Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2007, 17:00
Verwijderd
Rubykuby is een UC

wtf?

edit: 100
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2007, 17:58
Verwijderd
Als je shizofreen bent, heb je meerdere persoonlijkheden. "I just to be shizofrenic, but we're okay now.'

Nope.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 21:55
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Konijnen zijn knaagdieren

Nee, haasachtigen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2007, 21:59
Verwijderd
Rechts beleid is goed voor de economie

Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 06:43
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Nee, want death metal wordt door een heel klein deel van de mensheid slecht gevonden (de meesten kennen het niet). Evenzo wordt Bauer door een zeer klein deel van de mensheid goed gevonden. Je vergelijking gaat dus niet op. Verder is je vergelijking feitelijk onjuist, zo wijst een vergelijking met last.fm uit:

Opeth: 11,5 miljoen scrobbles
Nile: 2,7 miljoen scrobbles
Death: 3,6 miljoen scrobbles
Frans Bauer: 20,000 scrobbles
André Hazes: 135,000 scrobbles

Disclaimer: ik beweer dus niet dat populariteit een maat is voor kwaliteit.
Last.fm is natuurlijk een ontzettend slechte bron en dat weet jij ook, aangezien die site vooral erg populair is bij vooruitstrevende, jonge 'internetgeneratie' mensen.

Maar goed, wat jij wilt, de meeste mensen die je death metal laat horen vinden het gewoon pokkeherrie. En als je okay, dan een internationaal voorbeeld als je niet wilt begrijpen dat ik Nederland gewoon even als voorbeeld pakte, U2 laat horen zullen in verhouding veel meer mensen die muziek goed vinden. Je beredenering is gewoon onjuist .
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Last.fm is natuurlijk een ontzettend slechte bron en dat weet jij ook, aangezien die site vooral erg populair is bij vooruitstrevende, jonge 'internetgeneratie' mensen.

Maar goed, wat jij wilt, de meeste mensen die je death metal laat horen vinden het gewoon pokkeherrie. En als je okay, dan een internationaal voorbeeld als je niet wilt begrijpen dat ik Nederland gewoon even als voorbeeld pakte, U2 laat horen zullen in verhouding veel meer mensen die muziek goed vinden. Je beredenering is gewoon onjuist .
Haha, en dan kom je ook echt met U2 aan. De holocaust is leuker dan U2.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 10:18
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 12:41
Verwijderd
U2 is iers

Nope, sinds 2006 is u2 officieel een in nederland gevestigd, in een pand waar de rolling stones ok hebben gezeten

(http://nl.wikipedia.org/wiki/U2_%28band%29)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Opeth: 11,5 miljoen scrobbles
Nile: 2,7 miljoen scrobbles
Death: 3,6 miljoen scrobbles
Frans Bauer: 20,000 scrobbles
André Hazes: 135,000 scrobbles

Disclaimer: ik beweer dus niet dat populariteit een maat is voor kwaliteit.
Is het niet vrij nutteloos om internationale bands te vergelijken met nederlandse volkzangers?

Verder vind ik het hele gedoe maar gezeik. Muziek is muziek, elk genre heeft zijn voor en nadelen. Als je dat niet kan zien heb je een veels te kortzichtig beeld van muziek.

En radiohead is ook niet helemaal mijn ding, maar kwalitatief vind ik ze vele malen beter dan de gemiddelde band waar Kazet naar luisterd. (wat niet wil zeggen dat ik ze slecht vind, integendeel ;o)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Is het niet vrij nutteloos om internationale bands te vergelijken met nederlandse volkzangers?
Ik heb het dan ook nooit als argument gebruikt, maar louter om aan te tonen dat er een feitelijk onjuiste uitspraak werd gedaan.
Citaat:
Verder vind ik het hele gedoe maar gezeik. Muziek is muziek, elk genre heeft zijn voor en nadelen. Als je dat niet kan zien heb je een veels te kortzichtig beeld van muziek.
Je zegt zelf dat je het met me eens bent. Een genre kan alleen "voor- en nadelen" hebben, als smaak niet (volledig) subjectief is.
Citaat:
En radiohead is ook niet helemaal mijn ding, maar kwalitatief vind ik ze vele malen beter dan de gemiddelde band waar Kazet naar luistert. (wat niet wil zeggen dat ik ze slecht vind, integendeel ;o)
Interessant, je denkt dat er een "gemiddelde" band is waar ik naar luister. Hoe klinkt die dan?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het dan ook nooit als argument gebruikt, maar louter om aan te tonen dat er een feitelijk onjuiste uitspraak werd gedaan.
ah!
Citaat:
Je zegt zelf dat je het met me eens bent. Een genre kan alleen "voor- en nadelen" hebben, als smaak niet (volledig) subjectief is.
Het was ook niet mijn intentie om het niet met je eens te zijn, ik vond alleen de discussie nutteloos ;p

