Oud 31-03-2007, 08:09
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 08:44 :
De nieuwste aflevering is er alleen in ipodformat (dus .mp4) en maar 200mb groot. Bovendien komt het van een site waar je je moet registreren. (Dat heb ik dus gedaan en ik heb de aflevering gister in de trein zitten kijken )
Gister heb ik 'm gewoon als .avi gezien.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Advertentie
Oud 31-03-2007, 08:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sinqi schreef op 31-03-2007 @ 09:09 :
Gister heb ik 'm gewoon als .avi gezien.
Gisteravond pas, dacht ik in je topic te lezen. Wel raar dat dit pas heel laat beschikbaar is, terwijl bv Gilmore Girls de volgende ochtend al te downloaden is

Anyways, wat doet die Natasha in godsnaam met haar haar? het is altijd zo enorm pluizig (dan staat het ook wat boller). Terwijl het echt ontzettend mooi is als ze het met een stijltang doet (toen met die make over).
__________________
<):o)
Oud 31-03-2007, 09:19
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 09:49 :
Gisteravond pas, dacht ik in je topic te lezen. Wel raar dat dit pas heel laat beschikbaar is, terwijl bv Gilmore Girls de volgende ochtend al te downloaden is

Anyways, wat doet die Natasha in godsnaam met haar haar? het is altijd zo enorm pluizig (dan staat het ook wat boller). Terwijl het echt ontzettend mooi is als ze het met een stijltang doet (toen met die make over).
Om 11:38 in de morgen heb ik m'n topic geopend. Waarschijnlijk is Gilmore Girls gewoon veel populairder.

Natasha's haar lijkt op dat van een duitslerares die ik heb gehad. Er was een leerling die vroeg hoeveel watt het was.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 31-03-2007, 10:59
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 31-03-2007 @ 09:49 :
Anyways, wat doet die Natasha in godsnaam met haar haar? het is altijd zo enorm pluizig (dan staat het ook wat boller). Terwijl het echt ontzettend mooi is als ze het met een stijltang doet (toen met die make over).
Ik snap wel dat ze niet elke dag haar haar gaat stylen, maar bij de eliminatie zou ik het wel mooi doen inderdaad.

Ik vind Natasha echt cool trouwens! Zo grappig
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 31-03-2007, 13:11
pino123
pino123 is offline
Ik vond het echt een stomme fotoshoot.
__________________
Jacob lovesss you
Oud 03-04-2007, 14:52
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
wel beetje rare shoot ja.
diana zag er ook echt lelijk uit als man...
vond haar ook maar saai dus niet erg dat zij eruit is..

maar wat we nog t meest stoorde was, in ep5, dan zegt tyra dat dionne er niet goed uitziet, en niet als n model enzo.. maar moet je zien wat ze zelf aan heeft
youve got to be kidding me

oh well ik kan even t plaatje niet hier krijgen, maar t is in ieder geval echt horrible! met haar stomme haarband enzo, iewh!
ze mag zich zelf wel wat beter kleden!!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 12-04-2007, 21:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus, heeft iedereen ineens een kind. LOL. Eerst Renee, maar nu ook Natasha en Dionne!

OMG! Kim is teh hot! Ik wou dat ik Dionne was
__________________
<):o)
Oud 13-04-2007, 07:46
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-04-2007 @ 22:29 :
Jezus, heeft iedereen ineens een kind. LOL. Eerst Renee, maar nu ook Natasha en Dionne!

