Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 20:39
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik moest janken op het laatst met Meredith en Thatcher en Dereck
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2007, 13:01
pino123
pino123 is offline
Citaat:
justhanna schreef op 06-05-2007 @ 21:39 :
Ik moest janken op het laatst met Meredith en Thatcher en Dereck
ik ook. Het was zooo erg!!
Meredith wordt waarschijnlijk weer depressief: eerst haar moeder, nu haar vader.
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:17
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Citaat:
justhanna schreef op 06-05-2007 @ 21:39 :
Ik moest janken op het laatst met Meredith en Thatcher en Dereck
Ik net niet joh bijna wel

ik vind Dereck wel een hufter zeg.. Als hij haar laat vallen

En spin-off lijkt me gaaf ik ben benieuwd wanneer die begint.

Ohh bij de promo van volgende ep vindt de Chief iemand op de grond Ik dacht dat het Bailey was *heeft heel goed gemikt met pauzeren*
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Dvine schreef op 07-05-2007 @ 14:17 :


Ohh bij de promo van volgende ep vindt de Chief iemand op de grond Ik dacht dat het Bailey was *heeft heel goed gemikt met pauzeren*
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 13:59
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Dvine schreef op 07-05-2007 @ 14:17 :

Ohh bij de promo van volgende ep vindt de Chief iemand op de grond Ik dacht dat het Bailey was *heeft heel goed gemikt met pauzeren*
Dat leek er wel op Ik hoop het toch niet...

En die vrouw die Dereck een drankje aanbied, vraag me echt af wat dat gaat worden, echt, als hij Meredith dumpt dan word ik echt superkwaad!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 17:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Blubje schreef op 04-05-2007 @ 15:03 :
Oh en ik moest bijna huilen bij t einde, ik vond het echt zó zielig. Nu is niet alleen Mer's echte moeder dood, maar ook fake-mommy...
Ja, ik vind het echt erg dat Susan dood is. Ik vond ook dat het allemaal veel te gehaast gebeurd is (net zoals die keer dat Addison en Alex sex hadden, dat vond ik zelf ook erg geforceerd; zeker toen ze heel erg bij die scène geknipt hadden en we maar 1-2 seconden zagen van Addison en Alex fooling around). Te snel. En ik zag het al aankomen dat Thatcher Meredith de schuld van Susan's dood zou geven, omdat Meredith meehielp bij het onderzoeken van Susan (zeker vanwege die keer bij een eerder onderzoek waarbij Meredith zei dat ze niet helemaal wist wat er aan de hand was, maar dat het iets kleins moest zijn). Dat Thatcher Meredith zo had geslagen vond ik onterecht: Susan was naar Dr. Bailey gegaan met haar klachten over de hik, dus Dr. Bailey was haar dokter, niet Meredith. Thatcher had Dr. Bailey maar de schuld moeten geven, als hij zo nodig de blame game wilde spelen. Bovendien vond ik het wel out-of-character voor Thatcher om Meredith te slaan (dit is zeker duidelijk een gevalletje van schrijvers die bij een gebrek aan inspiratie met zoiets komen), en wat me ook steekte, was dat Derek, Chief Webber en Dr. Bailey daar zomaar wat stonden te kijken toen Thatcher Meredith sloeg. Ze leken zelfs amper geschokt (met tamelijk apathische gezichtsuitdrukkingen), alsof het vrij normaal was dat een man met verdriet zijn dochter zo opeens slaat. Dat vind ik geen normale uiting van verdriet. Als ik Derek was geweest, was ik toch zeker minstens even naar Meredith en Thatcher toegelopen en had ik Thatcher aangesproken. Maar nee.

