Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
18+ voor minke en stefanie
Spoiler
OMG! Maar ik vind het er stiekem wel vet uit zien!

Maar waarom specifiek voor ons?
Advertentie
Oud 22-08-2008, 22:33
Verwijderd
hij noemt zijn piemel puff the dragon
Oud 22-08-2008, 22:33
Verwijderd
omdat jullie het over piemels en piercings hadden, toch? (of hoor ik weer dingen die ik wil horen? al vind ik piemelpiercings nogal bah)
Oud 22-08-2008, 22:34
Verwijderd
'Puff in full flight', .
Oud 22-08-2008, 22:34
Verwijderd
Bah daar wil je toch geen seks mee anneke
Oud 22-08-2008, 22:34
Verwijderd
nee! erg bah zelfs!

vind sowieso piercings bij mannen meestal een nono
Oud 22-08-2008, 22:34
Verwijderd
Holy shit, sterrenmeisje!
Oud 22-08-2008, 22:35
Verwijderd
Ja, daar hadden we het inderdaad over.
In de Linda stonden allemaal portretten van potloodventers, incl. hun piemel.
En verhalen van de mannen zelf.

Citaat:
Mijn vriendin vindt het helemaal niet erg dat ik flash. Ze gaat soms zelfs mee.
Like, wtf.
Voor meer quotes moet je bij Stefanie zijn, want die heeft de Linda in bezit.
Oud 22-08-2008, 22:35
Verwijderd
Jezus


Dat ging nog steedso ver die afbeelding.
Oud 22-08-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
omdat jullie het over piemels en piercings hadden, toch? (of hoor ik weer dingen die ik wil horen? al vind ik piemelpiercings nogal bah)
Alleen over piemels geloof ik.
Oud 22-08-2008, 22:37
Verwijderd
jezus (en dat ging over vieze piemelaars)
Oud 22-08-2008, 22:37
Verwijderd
Piemelaars
Oud 22-08-2008, 22:38
Verwijderd
Maar inderdaad, ik heb de Linda! Dus als jullie graag vieze quotes willen horen ben ik wel bereid even op te staan.
Oud 22-08-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Alleen over piemels geloof ik.
Ja, da's waar ja. Hoewel er natuurlijk één gepiercede piemel bij zat. En er zat ook nog een eng lichaam aan vast.
Oud 22-08-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Maar inderdaad, ik heb de Linda! Dus als jullie graag vieze quotes willen horen ben ik wel bereid even op te staan.


Ik kan ook nog wel even het speciale Lust&Love-katern uit de Cosmopolitan erbij halen.
Oud 22-08-2008, 22:38
Verwijderd
Citaat:
In de Linda stonden pas enge mannen! Met overcoat! Of eigenlijk juist zonder.
Citaat:


omg, ja. En met voorhuid en zonder!
Citaat:
En met piercing en zonder!

zie je, ik heb het niet verzonnen
Oud 22-08-2008, 22:38
Verwijderd
Je gaat toch wel serieuze vraagtekens zetten bij je relatie als je er achterkomt dat je vriend er plezier in heeft zijn leuter aan willekeurige mensen te laten zien, en dat-ie dat dan ook doet.
Oud 22-08-2008, 22:40
Verwijderd
ZIjn er potloodventers dan die een relatie hebben?
Oud 22-08-2008, 22:41
Verwijderd
@Jaeger: dat lijkt me toch wel, ja.
En er was er ook één bij (die gepiercede met het enge lichaam) die anoniem wilde blijven, want z'n vriendin wist het niet. Daarom had hij maar even een clownsmasker op gezet. Want zijn vriendin zal de rest van zijn lichaam, incl. zijn piemel, níet herkennen...
Oud 22-08-2008, 22:41
Verwijderd
lisa doet slecht meelezen
Oud 22-08-2008, 22:41
Verwijderd
als je vriendin serieus de linda leest moet je denk ik ook wel vraagtekens bij je relatie zetten
Oud 22-08-2008, 22:41
Verwijderd
Citaat:
lisa doet slecht meelezen
Ik volg het maar half

Maar die foto heb ik wel gezien
Oud 22-08-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik volg het maar half

Maar die foto heb ik wel gezien
ja tuuuuuurlijk ga je die niet missen
Oud 22-08-2008, 22:42
Verwijderd
Ja eh jij komt er mee

Oud 22-08-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
als je vriendin serieus de linda leest moet je denk ik ook wel vraagtekens bij je relatie zetten

Ik had het hele blad nog nooit in m'n handen gehad, maar ik vond het best prima vermaak eigenlijk, in de trein van Groningen naar Utrecht...
Oud 22-08-2008, 22:42
Verwijderd
Waar ben jij trouwens de hele tijd geweest, of loop ik je steeds mis? Ik heb het idee dat ik je een maand ofzo niet heb gesproken
Oud 22-08-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
als je vriendin serieus de linda leest moet je denk ik ook wel vraagtekens bij je relatie zetten
Wat ze leest maakt niet zoveel uit, zolang ik er maar niet mee lastiggevallen word.

