Oud 10-01-2011, 14:32
Verwijderd
Ja, Gijsbert is duidelijk de leukste/tofste/sociaalste boer. Hij heeft ook de leukste vrouwen gekozen. En ik vond die boerderij en die moestuin ook wel tof
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2011, 16:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, Gijsbert is duidelijk de leukste/tofste/sociaalste boer. Hij heeft ook de leukste vrouwen gekozen. En ik vond die boerderij en die moestuin ook wel tof
Oja, die zei dat ze 's avonds ineens 'los' begonnen te komen: "Zullen we Rummikubben?"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 16:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh Marcel ik kon er bijna niet naar kijken, wat een pijnlijke vertoning <3 Prachtig. Ik vind denk ik die met het korte haar het best bij hem passen.

Bij Richard vliegt Susan er uit volgende week, die blijft toch op de achtergrond door de taal (en Richard spreekt zwaar belabberd Engels :')). En zij is toch te leuk voor hem.
Ja, ik snap sowieso niet waarom Susan er nog bij is. Richard spreekt amper Engels, en Susan komt niet echt mee in groepsgesprekken.

Maar ze is wel sympathiek; ze doet me denken aan mijn hele toffe lerares Engels, zowel qua uiterlijk als uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Oja, die zei dat ze 's avonds ineens 'los' begonnen te komen: "Zullen we Rummikubben?"
Idd Maar hoe hij het zegt is dan wel weer leuk, alsof rummikubben leuk is. Terwijl als Marcel het zou zeggen... meeh, nee dank je

Citaat:
Ja, ik snap sowieso niet waarom Susan er nog bij is. Richard spreekt amper Engels, en Susan komt niet echt mee in groepsgesprekken.

Maar ze is wel sympathiek; ze doet me denken aan mijn hele toffe lerares Engels, zowel qua uiterlijk als uitstraling.
Toen Susan over Richard sprak, vond ik hem ook ineens leuk. Maar verder valt ze idd een beetje er buiten. Ik vind haar overigens ook de leukste vrouw van die drie.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 17:15
Catch
Catch is offline
Marcel met zijn boxer en sportsokken, wat een droomvent
Frank was een beetje een aap met zijn doorzaagdiscussie, en dan zeiken dat niemand hem ging troosten vanwege dat lammetje eh. En Gijsbert ga ik stelen, als hij wat vaker zijn haar wast
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 20:26
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
En ik vind zijn boerderij ook juist gaaf <3
Hij heeft echt zo'n rommel-boerderij; dan ziet die van Marcel er stukken netter uit. Maar da's maar net waar je van houdt, natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft echt zo'n rommel-boerderij; dan ziet die van Marcel er stukken netter uit. Maar da's maar net waar je van houdt, natuurlijk
Die van Marcel is natuurlijk ook prachtig, met zo'n mooie binnenplaats, maar die badkamer vind ik bv. weer echt over de top. Ik hou wel van zo'n oude rommel-boerderij, dat heeft - als het mooie rommel is, zoals bv lekker overwoekerde stukken tuin en gave, krakkemikkige meubels - echt wel wat, vind ik <3 Natuurlijk kan hier en daar wel wat aangepast worden
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 00:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Idd Maar hoe hij het zegt is dan wel weer leuk, alsof rummikubben leuk is. Terwijl als Marcel het zou zeggen... meeh, nee dank je
"Want dan kunnen we dat onze kinderen leren!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 06:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Idd Maar hoe hij het zegt is dan wel weer leuk, alsof rummikubben leuk is.
Rummikub is ook leuk!

En toen ze gingen klaverjassen bij Frank hoorde ik wat geklaag dat het voor de boeren al bedtijd was en een onderwatersneer naar Berber toe.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 08:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Toen Susan over Richard sprak, vond ik hem ook ineens leuk. Maar verder valt ze idd een beetje er buiten. Ik vind haar overigens ook de leukste vrouw van die drie.
O, ik dacht juist: hoe kan zo'n leuke intelligente vrouw niet door hebben hoe eng hij is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 12:15
Verwijderd
Ik vind Susan ook de leukste het zijn alledrie een beetje gilmiepen, die vrouwen van Richard, van het type 'ik ben een intelligente volwassen vrouw maaaaarrr ik ga me nu gedragen als een meisje van vijftien want dat vinden mannen leuk', maar Susan kan dat niet helpen want ze is Amerikaans en bij haar valt het ook nog mee. Ik heb bij haar als enige het idee dat ze niet probeert om zich blijer en naïever voor te doen dan ze is.

Bij Frank, tja. Ik snap dat je als veeboer je ergert aan vooroordelen over veeboeren, maar dit is echt niet de manier om iemand te overtuigen. Het was ook helemaal geen discussie, hij was haar alleen aan het jennen. In plaats van te zeggen "en hoe zit dat dan met antibiotica, ja, he, want dat zul jij toch wel weten, als consument" kun je ook zeggen "veel mensen denken dit en dat over antibiotica maar dat klopt niet want bla, wat vind jij daarvan".