Verder: er is teveel gebeurd in die 2 uur durende aflevering, die overigens inderdaad een hele grote commercial was voor de spin-off (die me overigens helemaal niks deed - en ook ik vond Addison erg populair doen en dat baby-gedoe interesseerde me al helemáál niet). Er is teveel in die korte tijd gepropt en men heeft té erg geprobeerd om de serie zo cool en aantrekkelijk te maken. Waardoor het voor mij jammerlijk faalde. Niks ervan kon mij iets doen en de casting vind ik ook niet zo geweldig (vooral van de mannelijke acteurs, maar ook Amy uit "Judging Amy" vond ik er niet echt op haar plaats). Leuk, die bekende gezichten (ongetwijfeld om hoge kijkcijfers te trekken) - maar die hebben ze gewoon maar bij elkaar gegooid in de hoop dat het mensen aan zou trekken, zonder dat ze echt hebben gekeken of een acteur of actrice een beetje chemistry met elkaar hadden. Ik had liever relatief onbekende acteurs en actrices gehad. Dat zou het wat subtieler hebben gemaakt. "Grey's Anatomy" begon ook met relatief onbekende acteurs en actrices (ik had bijvoorbeeld nog nooit van Sandra Oh of T.R. Knight gehoord, maar Katherine Heigl en James Pickens Jr. kende ik dan weer wel) en juist dát zal ook een rol hebben gespeeld in de frisheid en succes van de serie.

Verder vind ik niet dat Addison als personage, of Kate Walsh als actrice, sterk genoeg is om een hele serie te dragen. "Private Practice" zou toch een slap aftreksel blijven van "Grey's Anatomy," wat ook om een vrouwelijke arts draait. "PP" is gewoon hetzelfde gegeven, alleen iets anders aangekleed. De spin-off is voor mij gewoon duidelijk een poging om nóg meer geld te verdienen aan de succesformule van "Grey's Anatomy."

Ik voorspel een snelle ondergang voor de spin-off, mocht het televisienetwerk ABC besluiten dat ze die daadwerkelijk gaan produceren.

Citaat:
justhanna schreef op 07-05-2007 @ 14:59 :
Dereck
Zijn naam wordt toch écht geschreven als Derek, hoor.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 18:42
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Elke keer als ik een reactie wil plaatsen twijfel ik er over en kijk ik hoe de laatste persoon voor mij het geschreven heeft
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 20:19
@Moon
@Moon is offline
Het begint steeds meer op een soap te lijken heb ik het idee. Er gebeurt de laatste veel te veel in korte tijd. Ook wordt ik dat gedoe tussen George, Izzy en Callie meer dan zat. Bah.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 20:34
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
@Moon schreef op 07-05-2007 @ 21:19 :
Ook wordt ik dat gedoe tussen George, Izzy en Callie meer dan zat. Bah.
Daar sluit ik me bij aan, het word zo wel erg langdraderig...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 11:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
justhanna schreef op 07-05-2007 @ 21:34 :
Daar sluit ik me bij aan, het word zo wel erg langdraderig...
Me too. George moet gewoon eens een beslissing maken en niet twee vrouwen aan het lijntje houden. Dit stiekeme gedoe past niet bij m...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:18
Nuck
Nuck is offline
Oh ik vond het stukje tussen Meredith & Thatcher wel zielig...maar ik denk niet dat het nu meteen over is tussen Derek en haar. Wel een beetje een rare scene
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 16:03
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Omg ik heb de nieuwe ep gezien en hij is geflipt ohmijngod ik moest zo erg huilen

En de promo voor volgende week
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 16:23
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
hier is de promo btw

http://spoilertv-greysanatomy.blogsp...ve-it-all.html
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 16:53
Verwijderd
Wat is Thatcher walgelijk zeg! Verder super ep!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 23:27
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
OMG wat een aflevering en wat zit ik met een hoop vragen!!
Echt irritant dat we nu weer een week moeten wachten.
Ik vond het een erg goede aflevering, vooral vergeleken bij die dubbele Allison-aflevering van vorige week.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 09:00
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Gisteren eindelijk kunnen kijken!
Damn wat een episode! Geweldig
Thatcher is nu officieel een eikel. Even had ik goeie hoop, maar helaas.
Ik vond de Chief wel heel erg lief voor Mer. En ondanks dat ze maar bleef herhalen dat hij niet haar vader was, bleef hij aardig doen. Ik ovn het allemaal zo zielig...
Ik vind MerDer nu zo raar. Ik ga hem echt slaan als ie vreemd gaat gaan met dat vervelende meisje. Ugh.

