Oud 09-07-2007, 11:47
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Voor wat voor rare dingen ben jij bang? Moet je per se op de stoeprand lopen of mag je juist niet de voegen tussen de tegels raken? Wat doe je voor vreemde dingen?

Ik móét altijd voordat ik de deur uitga controleren of ik mijn sleutels en mijn portomonnee bij heb. En soms als ik al bij de bushalte ben loop ik terug om te controleren of ik de deur wel heb dichtgedaan.
Als ik de was opvouw moeten alle shirtjes met de print naar buiten zitten en de sokken die bij elkaar horen hang ik ook naast elkaar op.
Verder ben ik bang voor paarden. Die zijn zo groot!! En ik ben bang voor messen. Ik weet niet waarom, maar glas en messen en scherpe dingen moeten echt niet in de buurt van mijn hoofd komen, dan raak ik compleet in paniek.
Ook hou ik van oneven dingen. Het volume van de tv staat altijd op 7 of 9 en ik heb 3 boekenplanken boven mijn bed...

Ben ik zo gek of hebben meer mensen een soort van dwangneurosetjes?
__________________
* Together we look at the stars *
Advertentie
Oud 09-07-2007, 12:00
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Nee je bent niet gek hoor, ik heb er ook last van.

- Als ik mijn tanden poets moet ik van tevoren water op de tandenborster gooien en nadat het tandpasta erop zit. Als ik dat niet doe, doe ik het weer opnieuw.

- Voordat ik naar bed ga heb ik een vaste volgorde van wat ik doe: omkleden, haar kammen, make-up eraf, tanden poetsen, plassen. Doe ik het in een andere volgorde dan raak ik in de war en ga ik dingen dubbel doen of ik moet er 's nachts nog een paar keer uit.

- Als ik thee drink doe ik mijn theezakje altijd 3x heen en weer en dan laat ik hem er nog even inzitten. Bij meer of minder is die niet lekker.

En nog wel meer, maar de meeste dingen zijn zo vanzelfsprekend dat je er niet eens bij nadenkt.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 09-07-2007, 12:02
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Dat heb ik ook met dat theezakje! Erin, 3 seconden wachten, dan 3 keer heen en weer en dan meteen er uit!
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 09-07-2007, 12:05
Verwijderd
ik tel alles. en daarbij moet ik altijd op een even getal uitkomen, want ik hou niet van oneven. En bij elke tel die ik doe wiebel ik met mijn tenen. En om het nog erger te maken blijf ik altijd steeds hetzelfde tellen. héél vermoeiend.
Oud 09-07-2007, 12:06
Verwijderd
Ik tik voor ik de deur achter me dichttrek altijd even tegen m'n rechter broekzak om te voelen/horen of ik m'n sleutels bij me heb, ook al heb ik ze er net twee seconden eerder in gestopt. Ik stop ze ook wel eens in m'n tas, en dan voel/hoor ik dus niets. Bij de deur verplaats ik de sleutels dan naar m'n zak. Zeer irritant bij broeken/rokken zonder zakken, want ik tik gedurende de dag regelmatig op die plek om te controleren of ik ze wel heb

Ik doe altijd meteen een wens wanneer ik een digitale klok zie staan op 11:11 of 22:22. Bij 12:34 doe ik het ook, maar in die laatste heb ik geen vertrouwen (1:11, 2:22 etc tellen níet, het moeten wel vier getallen zijn. 23:45 telt ook niet )

Verder kan ik me nu niets bedenken, ik zal er eens op letten

edit; oh ja, met afdrogen. We hebben een bestekla en een bestekrekje, als ik bestek ga afdrogen doe ik altijd meteen de la open, maar dan vind ik het altijd zo'n zonde wanneer ik dan iets pak wat aan het rekje moet, dus dat mag niet. Ik mag het zelfs niet aanraken. Dus eerst al het bestek dat in de la hoort, dan de la dicht, en dan het bestek dat op het rekje hoort. Als ik per ongeluk toch iets aanraak, dan krijg ik énorm kriebelige vingers en gooi ik 't rekbestekstuk ( ) gewoon in de la

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 12:09.
Oud 09-07-2007, 12:42
Verwijderd
Ik was laatst op een vergaderingetje en toen we wegliepen ging ik de stoelen even aanschuiven (het waren er 4). Ik had het niet eens door, tot iemand er iets van zei. Zo kan ik ook bijvoorbeeld alle bekers met het oortje naar dezelfde kant zetten of de schoenen precies gelijk op het rekje of mijn kwasten mooi in 'evenwicht' in hun potje.

