Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2008, 17:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik had 11. Flowtje dus. Sorry.

Ik ga morgen trouwens een paar dagen weg, dus ik mis de stemronde van dinsdag waarschijnlijk. Waarvoor excuses.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 02-02-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Goed, laten we beginnen
De Random Getallen Generator zegt 2, dus sorry Martino
LOL
ik kreeg:
(1) 7
nummer 7 = sorry neko*
Oud 02-02-2008, 18:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn GR zegt 4, en dat is Ailá. Die eerste ronde is altijd zo nutteloos random.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 02-02-2008, 18:39
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) ~~Fantôme~~
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Spelleiders:
1) Minke
2) Drukknoopje
3) Dark Phoenix

Ik sta mijn plaats af aan Fantôme en ik ga nu het wachtwoord pm-en naar DP. Ik had net wat problemen met mijn laptop en kon het dus niet eerder doen.
ow wat cool, dus ik doe toch mee
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 18:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Wel moeilijk... Eens kijken wie er de afgelopen tijd niet lief tegen mij is geweest
nee, ik weet het niet, maar ik ga geen coolkast doen, want na afgelopen keer is dat zielig
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 18:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wel moeilijk... Eens kijken wie er de afgelopen tijd niet lief tegen mij is geweest
nee, ik weet het niet, maar ik ga geen coolkast doen, want na afgelopen keer is dat zielig
Eens.

Ik stem uit principe ook de eerste ronde niet op een nieuweling, dus geen nieuweling en geen Coolkast..
hmm.. Ik stem morgen wel.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 02-02-2008, 18:53
Verwijderd
Die van mij zegt 13, en dat is helaas Spekkie!
Oud 02-02-2008, 18:55
Verwijderd
Ik krijg 8, dus dat is Lisaaah.
Oud 02-02-2008, 18:57
Verwijderd
19 --> Sherco. Vanaf wanneer kun je eigenlijk stemmen?
Oud 02-02-2008, 18:57
Verwijderd
17 geeft bij mij Kazet
Oud 02-02-2008, 18:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat raar dat we al mensen wegstemmen voordat er iets gebeurd is. Nu ja. Het wordt nummer 5, ~~Fantôme~~.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-02-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
19 --> Sherco. Vanaf wanneer kun je eigenlijk stemmen?
Tot morgenavond, denk ik.
Oud 02-02-2008, 19:05
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Nee, ik ben het met je eens dat EoS en Vlindertje gediskwalificeerd moeten worden!

Nee, Lisaaah en ik doen al beide tijden mee, beide voor we een stelletje waren ook, en we vinden beiden het spel te leuk om vals te spelen.


Ja, dat vind Evilblue ook. Weet alleen niet of hij het nu nog steeds zo leuk vindt. Toen ik m sprak aan de telefoon klonk hij niet echt blij.

ontopic:

Citaat:
Die van mij zegt 13, en dat is helaas Spekkie!


ik stem ook spekkie. Zij begon direct met dat valsspelen en diskwalificeren enzo. Er zijn nu toch geen goede redenen om op iemand te stemmen. Bovendien maakt dit mijn gevoel ook een beetje goed
Oud 02-02-2008, 19:12
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Hahaha in de originele lijst waren 5 van de 22 spelers stelletjes

Ik vind dat singles eruit gekickt moeten worden

edit; oja, ontopic ;x
Haha, nee zeg! Anders zou ik snel iemand aan de haak moeten slaan om dit spel te kunnen blijven spelen.

