Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2008, 18:17
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline


http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1704940
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Oud 16-09-2008, 18:30
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
leuke naam
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 16-09-2008, 21:41
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
TBS:
ja op zich wel tof, maar net iets te twijfelachtig naar mijn smaak
3/5
Oud 17-09-2008, 01:43
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
@Uice, een actiefilm is wat mij betreft leuk als het over de top gaat, maar niet dusdanig ongeloofwaardig wordt dat het storend is.
Spoiler
Als dan ook nog een blijkt dat die hele Wesley het nog niet eens zo slecht heeft, maar gewoon een vreselijke whining son of a bitch is, dan haak ik af.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 17-09-2008, 10:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@Uice, een actiefilm is wat mij betreft leuk als het over de top gaat, maar niet dusdanig ongeloofwaardig wordt dat het storend is.
Spoiler
Het is natuurlijk alleen maar storend als je dat er zelf van maakt. Je kunt ook denken, het is een actiefilm, die zijn nooit geloofwaardig, dus waarom dan niet helemaal ervoor gaan? Dat heb ik liever dan dat halfbakken slappe gezeik van James Bond, bijvoorbeeld.

En wat betreft Idiana Jones,
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 17-09-2008, 13:15
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Zonbi Jieitai

Katana, zombies. Kan het misgaan? Je zou denken van niet, maar dit is echt een verschrikkelijke buttfilm.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 17-09-2008, 13:46
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Het is natuurlijk alleen maar storend als je dat er zelf van maakt. Je kunt ook denken, het is een actiefilm, die zijn nooit geloofwaardig, dus waarom dan niet helemaal ervoor gaan? Dat heb ik liever dan dat halfbakken slappe gezeik van James Bond, bijvoorbeeld.
[/spoiler]
Klopt, kan je denken en bij bijvoorbeeld Rambo IV werkte dat perfect, daar heb ik enorm van genoten. Bij Wanted niet.
Overigens zijn we het ook niet eens over James Bond zo te horen.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 17-09-2008, 16:03
Thomthom
Thomthom is offline
Laatst Rise of the Footsoldier op dvd gezien. Ik heb The Football Factory en Hooligan ook gezien maar deze was wel een stuk harder en vetter. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een Londense ex-hooligan en ex-gangster, die opklimt in de criminele wereld. Echt een keiharde film, volgens mij was ie ook verboden in de Nederlandse bioscopen

Verder ook nog Superhero Movie in de bios gezien. Spoof op allerlei films over superhelden zoals Spiderman en X-Men, met veel celebrities erin. Je moet wel van de humor van Leslie Nielsen enzo houden maar ik vond m erg grappig
Oud 18-09-2008, 12:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Laatst Rise of the Footsoldier op dvd gezien. Ik heb The Football Factory en Hooligan ook gezien maar deze was wel een stuk harder en vetter. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een Londense ex-hooligan en ex-gangster, die opklimt in de criminele wereld. Echt een keiharde film, volgens mij was ie ook verboden in de Nederlandse bioscopen
Hm.

Citaat:
Verder ook nog Superhero Movie in de bios gezien. Spoof op allerlei films over superhelden zoals Spiderman en X-Men, met veel celebrities erin. Je moet wel van de humor van Leslie Nielsen enzo houden maar ik vond m erg grappig
Hmmmmmmmm.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 18-09-2008, 12:57
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Sunset Blvd.
Blijft in een herkijk overeind. Sterk spel van vooral Swanson, die heerlijk aan het tieren is.
8.8/10

No Country for Old Men
Na een derde keer verliest de film toch een deel van z'n glans. Nog steeds erg sterk.
8.5/10

Fargo
Kijkt lekker weg. Toffe shots, vreselijke accenten en een goed plot.
7.8/10

A History of Violence
Nog niet eerder gezien en daar heb ik eerlijk gezegd best spijt van. Probeert net als Haneke in Funny Games het plezier dat wij uit geweld halen aan de kaak te stellen, maar doet dat veel subtieler en naar mijn mening dan ook beter.
8/10
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 18-09-2008, 14:14
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Laatst Rise of the Footsoldier op dvd gezien. Ik heb The Football Factory en Hooligan ook gezien maar deze was wel een stuk harder en vetter. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal van een Londense ex-hooligan en ex-gangster, die opklimt in de criminele wereld. Echt een keiharde film, volgens mij was ie ook verboden in de Nederlandse bioscopen