Citaat:
Interessant, je denkt dat er een "gemiddelde" band is waar ik naar luister. hoe klinkt die dan?
Ik doe het slechts met de informatie die ik ken van jouw diverse posts op muziek (luistertopic etc). Over het algemeen vind ik ze wel goed te pruimen maar persoonlijk prefereer ik Radiohead wel boven de meesten. Ik vraag me eigenlijk vooral af wat voor argumenten je hebt dat radiohead zo belabberd is. Ik vind het een beetje makkelijk scoren om een redelijk populaire band af te kraken. Nog makkelijker dan christenbashen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik doe het slechts met de informatie die ik ken van jouw diverse posts op muziek (luistertopic etc). Over het algemeen vind ik ze wel goed te pruimen maar persoonlijk prefereer ik Radiohead wel boven de meesten. Ik vraag me eigenlijk vooral af wat voor argumenten je hebt dat radiohead zo belabberd is. Ik vind het een beetje makkelijk scoren om een redelijk populaire band af te kraken. Nog makkelijker dan christenbashen!
Ik denk dat je de meeste niet kent. Hoe dan ook, de reden dat ik Radiohead zo slecht vind, is dat het zo nep-artistiek en pseudodiepzinnig is. Verder is het niet origineel en relatief simpel. En het zijn sellouts. En indie in het algemeen doet mij de ingewanden uitbraken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 14:53
Verwijderd
Sellouts zijn het zeker, ik vind dan ook niet alle nummers van ze even dope maar ik durf niet te ontkennen dat er ook een hoop goeds tussen zit.

En ik ken de meeste bands wel, maar waarschijnlijk niet in dezelfde mate als jij, nee. Maar ik luister steeds meer (black) metal dus getting there
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 15:04
Verwijderd
Kazet Nagorra luistert (bijna) alleen maar metal

Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 18:01
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Haha, en dan kom je ook echt met U2 aan. De holocaust is leuker dan U2.
Wat dus bewijst dat jouw eerdere beredenering bullshit is.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Wat dus bewijst dat jouw eerdere beredenering bullshit is.
Welke eerdere beredenering?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Sellouts zijn het zeker, ik vind dan ook niet alle nummers van ze even dope maar ik durf niet te ontkennen dat er ook een hoop goeds tussen zit.
Helemaal niets, het is gewoon crap.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 04:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
TopDrop is ongezellig met bier op.

Echt niet!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 08:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, want death metal wordt door een heel klein deel van de mensheid slecht gevonden (de meesten kennen het niet). Evenzo wordt Bauer door een zeer klein deel van de mensheid goed gevonden.
Dan raakt je bewering dat 'iedereen' denkt dat Radiohead een goede band is:

Citaat:
Radiohead is een goede band

Hahaha, nee.
dus ook kant noch wal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:48
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Een genre kan alleen "voor- en nadelen" hebben, als smaak niet (volledig) subjectief is.
Fout. Die voor- en nadelen zijn voor iedereen anders. Voorbeeld:
Ik vind indie wel leuk omdat ik er vrolijk van word, vaak hoef je er niet over na te denken omdat het niet zo ingewikkeld is allemaal. Voor mij zijn dat voordelen.
Andere mensen vinden indie ondragelijk simpel, amateuristisch en oppervlakkig. Indie maken = makkelijk scoren en niet artistiek (dat vind ik ook niet, dat het artistiek is, maar dat vind ik niet per se een nadeel, soms heb ik gewoon geen zin in artistieke dingen. Waarschijnlijk zijn er ook wel mensen die het wél artistiek vinden.). En die vinden het dan weer nadelen.
Die voor- of nadelen hangen helemaal van de persoon af.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:54
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Dat ik een of ander blond klein, hyperactief ventje ben, ik bedoel COME ON!
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Dan raakt je bewering dat 'iedereen' denkt dat Radiohead een goede band is:
Het zou wel erg tegenstrijdig zijn als mensen hier alleen dingen zouden posten waarvan ze zouden denken dat "iedereen" het denkt. Ze behoren immers zelf ook tot die groep.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Fout. Die voor- en nadelen zijn voor iedereen anders. Voorbeeld:
Ik vind indie wel leuk omdat ik er vrolijk van word, vaak hoef je er niet over na te denken omdat het niet zo ingewikkeld is allemaal. Voor mij zijn dat voordelen.
Andere mensen vinden indie ondragelijk simpel, amateuristisch en oppervlakkig. Indie maken = makkelijk scoren en niet artistiek (dat vind ik ook niet, dat het artistiek is, maar dat vind ik niet per se een nadeel, soms heb ik gewoon geen zin in artistieke dingen. Waarschijnlijk zijn er ook wel mensen die het wél artistiek vinden.). En die vinden het dan weer nadelen.
Die voor- of nadelen hangen helemaal van de persoon af.
Je snapt het nog steeds niet, maar ik denk niet dat je het ooit gaat snappen, dus laat maar.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Het zou wel erg tegenstrijdig zijn als mensen hier alleen dingen zouden posten waarvan ze zouden denken dat "iedereen" het denkt. Ze behoren immers zelf ook tot die groep.
Daarom zet ik "iedereen" tussen aanhalingstekens; niet letterlijk iedereen. Maar het gaat wel om veel voorkomende misverstanden. En de meeste mensen vinden Radiohead nu eenmaal geen goede band.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Daarom zet ik "iedereen" tussen aanhalingstekens; niet letterlijk iedereen. Maar het gaat wel om veel voorkomende misverstanden. En de meeste mensen vinden Radiohead nu eenmaal geen goede band.
Veel jongeren wel, zeker jongeren die op dit forum komen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Veel jongeren wel, zeker jongeren die op dit forum komen.
Dat is niet bepaald representatief. Veruit de meeste jongeren kennen Radiohead niet of walgen ervan.

Overigens heb ik nog steeds geen argument gehoord waarom Radiohead een slechte band zou zijn. Hun pretentieuziteit uit zich vooral in uiterlijk vertoon en dat de muziek relatief eenvoudig is doet niet perse iets af aan de kwaliteit (en is bovendien niet waar als je het vergelijkt met de meeste popmuziek).
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet bepaald representatief. Veruit de meeste jongeren kennen Radiohead niet of walgen ervan.
Radiohead is de meest populaire band bij jongeren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Radiohead is de meest populaire band bij jongeren.
Ja, en? Het christendom is de meest populaire godsdienst onder atheisten.

De meeste jongeren houden niet van bands.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, en? Het christendom is de meest populaire godsdienst onder atheisten.

