Oud 17-11-2006, 19:33
Verwijderd
Hallo,

In het profiel kan je dit wijzigen:
Standaard emailnotificatie gebruiken?
Hiermee kun je emailnotificatie standaard aanvinken en krijg je dus een email als er gereageerd is op een onderwerp waaraan jij hebt deelgenomen.


Wat ik me nou afvroeg, ik wil wel graag op de hoogte worden gehouden van bepaalde topics, maar ik hoef niet per definitie mail te ontvangen. Ik zie dat, wanneer je deze functie inschakelt, je ook in 'mijn profiel' bovenaan, kan zien waar er op gereageerd is. Kan dat niet alleen gekozen worden? En daarnaast dat de functie 'standaard emailnotificatie' uit kan, maar dat je je wel kan inschrijven voor bepaalde topics.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2006, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Christian schreef op 17-11-2006 @ 19:33 :
Hallo,

In het profiel kan je dit wijzigen:
Standaard emailnotificatie gebruiken?
Hiermee kun je emailnotificatie standaard aanvinken en krijg je dus een email als er gereageerd is op een onderwerp waaraan jij hebt deelgenomen.


Wat ik me nou afvroeg, ik wil wel graag op de hoogte worden gehouden van bepaalde topics, maar ik hoef niet per definitie mail te ontvangen. Ik zie dat, wanneer je deze functie inschakelt, je ook in 'mijn profiel' bovenaan, kan zien waar er op gereageerd is. Kan dat niet alleen gekozen worden? En daarnaast dat de functie 'standaard emailnotificatie' uit kan, maar dat je je wel kan inschrijven voor bepaalde topics.
Dat laatste kan sowieso, voordat je op 'verstuur reply' klikt, moet je Emailnotificatie: zodra er gereageerd wordt op jouw bericht ontvang je een mailtje. Alleen voor leden. aanvinken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 11:41
Verwijderd
Wat corine zegt, ja.


DUs: het hele team heeft er even over nagedacht en besloten jouw verzoek in te willigen, je kan nu ook voor bepaalde topics die notificate aanzetten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 12:07
Verwijderd
Jippie,
en krijg je toch alsnog mail of kan het ook enkel in 'mijn profiel' staan?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 12:24
Verwijderd
volgens mij krijg je mail.
Het heet ook niet voor niets EMAILnotificatie.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 14:17
Verwijderd
jaahaaa, maar waarom krijg je dat ook te zien in je 'mijn profieeeeel'
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 15:50
Verwijderd
voor de duidelijkheid?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 21:45
Verwijderd
ja, nee, ja, maar.. kan je ook alleen voor dat kiezen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 00:03
Verwijderd
I don't quite follow.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 00:19
Verwijderd
Als je je voor een emailnotificatie aanmeldt gebeuren er twee dingen.

1. Je krijgt een mail als er wordt gereageerd op het topic
2. Je krijgt in "mijn profiel" ook te zien of er is gereageerd

Mijnheer zou graag functie nummer 2 apart willen zien.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 01:24
Verwijderd
Oh, oke.
Nee, dat gaat niet gebeuren, maar misschien met de nieuwe forumsoftware. Misschien dat Jon of Ieke dit topic leest en dat het wel verandert, maar dat kans dat ze dat voor 1 lid veranderen is klein, zeer klein. Ik zou er maar niet op rekenen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 02:37
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-11-2006 @ 01:24 :
....nieuwe forumsoftware.
en there I stopped reading
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:22
Verwijderd
Citaat:
arPos schreef op 19-11-2006 @ 02:37 :
en there I stopped reading
which is exactly why I said that.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 11:56
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-11-2006 @ 01:24 :
Oh, oke.
Nee, dat gaat niet gebeuren, maar misschien met de nieuwe forumsoftware. Misschien dat Jon of Ieke dit topic leest en dat het wel verandert, maar dat kans dat ze dat voor 1 lid veranderen is klein, zeer klein. Ik zou er maar niet op rekenen.
Ik kan er helemaal niks mee.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:33
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-11-2006 @ 01:24 :
Oh, oke.
Nee, dat gaat niet gebeuren, maar misschien met de nieuwe forumsoftware. Misschien dat Jon of Ieke dit topic leest en dat het wel verandert, maar dat kans dat ze dat voor 1 lid veranderen is klein, zeer klein. Ik zou er maar niet op rekenen.
Volgens mij kun je dat over de nieuwe forumsoftware er maar beter niet meer neerzetten, krijg je alleen maar agressieve leden van.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 14:39
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Je kunt je overigens ook aanmelden voor topics waarin je niet hebt gereageerd:

http://forum.scholieren.com/member2....hreadid=xxxxxx

Waarbij je voor 'xxxxxx' het threadid van het topic waarvoor je je wilt aanmelden in moet vullen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 15:25
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 19-11-2006 @ 14:33 :
Volgens mij kun je dat over de nieuwe forumsoftware er maar beter niet meer neerzetten, krijg je alleen maar agressieve leden van.
daar doet ze het om
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 20:40
Verwijderd
Het hoeft niet voor 1 lid.

Je ziet dus voor de duidelijkheid dat er op je posts is gereageerd in 'mijn profiel', en daarnaast krijg je een email. Kan dat dus niet zonder die email?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-12-2006, 04:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Christian schreef op 19-11-2006 @ 20:40 :
Het hoeft niet voor 1 lid.

Je ziet dus voor de duidelijkheid dat er op je posts is gereageerd in 'mijn profiel', en daarnaast krijg je een email. Kan dat dus niet zonder die email?
Sorry voor de up, maar filtertje op je mail dat mails met [emailnotificatie] of welke tag er ook voor gebruikt wordt tegenhoudt danwel vriendelijk doorstuurt naar de junkmail?
Dan hou je in feite alleen de notificatie in 'mijn profiel' over.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.