Bij Gijsbert leek het me wel gezellig ik kon me wel slecht voorstellen dat Femke het daadwerkelijk leuker vond om in haar eentje te staan koken terwijl de rest samen iets aan het doen was. Niet dat stallen uitmesten me zo leuk lijkt maar koken kun je elke dag nog doen.

En die kaartjes bij Annemarie precies wat Absinthe zei inderdaad, het begon net persoonlijk te worden en dan komt er weer zo'n nietszeggende vraag. En Johannes die iets zegt als 'Ja, ik vind dat wel mooi, als de vrouw kookt, en dan kan de man intussen vast de tafel dekken' en in het volgende beeld zie je Annemarie de tafel dekken

En dan Marcel, tja, ik geloof dat alles over hem al is gezegd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 15:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ze zijn ook geen van alle sympathiek... Mja, bij Gijsbert vind ik het dan nog het leukst gaan, maar die boerderij van hem, daar zou ik echt nooit op kunnen wonen... Dat je niet eens weet wat je in je moestuin hebt staan en zo
Volgens mij was het gewoon een manier om de andijvie te verkopen ipv dat gezeur van dat lust ik niet. En ze vonden het allemaal lekker Zo van is het wat je verwacht had.

Bij Marcel heb ik een beetje het idee dat dat kinderding er wordt uitgelicht. Er is natuurlijk veel meer matteriaal en ik heb wel iets het idee dat ze ook telkens weer die stukjes pakken. Bovendien, als je dat voor jezelf een belangrijk punt vind is het wel goed om over te praten. Overgens vond ik hem ook weer sympatieker, zo van als ik voor jou kies heb ik te accepteren dat een kind van ons samen er ws niet in zit.

Frank verdient alleen maar een Berber is leuk, maar volgens mij is ze hem zat en ik denk dat zij weggaat/niet gekozen wordt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 16:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En toen ze gingen klaverjassen bij Frank hoorde ik wat geklaag dat het voor de boeren al bedtijd was en een onderwatersneer naar Berber toe.
Wat was die opmerking ook weer dan?

Citaat:
Bij Frank, tja. Ik snap dat je als veeboer je ergert aan vooroordelen over veeboeren, maar dit is echt niet de manier om iemand te overtuigen. Het was ook helemaal geen discussie, hij was haar alleen aan het jennen. In plaats van te zeggen "en hoe zit dat dan met antibiotica, ja, he, want dat zul jij toch wel weten, als consument" kun je ook zeggen "veel mensen denken dit en dat over antibiotica maar dat klopt niet want bla, wat vind jij daarvan".
Ik snapte sowieso die opmerking over antibiotica niet? Maakt Berber daar gebruik van dan?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 17:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Wat was die opmerking ook weer dan?
Anita: Heb je al op de klok gekeken?
Berber: Ach, het is een tijdloos spel
Frank: Haar dag begint nu hè *insert grijns*
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 17:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Anita: Heb je al op de klok gekeken?
Berber: Ach, het is een tijdloos spel
Frank: Haar dag begint nu hè *insert grijns*
Oh, dat noem ik geen sneer. Dat is plagen.