Ik borstel altijd mijn haar.

Ik kauw op het vel rond mijn nagels of trek het eraf. Maar dat komt ook doordat ik altijd losse velletjes heb van het magnesium bij het klimmen.

Mijn opsta- en naarbedgaanrituelen verlopen eigenlijk altijd op dezelfde manier en ik vind het niet prettig als het anders moet, bijvoorbeeld als je ergens logeert of op vakantie bent.
Oud 09-07-2007, 13:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
De neiging alles wat scheef staat/ ligt recht te zetten (variërend van visitekaartjes, stapels folders, stoelen etc etc)

Wanneer ik in de auto zit en zelf rijd, visualiseer ik altijd hoe de banden ineens onder de auto wegrollen of hoe een tegenligger een frontale botsing zou kunnen veroorzaken.

Voor het naar bed gaan heb ik een ritueel. Ik moet 3 keer 2 wekkers controleren (eigenlijk nog vaker maar dat sta ik mezelf niet toe). Verder moet ik altijd mijn handen wassen voordat ik naar bed ga.

Alvorens ik de deur uit ga, moet ik zeker weten dat ik sleutels, portemonnee en GSM bij me heb. Dit controleer ik altijd

Ik had een tijdje de dwangmatigheid dat ik na iedere lantaarnpaal die ik passeerde, mijn bilspier moest aantrekken.. En na iedere lantaarnpaal wisselen van bilspier. Aight, die fase is voorbij.

Vaak zijn mijn dwangmatige trekjes van korte duur (zodat er weer een nieuw trekje voor in de plaats kan komen)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 09-07-2007, 13:28
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik kauw op mijn duim als ik zenuwachtig ben. Als ik boos of nerveus ben praat ik heel snel (mijn moeder beweert dat allerhande grote boze rappers jaloers op me zouden zijn als ze het konden horen). Ik ben als de dood voor insecten en spinnen. Als ik een van deze zie krijg ik letterlijk een adrenalinestoot en moet ik gewoon weglopen of iemand roepen of vol walging rillen. Als ik vind dat iemand niet rechtvaardig behandeld wordt, word ik ontzettend boos. Ik moet even vaak met links als met rechts van een traptree afstappen (heel vervelend bij trappen met een oneven aantal treden). Ik eet nooit chips of snoep of whatever uit een zak die aan de onderkant is opengemaakt. Ik controleer altijd 3 keer of dat ik de auto op slot heb gedaan. Ik check of ik mijn sleutels bij heb als ik mijn kamer uit loop, als ik in de open voordeur sta en daarna als ik de deur dicht heb gedaan nog een keer. Ik wil het volume van mijn laptop altijd op een mooi getal hebben staan, dus op 10, 15, 20, 25 enz enz.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 09-07-2007, 13:35
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-07-2007 @ 14:25 :
Ik had een tijdje de dwangmatigheid dat ik na iedere lantaarnpaal die ik passeerde, mijn bilspier moest aantrekken.. En na iedere lantaarnpaal wisselen van bilspier. Aight, die fase is voorbij.
Echt wtf???

Teldwang, ik moet bij alles tot vijf tellen en ook een traptrede weer nemen als ik niet uitkom. Vervelend aangezien de meeste trappen 13 treden hebben. Voor het gemak tel ik de grond soms ook mee, dan hoef ik maar één trede weer te nemen Alle objecten zijn voor mij verdeeld in vijf delen, zo ook mijn mond met kauwen, m'n benen met insmeren van bodylotion en meer dingen waar je niet direct de associatie met het getal vijf bij zou hebben. Een glaasje water in een aantal slokken dat deelbaar is door vijf.