Odell Ik hoop maar dat alles goed gaat met de baby en dat t dan wel van Richard is. En dan komen ze weer bij elkaar en dan is iedereen gelukkig. Ja, dat moet gebeuren

Joe en de chinees (Walter?) die een baby willen. Zo leuk!

Ik betwijfel of Burke en Christina wel gaan trouwen. Ik denk dat ze t niet doet. Mja, bij haar weet je nooit

Ik had wel medelijden met Alex trouwens. Ineens was t meisje helemaal niet meer de persoon die ie had leren kennen...Maar gelukkig draaide ze aan t einde wel een beetje bij. Maar ik denk niet dat ze nog iets gaan krijgen. Was leuk geweest, maar ik zie t niet meer gebeuren...

Volgende week alweer de season finale
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:47
bingomassacre
bingomassacre is offline
De spinoff Het leek me al geen goed idee, maar dat het zo teleurstellend slecht zou zijn had ik niet verwacht.
Ik vind addison geweldig, maar ze leek haast een ander persoon in de spin off. De overige karakters in de spinoff vond ik irritant en dan vooral die naomi en die surfer met het lelijke hoofd en mooie lichaam. Heel slim, ipv een McDreamy, een surfer die half ontkleed op zijn werk komt (met zijn surf board natuurlijk). Das weer voldoende om een aantal wanhopige huisvrouwen te strikken. Ik vond het ontzettend slecht, het overdreven californinan sfeertje, die zoen tussen addy en die dokter, de practice zelf en vooral de karakters, ik vond ze irritant en nep en ze deden me niks.

back to greys: Ik vond het geen interessante aflevering. Susan die doodging, dat is echt te veel in een te korte tijd. Sowieso, ze ging dood aan een hele zeldzame negatieve reactie op antibiotica voor een verkoudheid (of waar ze ook last van had ... ) kom op zeg
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:56
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 14-05-2007 @ 11:47 :
De spinoff Het leek me al geen goed idee, maar dat het zo teleurstellend slecht zou zijn had ik niet verwacht.
Ik vind addison geweldig, maar ze leek haast een ander persoon in de spin off. De overige karakters in de spinoff vond ik irritant en dan vooral die naomi en die surfer met het lelijke hoofd en mooie lichaam. Heel slim, ipv een McDreamy, een surfer die half ontkleed op zijn werk komt (met zijn surf board natuurlijk). Das weer voldoende om een aantal wanhopige huisvrouwen te strikken. Ik vond het ontzettend slecht, het overdreven californinan sfeertje, die zoen tussen addy en die dokter, de practice zelf en vooral de karakters, ik vond ze irritant en nep en ze deden me niks.

back to greys: Ik vond het geen interessante aflevering. Susan die doodging, dat is echt te veel in een te korte tijd. Sowieso, ze ging dood aan een hele zeldzame negatieve reactie op antibiotica voor een verkoudheid (of waar ze ook last van had ... ) kom op zeg
Dat was 2 weken geleden Nieuwe episode al gezien?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 10:59
bingomassacre
bingomassacre is offline
Net terug van vakantie en ik realiseerde me pas dat ik alweer achterliep toen ik hier verder las
Maar ik moest toch echt nog even mijn frustraties over die spinoff kwijt...
Ga vanmiddag even snel de nieuwe ep kijken
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:38
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Blubje schreef op 14-05-2007 @ 10:00 :
Thatcher is nu officieel een eikel. Even had ik goeie hoop, maar helaas.
Ja, het zal wel nooit meer goed komen tussen Meredith en Thatcher. Laat staan dat Meredith ooit eens een relatie kan opbouwen met haar halfzusjes (en dat had ik Meredith zeker wel gegund).

