Oud 16-04-2008, 11:24
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Mijn moeder begon laatst te vertellen over een film,
maar ze wist de titel niet meer.
Wat ze nog wel wist:
Beroemde dirigent (oid) geeft alles op en gaat naar Zweden waar niemand hem kent en hij het sneue (kerk)koortje helpt nieuwe hoogten te bereiken.
Advertentie
Oud 16-04-2008, 13:06
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Så som i himmelen a.k.a. As It Is in Heaven
Oud 16-04-2008, 13:16
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
dankewol
Oud 16-04-2008, 18:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik zoek de titel van een film die ik jaren geleden op tv zag maar daarna volgens mij nooit meer is uitgezonden. Wie wete hoe het heet? Het gaat als volgt:

Middelbare school (Ovolgens mij 1e-2e jaars)
Een meisje die lelijk is een beugel draagt is verliefd op een knappe jongen (uit haar klas) die best wel populair is. Alle meiden zijn weg van hem, maar hij pest haar steeds. Dat meisje heeft een beste vriendin.

Nadat ze allebij slagen blijven ze nog lang vriendinnen. Ze hebben het allebij gemaakt. Nadat het meisje nu een vrouw (rond 25) naar een sollicitatie gaat ziet ze een andere man in de lift staan. Die steeds naar haar kijk. Ze schenkt er verder geen aandacht aan en stap uit de lift.

In ieder geval raken die 2 bevriend met elkaar en hij vind haar leuk, en later komt zij samen met haar vriendin erachter via het school fotoboek van de middelbare school dat het die jongen is die ze vroeger leuk vond en haar zo vreselijk heeft gepest. Haar vriendin raad haar aan om gewoon wraak terug te nemen.

Ik wete niet meer wat er gebeurd maar langzaam raakt ze toch weer verlieft op hem maar dat wil ze niet aan zich zelf toegeven en de vriendin helpt haar er ook bij:,,You can't love him remember what he did to us?".

Op een dag komt hij zelf bij haar thuis omdat ze samen een afspraak zouden hebben. Maar ze schijnt zelf niet thuis te zijn maar de vriendin wel. Daarna maakt de vriendin hem duidelijk dat zij (het meisje die vroeger verlieft op hem was), verlieft op hem is en laat hem een foto van haar zien van de middelbare school. Hij kan het eit geloven en gaat haar zoeken.

Ze vinden elkaar en daarna verteld hij dat hij niet wist wat hij deed toen. En zo krijgen z volgens mij toch iets met elkaar.

Ik wil heel graag die film kopen maar heb geen iedee hoe het heet hoop dat iemand het herkent alvast bedankt ^_^
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 16-04-2008, 22:38
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een Afrikaanse film (?) die een aantal jaar geleden rond Pasen is uitgezonden op Nederland 3. Volgens mij was het echt zo'n typische cultfilm die 's avonds laat werd uitgezonden. In de film werd veel gezongen, waaronder het nummer: One by One.

Ik denk niet dat iemand deze film kent, maar niet geschoten is altijd mis!
Oud 17-04-2008, 15:57
Verwijderd
Mijn broertje is op zoek naar een film. Hij heeft maar 10 minuten van de film gezien:

Een man reist van zijn tijd naar het verleden. Daar wordt ie achterna gezeten door een koning of prins of een ander speciaal figuur. De man die naar het verleden reist komt op een gegeven moment op een gebouw, achternagezeten door het speciale figuur. Daar komt ie op een gegeven moment op een plank (of zoiets) te staan, en wordt gegrepen door het speciale figuur. Dan spuit hij met pepperspray (of zoiets) naar het figuur. En dan reist ie weer naar zijn tijd. Of tenminste wordt er dan overgeschakeld naar een ander beeld: de film laat een lift zien met daarin een vrouw.

Verder heeft hij de film niet kunnen zien.

Wie herkent deze film?
Oud 23-04-2008, 19:35
Stephanus
Avatar van Stephanus
Stephanus is offline
Wie van jullie kan zich nog een serie op MTV herinneren waarbij fans van een bepaalde band/artiest een clip gingen nadoen van hun favo band/artiest?

(Ik bedoel niet My Own)
__________________
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?
Oud 24-04-2008, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Wie van jullie kan zich nog een serie op MTV herinneren waarbij fans van een bepaalde band/artiest een clip gingen nadoen van hun favo band/artiest?