OMG! Kim is teh hot! Ik wou dat ik Dionne was
Vorige week was heel duidelijk dat Dionne een kind heeft en de week daarvoor had Natasha haar kindje aan de telefoon. Alleen Renee loopt ermee te koop.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 13-04-2007, 15:04
Maharani
Maharani is offline
Dionne zegt dat ze geen vrouwen en mannen zoent, maar ze heeft wel een kind.
__________________
ya ali
Oud 13-04-2007, 21:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Maharani schreef op 13-04-2007 @ 16:04 :
Dionne zegt dat ze geen vrouwen en mannen zoent, maar ze heeft wel een kind.
Je moet niet alles zo letterlijk nemen...
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 15-04-2007, 09:34
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
vond t n leuke shoot!
eindelijk es niet zo heeeeul raar! en vond t leuk om die andere meisjes weer te zien.

vond wel grappig van dionne dat ze zo freakish was eerst en daarna dat ze t helemaal leuk vond! kim is ook leuk ja!

en ik vind renee leuk..
kweenie, maar ik hoop wel dat ze ver komt in deze serie..

en ik vond het lange haar wel leuk staan bij brittany.. dus wel jammer dat ze niet op n andere manier die weave erin deden of gewoon op andere manier nieuw haar ofzo want ik vond het lang leuker.
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 15-04-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 13-04-2007 @ 22:48 :
Je moet niet alles zo letterlijk nemen...
Het is toch raar dat ze letterlijk zei "I don't even kiss my husband!!" Slecht huwelijk?

twas wel een leuke shoot, jammer dat Dionne er nog steeds in zit, ik zie echt niets in haar... Ik vind Renee nog steeds vervelend, maar ze is wel fucking mooi en doet het wel goed dus die zal er nog wel een tijd in blijven.
Oud 16-04-2007, 14:10
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 12-04-2007 @ 22:29 :
Jezus, heeft iedereen ineens een kind. LOL. Eerst Renee, maar nu ook Natasha en Dionne!
trouwens... ze zijn ook allemaal nog maar 20 ofzo he! (dat er met die leeftijd 3 meisjes rondlopen die een kind hebben (van de 13)) dat vind ik wel veel!)

ik vind dat ze bij ANTM er altijd veel ouder uitzien trouwens.
bij HNTM zien ze er veel meer uit zoals hun leeftijd ook is., zoals die tweeling nu, die zijn 17 maar die komen ook niet echt veel ouder over!
wel gek dat dat altijd zo anders lijkt bij ANTM (voor mij dan)

ben benieuwd naar de volgende ep. wel irri dat je elke keer week moet wachten. na die vorige cycles helemaal te hebben gekeken op youtube in 1 keer ben ik t wachten niet meer gewend
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 16-04-2007, 14:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 16-04-2007 @ 15:10 :
ik vind dat ze bij ANTM er altijd veel ouder uitzien trouwens.
Bij ANTM zijn ze gemiddeld ook ouder De jongste daar is 19, de oudste 24 (gemiddeld zijn ze 21)
__________________
<):o)
Oud 16-04-2007, 20:48
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 16-04-2007 @ 15:55 :
Bij ANTM zijn ze gemiddeld ook ouder De jongste daar is 19, de oudste 24 (gemiddeld zijn ze 21)
* Youngest contestant(s): Giselle Samson (Cycle 1), Shannon Stewart (Cycle 1), Catie Anderson (Cycle 2), Heather Blumberg (Cycle 2), Tatiana Dante (Cycle 4), Sarah Rhoades (Cycle 5), Ebony Taylor (Cycle 5), Leslie Mancia (Cycle 6), & Kari Schmidt (Cycle 6), all age 18

* Oldest contestant(s): Robin Manning (Cycle 1) & Jade Cole (Cycle 6), both age 26



__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 20-04-2007, 08:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Neee, niet Jael Dionne moest er uit. Wat een muts.

Ik vind de kandidaten wel steeds leuker worden

Renee - was in het begin echt een bitch, maar wat ze nu laten zien is dat ze ook tof is. Ze zet zich altijd erg in, vaak vrolijk en ze is best wel heel erg mooi
Brittany - pfft, wel een whiner, maar ze is zoo mooi. Met die commercial had ze echt zo'n mooi gezicht, en niet zo alledaags
Natasha - zij weet van al het negatieve wel iets positiefs te maken. Zo leuk om te zien hoe optimistisch iemand kan zijn. En nu ze de covergirl commercial goed heeft gedaan, zou ze ook best kunnen winnen
Jaslene - zij is echt dun, en dragqueenish. Ze is wel positief, maakt mooie foto's, maar toch hoop ik niet dat ze wint.
Dionne - ugh, 'that's cool' ik heb niet zoveel met Dionne.