Nummerborden onthoud ik erg makkelijk en herken de meeste buren eerder aan hun kenteken dan aan hun hoofd zeg maar. Zo kan ik ook alle kentekens van familie, vrienden en buurtgenoten tot jaren terug me voor de geest halen. Met telefoonnummers heb ik precies hetzelfde, maar de mobiele telefoon maakt me lui door het adresboek.
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Oud 09-07-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 09-07-2007 @ 14:25 :
Wanneer ik in de auto zit en zelf rijd, visualiseer ik altijd hoe de banden ineens onder de auto wegrollen of hoe een tegenligger een frontale botsing zou kunnen veroorzaken.
Ik zat laatst in de bus die de trein verving en toen gebeurde dat dus écht. Gelukkig bij de haakse bocht voor je de snelweg opdraait, waardoor we maar dertig gingen en niet omkieperden (het was dan ook een wiel aan de buitenkant). En het wiel kwam op de middenberm terecht, geloof ik. En er kwam net iemand van de wegenwacht langs.
Oud 09-07-2007, 14:16
Verwijderd
Dit is echt grappig om te lezen.
Het volume van mijn computer moet ook altijd op een mooi getal staan. Het liefste 50 of 80.
Als we een bordspel doen en er zijn bijvoorbeeld fisches of pionnetjes bij, ga ik die in figuurtjes of stapeltjes leggen. Als het er dan minder worden (omdat ze gebruikt worden in het spel) maak ik er weer passende stapeltjes of figuurtjes van. Als er verschillende kleuren zijn, maak ik overal regenboogjes van.
Ik kan geen twee dagen een kopje laten staan, ik móet dat afwassen.
Even getallen zijn zoveel fijner dan oneven, op vijf na.
Als ik een straat oversteek bedenkt ik me negen van de tien keer dat ik onder een auto kom, en hoe dat dan allemaal zou gaan, ook als er in de verste verte geen auto aankomt. Bang ben ik niet voor auto's, maar ik houd zegmaar altijd rekening met de mogelijkheid aangereden te worden.
Ik ben bang om te vallen als ik op een rotonde fiets, omdat je dan zo schuin gaat.
Traptreden tel ik vaak, maar verder tel ik gelukkig niet zoveel.
Ik kan er niet tegen als mijn moeder binnen in huis een spijkerjasje of zo aanheeft, omdat ik dan denk dat ze zo weg gaat (spijkerjasje = jas, trek je aan om weg te gaan) en ze dat dus niet doet. Heel irritant, want dan ben ik steeds in de war. Hetzelfde geld voor schoenen trouwens. Als iemand in huis schoenen aanheeft (wat bij ons niet de gewoonte) is, wordt ik heelmaal gek omdat ik niet weet of die persoon nou komt, gaat, of gewoon thuisblijft.
Op sommige dagen kijk ik heel vaak in de spiegel omdat ik vergeet hoe ik eruit zie en om mezelf er van te verzekeren dat ik er echt ben.
Oud 09-07-2007, 14:38
Verwijderd
Vroeger telde ik altijd mijn stappen als ik naar school liep. Ik liep zoveel mogelijk passen in de schaduw. De stappen in de zon telde ik daar van af. Als ik negetief uitkwam, dacht ik dat er wat slechts zou gebeuren.

Minstens 3 keer per dag mijn mail willen checken.

Controleren of ik sleutels, beurs en gsm bij me heb, elke keer als ik naar buiten ga.

Ik bijt op de velletjes op mijn vingertoppen en op de binnekant van mijn wang als ik me verveel of als ik zenuwachtig ben.

Een vast routine met opstaan en naar slapen gaan. Al ik hierbij gestoord wordt ga ik dingen vergeten. En 'smorgens krijg ik erdoor n ochtendhumeur.

Kragen rechttrekken van andere mensen. En kaartje naar binnen duwen. Bij mensen die ik niet ken moet ik me echt inhouden om ervan af te blijven.

Bij kaartspellen de kaarten precies in een waaier op tafel neerleggen. Hierdoor irriteer ik medespelers omdat ik zo langzaam daardoor ben.

ALtijd wat in de buurt willen hebben om mee te friemelen/peuteren. Zo heb ik meestal wel wat in mijn jaszak zitten.
Oud 09-07-2007, 14:44
Verwijderd
oew! dit topic was er ook op een ander forum en ik vind het zo heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met al die rare irrationele gedachten!