Maar random geeft 19 aan, dus Sherco.
__________________
Wark!
Oud 02-02-2008, 19:21
Verwijderd
Het staat verkeerd om
Oud 02-02-2008, 19:21
Verwijderd
Ik heb een paranormaal voorgevoel, ik ga voor uice.
Oud 02-02-2008, 19:26
Krynn
Krynn is offline
Stemmen kan vanaf nu, tot morgenavond 20:30u. En omdat ik zo'n warhoofd ben:

Eye of Sauron
Krynn

Martino87
zoemzoem

Flowtje
Martino87

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje
Flowtje

Kazet Nagorra
Lucky Luciano

Fantome
Uice

Uice
Pippeloen

Edit: ja ll, dat zag ik op het moment da'k 'm postte
Edit 2: Pippeloens stem erbij.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 02-02-2008, 19:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
we zijn al begonnen, druk druk druk hier, en ik heb al twee stemmen
__________________
<):o)
Oud 02-02-2008, 19:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik ben bang dat ik het niet ga redden om morgen te stemmen, want ik moet eerst winkelen in Alkmaar en daarna eten bij mijn schoonmama en dan moet ik vast ook nog blijven koffiedrinken enzo... enzo... enzo
Dus ik ga nu maar stemmen.
Ik sluit alleen Coolkast uit omdat ik medelijden met hem heb vanwege de vorige keer.

Het wordt Sterrenmeisje (geen verdenkingen verder. Mijn vriend is een simpele ziel. Als ik vraag om een getal tussen 1 en 22 zegt hij gewoon 1).
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 19:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
spekkie, hoe kom je erbij dat hij mijn kloon is? omdat er van dezelfde computer is aangemeld? Dat is omdat ik me eerst heb aangemeld en toen heeft hij ingelogd en heeft hij zich aangemeld. Ik wist niet dat dat verboden was ofzo.

En dat je gelijk begint over valsspelen en diskwalificatie vind ik heel gemeen. Dat is helemaal niet mijn intentie. Ja, ik ken evilblue en de vorige keer dat ik het spel speelde was ik zo enthousiast dat hij ook een keer mee wou doen. Maar dit verpest mijn plezier een beetje.
Ik vond het gewoon vreemd dat een user die net lid is, met maar twee posts, mee wil doen met het ww-spel op DK
Het IP-adres kwam overeen met dat van jou (twee ip-adressen zelfs), dus daar trok ik de -mijns inziens- logische conclusie uit. Sorry als dat niet het geval is, maar ik vind het nog wel dubieus
__________________
<):o)
Oud 02-02-2008, 19:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ik stem ook spekkie. Zij begon direct met dat valsspelen en diskwalificeren enzo. Er zijn nu toch geen goede redenen om op iemand te stemmen. Bovendien maakt dit mijn gevoel ook een beetje goed
Wat een prutreden. Ik ben forumbaas, dus moet wel een beetje alert zijn. Maar goed. Ik ga niet op jou stemmen, want dat komt ook zo stom over. En omdat ik er niet uit wil liggen, stem ik op diegene die ook al twee stemmen heeft

Eye of Sauron
Krynn

Martino87
zoemzoem

Flowtje
Martino87

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje
Flowtje
x-spekkie-x

Kazet Nagorra
Lucky Luciano

Fantome
Uice

Uice
Pippeloen

sterrenmeisje
Fantome
__________________
<):o)
Oud 02-02-2008, 19:51
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Wat een verdeeldheid

Anyway, ik kwam uit op 11 --> flowtje.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 02-02-2008, 20:08
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jaah, ik heb geen zin om er in de eerste ronde uit te gaan als ik met de hakken over de sloot erin ben gekomen! Ik stem op Spekkie, maar dat is alleen omdat zij net als ik al meer dan 1 stem heeft
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-02-2008, 20:10
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Eye of Sauron
Krynn

Martino87
zoemzoem

Flowtje
Martino87
Daboman

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***
Sherco

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje
Flowtje
x-spekkie-x

Kazet Nagorra
Lucky Luciano

Fantome
Uice

Uice
Pippeloen

sterrenmeisje
Fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 20:30
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als sherco en ik nou allebei op flowtje gaan stemmen, hebben we geen gelijkspel en liggen we er allebei niet uit Bovendien was flowtje de afgelopen twee spellen erg stil. Kan me herinneren dat ik vaker op haar gestemd hebt omdat ze of verdacht was omdat ze niets zei of niets zei en daarom er uit moest boven een actieve speler.