Verboden zoiezo niet hoor gewoon niet goed genoeg voor de bios zoals zoveel film. Maar is een leuke vermakelijke film met veel bloed alleen in het 2de zakt het heel erg in vind ik en word het veel minder
Oud 18-09-2008, 16:10
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
American Zombie

Damn, dacht ik een zombiefilm te downloaden, krijg ik een documentaire over een stomme gothic-subcultuur in LA.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 18-09-2008, 16:21
Verwijderd
Ik zag laatst ook een stukje daarvan idd. Maar is het for real een docu ofzo? Het was meer grappig bedoeld dacht ik.
Oud 18-09-2008, 16:27
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ik zag laatst ook een stukje daarvan idd. Maar is het for real een docu ofzo? Het was meer grappig bedoeld dacht ik.
Ja, echt waar

Spoiler
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 19-09-2008, 08:11
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
A Tale of Two Sisters: spannend en zo op het eerste gezicht best wel complex.

Dazed and Confused: verfrissend vermaak, maar af en toe had het wel iets te veel weg van een typische John Hughes-film uit de eighties.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 19-09-2008, 13:35
Verwijderd
Ik heb gezien:

Il Dolce e l'Amaro, Versailles, Un Conte de Noël, 3:10 to Yuma, The Butterfly Tattoo, Burn After Reading, All God's Children Can Dance, Too Young To Die, The Mourning Forest, Nazirín, Rosetta, The Life Before Her Eyes, Un Secret, Once, Brick Lane, Blind Date, Blindness, Fugitive Pieces, Love Comes Lately, The Edge of Love, The Art of Crying

en misschien nog meer, maar dat ben ik dan nu even vergeten. Vetgedrukte zijn aanraders.

Vanavond Offret op het grote scherm met DaniëlC en King Ralph
Oud 19-09-2008, 15:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Naomi Armitage - 6/10

De volledige OVA-serie. Wel geinig, maar erg simplistisch af en toe. Ik heb goede verhalen gehoord over de tweede film, Dual Matrix, dus ik ben wel benieuwd.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-09-2008, 17:28
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
American Zombie

Damn, dacht ik een zombiefilm te downloaden, krijg ik een documentaire over een stomme gothic-subcultuur in LA.

Lol had precies hetzelfde dacht leuke zombiefilm krijg je zoiets
Ads door Google
Oud 20-09-2008, 02:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Estomago

Goed acteerwerk van de hoofdrolspeler, leuk thema en ditto uitwerking qua context.

Sunshine

Meerdere malen gezien, goed acteerwerk, gave shots (zeker in HD), erg kekke soundtrack. Maar op de cheapo plottwist na blijft het, helaas, een van de beste scififilms van de 21ste eeuw (heeft meer te maken met de concurrentie)

Serenity

hier ga ik niet meer over uit .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-09-2008, 11:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
en misschien nog meer, maar dat ben ik dan nu even vergeten. Vetgedrukte zijn aanraders.
Je vond 3:10 to Yuma geen aanrader
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 20-09-2008, 12:04
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ik heb gezien:

Il Dolce e l'Amaro, Versailles, Un Conte de Noël, 3:10 to Yuma, The Butterfly Tattoo, Burn After Reading, All God's Children Can Dance, Too Young To Die, The Mourning Forest, Nazirín, Rosetta, The Life Before Her Eyes, Un Secret, Once, Brick Lane, Blind Date, Blindness, Fugitive Pieces, Love Comes Lately, The Edge of Love, The Art of Crying

en misschien nog meer, maar dat ben ik dan nu even vergeten. Vetgedrukte zijn aanraders.

Vanavond Offret op het grote scherm met DaniëlC en King Ralph
Aardig wat films, zeg! Verspreid over een week ofzo; en waarom is de nieuwe Coen Brothers geen aanrader; en waar was Offret te zien; en waarom ken ik maar vijf films uit die lijst, ? Vragen(v)uurtje.