in schiedam heb je een plein met van die hangende lampen, en ik denk altijd dat die naar beneden komen vallen als ik er onder door loop. dus ik loop altijd aan de zijkant.
op mn werk zit ik altijd te bedenken wat ik zou doen als er iemand met een pistool binnen zou komen, wat de makkelijkste vluchtroutes zijn. vroeger had ik altijd een koffertje naast mijn bed staan met mijn lievelingsspulletjes, zodat ik snel kon vluchten als er brand was

dat van die stapeltjes wat quis zegt doe ik ook altijd. en bijvoorbeeld als ik kruidnoten eet, eet ik die altijd per twee, omdat die platte kanten op elkaar dan samen een bolletje vormen en dat vind ik een mooie vorm. maar als er eentje overblijft eet ik die wel gewoon op.
ook schuif ik idd stoelen aan, zet ik kopjes met de oortjes opzij en de afbeelding naar voren en op mijn werk heeft alles een vaste plaats. alle messen met het snijvlak naar links en dat soort dingen. ik haat het ook dat mijn collegae dat niet zo doen, maar ja, het is een beetje onzin hen te trainen in mijn controledrang.

opladers enzo mogen van mij nooit zomaar ergens liggen of nog in het stopcontact zitten, die horen met het snoer opgerold ook op hun vaste plaats. eigenlijk is mijn huis meestal niet netjes, maar vooral geordend. alles op zijn eigen plek. anders raak ik in de war.
en ik hou ervan als dingen symmetrisch zijn. het hoeft niet: links fotolijstje, rechts fotolijstje, maar wel als er links iets staat, dat er rechts ook iets moet zijn.
Oud 09-07-2007, 14:48
Verwijderd
ik heb vooral heel veel ticjes. Op het moment zijn ze:
- bh bandjes recht leggen (ook als ze al recht lagen)
- grote tenen knakken (allebei, eerst links dan rechts)
- duimen knakken (allebei, eerst links dan rechts)
- ellebogen knakken (allebei, eerst links dan rechts)
- op m'n onderlip bijten (niet op het midden maar op een zijkant)
- mijn handen voor m'n borst houden met gespreide vingers en de vingertoppen tegen elkaar, en dan drukken zodat het net geen pijn doet
- op de fiets 'drum' ik op m'n stuur als ik voor een stoplicht wacht
- een melodietje van drie tonen neuriën
- lijstjes maken in m'n hoofd, die blijven rondspoken tot ik ze ergens opschrijf
- met de buitenzijkant van mijn rechterhand in de handpalm van mijn linkerhand slaan als ik ergens wacht
- met mijn rechterhand een vuist maken en die met mijn linkerhand vasthouden als ik ergens over nadenk
- mijn rug rechten en schouders even zo ver naar achter doen dat het net geen pijn doet
- soms 'vliegt mijn arm op' en valt hij dan weer, vooral als ik in bed lig of op de bank zit
- als ik op de bank zit wil mijn been dat ook nog wel eens doen
- als ik m'n armen over elkaar heb, m'n schouders met een schok naar voren doen waardoor ik vuisten in mijn bovenarmen duw
- controleren of er losse haren in m'n staart zitten
- gespleten puntjes uit m'n haar trekken, als het kan pak ik er een schaartje bij (want dat is beter voor m'n haar en tegenhouden lukt niet altijd)
- m'n lippen strak op elkaar persen (dat het net geen pijn doet) en dan 'naar voren rollen' zodat ze weer normaal worden
- een hand op mijn bovenborst/schouder leggen en dan met de middelvinger op m'n sleutelbeen tikken (terwijl ik nadenk)
- tijdens het muizen, de pink van mijn rechterhand knakken
- aan een plukje haar vooraan trekken met linkerhand

verder kan ik er zo gauw geen bedenken.
Ik ben heel irritant

dingen die niet in bovenstaand rijtje thuis horen maar wel in dit topic:
- als ik bijvoorbeeld m&m's eet, eet ik eerst een m&m van de kleur waarvan ik er het meeste heb, net zo lang tot ik van elke kleur even veel heb. Dan eet ik die per kleur
- ik heb mijn ondergoed netjes opgevouwen op rijtjes in een mandje en pak de ene ochtend de voorste onderbroek van het linker rijtje, de andere de voorste van het rechter rijtje. Na het wassen deel ik de rijtjes zo in dat ik nooit twee dagen achter elkaar dezelfde kleur draag
- als er verschillende typen eten op mijn bord liggen, eet ik daar zodanig van dat elk type eten even snel op gaat
- mijn leesboeken staan op alfabetische volgorde. Mijn studieboeken van groot naar klein. Mijn suske&wiske's op numerieke volgorde met daarnaast de speciale uitgaves, daarnaast op chronologische volgorde de vakantieboeken en daarnaast op chronologische volgorde de XL-uitgaven.
- ik heb drie plaatsen voor bestek waaronder twee bakjes. In het even bakje bewaar ik bestek dat een normaal formaat heeft. In het andere bakje bewaar ik bestek dat breder of kleiner is dan normaal. Als iemand anders mijn afwas opruimt, controleer ik altijd even of het wel goed is gedaan.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 15:37.
Oud 09-07-2007, 15:28
Verwijderd
ow, en ik heb belangst
Oud 09-07-2007, 19:38
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik verander heel snel van bui, ik kan heel spontaan, sociaal en energiek zijn en binnen 10 minuten veranderen in een (dood-), saai en zeikerig meisje.