De meeste jongeren houden niet van bands.
Je raaskalt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:14
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jij bent bang voor dingen die niet volledig objectief zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:16
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Indie maken = makkelijk scoren en niet artistiek (dat vind ik ook niet, dat het artistiek is, maar dat vind ik niet per se een nadeel, soms heb ik gewoon geen zin in artistieke dingen.
Indie kan wel artistiek zijn. Je luistert de verkeerde indie.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Jij bent bang voor dingen die niet volledig objectief zijn.
Nee hoor. Ik heb alleen iets tegen (onterecht) gelijkheidsfetisjisme. Maar je hebt de kern van mijn argument, namelijk dat je ergens een grens moet trekken, nog steeds niet gevat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Je raaskalt.
Je weet zelf ook wel dat de meeste jongeren niet van Radiohead houden. Kom op zeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Je weet zelf ook wel dat de meeste jongeren niet van Radiohead houden. Kom op zeg.
Ja, dat weet ik wel, maar dat maakt het niet minder een veelvoorkomend misverstand dat Radiohead een goede band is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:24
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Nee hoor. Ik heb alleen iets tegen (onterecht) gelijkheidsfetisjisme. Maar je hebt de kern van mijn argument, namelijk dat je ergens een grens moet trekken, nog steeds niet gevat.
Nou, vertel dan eens waarom je ergens een grens MOET trekken, wat smaak betreft. Smaak is voor iedereen anders, en dat je het niet met ze eens bent wil niet zeggen dat ze het mis hebben. Leg het dan eens uit? En zeg niet dat anders "alles, of juist niets" goede muziek is, want dat is geen argument. Als jij een maatstaf weet waarmee je de kwaliteit van muziek kan meten, dan moet je het zeggen, en dan hou ik mijn mond.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, vertel dan eens waarom je ergens een grens MOET trekken, wat smaak betreft. Smaak is voor iedereen anders, en dat je het niet met ze eens bent wil niet zeggen dat ze het mis hebben. Leg het dan eens uit? En zeg niet dat anders "alles, of juist niets" goede muziek is, want dat is geen argument.
Heel eenvoudig. Als je geen grens trekt, dan kan, afhankelijk van persoonlijke smaak, een opname van kotsende varkens ook goede muziek zijn. Als je daar de grens niet wil trekken, dan kan een opname van een man die in een groot warenhuis duizenden baby's afslacht ook muziek zijn. Een boterham met kaas eten kan goede muziek zijn. Zelfmoord plegen kan goede muziek zijn.

Citaat:
Als jij een maatstaf weet waarmee je de kwaliteit van muziek kan meten, dan moet je het zeggen, en dan hou ik mijn mond.
Dat is een tweede kwestie, die er los van staat. Als jij een machine kan bedenken die de hoeveelheid entropie kan meten, dan hoor ik dat graag. Betekent het feit dat zo'n machine niet bestaat en misschien wel helemaal niet kán bestaan, dat het concept van entropie nutteloos is? Natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Heel eenvoudig. Als je geen grens trekt, dan kan, afhankelijk van persoonlijke smaak, een opname van kotsende varkens ook goede muziek zijn. Als je daar de grens niet wil trekken, dan kan een opname van een man die in een groot warenhuis duizenden baby's afslacht ook muziek zijn. Een boterham met kaas eten kan goede muziek zijn. Zelfmoord plegen kan goede muziek zijn.
Wat voor problemen zou dat opleveren? Ik denk zonder overstatements dat kotsende varkens mooier zullen klinken dan muziek van Frans Bauer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:35
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Heel eenvoudig. Als je geen grens trekt, dan kan, afhankelijk van persoonlijke smaak, een opname van kotsende varkens ook goede muziek zijn. Als je daar de grens niet wil trekken, dan kan een opname van een man die in een groot warenhuis duizenden baby's afslacht ook muziek zijn. Een boterham met kaas eten kan goede muziek zijn. Zelfmoord plegen kan goede muziek zijn.

Dat is een tweede kwestie, die er los van staat. Als jij een machine kan bedenken die de hoeveelheid entropie kan meten, dan hoor ik dat graag. Betekent het feit dat zo'n machine niet bestaat en misschien wel helemaal niet kán bestaan, dat het concept van entropie nutteloos is? Natuurlijk niet.
Aha, wat dat betreft heb je inderdaad gelijk.
Vind je dat smaak in muziek (en dan heb ik het over wat over het algemeen als muziek wordt beschouwd, geluid gemaakt door muzikanten enzo) ook niet volledig subjectief is, of ligt de grens ergens bij het geluid van het eten van een boterham met kaas en dat soort dingen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Aha, wat dat betreft heb je inderdaad gelijk.
Vind je dat smaak in muziek (en dan heb ik het over wat over het algemeen als muziek wordt beschouwd, geluid gemaakt door muzikanten enzo) ook niet volledig subjectief is, of ligt de grens ergens bij het geluid van het eten van een boterham met kaas en dat soort dingen?
Waar de grens ligt, weet ik niet. Het gaat er alleen om dat die grens bestaat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ok! Maar we zouden kunnen zeggen dat het binnen een redelijk spectrum aan wat normaal als muziek wordt beschouwd, er geen duidelijke grens ligt tussen goede en slechte muziek?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:51
Supreme Dutch
Poker is een gokken.
Onzin, het is 70% skill en 30% geluk

Online poker is rigged, je hebt er veel vaker bad beats
Onzin, je speelt alleen 10x zoveel handen als IRL, en bijzondere situaties onthou je nou eenmaal beter, maar in verhouding doen ze zich helemaal niet vaker voor.

