Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2008, 16:58
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik vond die Victoria verschrikkelijk. Voor types als Maj-Britt was ik vroeger altijd bang op school . De enige 2 die me zijn opgevallen, die ik ook mooi vond waren Danielle en Annika.

Verder had ik wel te doen met die meisjes, de manier waarop ze worden behandeld door de jury. Worden volledig de grond in gestampt. Vervolgens ben je eindelijk blij dat je het huis in mag, komen er 2 terug en dan moet je vertrekken als jouw cadeautje er niet staat! Daar zou ik ook van gaan huilen. En wat die Bastiaan had --> zo'n rood doodskoppenvest --> BAAAAAAAH

Overigens was ik vorig seizoen grote fan van Cecile vond ik een heel leuk meisje.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2008, 22:20
Verwijderd
waar kan ik die Jennifer Melchers van kennen? er staat dat ze tv-ervaring heeft, maar ik kan niet vinden in welke series, en ik ken dat hoofd!!


en arghhhhhh wanneer gooien ze die rus eruit? damn, die is irritant en lelijk!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 08:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Victoria vind ik eigenlijk wel leuk, ze doet me denken aan die rus uit ANTM. Alleen dan een stuk irritanter, maar dat valt weg bij de rest.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:29
Verwijderd
wat een stomme snol is die franca zeg, bah wat een verlepte grafsnol
en ik wist dat die yvette terug kwam, ze heeft zo'n apart gezicht. (vond het jammer dat ze weg ging)
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
wat een stomme snol is die franca zeg, bah wat een verlepte grafsnol
en ik wist dat die yvette terug kwam, ze heeft zo'n apart gezicht. (vond het jammer dat ze weg ging)
Hoezo een (verlepte graf)snol?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Maj-Britt vond ik net een Silvie Meis. Wel mooi trouwens, maar niet echt high fashion.
Die andere die er terug in moest vond ik totaal niet mooi. Ze keek ook erg chagrijnig steeds.

Dan die Franca, inderdaad net Silvia
En ik vraag me af waar ik die Patricia toch van herken, iemand?

De jury vond ik wel bijzonder kinderachtig. Zeker die catwalkvrouw, bah, wat kinderachtig. Als je het van zulke trieste opmerkingen moet hebben ipv de kennis die je in huis hebt, doe je toch echt wat fout.
ja , precies net silvie meis
Met citaat reageren
Oud 07-04-2008, 19:50
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Hm, hun reisbestemming staat al op wikipedia...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:39
eef88
eef88 is offline
Wat lijkt dat ene meisje ONWIJS op Helena Bonham Carter!! Echt niet normaal.. weet haar naam even niet..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:45
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Yvette?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:58
Verwijderd
Ik vind die Victoria echt bijzonder irritant.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die Victoria echt bijzonder irritant.
En Maj-Britt ook
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 15:02
Verwijderd
Ja ook wel, maar die Victoria slaat alles.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 16:08
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Citaat:
Ja ook wel, maar die Victoria slaat alles.
Ja!!!
Ze werd gisteren bij Jensen ook flink voor lul gezet tijdens een 'fotoshoot'. Vind Jensen niet bijster leuk ofzo, maar hier kon ik echt hard om lachen!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:51
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Victoria is veel te stijf en ze kijkt eng als ze poseert. 0_o

Ohja, ze heeft het kapsel van Saleisha van ANTM, alleen wat korter. -_-
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 19:52
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
Wat lijkt dat ene meisje ONWIJS op Helena Bonham Carter!! Echt niet normaal.. weet haar naam even niet..
Ja, hoe geweldig is dat!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 21:39
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Er is een nieuwe Etos reclame waar meisjes in zitten die wel ERG lijken op een paar van de HTNM deelneemsters...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 07:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind bijna alle kapsels ook niet echt iets toevoegen aan de meisjes. Sommige kapsels vind ik ook gewoon ronduit lelijk. Zoals het kapsel van Victoria, en ook het kapsel van Annika
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:53
Kookie_1
Avatar van Kookie_1
Kookie_1 is offline
ik vond de kapsels dit jaar ook niet zo, sommige waren wel mooi maar bij andere leek het net of er niks was veranderd, en die van victoria was echt lelijk
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 12:45
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Victoria is veel te stijf en ze kijkt eng als ze poseert. 0_o