Ik moet altijd iets in mijn handen hebben, het liefst stuk maken. Als ik uit ben sloop ik bierviltjes, draai lege glazen/flesjes op de kop, rol rietjes op en verplaats alles dat op tafel staat.

-ik stop lipjes van (wildvreemde) mensen terug in hun shirt
-wijs de weg aan mensen die verdwaasd kijken.
- houd mensen tegen die de straat op lopen zonder te kijken en dus overreden worden
- Wijs mensen met een klantgerichte baan er op dat ze moeten lachen en iedereen een fijne dag wensen (soms, sommige mensen zijn te eng)
- Ik heb in restaurants altijd de nijging dingen recht te leggen (menu kaarten netjes op de stapels)
- Ik zorg ook dat het mes in een restaurant altijd precies naar het midden van je glas wijst (dat moet op mijn werk)
-soms erger ik me aan mensen en dan ga ik tellen, hoeveel stappen, welke kleur tegels ik met mijn voeten op loop, hoe veel seconde tot de volgende lantaarnpaal, hoeveel zijn de nummerborden bij elkaar opgeteld of iets anders stoms.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 19:47.
Oud 09-07-2007, 19:58
Verwijderd
Verschillende motorische tics, nagelbijten, benen schudden, etc.
Oud 09-07-2007, 20:16
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Sarah schreef op 09-07-2007 @ 15:48 :
ik voor een stoplicht wacht
Ik heb de tik om iemand te verbeteren als ik het beter weet, tot in vervelens toe.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Ads door Google
Oud 09-07-2007, 20:23
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Huhu ik heb een dwangstoornis gehad. :') Ik was obsessief bezig met getallen. Ik moest alles twee, vier of acht keer doen. Vooral twee en acht keer. En dan echt alles, voeten vegen, dingen aanraken, slokjes drinken nemen. Het was echt heel erg. Ik ben er nu wel af gelukkig, maar ik blijf sommige dingen een bepaald aantal keer doen.

Verder heb ik ook die dingen als bepaalde kleuren stoeptegels overslaan of steeds een stoeptegel ertussen als ik loop. Maar dat ook niet altijd. Dingen moeten regelmatige ritmes hebben, bijvoorbeeld het tikken van mijn tas tegen mijn been als ie zwaar is en dat moet dan ook in even aantallen. Vaste methodes voor dingen snijden. Als ik iets eet, eet ik altijd eerst de vieze op en bewaar de lekkere dingen voor het laatst (bv van een snoepketting of de grootste poffertjes voor het laatst).

Oh en die getallen hè. Er zijn slechte, goede en neutrale getallen. En dingen met een drie zijn echt heel slecht, dat is het allerslechtste getal. Twee en acht zijn het best. En zo heb ik nog wat gradaties in getallen variërend van beter tot slechter. De volumeknop van de radio enzo moet ook altijd op een goed getal staan, anders krijg ik een kriebelig gevoel. Dat soort dingen.

Ik heb er vast nog veel meer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 09-07-2007, 20:37
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik heb het ook met volume knoppen als ze op 17 of 18 staan word ik echt gek van het geluid.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 09-07-2007, 20:40
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 09-07-2007 @ 14:28 :
Ik wil het volume van mijn laptop altijd op een mooi getal hebben staan, dus op 10, 15, 20, 25 enz enz.
Citaat:
Quis schreef op 09-07-2007 @ 15:16 :
Het volume van mijn computer moet ook altijd op een mooi getal staan. Het liefste 50 of 80.
ik vind veelvouden van drie mooi ronde getallen, met name 12 en 36.
ook alle machten van 2 komen op mij over als mooie ronde getallen
hierdoor voel ik me stiekem een beetje een nerd
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 09-07-2007, 21:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik heb meer dan zat van dat soort achterlijke tics en trekjes. Ik ben dan ook autistisch
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-07-2007, 00:49
Evil Monkey
Avatar van Evil Monkey
Evil Monkey is offline
Ik ben vreemd!
__________________
'Being evil isn't easy you know.. Time to lay back and relax..'
Oud 10-07-2007, 02:16
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Grappig dat iedereen hier er zo open over is, er zitten echt belachelijke trekjes tussen