Eye of Sauron
Krynn

Martino87
zoemzoem

Flowtje
Martino87
Daboman
x-spekkie-x

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***
Sherco

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje
Flowtje

Kazet Nagorra
Lucky Luciano

Fantome
Uice

Uice
Pippeloen

sterrenmeisje
Fantome
__________________
<):o)
Oud 02-02-2008, 20:32
Verwijderd
Er komt trouwens nog een intro(verhaal) hoor, maar ik ben DP en drukknoopje een beetje kwijt en ik ga zelf straks uit. Dus ik kan nog niet echt zeggen hoe en hoe laat en alles.
Oud 02-02-2008, 20:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Er komt trouwens nog een intro(verhaal) hoor, maar ik ben DP en drukknoopje een beetje kwijt en ik ga zelf straks uit. Dus ik kan nog niet echt zeggen hoe en hoe laat en alles.
dat jullie dat weer gaan doen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Er komt trouwens nog een intro(verhaal) hoor, maar ik ben DP en drukknoopje een beetje kwijt en ik ga zelf straks uit. Dus ik kan nog niet echt zeggen hoe en hoe laat en alles.
ik dacht dat je ziek was
Oud 02-02-2008, 21:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het was een regenachtige donderdagavond. De zussen waren druk bezig met het bespreken van hun liefdesleven. Een van hen, de oudste, voerde het hoogste woord. Het onderwerp seks werd totaal niet gemeden. Ailá was behoorlijk trots op haar seksleven. Ze vertelde haar zussen over hoe de jongen aan haar had gezeten en hoe hij aan haar oor had gelikt. 'Dat oorbeffen is echt heerlijk' vertelde Aila schaamteloos aan haar zussen. Sherco keek snel weg. Ze haatte het als haar zus weer eens veel te diep op sommige onderwerpen inging. Krynn wist niet echt hoe ze moest reageren. Voorzichtig vroeg ze: 'oorbeffen?' 'Jaaaaaa!' reageerde Ailá meteen, blij dat ze haar informatie kwijt kan. Ze dacht al dat het niets meer zou worden met haar zussen. Ze snapte soms echt niet hoe ze een drieling konden zijn, maar zó weinig op elkaar konden lijken. 'Dat is wanneer een jongen met z'n tong in je oorschelp gaat, dan gaat likken..' Sherco luisterde al niet meer. Ze wilde dit niet weten. Krynn had ook moeite met luisteren, ze beeldde zich in hoe een wildvreemde jongen zijn tong in haar oorschelp stopte...

Een stem klonk. 'Eten, meisjes'. De stem klonk een beetje trutterig, zoals in een komedie weleens werd gebruikt. De meisjes gingen naar beneden. 'Hay Mama' zei Sherco tegen haar moeder. Mama Pip knuffelde haar uitgebreid en gaf haar 3 flinke zoenen op haar wangen. 'Dag lekkere meiden van me, ik heb jullie lievelingseten gemaakt. Wittekoolschotel met spinaziegehakt.' Ze keken alledrie op het zelfde moment met een vies gezicht, maar lieten het niet aan hun moeder weten. Mama Pip had weer eens zo'n bui en dan kon je maar beter niet klagen.

Op het moment dat de drieling met tegenzin hun schotel aan het opeten was, werd er in het huis vlak naast hun iets heel anders gedaan. Een figuur, compleet in het zwart gekleed, was daar druk bezig met schema's, kaarten en notities. Deze persoon was al jaren bezig met plannen voor een overval op de bank, maar had het nog nooit aangedurfd om ook echt te gaan. Al die enge mensen die iets zouden kunnen doen.. en als de mensen van de bank nou eens weigerden om geld te geven, wat moest ze dan doen? Ze kon moeilijk gaan schreeuwen... dat was immers enorm onbeleefd. Nee, dat was niks voor haar. Eigenlijk wilde ze ook helemaal geen banken beroven, maar poedels een manicure geven. Maarja, dat lukte ook maar niet. Dus ging ze toch maar de bank beroven. Het zou Fantome dit keer lukken, ze wist het zeker.