Ohja, ze heeft het kapsel van Saleisha van ANTM, alleen wat korter. -_-
Ja, echt precies zoals Saleisha.. Ze hebben vast niet naar ANTM cycle 9 gekeken. Anders hadden ze wel geweten hoe idioot dat kapsel er uitziet.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Er is een nieuwe Etos reclame waar meisjes in zitten die wel ERG lijken op een paar van de HTNM deelneemsters...
Hollands Text Nop Model deelneemsters? ()

Victoria inderdaad verschrikkelijk irritant en Danielle viel me erg tegen.. Je gaat toch niet midden op straat heel hard staan vloeken als je boosheid moet uitbeelden. Als je even nadenkt snap je ook wel dat dat echt niet kan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:18
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Hollands Text Nop Model deelneemsters? ()
Ik dacht zelf aan Hollands Totally Not Model...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind eigenlijk niemand leuk volgens mij

Laura: onopvallend
Maj-Britt: oké, die vind ik wel leuk, maar veel te commercieel
Patricia: beetje trieste vertoning in dat huis. En waar ken ik haar toch van???
Daniëlle: ze ziet er inderdaad uit alsof ze compleet verveeld is en dat vloeken was nogal triest.
Jennifer: mwah, niet bijzonder, maar qua karakter wel grappig
Joosje: kom op, je weet toch dat je een metamorfose krijgt?
Victoria: irritant!
Yvette: niet knap.
Ananda: die lijkt me wel aardig, maar qua uiterlijk niet echt bijzonder
Annika: die vond ik leuk, tot haar metamorfose
Claudia: ziet er nogal dellerig uit
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:17
Verwijderd
Daniëlle en Jennifer heb ik echt het idee dat ik die al jaren ken..!
echt.. raar, misschien hebben ze wel bij me op school gezeten ofzo??
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 22:33
Verwijderd
Was Joosje niet van straat geplukt? Kan me voorstellen dat je na je eerste echte shoot en bij zo een make-over je dan gaat afvragen of je dit wel echt wil en wellicht beslist van niet.. Ik vond het juist wel sterk van haar die beslissing te nemen op dat moment
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 22:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik schreeuwde het telkens uit als die Victoria in beeld kwam. Lelijk! Om Annika moest ik bijna huilen. Zo'n mooi meisje maar na die metamorfose... IEWL
Ook stom dat het haar van Danielle eraf moest. Ik heb nu het idee dat ze die metamorfose doen om de meisjes te shockeren ipv ze professioneel mooier te maken
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 10:28
Verwijderd
Ik herkende Annika helemaal niet meer.. Inderdaad helemaal NIKS dat kapsel nu, echt heel zonde.

Ik heb het gevoel dat ze perse alles willen doen wat ze in Amerika ook doen, alleen doen ze het veel slechter :')
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Daniëlle en Jennifer heb ik echt het idee dat ik die al jaren ken..!
echt.. raar, misschien hebben ze wel bij me op school gezeten ofzo??
dat idee heb ik dus ook, maar ik kan niet vinden waar ik ze dan van ken...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:14
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik herkende Annika helemaal niet meer.. Inderdaad helemaal NIKS dat kapsel nu, echt heel zonde.

Ik heb het gevoel dat ze perse alles willen doen wat ze in Amerika ook doen, alleen doen ze het veel slechter :')
Uhuh, het lijkt alleen nog maar om modelletje-pesten te gaan.
Dat schreeuwen op straat ook.
Lef tonen staat tegenwoordig gelijk aan jezelf compleet voor lul moeten zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:06
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vond het haar van Annika ook erg lelijk, maar dat van Yvet ook. Gelukkig vond de fotograaf dat ook, ik denk dat ze er wel iets aan gaan doen. En nog steeds Victoria
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 22:17
Verwijderd
Citaat:
dat idee heb ik dus ook, maar ik kan niet vinden waar ik ze dan van ken...
die gemene ogen van danielle, ik kan het niet plaatsen idd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 10:33
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Kan het kloppen dat op wikipedia al staat wie er welke aflevering uitgaat? Ik zocht de naam van 1 van de deelnemers en toen zag ik bij wikipedia ineens zo'n lijstje staan met de namen en wie er wanneer uitging..
Hopelijk klopt dit niet, want de winnares is nou niet bepaald mijn favoriet.