(Ik bedoel niet My Own)
Ja dat kan ik me herinneren! In een aflevering gaat een tweeling de clip van Jennifer Lopez nadoen! Maar ik weet niet meer hoe het heet
Oud 24-04-2008, 22:01
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
misschien dat je hem hiertussen ziet?
http://tviv.org/MTV/Program_Listing
Oud 25-04-2008, 16:49
Verwijderd
Ik zoek een film waarin er een vliegtuig wordt gekaapt, en dan vliegen ze op Amerika af om daar een aanslag te plegen, dan komt de Amerikaanse defensie met een speciaal soort vliegtuig die op dat gekaapte vliegtuig wordt 'geplakt' en dan gaan er een paar mensen naar binnen, en de rest heb ik niet gezien.
Oud 25-04-2008, 17:09
Verwijderd
Critical Decision met Jurt Russel en die kerel wiens gezicht altijd dezelfde emotie toont. Oh ja , Steven Seagull
Oud 28-04-2008, 14:23
Verwijderd
Is Jurt een typefout, of ken ik hem gewoon niet?
Oud 28-04-2008, 16:19
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Typefout moet Kurt zijn ipv Jurt, net zoals het Seagall moet zijn ipv Seagull
Oud 28-04-2008, 16:26
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
Is het misschien 13 days? Die film gaat over de koude oorlog en is vanvond op RTL 7 om half 9.
oeh ja dat is hem Ik ben je heel erg dankbaar
Oud 28-04-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Typefout moet Kurt zijn ipv Jurt, net zoals het Seagall moet zijn ipv Seagull
Kurt was idd een typo, seagall was gewoon een uitermate flauw geintje

En graag gedaan
Oud 28-04-2008, 22:58
Verwijderd
Ik zoek een serie die begin tot half jaren 90 te zien was op Kindernet.
Het ging over een jongen die via een stuk speelgoed of iets dergelijks, contact kon leggen met een soort andere wereld. Van die wereld heb ik in ieder geval onthouden dat daar een soort woestijn was waar alle spullen die mensen op de normale wereld kwijt waren terecht kwamen, en door mannetjes in witte pakken werden teruggegooid in de normale wereld.
Het kon trouwens ook een spiegel zijn waarmee hij contact kon leggen. Ik geloof dat hij ook een vriendinnetje had die van zijn geheime voorwerp afwist en met hem meeging.
Oud 30-04-2008, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een serie die begin tot half jaren 90 te zien was op Kindernet.
Het ging over een jongen die via een stuk speelgoed of iets dergelijks, contact kon leggen met een soort andere wereld. Van die wereld heb ik in ieder geval onthouden dat daar een soort woestijn was waar alle spullen die mensen op de normale wereld kwijt waren terecht kwamen, en door mannetjes in witte pakken werden teruggegooid in de normale wereld.
Het kon trouwens ook een spiegel zijn waarmee hij contact kon leggen. Ik geloof dat hij ook een vriendinnetje had die van zijn geheime voorwerp afwist en met hem meeging.
Precies die serie zoek ik ook... In die wereld met alle kwijtgeraakte spullen zat ook een oude man, toch?
Oud 05-05-2008, 15:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik zoek een documentaire die een aantal jaar geleden (ik denk zeker 5 jaar geleden) is uitgezonden door een publieke omroep. Het gaat over een vrouw (middelbare leeftijd) die vreemdelingenadvocaat is en het behoorlijk moeilijk heeft in haar eentje. Haar zoon ligt volgens mij ook erg dwars. Ik herinner me nog goed hoe ze ruzie had met juristen van de Immigratie- en Naturalisatiedienst en hoe zij (en haar zoon?) archiefmateriaal vernietigden, namelijk door het met de hand te scheuren...

Welke documentaire is dit? Nog ergens te vinden?
Oud 05-05-2008, 20:52
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Citaat:
Precies die serie zoek ik ook... In die wereld met alle kwijtgeraakte spullen zat ook een oude man, toch?
Klinkt bekend! Was dat niet dat ze met een ballon door een spiegel vlogen? Of haal ik er nu een S&W verhaal bij
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 06-05-2008, 16:44
menniej
menniej is offline
Ik zoek het volgende:

Gaat over een meid/vrouw die haard vriend/man betrapt in bed met een model. Ze gaat bij hem weg en gaat bij een groep meiden wonen (die toevallig allemaal models zijn). Volgens mij kreeg ze ook nog de kast als slaapkamer...
Tegenover hun woont een vent en ze zien door het gordijn bij hem rare dingen, wat een beetje lijkt alsof hij iemand vermoord.
Volgens mij was die vent in kwestie een agent of zoiets..

En als ik niet een andere film ermee verwar, zitten een paar van die meiden in zijn huis om te onderzoeken wat er nou was. En omdat hij plotseling thuiskwam moesten een paar/ of 1 zich verstoppen in de badkamer waar hij even uitgebreid een ei legt met alle gevolgen van dien.... :-D

Vond hem hillarisch en wil graag weten hoe die heet!
__________________
Greetz,
Oud 06-05-2008, 18:20
Verwijderd
Oh ik ken hem, met Freddy Prinze jr oid. En die mevrouw die op Julia Roberts lijkt.