They Live: Een jaar of vijftien geleden zag ik deze film voor het eerst en ik weet nog dat ik toen helemaal freakte toen ik zag wat voor effect de brillen uit de film op de werkelijkheid hadden. Nu vond ik het echter een cheesy bedoening, niet alleen het effect van de brillen maar gewoon de hele film. Op een intense vechtscène na (die overigens prachtig is geparodieerd door Timmy en Jimmy in South Park) is het eigenlijk een vrij chaotisch zooitje uit de jaren '80. De soundtrack is te repetitief, de hoofdrolspeler staart als een schaap onder invloed van LSD voor zich uit en bedient zich continue van absurdistische oneliners. Daarbij is de wisselwerking tussen hem en zijn zwarte buddy lachwekkend en leek het elk moment alsof de homoseksuele orgies los zouden barsten.

Sherlock Jr.: De leukste Buster Keaton-film die ik ken, met effectieve gags en toffe stunts. Ook de compacte speelduur van drie kwartier is mooi meegenomen.

In Absentia: hallucinatoire beelden geanimeerd door de Quay Brothers en begeleid door een beangstigende soundtrack van de grootheid Karlheinz Stockhausen.
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 20-09-2008, 12:22
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ik ben iig blij dat Blindness wel een aanrader is. En Once is wel een aanrader, vind ik, evenals 3:10 To Yuma.

Dead Ringers
Prachtig psychologische thriller/horror met een geniale rol van Jeremy Irons. De hele film straalt een chirurgische kilte uit, iets wat de spanning alleen maar ten goede komt. De soundtrack versterkt deze kille sfeer waardoor de gehele film eigenlijk nergens echt inzakt.
8.3/10
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 20-09-2008, 15:43
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Afgelopen donderdag voor de studie gekeken:

Viridiana 8/10
Muerte de un Ciclista 7.5/10

Bij de laatste moest ik er even komen, omdat ik de personages door elkaar haalde Maar beide vond ik het goede en leuke films!
Oud 20-09-2008, 20:29
Verwijderd
Ik ben bezig met Jurassic Park III en ik vind het tot nu toe echt een boutfilm. Een dino die wel door een stalen hek heen ramt maar niet door een slappe deur omdat ie vergrendeld is? :')
Verder slaat het scenario als een tang op een varken en zijn de cgi-dino's allang niet spectaculair meer als in deel 1.

4/10
Oud 20-09-2008, 22:10
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Komt er nou nog een Jurassic Park IV? Weet iemand dat?
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Advertentie
Oud 20-09-2008, 22:27
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
McCabe & Mrs Miller: een typisch geval van 'couldn't care less'. , , . Ik snap echt niet wat de DanielC's op deze aardkloot hier toch in zien; wat een slaapverwekkende drek. Enig pluspunt: Leonard Cohen.

The Beyond: gore om je vingers bij af te fikken. .
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 20-09-2008, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Komt er nou nog een Jurassic Park IV? Weet iemand dat?
Ergens in 2009, naar het schijnt.
Oud 20-09-2008, 23:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
40-Year old virgin
Was wel leuk om te zien.
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 20-09-2008, 23:23
Verwijderd
Ober

Soms scherp en lekker absurd, soms wat flauw en de plank misslaand. Wel origineel. Toffe sfeer. En leuke gastrolletjes.

8/10
Oud 20-09-2008, 23:44
Verwijderd
Oja, American Splendor is nu bezig en ook geweldig, want Harvey Pekar en Joyce Brabner en Toby Radloff <3

9/10
Oud 21-09-2008, 08:22
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Een heleboel deze week. Gisteren:

the Edge of Love Dit moet wel het meest waardeloze excuus voor twee uur Keira Knightley zijn. Ik denk dat ze tot haar dood ieder jaar minstens 1 man de 2e wereld oorlog zal insturen. Absoluut dieptepunt is de cross-cutting van de amputatie van een arm naar de bevalling van een kind. Ik vraag me af of dit aan mij ligt, of dat het gewoon zo is. Maar komen er nu echt geen fatsoenlijke films meer uit Engeland? Alles wat ik lijk te zien is of een suffe misdaadkomedie met 'grappige' accentjes, of een boekverfilming voor preutse maar tegelijkertijd ondeugende vrouwen van boven de vijfitig.