Dus mensen kijk niet op wikipedia!
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 11:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Kan het kloppen dat op wikipedia al staat wie er welke aflevering uitgaat? Ik zocht de naam van 1 van de deelnemers en toen zag ik bij wikipedia ineens zo'n lijstje staan met de namen en wie er wanneer uitging..
Hopelijk klopt dit niet, want de winnares is nou niet bepaald mijn favoriet.

Dus mensen kijk niet op wikipedia!
Nee dat kan niet kloppen. De winnares wordt namelijk pas in een live-finale bekend.
Daarnaast heb ik het ook nog even gecontroleerd voor je, er staan geen spoilers op wikipedia.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 13:44
Verwijderd
Wth die Victoria Jammer van Joosje, ik vond haar het mooiste gezicht hebben, keek er graag naar. En die Maj-Britt is eng, die komt echt over als een enorme bitch. Niet dat ze nou zo gemeen doet, maar gewoon haar uitstraling..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:29
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
En die Maj-Britt is eng, die komt echt over als een enorme bitch. Niet dat ze nou zo gemeen doet, maar gewoon haar uitstraling..
Juist, ik krijg ook constant het gevoel dat ze zich inhoudt, maar dat het een immense feeks is.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 17:33
Narziss
Avatar van Narziss
Narziss is offline
Ik werd een beetje boos van de make-overs. Vooral die arme Danielle. Zij had zo'n mooi haar, en dat hebben ze er zo gewoon, hoppa afgeknipt. Als ze nou een leuk model er in hadden geknipt oid, maar nee. Gewoon twee slappe gordijntjes. Zelfde verhaal bij Jennifer.

Dat gezeur over Victoria begrijp ik niet. Ik vind haar juist wel lief. En dat haar vind ik ook wel prima eigenlijk. Van een type als Maj-Britt word ik pas kriegelig. Net als die Patricia. Yvette is op dit moment mijn favoriet, maar ze hadden haar gewoon lang haar moeten geven, das duidelijk.
__________________
391
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:05
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
victoria... eet eens wat ENG WIJF
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:03
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Oh oh, dat haar van Daphne bij de 'eliminatie'.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Yes, blij dat Daniëlle eruit moest en niet Annika. Daniëlle oogt inderdaad enorm arrogant. Met haar laatste opmerkingen en blik maakte ze het ook niet veel beter. Maar zelfs al is ze onzeker, zoals ze zelf zegt, dan snap ik niet dat ze totaal niks doet met het commentaar dat ze krijgt. Want vorige week werd ook al gezegd dat ze steeds zo duf kijkt.
Ik hoop dat Annika het plots goed gaat doen. En die blonde met die dikke laag make-up mag er snel uit van mij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 23:51
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Annika doet mij heel erg denken aan Bodil, vooral qua gezicht zo na de 'metamorfose'. Ik hoop ook dat ze het volgende keer écht beter gaat doen, want anders is het toch echt exit voor madame.

En ben zeer blij dat Danielle opgehoepeld is... pfff... 'kijk mij mooi wezen, ik hoef er niets voor te doen... tadaaaa'

dag danielle!

En dan dat commentaar van Bastiaan.. 'nee daar ben ik het absoluut niet mee eens, zij is echt perfect voor Parijs...blijf zoals je bent, niet aankomen, en niet afvallen' Zegt meneer die een serieus overgewicht heeft... Ben geen fan van Rosalie van Breemen, maar toen zij hier tegenin ging was ik toch wel heel blij met haar!