Tenzij het Mein Kampf of zo is. Dan maakt het wel uit.
Oud 22-08-2008, 22:43
Verwijderd
rondhangen op een tattooforum loont soms.
heb eindelijk besloten wat ik als volgend stuk ga laten zetten. en ik ga het lekker niet verklappen. want ten eerste is het lame en ten tweede kan ik dan nog van gedachten veranderen.
Oud 22-08-2008, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Waar ben jij trouwens de hele tijd geweest, of loop ik je steeds mis? Ik heb het idee dat ik je een maand ofzo niet heb gesproken
ik? ik zat in budapest.

Citaat:

Ik had het hele blad nog nooit in m'n handen gehad, maar ik vond het best prima vermaak eigenlijk, in de trein van Groningen naar Utrecht...
ik koop dan meestal de FHM, maar dan wel de engelse.

Citaat:
Wat ze leest maakt niet zoveel uit, zo lang ik er maar niet mee lastiggevallen word.
Tenzij het Mein Kampf of zo is.
hmmz.. ja.. tenzij ze gewoon zo iemand is die echt wil weten waar ze voor en tegen is. dan zou ik het eigenlijk enkel een pluspunt vinden. (als het tegen is dan natuurlijk)
Oud 22-08-2008, 22:44
Verwijderd
Man 1

In de koude maanden van het jaar, draag ik vaak een lange jas die mijn blote benen bedekt. De kick zit hem vooral in het stiekeme. Niemand ziet dat ik naakt ben. Tot ik mijn jas opengooi.

Man 2

Ik fantaseer ook over showen in het bos

showen

Man 3

Helemaal naakt zijn, een erectie hebben, en worden bekeken door een vrouw; dat is het einde

Een schrikreactie is helemaal het summum. Vooral als ze eerst naar mijn onderlichaam kijkt en daarna diep in mijn ogen.
Oud 22-08-2008, 22:45
Verwijderd
Oh ja, en in de cosmo stonden dingen waar mannen aan denken om hun orgasme uit te stellen.
De mooiste vond ik 'een natte spons'.

En ze denken ook aan Jaap van de Gouden Kooi. Of aan hoe Neelie Smit-Kroes en Mies Bouwman elkaar afsponsen tegen het decor van AVRO's Sterrenslag.
Oud 22-08-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
hmmz.. ja.. tenzij ze gewoon zo iemand is die echt wil weten waar ze voor en tegen is. dan zou ik het eigenlijk enkel een pluspunt vinden. (als het tegen is dan natuurlijk)
Ja, oké, Mein Kampf zou ik ook nog wel eens willen lezen. Maar in het mentale plaatje in mijn hoofd was het eens soort Bijbeltje naast het bed.
Oud 22-08-2008, 22:46
Verwijderd
gad-ver-dam-me

eigenlijk vind ik dat de makers van dat blad ze allemaal aan zouden moeten geven.
en dat mensen op straat ze in elkaar moeten schoppen als ze ze herkennen.

op sziget liepen ook mensen rond met white power tattoeages en t shirts en eigenlijk hoopte ik gewoon dat ze echt grof in elkaar gebeukt zouden worden. in het afrodorp ofzo. maar ja, daar durven ze natuurlijk niet te komen.
Oud 22-08-2008, 22:46
Verwijderd
Maar toch niet zo lang, anneke? Sinds wanneer ben je terug?



Gek trouwens dat er geen vrouwelijke variant is van een potloodventer. Of die wordt gewoon meteen geneukt en dan is die wel weer stil.
Oud 22-08-2008, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, oké, Mein Kampf zou ik ook nog wel eens willen lezen. Maar in het mentale plaatje in mijn hoofd was het eens soort Bijbeltje naast het bed.
oew, een bijbel naast het bed, dáár zou ik op afknappen.
Oud 22-08-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Man 1

In de koude maanden van het jaar, draag ik vaak een lange jas die mijn blote benen bedekt. De kick zit hem vooral in het stiekeme. Niemand ziet dat ik naakt ben. Tot ik mijn jas opengooi.

Man 2

Ik fantaseer ook over showen in het bos

showen

Man 3

Helemaal naakt zijn, een erectie hebben, en worden bekeken door een vrouw; dat is het einde

Een schrikreactie is helemaal het summum. Vooral als ze eerst naar mijn onderlichaam kijkt en daarna diep in mijn ogen.
Auw.