Mijn top 5:

1. Renee
2. Natasha
3. Brittany
4. Jaslene
5. Dionne

__________________
<):o)
Oud 28-04-2007, 10:40
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ik vond ook echt dat dionne naar huis moest, van wat wij hadden gezien. jael en dionne deden t allebei heel slecht bij de commercial, maar dionne doet gewoon ook zo raar.. met dat hoge pieperige geluid, alsof ze een jongen is en haar stem overslaat ofzo! (hm., daar hoef je niet eens een jongen voor te zijn he,.,. hm, maargoed )

dus van mij mag dionne ook als eerste naar huis..
uhm, mijn top 5:

1. renee
2. brittany (vond ik eerst niks aan, maar ze is echt mooi ja, als ze all pretty-t up is)
3. natasha (ik vind dr stemgeluid (niet dr accent) wel heeeel erg irritant moet ik zeggen)
4. jaslene (cha cha diva my ass)
5. dionne
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 28-04-2007, 10:44
Verwijderd
Natasha
Renee
Jaslene
Brittany
Dionne
Oud 28-04-2007, 17:43
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
viel die laatste aflevering (10) trouwens weer tegen.
je vergeet t toch elk seizoen weer dat ze zo'n terugkijk-aflevering doen he. kut man..
was echt benieuwd naar verder, krijgen we dit..
duurt t nog weer n week..

hm. op woensdag is er nieuwe ep he?
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 28-04-2007, 18:02
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Maharani schreef op 13-04-2007 @ 16:04 :
Dionne zegt dat ze geen vrouwen en mannen zoent, maar ze heeft wel een kind.
Citaat:
Roos schreef op 13-04-2007 @ 22:48 :
Je moet niet alles zo letterlijk nemen...

of is dionne gewoon thát weird... ?!


(aan t eind van t filmpje (1:24)... eerst gaat t over kim)
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!

Laatst gewijzigd op 28-04-2007 om 18:06.
Oud 28-04-2007, 18:14
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vreemd inderdaad!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 29-04-2007, 10:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Die stem ook
Ik hoop dat ze er volgende week uit ligt
__________________
<):o)
Oud 29-04-2007, 23:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Jammer trouwens, dat het deze week een 'herhalings' aflevering was. Opzich is het wel leuk om nog wat never-before-seen stukjes te zien, maar wel een beetje saai. Ze herhaalde hele stukken, en ik zat alleen maar "jaaa dat weten we nog wel".
Volgende week weer gewoon een fotoshoot hopelijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-05-2007, 11:05
Verwijderd
'The hardest job was saying goodbye to my baby, but I'm here to win this competition.. so I just had to deal with it'.

Ja.. en áls je wint.. hoe denk je dán voor je kindje te gaan zorgen?
Like.. ik kan me dus serieus best voorstellen dat al die mannen van die modellen.. na een tijdje zoiets gaan hebben van 'Jij komt thuis en jij komt voor je kind zorgen'.
Ik had t écht niet gepikt.
Oud 03-05-2007, 14:10
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Yay! Brittany is weg!
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 03-05-2007, 15:00
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Lilith schreef op 02-05-2007 @ 12:05 :
'The hardest job was saying goodbye to my baby, but I'm here to win this competition.. so I just had to deal with it'.

Ja.. en áls je wint.. hoe denk je dán voor je kindje te gaan zorgen?
Like.. ik kan me dus serieus best voorstellen dat al die mannen van die modellen.. na een tijdje zoiets gaan hebben van 'Jij komt thuis en jij komt voor je kind zorgen'.
Ik had t écht niet gepikt.
normale mensen die werken ook met een klein kind. daycare of oma die oppast.
en tuurlijk is ze wel langer weg, maar ze zal ook langere perioden thuis zijn.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-05-2007, 15:01
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
even copy paste uit onzin-topic.