Verder zie ik in nog helemaal niemand hét topmodel, maar dat had ik bij Sanne, Kim en Cecile ook absoluut niet

MAW om te janken, wat een slecht seizoen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 08:16
Verwijderd
Ik denk dat de finale tussen Yvette, Patricia en Ananda gaat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:02
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Patricia irriteert me enorm. Maar wat is er mis met Victoria? Ik vond haar vanaf het begin de leukste, de rest is zo nep en gemaakt, zij is volgens mij nog het meeste zichzelf. Ik vind het schattig hoe ze praat
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En dan dat commentaar van Bastiaan.. 'nee daar ben ik het absoluut niet mee eens, zij is echt perfect voor Parijs...blijf zoals je bent, niet aankomen, en niet afvallen' Zegt meneer die een serieus overgewicht heeft... Ben geen fan van Rosalie van Breemen, maar toen zij hier tegenin ging was ik toch wel heel blij met haar!
Nou, ik was toch wel blij dat Bastiaan er tegen in ging. Wat een hypocriet is die Rosalie zeg. "Ja, we willen de normale vrouw op de catwalk hebben". Jaja. De normale vrouw heeft maatje 40. Ik heb nog nooit een model op de catwalk gezien die die maat heeft (besides de plus-size modellen). Ze hebben of maatje 0 (32) of maatje 2/4 (34/36) en in Nederland dan hooguit maatje 38. Vorig seizoen toen Kim en Bodil naar parijs gingen, waren zij "te dik" en pasten ze maar in een enkele jurk (en zij hadden maatje 38).
Echt, heel die discussie. Modellen zijn nou eenmaal dun. Zij hebben haar toch zelf uitgekozen uit duizenden aanmeldingen?! Dan moeten ze nu niet ineens gaan lopen zeuren. (Bovendien zie ik tussen al die modellen niemand met een "normale" maat (>38)).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nou ik vind het wel goed van Rosalie. Wel hypocriet ja, want ze zal zelf inderdaad ook nooit iemand met maatje 40 willen zien op de catwalk. Maar dan nog mag je wel verschil maken tussen mensen met maatje 0 en mensen met maatje 4. Die laatste zijn nog steeds erg dun, maar in ieder geval niet zóóó dun als Victoria.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja maar dan moet ze dat zeggen, en niet dat ze modellen wil die eruit zien als normale mensen. want das echt onzin
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
en die laatste opmerking van danielle 'jaa diegene waarvan je het niet verwacht gaat er altijd uit, dus ik had het al een beetje aan zien komen' ehhh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 14:26
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Patricia irriteert me enorm. Maar wat is er mis met Victoria? Ik vond haar vanaf het begin de leukste, de rest is zo nep en gemaakt, zij is volgens mij nog het meeste zichzelf. Ik vind het schattig hoe ze praat
jaaa ik vind victoria ook schattig
en patricia is wel goed, tenminste, ik vind haar wel echt 'zo'n modellerig type', ik bedoel, ze zou zo in een modetijdschrift passen, is tenminste wat meer haute couture en heeft niet zo'n commericeel gezicht als de rest
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 16:31
Verwijderd
Wat een vreselijke fotoshoots zeg, komt zo amateuristisch over!

En ze maken echt teveel reclame, volgens mij zit zelfs in antm nog minder reclame .
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 16:59
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
Nee dat kan niet kloppen. De winnares wordt namelijk pas in een live-finale bekend.
Daarnaast heb ik het ook nog even gecontroleerd voor je, er staan geen spoilers op wikipedia.
Ja nu zie ik het.. het was de call-out order van die aflevering. Gelukkig maar, anders had Maj-Britt gewonnen.

Jennifer vind ik trouwens de leukste. Misschien niet als model, maar ze is wel de leukste persoonlijkheid van het stel.
En ja Daphne haar haar bij de eliminatie was echt vreemd.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 17:37
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Patricia doet mij denken aan Desie (van Dunya&Desie) en haar moeder, met haar accent
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 18:43
Verwijderd
Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren waardoor iedereen Victoria weer een kutwijf vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Holland's Next Topmodel
Jahney
500 26-09-2006 15:59
ARTistiek Amsterdam conceptart workshop
Captain N
8 06-04-2004 19:46
Muziek Gagelijst artiesten benelux
Carn
17 25-09-2003 23:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.