Ik denk dat Frank juist Berber heel erg ziet zitten, maar dat ie zichzelf niet echt een houding weet te geven, en dat ie dan te ver doorschiet in zijn felheid of slechte grappen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:24
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Volgens mij was het gewoon een manier om de andijvie te verkopen ipv dat gezeur van dat lust ik niet. En ze vonden het allemaal lekker Zo van is het wat je verwacht had.
Dat zou fantastisch zijn, als dat echt zo is
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 18:41
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die Frank baalt er natuurlijk enorm van dat Berber vegetariër is. En terecht. Impliciet veroordeelt ze min of meer zijn broodwinning. Ik snap eigenlijk ook niet waarom vegetariërs op een veehouder gaan schrijven. Dan romantiseer je het boerenleven echt wat teveel (doen veel van die vrouwen trouwens volgens mij). Heeft zo'n gast 1000 vrouwen om uit te kiezen en dan blijkt een van de laatste drie vegetariër te zijn. Logisch dat je dan niet met je hoofd maar met je hart die discussie voert, helemaal als je haar echt ziet zitten. En dat gezeik van "dat lust ik niet" bij die Gijsbert. Hoe oud ben je dan?
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 08:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar Frank heeft toch een geitenboerderij, geen kippen- of varkensboerderij, anders had Berber misschien niet op hem geschreven, maar bij een geitenboerderij gaat het niet om het vlees, dus dat is dan toch wel anders?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 11:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dat zou fantastisch zijn, als dat echt zo is
Hij had het toch over andijvie eten, waarop zo lust ik niet gereageerd was. Dit was gewoon andijvie, bovendien is er een stamppot van gemaakt en met gewone sla kan dat niet. Ik geloof er niks van dat hij echt niet wist wat het was
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Hij had het toch over andijvie eten, waarop zo lust ik niet gereageerd was. Dit was gewoon andijvie, bovendien is er een stamppot van gemaakt en met gewone sla kan dat niet. Ik geloof er niks van dat hij echt niet wist wat het was
Met gewone sla kun je ook een stamppot maken Gewoon rauw erdoor stampen, net zoals met andijvie. Heerlijk met spekjes ook Ik vond het een beetje op romano sla lijken wat ze daar hadden Een krop andijvie ziet er volgens mij ook heel anders uit dan wat hij oogstte, dat zit veel losser in/aan de krop. En ik kan het weten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 12:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die Frank baalt er natuurlijk enorm van dat Berber vegetariër is. En terecht. Impliciet veroordeelt ze min of meer zijn broodwinning. Ik snap eigenlijk ook niet waarom vegetariërs op een veehouder gaan schrijven. Dan romantiseer je het boerenleven echt wat teveel (doen veel van die vrouwen trouwens volgens mij). Heeft zo'n gast 1000 vrouwen om uit te kiezen en dan blijkt een van de laatste drie vegetariër te zijn. Logisch dat je dan niet met je hoofd maar met je hart die discussie voert, helemaal als je haar echt ziet zitten. En dat gezeik van "dat lust ik niet" bij die Gijsbert. Hoe oud ben je dan?
Frank is geen veehouder, hij produceert geitenmelk. Frank zei ook dat ie het prima vindt dat ze vegetariër is, alleen is ie behoorlijk principieel in de zin dat je niet de met de verkeerde ideeën vegetariër moet zijn (dwz. denken dat biologisch zoveel beter is enzo). En hij denkt -ws. onterecht- dat Berber een verkeerd beeld heeft van de industrie.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Frank is geen veehouder, hij produceert geitenmelk. Frank zei ook dat ie het prima vindt dat ze vegetariër is, alleen is ie behoorlijk principieel in de zin dat je niet de met de verkeerde ideeën vegetariër moet zijn (dwz. denken dat biologisch zoveel beter is enzo). En hij denkt -ws. onterecht- dat Berber een verkeerd beeld heeft van de industrie.
Idd, maar vervolgens leek het alsof bij Berber ging aanvallen over het biologisch vs. niet-biologisch, terwijl zij volledig vegetariër is. En ineens kwam er ook dat gedoe over antibiotica bij en 'de mening van de consument'. Alsof zij zich moet verantwoorden over hoe anderen over biologisch vlees en gebruik van antibiotica denken.

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe Frank daarop terug kijkt, of hij zelf ook ziet dat hij dat heel raar aanpakte en of hij er een verklaring voor heeft (spanning omdat hij Berber bijvoorbeeld erg leuk vindt en die spanning uit in felheid/botheid).
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 14:28
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Maar Frank heeft toch een geitenboerderij, geen kippen- of varkensboerderij, anders had Berber misschien niet op hem geschreven, maar bij een geitenboerderij gaat het niet om het vlees, dus dat is dan toch wel anders?
Ja, het gaat bij hem niet om het vlees maar het blijft een veehouder.

Citaat:
hij produceert geitenmelk
Een melkveehouder dus. Het is natuurlijk anders dan intensieve bio-industrie. Dan had Berber überhaupt niet geschreven. Maar hij ziet het vegetariër-zijn van Berber blijkbaar als een aanval op de hele industrie. Veel vegetariërs hebben ook wel uitgesproken meningen over het gebruik van antibiotica in de veehouderij. Vergeet niet dat de geitenboeren een behoorlijke lading stront over zich heen hebben gekregen met de Q-koorts de afgelopen jaren. Zo ver denkt Berber hoogstwaarschijnlijk zelf niet eens inderdaad.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Hij had het toch over andijvie eten, waarop zo lust ik niet gereageerd was. Dit was gewoon andijvie, bovendien is er een stamppot van gemaakt en met gewone sla kan dat niet. Ik geloof er niks van dat hij echt niet wist wat het was
Dat kan prima hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 09:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Met gewone sla kun je ook een stamppot maken Gewoon rauw erdoor stampen, net zoals met andijvie. Heerlijk met spekjes ook Ik vond het een beetje op romano sla lijken wat ze daar hadden Een krop andijvie ziet er volgens mij ook heel anders uit dan wat hij oogstte, dat zit veel losser in/aan de krop. En ik kan het weten
Nee, het was geen andijvie, dat is veel krulleriger van boven. Ik heb even op het boer zoekt vrouw forum gespiekt en daar zegt men dat het groenlof is

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mysterieuzegroente.jpg (15.4 KB, 0x gelezen)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 10:12
Verwijderd
Ah ja! Duidelijk
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Wat was die opmerking ook weer dan?