ja ik ben ook blij. ik vond dionne ook eigenlijk veel leuker. je ziet wel dat de competitie nu echt moeilijk wordt, ze werd er bijna uit gekickt om iets wat de jury nog nooit gezegd had.

mijn top 3 die ik denk
1. renee
2. jaslene
3. natasha

hoe ik t wil
1. natasha
2. renee
3. jaslene
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-05-2007, 19:23
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
welk ep-nummer was nou van deze laatste?
en kan ieman me pm-en waar ik de torrent kan vinden? ik kon allen maar van hele oude eps vinden ineens
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 03-05-2007, 19:53
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 03-05-2007 @ 20:23 :
welk ep-nummer was nou van deze laatste?
en kan ieman me pm-en waar ik de torrent kan vinden? ik kon allen maar van hele oude eps vinden ineens
Aflevering 11 en ik heb jou al eerder een PM gestuurd met site.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 19:56.
Oud 03-05-2007, 20:09
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
PM naar jou dan,.. strengerd

iemand? ideeen?
(behalve dabug.org en torrentspy.com) ?
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 03-05-2007, 20:12
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Op andere sites moet je waarschijnlijk langer wachten.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 03-05-2007, 20:15
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
hm das dan mooi stom..
ik ga wel proberen nieuw account aan te maken, want echt lomp dat die ineens disabled werd, stelletje apen daar... maarja, waarschijnlijk zal dat wel weer niet kunnen omdat ze alleen kijken naar je IP-adres he. tsss
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 03-05-2007, 20:28
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 03-05-2007 @ 21:15 :
hm das dan mooi stom..
ik ga wel proberen nieuw account aan te maken, want echt lomp dat die ineens disabled werd, stelletje apen daar... maarja, waarschijnlijk zal dat wel weer niet kunnen omdat ze alleen kijken naar je IP-adres he. tsss
Ik denk dat de site gewoon gaar doet.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Oud 04-05-2007, 07:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb net via youtube gekeken Maar die aflevering wordt ook constant weggehaald (zoeken op: antm cycle 8 11)

Brittany is wel een emotioneel wrak zeg, brrr
Maar ik zit me meer te ergeren aan Dionne, zij moet echt weg volgende week!

Mijn lijstje:
1. Renee
2. Jaslene
3. Natasha
4. Dionne

Al vind ik het niet erg als Jaslene of Natasha wint. Ik vind Natasha alleen zo shabby overkomen bij panel. Altijd dat lelijke haar (uberpluizig) en te opgemaakte lippen en zo'n rare lach. Terwijl ze op foto's ontzettend mooi staat. Daarom denk ik dat zij ook geen ANTM wordt.
__________________
<):o)
Oud 04-05-2007, 08:23
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ja ik had gisteren ook al op youtube gekeken (stonden er toen blijkbaar nog nie op) maar idd hele afleveringen wordewn er afgehaald, maar nu heb ik em nog! thanks voor de tip!!!

edit: heb em nu gezien. en eerst toen ik hier las dat brittany eruit ging vond ik wel jammer want ik vond er altijd wel leuk, maar ze begon wel steeds meer te zeiken ja! en helemaaaaal nu deze laatste aflevering! holy crap.. echt overal ging ze om huilen en miepen... brrr
en uh, renee moet winnen.
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!

Laatst gewijzigd op 04-05-2007 om 09:07.
Oud 04-05-2007, 22:19
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Dionne had wel een goed punt trouwens... Brittany had zo'n slecht korte termijn geheugen, terwijl ze de acteer-challenge hartstikke goed deed. Nu zeg ik niet dat Brit hierover liegt ofzo, maar ze verzon wel steeds excuses.

