Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2009, 08:58
Jear
Avatar van Jear
Jear is offline
Hier de promo voor de aankomende aflevering voor de geïnteresseerden;
http://www.youtube.com/watch?v=rjXaqhlFDRQ
Geen grote spoilers ofzo erin, maar het gaat wel weer een goede aflevering worden vermoed ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2009, 20:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
zeker goede aflevering

jonge ben!
en spanning tussen jack en sawyer.

oh en dat sun en john en ben in de tegenwoordige tijd zitten had ik wel een beetje aan zien komen. maar wel leuk.

__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 23:23
Verwijderd
Oeh, leuke ep
Ethan! En jonge Ben!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 08:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ethan!
Ohja, tja ik had eigenlijk een boeiender persoon verwacht

Ook leuk dat we nu Radzinsky te zien krijgen (hij drukte samen met Kelvin telkens de knop in, in de Swan, en pleegde zelfmoord)
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-03-2009, 13:38
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Beetje een fill-in-the-blanc ep. Ik vraag me wel af waarom Sun niet meegeflitst werd naar 1977 en ben benieuwd wat nou die lange reis is die ze gaan maken om daar dan wel te komen. Ben benieuwd hoe Ethan de purge gaat overleven, dan moet ie al eerder overgelopen zijn.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 15:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Misschien heb ik iets gemist of ben ik het vergeten, maar waar is Aaron gebleven? Hij was toch niet mee in het vliegtuig? Wie zorgt er nu voor hem?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Misschien heb ik iets gemist of ben ik het vergeten, maar waar is Aaron gebleven? Hij was toch niet mee in het vliegtuig? Wie zorgt er nu voor hem?
Dat wilde Kate niet zeggen, Jack moest haar beloven dat hij er nooit meer naar zou vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:37
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het zelfde geldt voor sun's dochtertje.
beetje raar dat ze die kinderen zomaar achterlaten
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 09:30
Verwijderd
Citaat:
het zelfde geldt voor sun's dochtertje.
beetje raar dat ze die kinderen zomaar achterlaten
Ik neem aan dat Aaron zeker nog aan bod gaat komen, aangezien Kate daar zo mysterieus over deed, dus er zal wel een goede reden achter zitten...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 11:14
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik bedoel meer als in onrealistisch dat 2 moeders hun kinderen achterlaten om terug te gaan naar een eiland
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 11:41
Verwijderd
Citaat:
ik bedoel meer als in onrealistisch dat 2 moeders hun kinderen achterlaten om terug te gaan naar een eiland
Het is dan ook niet zomaar een eiland. In de context van Lost vind ik het helemaal niet zo onrealistisch dat ze hun kinderen achter laten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:03
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ik bedoel meer als in onrealistisch dat 2 moeders hun kinderen achterlaten om terug te gaan naar een eiland
in het geval van sun, zij gaat naar het eiland voor haar grote liefde, lijkt me logisch eigenlijk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:15
Verwijderd
Citaat:
in het geval van sun, zij gaat naar het eiland voor haar grote liefde, lijkt me logisch eigenlijk.
En sowieso hadden ze allemaal het gevoel dat ze terug moesten, ook al wilden ze niet. Dan hadden ze dus de keuze om hun kinderen mee te nemen of veilig achter te laten... die laatste optie is dan vrij logisch, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:37
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahah jeetje.
ik denk dat een kind achterlaten niet zo makkelijk gaat als "ja je neemt ze mee of je laat ze achter" thats all.

maar dit is een domme discussie dus laat maar
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:40
Verwijderd
Citaat:
hahah jeetje.
ik denk dat een kind achterlaten niet zo makkelijk gaat als "ja je neemt ze mee of je laat ze achter" thats all.

maar dit is een domme discussie dus laat maar
Tuurlijk is het niet zo makkelijk Maar nogmaals; het is Lost, in die context is het helemaal niet vreemd dat ze hun kinderen achter later, ze hadden eigenlijk gewoon geen keus.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:24
Jear
Avatar van Jear
Jear is offline
Citaat:
ik bedoel meer als in onrealistisch dat 2 moeders hun kinderen achterlaten om terug te gaan naar een eiland
Kate heeft waarschijnlijk Aaron moeten afstaan.
Sun heeft genoeg slaven die voor haar dochter kunnen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Kate heeft waarschijnlijk Aaron moeten afstaan.
Sun heeft genoeg slaven die voor haar dochter kunnen zorgen.
Dan nog hebben ze hun kinderen achtergelaten 't Maakt weinig uit bij wie, zelf zijn ze niet meer bij hun kinderen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 20:22
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wat ik me afvraag...... waar is claire en zien we haar ooit nog eens.
als er iemand is die haar kind zomaar heeft achtergelaten is zij het wel!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 00:31
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik vermoed dat we haar nog wel zullen zien ja, omdat de makers zich voor hebben genomen om iedere vraag te beantwoorden. Ze is het laatste gespot terwijl ze lekker aan het chillen was bij haar pa in die cabin. Ze zal nog wel ergens op het eiland zitten, maar de vraag is in welke tijd.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 18:56
Verwijderd
Whoohoo, toffe ep
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:37
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline


Jonge Ben doodgeschoten door Sayid. Dat zag ik echt niet aankomen!
Wat een einde zeg.

Wat zal er nu met oude Ben gebeuren??? Leeft ie nog?
Echt coole ep.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:42
Verwijderd
Ik vroeg me nog af wat er zou gebeuren als hij Ben zou vermoorden, maar ik had ook niet verwacht dat Sayid het echt zou doen Om de een of andere reden dacht ik niet dat dat kon ofzo.

Ben zeer benieuwd naar de volgende ep nu
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 20:51
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik vroeg me nog af wat er zou gebeuren als hij Ben zou vermoorden, maar ik had ook niet verwacht dat Sayid het echt zou doen Om de een of andere reden dacht ik niet dat dat kon ofzo.

Ben zeer benieuwd naar de volgende ep nu
Ja ik dacht nog, hij brengt jonge ben naar oude ben voor een ontmoeting
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 17:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ben kan niet dood zijn, want dan klopt het niet meer. En als het wel zo is vind ik het stom
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 02:20
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Ik moet eerst Donnie Darko nog een keer zien (en snappen) om hier iets over te kunnen zeggen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 16:57
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Voorspelbaar dat hij kleine Ben ging neerschieten... ik vind kleine Ben wel heel zielig en lief trouwens. Ook al wordt hij zo'n evil guy. Iedereen heeft het over parallelle dimensies wat je nu gaat krijgen, maar ik hoop eigenlijk van niet. Ben is vast niet dood, het eiland laat hem niet doodgaan. Ik vond het een saaie ep.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 17:55
Verwijderd
Ik vond het wel een leuke ep
Maar het eiland zorgt er nu vast en zeker voor dat Ben gevonden en behandeld worden...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 23:38
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wtf ik zag het dus niet aankomen vet einde
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 11:53
Verwijderd
Hmm, ik vond 't wel een leuke ep, maar ik had graag wat meer gewild...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 18:13
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vond het ook wel leuk! Kate boeit me niet super, maar wel fijn om te weten dat ze gewoon het goede heeft gedaan m.b.t. Aaron en dat er niet weet ik veel wat is gebeurd.

Het kwam op mij over alsof Charles Widmore nu de leider is en Ellie z'n chick, ben benieuwd hoe dat zit.

En Ben die dan z'n innocence verliest enzo, het lijkt wel of ze de verblijfplaats van smokey binnengaan of zag ik dat nu verkeerd?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 02-04-2009, 22:39
Verwijderd
Citaat:
smokey


toffe aflevering, lekker vaag weer, john opeens ook weer levend ofzo? ben benieuwd wat er nou precies in die tempel/ruine is,

en miles, haha, "hm, I hadn't thought of that"
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 00:36
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik snap niks van dat einde...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 01:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
meer Twin Peaks kijken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 11:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Haha die conversatie van Miles en Hurley, echt supergoed. Moest daar zo erg om lachen.

Verder goede aflevering, ben wel benieuwd of ze Claire vinden, en hoe zij die 3 jaar heeft doorgebracht.
En waar Richard Ben naar toe bracht.

John op het einde, zijn smile is .
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 17:01
Verwijderd
Die blonde vrouw in die supermarkt leek wel heel erg op Claire btw, misschien expres gedaan?

Hurley en Miles moeten vaker conversaties met elkaar houden dan wordt dat het meest komische duo uit Lost

Die Richard zag er imo uit alsof ie wist dat Sawyer en Kate kwamen om Ben te brengen, alsof de Richard uit de toekomst daar was.