Citaat:
Blubje schreef op 14-05-2007 @ 10:00 :
Odell
Hier moest ik echt even om lachen. 't Is Adele, hoor.

__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 14:21
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
oh is ie al downloadbaar? nice.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 20:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Drez schreef op 15-05-2007 @ 15:21 :
oh is ie al downloadbaar? nice.
Al het hele weekend, als je het over s03 e24 hebt tenminste. Of bedoel je private practice?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 11:33
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
nee 24, ik was dit weekend weg. maargoed, net gekeken en het was echt een vette aflevering.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 12:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Severus schreef op 15-05-2007 @ 13:38 :
Ja, het zal wel nooit meer goed komen tussen Meredith en Thatcher. Laat staan dat Meredith ooit eens een relatie kan opbouwen met haar halfzusjes (en dat had ik Meredith zeker wel gegund).



Hier moest ik echt even om lachen. 't Is Adele, hoor.

Haha, ja ik weet het. Ik vond het er al zo gek uit zien. En later las ik ergens 'Adele' en ineens snapte ik de naam

Ja, dat had ik Meredith ook erg gegund. Ik verwachtte eigenlijk ook dat dat zou gaan gebeuren...Maar misschien komt dat volgend seizoen nog?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 15:44
pino123
pino123 is offline
season finale vond ik niet zo geweldig.
Alleen Derek vond ik wel zielig, met die oogjes
__________________
Jacob lovesss you
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 17:48
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ohmijngod, deze aflevering was zo vreselijk kut Wel goed.. Maar kut.. zeg maar..

Alles ging verkeerd En Christina was zo zielig en ik vind Derek raar..Hij maakt Meredith helemaal in de war. Hij manipuleert haar

En ik kan niet wachten tot september..

edit: jeetje wat veel huilsmilies zeg
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 18-05-2007, 19:40
Verwijderd
Mooie aflevering zeg! Dat einde..met dat liedje er ook bij wat natuurlijk perfect past en Christina 'Í'm free', en Bailey en George samen..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 14:02
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik ben het met dvine eens. huuu.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 15:56
Verwijderd
Ik vond het ook zo vreemd dat Derek ineens zei dat ie geen chief wilde worden, want hij heeft er alles aan gedaan de afgelopen afleveringen enzo om dat wel te worden. Slaat toch nergens op? En nu gaat ie ineens alle schuld bij Mer leggen en zelf zielig doen.

Als Webber niet weg wil uit Grey's hadden ze Burke nee moeten laten zeggen ofzo. Derek wilde zelfs zijn relatie opgeven voor die functie! Ik vind het dus erg onlogisch dat hij juist diegene is die nee zegt. Mer is soms erg egoïstisch ja, maar om nou te zeggen dat hij het perfect doet? Hij smijt alleen maar verwijten naar haar hoofd en betrekt alles op zichzelf en vindt zichzelf erg zielig. En als zij dan toenadering zoekt (niet één maar meerdere keren) duwt hij haar elke keer weer van zich af en stuit ze keer op keer op een muur. Dan begrijp ik dat je op een gegeven moment klaar bent ermee.
Ja, vond het wel vaag dat Mer blijkbaar niet meer wil en Der opeens wel. Terwijl hij mij niet echt de indruk heeft gegeven de afgelopen afleveringen dat hij wil. Maar vind 'm nu echt wel heel zielig de gebeten hond spelen, het zielige puppy met de lieve oogjes.