Bottle Shock Vervelende formule film die werkelijk niets toevoegd aan wat we al kennen. Ze kunnen volgend jaar dezelfde film maken over kandijkoek, boter of weet ik veel wat. Gelukkig is het pas op het eind echt ergerniswekkend. De film duurt ook veel te lang, en is op geen enkel moment grappig.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 21-09-2008, 08:29
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
McCabe & Mrs Miller Ik snap echt niet wat de DanielC's op deze aardkloot hier toch in zien
Het spel tussen de Altman en de kijker van de film, de muziek die (onbewust) perfect samenwerkt met de beelden, het unieke uiterlijk en, en de manier waarop dit tot stand gekomen is. Beaty en Christie die perfect samengaan (dit was hun eerste film samen, ze deden het toentertijd ook met elkaar), een jonge Keith Carradine die de sterren van de hemel speelt en de prachtig opgebouwde 'shoot-out' aan het einde van de film.

Maar goed, jammer dat je er niets aan vond.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 21-09-2008, 09:20
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
The Brood
Film uit '79 met moordende dwergen. Ik hou van Cronenberg's bizarheid. Er waren alleen iets teveel scènes met alleen dialoog, naar mijn smaak, maar dat mocht de pret uiteindelijk niet drukken. Niet zo tof helaas als Videodrome.
7/10
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-09-2008, 09:22
PardonJaPaarden
Avatar van PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
De Zeemeerman
Haha.
Oud 21-09-2008, 11:20
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Verder nog zo'n beetje gezien:

De verfilming van All God's Children Can Dance. Een kort verhaal de schijnbaar bijzonder trendy schrijver Murakami. Die was niet onaardig. Lekker dromerig. Dialoog was nogal onwerkelijk, achtergrondgeluiden leken volledig te ontbreken en het was leuk in beeld gebracht. Ik ben wel benieuwd hoe groot de pik van Kengo nu werkelijk was.

Ook nog gezien: Trois Coileurs: Blue en die was ook niet echt slecht. Niet echt subtiel. Vreselijke muziek ook, wat een bombast. Breaking the Waves lieten ze ook nog zien. Maar daar kon ik niet echt inkomen. De hoofdstukaankondigingen (bij gebrek aan een beter woord) waren best leuk. Nazarin was dinsdag, en dat was een goede film. Toch geef ik de voorkeur aan het meer surrealistische werk van Bunuel. Ze hadden ook nog een Dardenne retrospectief, daar heb ik Rosetta gezien, en die was nogal overdonderend. Alles aan deze film was boos. Maar wel goed. La Promesse was ook de moeite waard, maar wel wat minder uitgesproken dan Rosetta...Det Sjunde Inseglet lieten ze ook nog zien. Maar die had ik al eens eerder gezien. Leuke film, ik snap niet waarom ik vaak mensen zie schrijven dat deze film zo zwaar is? Net als veel ander werk van Bergman uit de jaren vijftig vind ik deze film ondanks het zware onderwerp erg geestig en licht. Maar goed, het zevende zegel zal nooit een Bergman favoriet van mij worden. Ik geef de voorkeur aan zijn werk uit de jaren zestig.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 21-09-2008 om 11:30.
Oud 21-09-2008, 12:51
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
There Will Be Blood
Voor de derde keer inmiddels. Wat een harde, meesterlijke film. De hel. 9/10
Ads door Google
Oud 21-09-2008, 13:10
Verwijderd
Saving Private Ryan
Lang niet gezien, blijft meesterlijk goed.

