd
Inderdaad een goede aflevering. Het einde van dit seizoen heeft weer de kracht van seizoen 1.

Heeft er iemand toevallig screenshots van de flashes in de promo voor episode 20?

http://www.youtube.com/watch?v=Ll8Zj2WIZH8
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 18:26
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Goede aflevering.

Maar wat een hoer die kate beetje naar jack rennen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 00:26
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik vond dit serieuw een van de beste afleveringen ooit. Een prachtige afsluiting voor de Sawyer, Locke, Cooper verhaallijn en ik heb het idee dat dit best wel eens eedn turningpoint voor Sawyer de goeie kant op kan gaan zijn. Helemaal als men er nu achter gaat komen dat Jacks vriendinnetje een mol blijkt te zijn. Locke is nu eindelijk ook weer op zijn eigen weg lekker de boel te verkennen. Al met al de beste van het seizoen tot nu toe.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 09:04
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik vond het eigenlijk wel logisch van Kate. Zij wil gewoon in Jack geloven en twijfelt er niet aan dat hij te vertrouwen is. Ik vond het juist erg lief.
Ik vraag me nu alleen wel heel erg af wat Juliet en Jack haar moeten vertellen (dat zal wel van die vruchtbaarheidsonderzoeken zijn ofzo...)

Ben blij dat Locke nu weg is. Of iig niet meer in het kamp zit. Hij gaat zich dan wel bij The Others voegen, maar volgens mij zou hij nooit iets met 'zijn' mensen laten gebeuren. Ik snap alleen niet waarom ie niet tegen Sawyer heeft verteld dat de vrouwen over 3 dagen ontvoerd gaan worden. Of staat dat op t bandje wat Juliet had ingesproken? Daar heeft ze het wel over 'over één week'.
En ik denk idd ook dat dit voor Sawyer wel eens een reden kan zijn om te gaan veranderen. We hebben gisteren toch wel zijn softere kant gezien, zou ik zeggen. Mja, het kan natuurlijk ook nog in negatieve zin gaan veranderen, dat ie ineens heel afstandelijk gaat worden ofzo.

Ik betwijfel trouwens dat Juliet echt een mol is. Volgens mij laat ze Ben geloven dat ze aan zijn kant staat, maar volgens mij is dat niet echt zo. En als het dan wel zo is, dan zal er iig voor zorgen dat de vrouwen (Kate, Sun, Claire..) veilig zijn ofzo. Want het werd vorige week na die echo met Sun toch wel duidelijk dat ze enigszins sympathiek tegenover ons kamp staat.
Het kan dus allemaal nog erg spannend worden

Verder goede episode trouwens
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 09:19
Verwijderd
Citaat:
zoetrope schreef op 03-05-2007 @ 16:18 :
Inderdaad een goede aflevering. Het einde van dit seizoen heeft weer de kracht van seizoen 1.

Heeft er iemand toevallig screenshots van de flashes in de promo voor episode 20?

http://www.youtube.com/watch?v=Ll8Zj2WIZH8
Er staan er hier een paar, ziet er interessant uit
http://spoilerslost.blogspot.com/200...s-trailer.html
Straks tot februari wachten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 11:12
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Blubje schreef op 04-05-2007 @ 10:04 :
Ik snap alleen niet waarom ie niet tegen Sawyer heeft verteld dat de vrouwen over 3 dagen ontvoerd gaan worden. Of staat dat op t bandje wat Juliet had ingesproken? Daar heeft ze het wel over 'over één week'.
Locke zegt 't buiten dat schip...
"Three days from now there's gonna be a raid on the beach, and they're gonna take them..."
(net na de 40 min.)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 12:24
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Poggy schreef op 04-05-2007 @ 10:19 :
Er staan er hier een paar, ziet er interessant uit
http://spoilerslost.blogspot.com/200...s-trailer.html
Straks tot februari wachten
ik heb de spoilers niet gelezen, maar wat bedoel je met februari ?
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 12:44
Verwijderd
Seizoen 4 begint waarschijnlijk in januari/februari 2008. De finale is namelijk eind mei
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 12:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ach, in augustus begint Galactica weer als het goed is
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.