Een uurtje later, de drieling was ondertussen aan het proberen de smaak van de wittekool weg te krijgen, iets wat nog best een onmogelijke taak bleek, liep Topdrop over straat. Hij was op zoek naar een nieuw.. slachtoffer. Topdrop had namelijk een beetje een aparte verslaving. Hij kickte op vrouwen. En niet zo'n beetje ook. Vrouwen versieren, flirten ermee en ze dan in z'n bed lokken... niets wond hem meer op dan dat. Meestal lukte hem dit ook, want zijn looks zaten hem enorm mee. Deze avond zou hij nog gelukkiger blijken dan ooit, want hij kwam een behoorlijk mooi meisje tegen. Hij liep in het bos en zag haar. Hij werd zowat verliefd op haar, zoals ze daar een hond aan het slaan was met een stok. Ja, Stefenootje wist wel raad met zo'n hond. Of kat. Of muis. Of welk ander dier dan ook. Vreselijk, die beesten. Toen ze Topdrop zag, slechts in haar ooghoeken, dacht ze dat hij ook een dier was. Met haar stok in haar hand wilde ze hem te lijf gaan. Topdrop begon echter meteen zijn geheime trucjes toe te passen, zich nog van geen kwaad bewust. Het moment dat hij het eerste compliment over haar uiterlijk plaatste, stopte Stefenootje meteen met haar aanval. Complimentjes... nog meer dan met dieren vechten kon ze dat waarderen. Het kon weleens de moeite waard zijn om naar deze vreemdeling te luisteren... ondanks dat hij zwáár onder haar zat qua sociale klasse. Er waren maar weinig mannen die mooi genoeg waren om naar háár te mogen kijken.