Ik ga ff soeken.
Oud 06-05-2008, 18:22
Verwijderd
Oh ja, gevonden, Head over Heels!
Oud 06-05-2008, 20:34
menniej
menniej is offline
Ja! Dat is hem, ik wist niet meer zeker of er een hond in voor kwam... bedankt!
__________________
Greetz,
Oud 07-05-2008, 10:03
Verwijderd
Alsje.
Oud 16-05-2008, 09:38
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik zoek de titel van een show. Het is een soort idols voor musicalsterren, geloof ik. Kan het nergens vinden.
Oud 16-05-2008, 13:19
Verwijderd
Op zoek naar Evita?

http://www.avro.nl/tv/programmas%5Fa...Fnaar%5Fevita/
Oud 19-05-2008, 02:39
Hardcore_MF
Hardcore_MF is offline
ik zoek een tv programma wat altijd dinsdag na GTST kwam, het was met een blonde vrouw en een man die best wel bekend is, die vader was een beetje doof en die zei steeds als die moeder wat vroeg "he wat uuh lief!!" en die moeder was echt een kakker. de serie is een paar jaar op TV geweest. (van 1995 tot 2000 ongeveer)

weet iemand hoe diue serie heet. de themesong is ook een heel bekend nummer, maar die weet ik dus ook neit meer

help
Oud 19-05-2008, 07:25
Verwijderd
Ik denk lichtjes aan 'het zonnetje in huis', maar door de quote heb ik ook een andere serie in gedachte, maar ik kan er geen beeld bij krijgen.
Oud 19-05-2008, 14:15
Verwijderd
Ik denk ook aan het zonnetje in huis, maar was die vrouw nou een kakker?
Oud 19-05-2008, 17:54
Verwijderd
Ach verrek, Vrienden voor het Leven. Dat was hem!
Oud 20-05-2008, 17:08
Verwijderd
Ik kan me daarin eigenlijk geen ouders herinneren.
Oud 20-05-2008, 19:30
Verwijderd
De ouders van Peter Lusse De moeder was echt zo'n kakker, de vader een sloom figuur en de opa was tof.
Oud 22-05-2008, 13:24
Verwijderd
Die serie wil ik op DVD
*stripstratego*
Oud 29-05-2008, 07:32
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik zoek de film waarin de quote 'Fucking women is for fags' of iets van die strekking wordt gezegd. Ik weet alleen nog dat het gezegd werd door een bad-ass gangster die homoseksueel was.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 30-05-2008, 02:22
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb hem wel gezien, maar weet zo snel niet welke. Het zou best eens Boondock Saints of Lock, Stock & Two Smoking Barrels kunnen zijn. Zoiets staat me bij. Of Chopper.

EDIT: Nee, nu ik er over nadenk, volgens mij Ex Drummer.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 30-05-2008, 03:28
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Die laatste is het in elk geval niet want die heb ik nog nooit gezien en het was volgens mij inderdaad wel een soort gangsterfilm van het kaliber Boondock Saints.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 30-05-2008, 05:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik denk Lock Stock.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-05-2008, 10:43
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk Lock Stock.
Oud 31-05-2008, 10:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik weet zeker dat het Lock Stock and two smoking barrels is!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 31-05-2008, 10:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het is Lock, Stock and Two Smoking Barrels!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 31-05-2008, 10:55
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ja.. nu moet het wel!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 31-05-2008, 13:21
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Lock, Stock and Two Smoking Barrels is voor homo's!
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 31-05-2008, 13:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
F you!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 01-06-2008, 13:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Nou nou nou nou nou.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-06-2008, 13:39
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Lock, Stock and two smoking barrels is hip!
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 01-06-2008, 13:52
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Lock Stock was tien jaar geleden 'hip', overigens vind ik hip niet echt een positief woord.
En ik loop alleen maar te dollen, heb niets tegen die film.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 01-06-2008, 13:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
oké gelukkig maar!

en nu weer ontopic
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 06-06-2008, 21:04
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Uhm ik ben op zoek naar een documentaire... volgens mij een franse.
Het ging over de liefde, er waren drie verhalen (aaneengekoppeld). Eén verhaal over ouderen, één over mensen van middelbare leeftijd en één over kinderen.

Ik kan me het verhaal van de kinderen het beste herinneren omdat dat verhaal zo aangrijpend was. Het ging over een jongetje die op de kleuterschool zat en intens verliefd was op een meisje. En het meisje beantwoorde volgens mij niet zijn liefde, en toen was dat jongetje zo verdrietig.

Kent iemand deze documentaire???
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 08-06-2008, 01:27
Bianca16*
Avatar van Bianca16*
Bianca16* is offline
Hallo allemaal,

Een vriendin van me vertelde me laatst over een film met volgens haar Sandra Bullock waarin zij de bruiloft van haar zus bezoekt en daar onverhoopterg dronken wordt. Nu heb ik gezocht op alle films van deze actrice maar kan niets vinden wat er op lijkt. Meer weet ik er ook niet van, maar wil wel graag weten welke film dit is.

Komt iemand dit bekend voor? Dus alleen wat ik weet is dat de hoofdpersoon dronken wordt op de bruiloft met alle gevolgen van dien. Benieuwd of jullie weten welke film dit is, bedankt alvast!

Groeten.
__________________
fantasy is what people want, but reality is what people need!
Oud 08-06-2008, 09:04
Verwijderd
Die was een tijdje terug nog op tv.
Imdb effe bezoeken voor de titel...*Bing*28 days
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.