Bij mezelf merk ik alleen bij m'n eetpatroon iets:
Ik weeg alles wat ik eet met een keukenweegschaaltje en dan reken ik het aantal KCal ervan uit, want ik wil iedere dag uitkomen op 1100 KCal. (Voordat ik opmerkingen krijg: ik val niet af en da's ook niet de bedoeling.)
__________________
En dat meen ik!
Oud 10-07-2007, 07:33
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
AzN schreef op 10-07-2007 @ 03:16 :
Grappig dat iedereen hier er zo open over is, er zitten echt belachelijke trekjes tussen

Bij mezelf merk ik alleen bij m'n eetpatroon iets:
Ik weeg alles wat ik eet met een keukenweegschaaltje en dan reken ik het aantal KCal ervan uit, want ik wil iedere dag uitkomen op 1100 KCal. (Voordat ik opmerkingen krijg: ik val niet af en da's ook niet de bedoeling.)
dan verbruik je wel verdomd weinig energie
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Advertentie
Oud 10-07-2007, 08:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb wel s de neiging om te controleren of ik alles wel bij me heb. Soms moet ik dan terug naar huis

En ik heb de neiging om veel te snoepen tijdens het studeren.

En ik moet wat in m'n handen hebben.

Als ik poker gebruiken we rummikub stenen die dan het geld moeten voorstellen. Wanneer we klaar zijn heb ik altijd de neiging om er bouwwerken van te gaan maken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 10-07-2007, 09:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
AzN schreef op 10-07-2007 @ 03:16 :
Voordat ik opmerkingen krijg: ik val niet af en da's ook niet de bedoeling.
Waarom moet je dan maar 1100 eten?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 10-07-2007, 09:15
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 10-07-2007 @ 10:10 :
Waarom moet je dan maar 1100 eten?
Er zijn mensen die dat doen om hun metabolisme kunstmatig af te remmen en zo dus ouder te worden. Maar ja, dan ben je wel de hele dag duf.
Oud 10-07-2007, 09:22
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-07-2007 @ 10:15 :
Er zijn mensen die dat doen om hun metabolisme kunstmatig af te remmen en zo dus ouder te worden. Maar ja, dan ben je wel de hele dag duf.
Dat kan toch niet gezond zijn?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 10-07-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
TRA schreef op 09-07-2007 @ 21:16 :
Ik heb de tik om iemand te verbeteren als ik het beter weet, tot in vervelens toe.
Ik doe het ook als ik voor een stoplicht wacht hoor maar inderdaad, ik wacht vaker voor een verkeerslicht.
Oud 10-07-2007, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-07-2007 @ 10:15 :
Er zijn mensen die dat doen om hun metabolisme kunstmatig af te remmen en zo dus ouder te worden. Maar ja, dan ben je wel de hele dag duf.
Ouder te worden?
Oud 10-07-2007, 10:52
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
ik peuter altijd overal de etiketjes af en dan plak ik ze er ondersteboven weer op. vooral bij bierflesjes en potjes van beleg, zoals pindakaas. en als de etiketjes dan scheuren, eet ik het niet meer.

en als ik het koud heb krijg ik altijd een rilling waardoor mijn armen heel erg tegen mijn zij aan worden gedrukt en dat is heel lastig voor mijn vriendje als we in bed liggen.

en ik eet eigenlijk nooit brood. alleen als ik bij andere mensen eet of als andere mensen bij mij eten.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 10-07-2007, 13:04
mal¡bu!*
Avatar van mal¡bu!*
mal¡bu!* is offline
t is niet dwangmatig ofzo maar