Het is dat het niet kan, anders had ik de chief er ook nog wel voor aangezien om bailey chief te maken Vond het jammer dat zij het niet werd. Zij is veel indrukwekkender dan een Callie. Ik vind haar personage steeds minder leuk. En van de wending in George's verhaallijn snap ik ook geen bal. Ik vind 'm nu helemaal niet leuk meer.
Vind alle karakters eigenlijk enorm afgezwakt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:17
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
OMG ik vond de scene met Christina zó hartverscheurend maar ben wel blij dat t niet is doorgegaan, want ze was er duidelijk nog niet aan toe.

Derek is echt een hufter. Als ik Mer was geweest had ik t echt allang uitgemaakt hoor! Bah. Eikel.

Dat hele gedoe met de Chief...ik vind het heel leuk dat Richard toch wel blijft, maar hadden ze dan echt die compleet oninteressante verhaallijn rondom het overnemen van zijn taak in de serie moeten verwerken?

George Dat vind ik zo gek! Ik snap ook echt niet wat ze nu met zijn karakter willen gaan doen hoor...

Jammer dat Bailey niet Chief of Residents is geworden. Ik had het haar echt gegund. Maar Richard heeft er vast een goede reden voor gehad. En ik gun het Callie ook wel.

Stom dat we nu weer zo lang moeten wachten...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 23:30
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Zo, heb net GA 25 gekeken... En ik wil dat het NU september is
Ben benieuwd wat George gaat doen met z'n werk en met Izzie, of Alex nog iets met die Ava te doen krijgt, hoe het gaat tussen Mer en Der, of de chief blijft, of Burke terug komt, enz enz

Wat was er nou eigenlijk met Bailey?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 23:34
Verwijderd
Bailey wou Chief Resident worden, maar dat is uiteindelijk Callie geworden, terwijl Bailey er van uit ging dat zij het zou worden.

De blog van Shonda is weer erg goed geschreven vind ik!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 14:23
jet
Avatar van jet
jet is offline
maar uit die column blijkt wel dat het over is tussen meredith en dereck, terwijl ik het niet eens zo overtuigend vond ik de aflevering

ik vond trouwens de vorige seasons finale mooier, met izzie en die gast van haar enzo.. maargoed ben benieuwd naar september!

edit: ik zag het trouwens al aankomen dat burke het uiteindelijk niet zou doen... jullie ook?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 15:37
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
goeie blog inderdaad, geeft wel een soortvan nieuw inzicht waarom enzo, omdat ze weer 'opnieuw' wil beginnen. want ik had vooral een WAAROHOMMgevoel na die ep .
En ik wil ook dat het september is.

@Jet: ik zag het idd ook aankomen.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 22:52
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Hebben jullie het ook door gehad, dat dat nieuwe meisje wat met George gaat praten aan het einde.. dat dat dat meisje is wat Derek wou versieren in de aflevering ervoor?
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 23:33
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ja he??
en ze heet dus ook grey ofzo?
oeoeh....

september september september september september september september september september september september september september september september september september september
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 00:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 23-05-2007 @ 00:33 :
ja he??
en ze heet dus ook grey ofzo?
oeoeh....
Dat is Lexie Grey, het jongste halfzusje van Meredith.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 09:27
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
thatcher heeft dus twee andere kinderen, twee meisjes, met die andere vrouw die nu ook dood is? (susan he)
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 13:41
Funkyshit
Avatar van Funkyshit
Funkyshit is offline
Hm klopt, want ze hadden het ook nog over haar halfzusje.