Superbad
Eindelijk Wat een heerlijk kansloze film.
Oud 21-09-2008, 14:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mama Mia

Yeah Vooral Colin in dat Abba-pak op het einde, briljant

8/10
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-09-2008, 16:20
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Unbreakable - 9/10

Tweede keer. En ik kan hem meteen een stuk beter waarderen dan destijds in de bios. De film heeft een erg origineel en intrigerend verhaal, dat zich heel beheerst ontvouwt. Shyamalan speelt hierin op een leuke en toch realistische manier met het thema superhelden, vooral qua dialogen en subtiele humor, waardoor de film gerust uniek genoemd mag worden. En het acteerwerk is natuurlijk goed, vooral van Jackson. Willis mag er ook zijn als slome, uitgebluste loonslaaf, maar het is toch echt Jacson die de film draagt.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 21-09-2008, 18:23
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
L'adversaire

Naar het waargebeurde verhaal van de Fransman die zich 15 jaar lang voordeed als arts maar ondertussen de spaarrekening van zijn schoonouders leegplunderde. Toen ineens alles uit leek te gaan lekken, vond meneer het nodig om zijn schoonvader, vrouw, twee kinderen, ouders en fling te doden en vervolgens zijn huis in de fik te zetten, met zichzelf erin. Dat is geen spoiler want het staat ook op de achterkant van de DVD.
De film was lang, erg lang. Enerzijds zorgt dat ervoor dat de introductie van de personages flink wat diepgang heeft en dat de moorden nog harder aankomen, maar al met al maakt dat de film toch wel behoorlijk vermoeiend. Verder als film weinig bijzonder.

6,5/10.
Oud 21-09-2008, 19:55
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
The Shawshank Redemption want ik vond het toch eens tijd worden. Nou,


edit: kom ik er net pas achter dat het een Stephen King is. Dat is nou weer jammer..
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.

Laatst gewijzigd op 21-09-2008 om 20:02.
Oud 21-09-2008, 22:44
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Versailles Hier kon ik niet zo veel mee. Het lijkt een beetje op materiaal van de Dardenne broeders. Waar die films vol leven en emotie zitten lijkt deze film wel dood, en moet de film teren op het 'schattige snoetje' van de kinderacteur. Jammer maar helaas.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 21-09-2008, 23:11
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
doomsday

lol. de film gaat van futuristisch naar postapocapunk (w00t woord van de maand) naar middeleeuwen naar bentley reclame.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 21-09-2008, 23:47
Verwijderd
Brideshead Revisited
Op zich vermakelijk, had er -afgaande op de trailer- toch wat meer van verwacht. Het laatste half uur voegde weinig toe en het begin was wat te snel (en dan vooral het ontstaan van de vriendschap).
7.5
Oud 22-09-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Jammer maar helaas.
Indeed.
Oud 22-09-2008, 20:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Estomago

Vermakelijke film, goed acteerwerk van de hoofdrolspeler. Verder had ik er nog wel iets 'meer' van verwacht.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-09-2008, 22:16
Verwijderd
Soul Assassin

Een soort 'vlotte' thriller met slechte acteurs, die in steenkolenengels hun zinnen stamelen, met veel mislukte actiescènes met slow-mo stroboscoopflitsen en blauwe gloed. Abominabel tot de laatste snik. En ik zit nog maar 30 minuten in de film!

De hoofdrolspeler heeft trouwens wel wat weg van Johnny Depp

0/10

Edit: nu ik de film heb uitgezeten:

-3/10

Laatst gewijzigd op 22-09-2008 om 23:41.
Oud 22-09-2008, 22:19
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Estomago

Goed acteerwerk van de hoofdrolspeler, leuk thema en ditto uitwerking qua context.
(...)
Citaat:
Estomago

Vermakelijke film, goed acteerwerk van de hoofdrolspeler. Verder had ik er nog wel iets 'meer' van verwacht.
je hebt hem twee keer bekeken?
__________________
To eu zèn
Oud 22-09-2008, 22:56
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik ging Don't mess with the Zohan (of zoiets) kijken want we hadden zin in een slechte film maar omg, na een halfuurtje maar weer uitgezet want we waren hier duidelijk te nuchter voor.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 22-09-2008, 23:10
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
The Killing (Kubrick, 1956)
Ik verwachtte een redelijk standaard Noir verhaaltje, maar het plot zit behoorlijk ingenieus in elkaar, zeker voor die tijd. De sfeer is de hele film beklemmend, maar vooral de laatste scenes zijn vreselijk spannend door onder andere het goede gebruik van licht. Heel erg sterk, toch de eerste Kubrick die ik zo goed vind.
8.8/10
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.