- ik hou van puntenslijpen (ik krijg er meestal blaren van want ik heb veel kleuren )
-ik maak graag lijstjes
-ik hou ervan mijn geld te tellen (uit mijn portomonne)
-ik zet vaak mijn bril hoger op mijn neus, ookal staat ie nog goed.
-ik heb voor ik naar school ga mijn telefoon zo ingesteld dat mijn wekker 6 keer gaat over een periode van 2 uur
-ik eet mijn rijst en groente troep áltijd los van elkaar
__________________
love me or leave me. hey where is everybody going?
Oud 10-07-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 09-07-2007 @ 21:23 :
Oh en die getallen hè. Er zijn slechte, goede en neutrale getallen. En dingen met een drie zijn echt heel slecht, dat is het allerslechtste getal. Twee en acht zijn het best. En zo heb ik nog wat gradaties in getallen variërend van beter tot slechter. De volumeknop van de radio enzo moet ook altijd op een goed getal staan, anders krijg ik een kriebelig gevoel. Dat soort dingen.
Bij mij is 3 juist het beste getal, en 13 en 4 is het allerslechtse, en veelvouden van vier zijn ook slecht.
Obsessief telgedrag dus. En ik heb iets met symmetrie. Als ik bijvoorbeeld mijn teen stoot, moet ik ook in de andere teen knijpen, zodat mijn lichaam weer symmetrisch voelt, en dat geldt voor iedere kriebel, jeuk of pijntje
Oud 10-07-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 10-07-2007 @ 14:19 :
Bij mij is 3 juist het beste getal, en 13 en 4 is het allerslechtse, en veelvouden van vier zijn ook slecht.
Obsessief telgedrag dus. En ik heb iets met symmetrie. Als ik bijvoorbeeld mijn teen stoot, moet ik ook in de andere teen knijpen, zodat mijn lichaam weer symmetrisch voelt, en dat geldt voor iedere kriebel, jeuk of pijntje
Dat is wel heel vervelend dan als je een keer een blauw oog krijgt of een been breekt!

En oja, ik maak ook overal lijstjes van, ik ben een lijstjesfreak. Dingen die ik nog moet doen, boodschappen (bijna iedere keer hetzelfde notabene), andere dingen die ik nog moet kopen, boeken die ik heb gelezen, boeken die ik nog wil lezen, enz. Op mijn spiegel staat met afwasbare stift een soort kladlijstje en als ik het dan niet onmiddellijk koop of doe, dan komt het op een echt papieren lijstje.

Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 15:38.
Oud 14-07-2007, 23:16
Verwijderd
ik spreek dingen die ik niet wil vergeten in op mijn mobiele telefoon, of stuur smsjes naar mezelf. en soms zijn dat hele stomme dingetjes, zoals een mooie zin of iets dergelijks.
verder hou ik heel erg van fotograferen, maak ik van allerlei dingen fotoos; kunstwerken (graffiti), mensen, de lucht. maar ik heb geen camera
en in mijn huis móét de tafel in de woonkamer zo leeg mogelijk zijn. als die vol staat met dingen vind ik meteen het hele huis vies en chaotisch.
Ads door Google
Oud 15-07-2007, 00:45
Verwijderd
Vroeger telde ik op de fiets altijd de ramen van de auto's waar ik langsfietste, zoveel keer mocht ik dan trappen. Hm en met mn rechtertrapper naar beneden bij een oprit, als de oprit dan voorbij was mocht ik weer gaan fietsen. Of dat ik op een lange weg met bomen alleen mocht trappen als ik langs een boom kwam.
Ofnog steeds; altijd over de lange of korte strepen van een verkeers drempel fietsen. Als mn ene voet ergens achter blijft hangen of zachtjes stoot, moet dat ook met de andere gebeuren.
Of een brede trap, waarbij je elke keer met dezelfde voet de volgende trede opstapt/afstapt, ik doe dan altijd een tussenstapje zodat ik rechts met links kan afwisselen, anders blijft er zo'n vervelend gevoel hangen. Ook klop ik overal 3 keer op zodat ik dingen niet vergeet (deur op slot, sleutels mee enz) maar dat is zo erg geworden dat ik bijna overal op klop de laatste tijd.
Oud 15-07-2007, 01:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik langs een weg fiets, moet de voet aan de kant van de weg altijd boven zijn als er een auto langsrijdt. Ook als ik in de auto zit, 'spring' ik over de auto's heen. Bij een rustige weg ga ik over op de strepen of paaltjes.
Mijn wekker staat altijd op 59 minuten over OF 29 minuten over. en het volume van de TV moet ook altijd 1 cijfer onder het ronde getal staan (hier tel ik de 5 ook als rond getal; het is dus nooit 15 maar 14, en nooit 20 maar 19).
En ik loop de hele dag aan mijn horloge te plukken en draaien. Maar hij is dan ook net iets te groot