Ik hoop niet dat zij en Derek wat gaan krijgen, dat zou echt kut zijn.
__________________
"It's always been you; i've tried to fight it. tried to deny, but i can't. you're undeniable" <3 the oc and mischa barton.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Me-ke schreef op 23-05-2007 @ 10:27 :
thatcher heeft dus twee andere kinderen, twee meisjes, met die andere vrouw die nu ook dood is? (susan he)
Jup. Die was er toch ook toen de andere halfzus van Mer beviel?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2007, 22:33
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-05-2007 @ 23:24 :
Jup. Die was er toch ook toen de andere halfzus van Mer beviel?
Nee, toen Molly beviel van Laura, was Lexie nergens in de buurt. Volgens Thatcher en Susan zat Lexie toen gewoon op school - misschien zat ze wel in de examentijd en had ze geen tijd om helemaal naar Seattle te komen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 19:34
Verwijderd
O ja. Maar kon idd wel herinneren dat ze genoemd was.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 21:38
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Derek heeft in Scream gespeeld! Was me nooit eerder opgevallen.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2007, 22:19
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 27-05-2007 @ 22:38 :
Derek heeft in Scream gespeeld! Was me nooit eerder opgevallen.
Echt waar? Nooit gezien idd. Welke rol speelt ie dan?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 13:58
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Als detective Kincaid als ik het goed heb onthouden (Scream 3). k weet eigenlijk niet of ie dood gaat...
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 06:48
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 28-05-2007 @ 14:58 :
Als detective Kincaid als ik het goed heb onthouden (Scream 3). k weet eigenlijk niet of ie dood gaat...
Nee, in die film gaat hij niet dood, raakt alleen gewond.
Maar wel grappig idd want mij was het ook nog niet eerder opgevallen maar omdat hij nu in Greys speelt wel *lol*
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 10:38
Nuck
Nuck is offline
Hmm, ik wil niet dat het over is tussen Mer en Der! Hij was zooo schattig toen ie dat hele relaas ging houden
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 22:58
Verwijderd
Het blijkt nu dat Isaiah Washington, de acteur die Dr. Preston Burke speelt in de serie, niet meer terugkomt in "Grey's Anatomy" omdat men zijn contract niet verlengd heeft (waarschijnlijk vanwege dat akkefietje met T. R. Knight). Dag met het handje naar Dr. Burke dus.

http://www.people.com/people/article...041841,00.html
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 01:01
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Nocturnus schreef op 08-06-2007 @ 23:58 :
Het blijkt nu dat Isaiah Washington, de acteur die Dr. Preston Burke speelt in de serie, niet meer terugkomt in "Grey's Anatomy" omdat men zijn contract niet verlengd heeft (waarschijnlijk vanwege dat akkefietje met T. R. Knight). Dag met het handje naar Dr. Burke dus.

http://www.people.com/people/article...041841,00.html
Ja Ik las het nieuws ook vandaag. Het was te verwachten. Ik vind het niet erg, want ik vond hem toch onuitstaanbaar.
Maar het is wel lullig dat ze het nu pas hebben gedaan, zeker na wat hij allemaal heeft gedaan (heeft moeten doen) om t enigszins goed te maken...
Mja, ik kan er niet om treuren
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-06-2007, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 09-06-2007 @ 02:01 :
Ja Ik las het nieuws ook vandaag. Het was te verwachten. Ik vind het niet erg, want ik vond hem toch onuitstaanbaar.
Maar het is wel lullig dat ze het nu pas hebben gedaan, zeker na wat hij allemaal heeft gedaan (heeft moeten doen) om t enigszins goed te maken...
Mja, ik kan er niet om treuren
Toch vind ik het een beetje overdreven om hem slechts te ontslaan voor het gebruik van een scheldwoord. Ik vind dat hij eerder een serieuze waarschuwing had moeten krijgen van zijn baas/bazen, zo van: "Je hebt je excuses aangeboden en ik wil het deze keer wel door de vingers zien. Maar als je het nog een keer doet, lig je er uit." Maar om meteen met ontslag te dreigen bij de eerste keer van zoiets vind ik dus een beetje overdreven. Maar ja, het is ook Amerika, hè - in dat hysterische land wordt alles te ver doorgedreven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Grey's Anatomy
__
68 28-09-2010 11:25
Films, TV & Radio [spoilertopic] Private Practice
Nothing
22 25-02-2009 16:33
Films, TV & Radio Grey's Anatomy #6
Verwijderd
500 23-04-2007 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.