@sterrenmeisje: Mijn zusje nog gezien? Haar foto's zagen er echt te gek uit! Ik wil volgend jaar ook, maar het hangt een beetje van de plannen rondom Lowlands af. We moeten voor één van de twee gaan, en dan hangt het weer van het geld af enzo...
Oud 22-08-2008, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Gek trouwens dat er geen vrouwelijke variant is van een potloodventer. Of die wordt gewoon meteen geneukt en dan is die wel weer stil.
Oud 22-08-2008, 22:47
Verwijderd
ik ben van de 10e tot de 18e weggeweest, maar daarna was ik flink gaar en had ik flink wat gezeik met ben, dus ik was niet echt in the mood, om het netjes te zeggen.
Oud 22-08-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
gad-ver-dam-me

eigenlijk vind ik dat de makers van dat blad ze allemaal aan zouden moeten geven.
en dat mensen op straat ze in elkaar moeten schoppen als ze ze herkennen.

op sziget liepen ook mensen rond met white power tattoeages en t shirts en eigenlijk hoopte ik gewoon dat ze echt grof in elkaar gebeukt zouden worden. in het afrodorp ofzo. maar ja, daar durven ze natuurlijk niet te komen.
Dat vind ik al helemaal enge mensen.
Oud 22-08-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
ik ben van de 10e tot de 18e weggeweest, maar daarna was ik flink gaar en had ik flink wat gezeik met ben, dus ik was niet echt in the mood, om het netjes te zeggen.
Aw
Oud 22-08-2008, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Auw.

@sterrenmeisje: Mijn zusje nog gezien? Haar foto's zagen er echt te gek uit! Ik wil volgend jaar ook, maar het hangt een beetje van de plannen rondom Lowlands af. We moeten voor één van de twee gaan, en dan hangt het weer van het geld af enzo...
sziget is goedkoper dan lowlands, eigenlijk. 120 euro voor een kaartje voor een week, inclusief camping, en voor 150 euro ben je al daar (szigetbus of -trein). aan eten en shoppen daar heb ik dit jaar geloof ik 250 euro uitgegeven, maar dan heb ik echt alles behalve zuinig gedaan.

[edit] en misschien heb ik dr natuurlijk wel gezien, maar niet als zodanig herkend

[edit2] ik weet niet of ik volgend jaar nog ga. niet met deze groep iig. en er komen ook wel errug veel nederlanders. misschien naar burning man in australie. of naar exit festival, of...
Oud 22-08-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
...
Ik vind Man 1, 2 en 3 naar.
Oud 22-08-2008, 22:52
Verwijderd
ik ga even plassen en mn gezicht afschminken (schmincken?) en een peuk doen en nog even blabla doen hier en dan echt slapen.
Oud 22-08-2008, 22:52
Verwijderd
Citaat:
sziget is goedkoper dan lowlands, eigenlijk. 120 euro voor een kaartje voor een week, inclusief camping, en voor 150 euro ben je al daar (szigetbus of -trein). aan eten en shoppen daar heb ik dit jaar geloof ik 250 euro uitgegeven, maar dan heb ik echt alles behalve zuinig gedaan.

[edit] en misschien heb ik dr natuurlijk wel gezien, maar niet als zodanig herkend
Ja, wij willen misschien gaan interrailen, via Polen bijvoorbeeld. Er een vakantie aan vast plakken dus. Maar als het zo gaat als afgelopen jaar, dan heb ik écht geen 500 euro voor de vakantie, dus ik moet er nog maar eens goed over nadenken...
Oud 22-08-2008, 22:54
Verwijderd
Wat zijn de reacties op Elsevier.nl toch geschikt om je weer even superieur te voelen.
Oud 22-08-2008, 22:54
Verwijderd
of gewoon vroeg boeken, dan heb je ook niet in één keer zo'n bedrag wat je op moet hoesten. mijn vriend is via italie-servie-kroatie etc naar budapest gegaan. vond ie echt super. heeft wel veel geld uitgegeven

(wel mooie en goedkope landen, als ik hem en de prijs van marlboro mag geloven)
Oud 22-08-2008, 22:56
Verwijderd
Ja, dat is ook weer waar.
Mijn zusje was met het vliegtuig gegaan en ze had het ticket voor Sziget van m'n ouders gekregen met haar verjaardag. En dat vliegtuig was dus ook al lang betaald, dus dat zal daar ook allemaal wel meegevallen hebben.
Oud 22-08-2008, 22:58
Verwijderd
Ring of Fire is toch ook niet leuk als het niet JC is
Oud 22-08-2008, 23:00
Verwijderd
Wait, dat neem ik terug
Oud 22-08-2008, 23:02
Verwijderd
social d's ring of fire is echt

ja, en van mijn uitgaven moet je ook nog 70 euro ofzo aftrekken voor peuken, hasj en supercool shirtje trouwens.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.