Boeren zijn dom
Onzin, al hebben ze waarschijnlijk wel een lager IQ dan de gemiddelde Nederlander. Maar je ziet in de media alleen maar domme boeren, maar je hebt ook slimme innovatieve boeren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ok! Maar we zouden kunnen zeggen dat het binnen een redelijk spectrum aan wat normaal als muziek wordt beschouwd, er geen duidelijke grens ligt tussen goede en slechte muziek?
Dat zou kunnen. Maar je krijgt hier weer eenzelfde probleem; hoewel het minder duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Poker is een gokken.
Onzin, het is 70% skill en 30% geluk
stierenpoep, het is wel gokken:

gok·ken (onov.ww.)
1 een kansspel spelen om geld
2 een risico nemen dat voordeel op kan leveren

het hoeft geen kansspel te zijn om het gokken te laten zijn



"een gokken?"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:31
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Welke eerdere beredenering?
Citaat:



Smaak is subjectief

Nee hoor. Tenminste, niet volledig.
Citaat:
Of een appel lekker is, is helemaal niet subjectief. In elk geval niet volledig. De meeste mensen vinden appels in meer of mindere mate lekker, vanwege de suikers die ons beloningscentrum in de hersenen activeren.
Aangezien je er hier vanuit gaat dat als de meeste mensen iets in meer of mindere mate goed vinden het kwaliteit heeft.

U2 wordt door de meeste mensen als goede muziek gezien, terwijl het naar onze mening troep is.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Aangezien je er hier vanuit gaat dat als de meeste mensen iets in meer of mindere mate goed vinden het kwaliteit heeft.

U2 wordt door de meeste mensen als goede muziek gezien, terwijl het naar onze mening troep is.
Ja, maar U2 wordt helemaal niet door de meeste mensen als goede muziek gezien. Bovendien is het veel makkelijker feitelijk na te gaan hoe de smaakbeleving werkt (via smaakpapillen etc.) dan hoe de muziekbeleving precies werkt.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Poker is een gokken.
Onzin, het is 70% skill en 30% geluk

Online poker is rigged, je hebt er veel vaker bad beats
Onzin, je speelt alleen 10x zoveel handen als IRL, en bijzondere situaties onthou je nou eenmaal beter, maar in verhouding doen ze zich helemaal niet vaker voor.

Boeren zijn dom
Onzin, al hebben ze waarschijnlijk wel een lager IQ dan de gemiddelde Nederlander. Maar je ziet in de media alleen maar domme boeren, maar je hebt ook slimme innovatieve boeren.
Goh, en die skills pas je pas toe nadat je de kaarten door puur toeval hebt gekregen.

Ik heb een betere: omdat alle poker spelers graag onzin kletsen zegt dat nog niet dat ze gelijk hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:02
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Ja, maar U2 wordt helemaal niet door de meeste mensen als goede muziek gezien. Bovendien is het veel makkelijker feitelijk na te gaan hoe de smaakbeleving werkt (via smaakpapillen etc.) dan hoe de muziekbeleving precies werkt.

Ok dan formuleer ik het anders, U2 wordt door meer mensen goed gevonden dan <insert willekeurige deathmetal band of <insert willekeurige moderne componist>
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 03:19
Verwijderd
'enigste' en 'veelste' zijn nederlandse woorden

NEE!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 09:53
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Sterrenmeisje spamt nooit

nee, zie DK reacties van gisteren
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 12:15
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
God bestaat niet

Wat een heidense leugen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine ˇƃǝz ıɐɐs ʇɐʍ #90
TopDrop
500 08-12-2007 11:29
Psychologie de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan?
Abstract
42 24-12-2004 15:33
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00
Verhalen & Gedichten Nog maar wat columns
Shitonya
3 27-03-2004 11:18
Liefde & Relatie Studeren- vriendje
20marianne12
14 21-01-2003 09:33
Verhalen & Gedichten [Betoog] Alles is klote.
Verwijderd
19 18-10-2002 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.