Oh en als ik op een trap loop, moet ik ALTIJD met mijn rechterbeen even vaak neerkomen als met mijn linkerbeen. Dus op een trap met lange tredes doe ik of een korte extra tussenstap, of HELE grote stappen.
En als ik de trap met twee treden tegelijk neem, mag ik omhoog NOOIT de eerste overslaan!
En ik loop altijd op alles wat ik een tijdje vast heb te duwen. Ik heb duisentveel potloodpunten laten sneuvelen en ik heb zelfs een keer mijn muis doodgedrukt.
Ook mijn spatiebar heeft het zwaar te verduren.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 01:13.
Oud 23-07-2007, 17:07
Verwijderd
ik kwam er achter dat ik liever opruim in iemand anders huis dan in mijn eigen huis...
Oud 23-07-2007, 21:24
Verwijderd
O god, als je dit leest lijkt het net alsof iedereen dwangneurose heeft!

Toen ik klein was had ik altijd een heel ritueel voordat ik naar bed ging, wat ik van mezelf altijd 3 keer moest doen. (In de kast en onder het bed kijken voor enge mannen)

Nu heb ik altijd m'n pink in m'n mond. Ik ben nooit uit de duim-zuig fase gekomen, alleen is het nu m'n pink geworden. Omg, waarom zeg ik dit?

Het volume van mijn mp3-speler moet altijd op een rond getal staan, en dat geldt eigenlijk voor alles.

Ik voel heel vaak in mijn zakken of ik alles nog heb.

Ik selecteer de dingen die ik hier op het forum aan het lezen ben.
Oud 23-07-2007, 22:49
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-07-2007 @ 18:07 :
ik kwam er achter dat ik liever opruim in iemand anders huis dan in mijn eigen huis...
Dat heb ik ook, als ik op mijn werk niets te doen heb of weinig te doen heb ga ik schoonmaken ()
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 23-07-2007, 22:50
Verwijderd
Arme vrouwen en hun pathologische opruimdrang.
Oud 23-07-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 23-07-2007 @ 18:07 :
ik kwam er achter dat ik liever opruim in iemand anders huis dan in mijn eigen huis...
Dit had ik ook een keer. Ik was met mijn vriend een paar dagen in het huis van mensen die ik eigenlijk niet ken, en die weg waren. En toen ging ik de keuken schoonmaken, wtf?
Best vies eigenlijk.
Oud 23-07-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-07-2007 @ 23:50 :
Arme vrouwen en hun pathologische opruimdrang.
idd! af en toe word ik echt gestoord van mijn ziekelijke controledrang
Oud 23-07-2007, 23:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
We zijn gek

Ik heb ook de nijging om midden in de nacht dp te bellen omdat ik me verveel.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 23-07-2007, 23:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 23-07-2007 @ 22:24 :
O god, als je dit leest lijkt het net alsof iedereen dwangneurose heeft!
Ja.. Gekke vrouwen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-07-2007, 23:44
Verwijderd
zitten ook wel mannen tussen...

eentje ofzo....
Oud 23-07-2007, 23:45
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik neem altijd telefoongesprekken aan als het kan. Ook al wil ik de mensen die bellen eigenlijk niet spreken.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 23-07-2007, 23:46
Verwijderd
ik neem bijna nooit de telefoon op. sms meestal
Oud 23-07-2007, 23:46
Verwijderd
Ik neem juist nooit de telefoon op! Echt nooit, ik weet niet precies waarom. Krijg ook meteen een naar gevoel als hij afgaat. Ben denk ik licht getraumatiseerd door slecht-nieuws telefoontjes.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb jij voor vreemde trekjes?
Verwijderd
296 08-04-2008 23:48
Psychologie altos
KaasGaaf
119 27-12-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vreemde gebeurtenissen in de nacht
PooW
48 26-07-2004 08:54
Flora & Fauna kat -> brood eten
Verwijderd
28 23-04-2004 16:19
Verhalen & Gedichten Neuken?
Shitonya
24 12-04-2004 21:21
Psychologie Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu?
Rabbi Daniel
44 16-06-2002 15:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.