Oud 11-02-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Opkijken tegen iets betekent toch ook dat je het (heel) moeilijk vindt? Dus als je zegt dat je tegen een toets hebt opgekeken, betekent dat dat je dacht dat hij heel moeilijk zou zijn.
Als je tegen de toets op ziet, dan ben je er bang voor.

Een uitslag kan best moeilijk zijn (bv. omdat je heel erg twijfelt over of het wel of niet positief is en niet zeker weet of je het wel wil weten ), maar dan kom je ook heel dicht bij 'vrees'. Ik vind het geen gigantisch betekenisverschil
Als het zo zegt niet, maar het was in het programma Idols en daar is er niks moeilijks aan de uitslag. Die is er namelijk gewoon. Volgens mij was het overduidelijk dat hij 'opzien tegen' bedoelde, want hij praatte steeds in de trant van "Oh oh oh, alle kandidaten zijn goed, maar er moet er toch eentje uit, wat erg..". En toen vond ik het wel erg, eigenlijk.
Advertentie
Oud 11-02-2008, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Als het zo zegt niet, maar het was in het programma Idols en daar is er niks moeilijks aan de uitslag. Die is er namelijk gewoon. Volgens mij was het overduidelijk dat hij 'opzien tegen' bedoelde, want hij praatte steeds in de trant van "Oh oh oh, alle kandidaten zijn goed, maar er moet er toch eentje uit, wat erg..". En toen vond ik het wel erg, eigenlijk.
*speel vals*
Ja, dan heb je gelijk
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 05-04-2008 00:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.