Overigens vind ik Renee steeds beter worden
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 05-05-2007, 10:13
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben het er niet mee eens dat britanny eruit is
ze heeft echt perfecte fotos, keer op keer.
en dionne heeft al zoooo vaak slecht commentaar gekregen op haar fotos
maar ze krijgt steeds weer opnieuw nog een kans
vind ik niet heel erg eerlijk
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 05-05-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-05-2007 @ 12:02 :
jezus wat een aanstelbitch is die brittany

dionne mag dr ook uit geknikkerd

de rest had geile foto's
Oud 05-05-2007, 18:09
pino123
pino123 is offline
zeker, vooral die van renee en natasha waren errug vermakelijk
__________________
Jacob lovesss you
Oud 10-05-2007, 12:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jahaa, eindelijk Dionne eruit Gelukkig maar zeg. Ik had ergens een spoiler gelezen dat Renee de volgende was die moest gaan, maar nadat ik de aflevering gezien had vond ik haar juist het sterkst! (En dat bleek ook bij judging)

Zoo lullig dat ze allemaal "boos" werden op Natasha. Volgens mij doen ze gewoon zo omdat ze anders is. Ze praat wat slomer en ze heeft een heel ander denkpatroon dan die (stomme) Amerikanen En in het begin was ze nog geen bedreiging.
__________________
<):o)
Oud 11-05-2007, 11:25
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
hm ze IS ook een rare doos toch.,. hoe ze ligt te vozen met haar man door de telefoon. eerst ook al in dat hok, maar nu ook waar die anderen bij waren
vond renee dik goed, en van mij mag ze ook echt winnen! ik vind dr leuk! en ook dat verhaal dat ze over zichzelf moesten vertellen was van haar het beste omdat zij de enige was die ook "danste", nouja, bewegingen erbij maakte enzo!

ben blij dat dionne eruit is.
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 11-05-2007, 20:01
Verwijderd
mooi dionne eruit, met haar fout geëpileerde wenkbrauwen vind je het gek dat ze altijd boos kijkt

en wat een trutten toch weer, maar goed, de jury kiest voor natashas kant
Oud 17-05-2007, 10:33
Verwijderd
GODVERDOMME ik weet de winnaar van seizoen 8 die amerikanen lopen een paar uur voor en vinden het nodig die naam metteen te posten op youtube.. surprise spoiled..
Oud 17-05-2007, 13:25
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
maar hij is nog niet te vinden op youtube he?
kon de torrents ook nog niet vinden..
schiet op!!!
(want dit is toch al de finale?!)
Ja.. dr waren er nog drie over, dus das de finale toch..
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 17-05-2007, 16:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik durfde niet in dit topic te kijken omdat ik bang was dat de winnares er in zou staan, niet dus

Ik zal mijn bevindingen dus even in een spoiler plaatsen om het voor de rest nog spannend te houden.

Spoiler
__________________
<):o)
Oud 17-05-2007, 16:55
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ik durfde ook al haast niet te kijken..
haha, ook stom, weer spoilers in spoilertopics

maar jij weet dus al wie er gewoon heeft spek? had je de torrent al gevonden dus?
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 17-05-2007, 17:00
Verwijderd
jeetje.... ik had de aflevering nog niet gezien en ik zag de winnares. shit. maar goed... ik had niet verwacht dat zij zou winnen zeg!
Oud 17-05-2007, 17:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 17-05-2007 @ 17:55 :
ik durfde ook al haast niet te kijken..
haha, ook stom, weer spoilers in spoilertopics

maar jij weet dus al wie er gewoon heeft spek? had je de torrent al gevonden dus?
Ja
dabug.org (je moet wel registreren, maar dat kan binnen 1 minuut)
__________________
<):o)
Oud 17-05-2007, 17:05
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ja crap das dus die site waar ik niet op kan registreren! stomme shit..
op iets van 3 andere sites staat ie nog niet! pff... nouja, nog ff geduld hebben dan maar!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 17-05-2007, 17:08
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
t is toch nu ep 13?
of staat 12 er al hele tijd en zit ik met mn suffe hoofd te wachten op 13.. nee toch?!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Spoilertopic] America's Next Top Model #2
x-spekkie-x
104 19-09-2011 13:04
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gossip Girl
x-spekkie-x
233 11-11-2009 06:35
Films, TV & Radio America's Next Top model (4)
Verwijderd
500 25-01-2006 15:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.