De olijke drieling

Ailá


Krynn


Sherco


Mama Pip


~~~Fantome~~~


Stefenootje


Top-'2sik'-drop


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá***
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko*
8) Lisaaah
9) AllureV
10) LL
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x
14) Topdrop
15) Uice
16) Pippeloen
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje
19) Sherco
20) Daboman
21) Coolkast
22) Krynn

Het spel is begonnen! Jullie mogen dus stemmen tot morgen 20.30. Te laat betekent dat je stem niet meegerekend kan worden, dus wees op tijd. Eerder is beter, dan vergeet je het ook niet

Veel plezier, namens de spelleiders, DP
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 02-02-2008 om 22:10.
Oud 02-02-2008, 22:01
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
DP, ik had mijn plaats afgestaan aan Fantome, maar ik sta wel nog in de lijst hierboven.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 02-02-2008, 22:04
Verwijderd
wtf
Oud 02-02-2008, 22:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Omg, Minke, je bent fantastisch!
__________________
you're not my demographic
Oud 02-02-2008, 22:15
Verwijderd




en niks mis met mijn kookkunsten

en Vasicons staat erbij
Oud 02-02-2008, 22:19
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Wie is onze papa?
Oud 02-02-2008, 22:21
Verwijderd
Oud 02-02-2008, 22:23
Verwijderd
omg minke heeft echt een nieuwe obsessie

die foto's
Oud 02-02-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
omg minke heeft echt een nieuwe obsessie
Wacht maar tot jouw personage geintroduceerd wordt.
En nu houd ik op met spammen.
Oud 02-02-2008, 22:40
Verwijderd
Ik mishandel dieren!

Verder: OMG
Oud 02-02-2008, 22:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
omdat ik dus niet zo'n geslaagde poedelmanicure ben, ga ik mezelf er maar van overtuigen dat ik heus wel een bank kan overvallen
ben benieuwd hoe dat verder gaat
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 02-02-2008, 22:45
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Haha lol @ het verhaal + foto's.
__________________
Wark!
Oud 02-02-2008, 22:50
Lethe
Lethe is offline
Ik moet mijn pm toch sturen naar Spelleider? Van wie ik ook mijn functie kreeg.
__________________
Nice
Oud 02-02-2008, 22:58
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Damn die lijst is weer lekker verdeeld.
Als ik het zo zie gaat het dus tussen spekkie en flowtje, hoewel er uiteraard nog vier wolven zijn die niet stemmen en een verrader die waarschijnlijk niet zegt op wie die stemt.
Met een stem op iemand die er toch niet aangaat schieten we ook niet zoveel op, dus dan stem ik maar op Spekkie. Met als enige reden dat spekkie forumbaas is en flowtje niet. Weg met de autoriteit!

En omg die foto's! Waar komen die vandaan? Wie is dat? Heb je die gevonden op internet of zo of ben je dat zelf? En ga je dat iedere ronde doen?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 02-02-2008, 23:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dat introductieverhaal belooft wat
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-02-2008, 00:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik moet mijn pm toch sturen naar Spelleider? Van wie ik ook mijn functie kreeg.
Ja. Alle pm's (zowel stemmen als vragen als functie-related zooi moet je naar het spelleider account sturen )

Citaat:
Damn die lijst is weer lekker verdeeld.
Als ik het zo zie gaat het dus tussen spekkie en flowtje, hoewel er uiteraard nog vier wolven zijn die niet stemmen en een verrader die waarschijnlijk niet zegt op wie die stemt.
Met een stem op iemand die er toch niet aangaat schieten we ook niet zoveel op, dus dan stem ik maar op Spekkie. Met als enige reden dat spekkie forumbaas is en flowtje niet. Weg met de autoriteit!

En omg die foto's! Waar komen die vandaan? Wie is dat? Heb je die gevonden op internet of zo of ben je dat zelf? En ga je dat iedere ronde doen?
Dat was onze enige echte Minke!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-02-2008, 02:55
Verwijderd
Sst, dat moet je niet verklappen, DP.
Oud 03-02-2008, 03:07
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Dat was onze enige echte Minke!
Was dat Minke? lol, ik heb altijd gedacht dat die een foto van zichzelf als ava gebruikt had... niet dus.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 03-02-2008, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Was dat Minke? lol, ik heb altijd gedacht dat die een foto van zichzelf als ava gebruikt had... niet dus.

En ik herinner me nog goed dat je ooit zei over mijn ava in een NAS-topic 'het is niet echt een mooie vrouw'.
En Tori is nog wel veel mooier dan ik ben!
Oud 03-02-2008, 03:46
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik denk dat sherco dood gaat..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 11:36.
Oud 03-02-2008, 05:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
O.M.G. Het verhaal... de foto's... oorbeffen... vasicons Geweldig!

En ik vind het stom dat iedereen de eerste ronde meteen op mij stemt Boehoe.
__________________
<):o)
Oud 03-02-2008, 08:35
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Als sherco en ik nou allebei op flowtje gaan stemmen, hebben we geen gelijkspel en liggen we er allebei niet uit Bovendien was flowtje de afgelopen twee spellen erg stil. Kan me herinneren dat ik vaker op haar gestemd hebt omdat ze of verdacht was omdat ze niets zei of niets zei en daarom er uit moest boven een actieve speler.
Ow, dat is wel een goed idee
Omg @ verhaal en foto's, wat zie je er ontzettend blij uit! En ik heb altijd al deel van een olijke drieling willen zijn

Eye of Sauron
Krynn

Martino87
zoemzoem

Flowtje
Martino87
Daboman
x-spekkie-x
Sherco

Neko*
Coolkast

***aila***
Neko*

x-spekkie-x
Stefenootje
***aila***
Eye of Sauron

Lisaah
Kazet Nagorra

Sherco
Katje
Flowtje

Kazet Nagorra
Lucky Luciano

Fantome
Uice

Uice
Pippeloen

sterrenmeisje
Fantome
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje

Laatst gewijzigd op 03-02-2008 om 08:40. Reden: EoS toegevoegd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Opties weerwolfspel
***ailá***
500 19-03-2008 22:44
De Kantine Het Weerwolfspel 44 #3
Verwijderd
195 23-02-2008 09:55
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
De Kantine Waar associeer jij je medeforummer mee? #2
Verwijderd
500 09-01-2006 14:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.