Dat gezicht van (grote) Ben toen ie John zag en dat gezicht van John daarna geniaal gedaan
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 18:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Die blonde vrouw in die supermarkt leek wel heel erg op Claire btw, misschien expres gedaan?
Ja, anders liep Aaron er niet naar toe natuurlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, anders liep Aaron er niet naar toe natuurlijk.
Maar Aaron kan zich dat toch niet herinneren hoe zijn moeder eruit zag/ziet? Hij was nog geeneens een jaar oud.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 18:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Natuurlijk is dat expres gedaan, maar volgens zou Aron daarom niet sneller naar haar lopen. Het brengt Kate gewoon lekker in de war.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk is dat expres gedaan, maar volgens zou Aron daarom niet sneller naar haar lopen. Het brengt Kate gewoon lekker in de war.
Precies wat ik dacht
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 20:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Locke leek ineens verdacht veel op Christian (vader van Jack en Claire) qua zelfverzekerdheid, kleding en uitstraling. Wel typisch, want hij heeft nu eigenlijk hetzelfde traject meegemaakt (overleden buiten het eiland, opnieuw tot leven gewekt bij vliegtuigcrash, superheldenstatus). Interessante aflevering.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 20:42
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Zeker. Mooi om te zien dat Jack eindelijk op zijn plek wordt gezet en Sawyer een leiderrol op zich neemt. Sayid mag van mij part van een klif vallen, want ik vind hem met de aflevering vervelender worden. Het was niet zo'n shock (natuurlijk wel voor Ben) dat Locke daar zat, want we hebben hem al in zijn pakkie zien rondstruinen op het strand natuurlijk.

Ben erg benieuwd wat Christian bedoelde met 'You have a long way ahead of you' en hoe ze Sun&co naar het verleden krijgen en/of de rest naar het heden. Ik wil ook eindelijk wat meer weten over dat gigantische standbeeld met 4 tenen die we in zijn volle glorie 2(?) afleveringen terug.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 09:44
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Penny is niet dood. Dat had ik wel al verwacht, maar leuk dat we het nu ook te zien kregen. Net als het vertrek van Widmore, hij heeft dus off island met vrouw X Penny. Ik ben wel benieuwd hoe het dan zit met Faraday en Ellie. In het begin vond ik het wel lame met al die aanzwellende muziek toen Widmore bij kleine Ben in de tent zat. I'm Charles... goh alsof we dat al niet hadden gedacht toen je van je paard afsprong! Het Alex afpakken van Danielle vond ik wel een beetje snel ertussen gepropt en niet echt een geweldige scène. Ik ben ook benieuwd wat er dan met Alex gebeurt. Want hij pakt haar in 1988 en de purge is pas in 1992, neemt hij het kind mee naar Dharmaville of wordt het opgevoed bij the others? En is Ethan ook al volledig other of ook undercover..
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 14:42
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
De smokey visuals waren vrij kazig, maar verder een goeie aflevering.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2009, 15:26
Verwijderd
Citaat:
De smokey visuals waren vrij kazig, maar verder een goeie aflevering.
Haha, inderdaad, smokey was een beetje stom
Verder was 't goed
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 20:35
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Het Alex afpakken van Danielle vond ik wel een beetje snel ertussen gepropt en niet echt een geweldige scène.
Mee eens, maar wel interessante aflevering.
Ben herinnert zich niet Kate en co. Herinnert hij zich dan wel Sayid? Of is dat onbewust?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 11:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik kreeg toen ze bij de Swan stonden en die nummers werden opgenoemd wel weer het oude Lostgevoel. Ik denk dat Chang Miles en z'n vrouw gewoon van het eiland afstuurt zodra hij weet van de purge om ze te redden, daar komen ze vast ook zo achter. Daniël is back. Ben benieuwd waar die heeft uitgehangen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-04-2009, 13:25
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Under unknown circumstances Daniel began working as a scientist for DHARMA, off-Island in Ann Arbor. He returned to the Island in 1977 via the submarine, and upon seeing Miles, said "Long time, no see."
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Daniel_Faraday
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 16:10
Verwijderd
Helaas deze week geen aflevering. Gisteravond is er een recap uitgezonden, een herhaling van de gebeurtenissen tussen hun redding van het eiland en hun terugkomst op het eiland. Volgende week wordt op donderdag gewoon weer E14 uitgezonden.

Jammer dat die recap niet te downloaden is, ik kan hem op usenet nergens vinden iig...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Hmmm, alweer geen EP. Bummer...
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 15:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben de recap nu aan het kijken geloof ik, klopt het dat het een recap van alles is? Het stond op de hyves van lost iig.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.