Ik snapte sowieso die opmerking over antibiotica niet? Maakt Berber daar gebruik van dan?
Een veel gehoord kritiekpunt op de bio-industrie is dat beesten vaak onnodig antibiotica krijgen waardoor je resistente bacteriën creëert. Daar had Berber helemaal niets over gezegd, maar ik denk dat hij daarop doelde (en dat hij dacht dat ze daar iets over zou gaan zeggen en het zelf wel mee vond vallen, ofzo).
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 15:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nja, of misschien had ze daar wel iets over gezegd maar is dat weggeknipt Laten we niet vergeten dat er hevig gemanipuleerd kan worden met montage.

Net zoals dat men hier nu denkt dat Annemarie na het onderwerp 'trouwen of samenwonen' meteen doorgaat met 'gourmetten of steengrillen'. Die volgorde kan ook heel anders zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 18:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nja, of misschien had ze daar wel iets over gezegd maar is dat weggeknipt Laten we niet vergeten dat er hevig gemanipuleerd kan worden met montage.

Net zoals dat men hier nu denkt dat Annemarie na het onderwerp 'trouwen of samenwonen' meteen doorgaat met 'gourmetten of steengrillen'. Die volgorde kan ook heel anders zijn geweest
Zoals 'kroket of frikadel'?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 20:22
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Nja, of misschien had ze daar wel iets over gezegd maar is dat weggeknipt Laten we niet vergeten dat er hevig gemanipuleerd kan worden met montage.

Net zoals dat men hier nu denkt dat Annemarie na het onderwerp 'trouwen of samenwonen' meteen doorgaat met 'gourmetten of steengrillen'. Die volgorde kan ook heel anders zijn geweest
Haha, ja of sauna of zonnebank?
Dat vond ik echt even veel te grappig toen ik dat keek
Geen wonder dat deze boeren nog geen relatie hadden moet je maar denken
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 15:59
Verwijderd
Die Susan vind ik echt in een vage situatie zitten, ze verstaat wel nederlands maar kan het niet spreken, vervolgens gaat ze daarna weer zeggen dat ze zichzelf buitengesloten voelt omdat ze het ineens niet meer verstaat

En bij marcel gaat volgens mij die vrouw met het kind van 9(ben dr naam kwijt)ook niet lang blijven omdat naar mijn idee marcel teveel gefocusd is op die kinderen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Die Susan vind ik echt in een vage situatie zitten, ze verstaat wel nederlands maar kan het niet spreken, vervolgens gaat ze daarna weer zeggen dat ze zichzelf buitengesloten voelt omdat ze het ineens niet meer verstaat
Misschien zitten er gradaties in het verstaan van een vreemde taal? Ik versta best wel wat Duits bijvoorbeeld, maar als mensen ineens op normaal tempo en vrij informeel met elkaar gaan praten, dan krijg ik ook echt niet alles meer mee (en vaak begrijp ik dan pas later wat er gezegd is, terwijl de duitsers het natuurlijk vanaf het begin al begrepen). Lijkt me dat Susan ook in die situatie zit...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 20:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
WTF. Echt WTF @ Marcel.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En nog een keer WTF @ Marcel Die gast heeft ze niet echt op een rijtje

Dat ie gewoon de enige vrouw die wél initiatief neemt en gewoon ronduit er voor uitkomt dat ze verliefd op hem is, stuurt ie naar huis, met dat misplaatste argument.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:17
Verwijderd
Haha die Marcel toch Wel mooi dat die suffe Sonja weg is, wat was zij vervelend.

Annemarie is trouwens wel echt zeldzaam seksloos zeg.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
die pet van marcel.
Was dus toch de pet van Marita
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:21
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Die Gijsbert heeft het goed voor elkaar. Die Femke mag bij mij ook wel komen logeren.
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:21
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind Frank echt een ongelooflijke sukkel. Berber was veel te leuk voor hem.

Gijsbrecht is leuk. Ik hoop dat ie José kiest.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Berber en Frank pasten gewoon niet bij elkaar. Goeie keus van Frank. Die andere twee hebben meer interesse in hem en meer affiniteit met het boerenleven.

Marcel is een sukkel dat ie Sonja laat gaan, want Kenya en die andere lelijke snol zijn veel te suf.
En Marcel is echt gestoord: "ik had al gewenst dat er iemand bij zou zitten wiens man overleden was"

Dat Gijsbert Yvonne laat gaan is ook wel jammer, want ze is duidelijk de knapste. Verlegen misschien, maar ze lijkt me leuker en sympathieker dan die andere twee. Vooral die andere blonde lijkt niet heel enthousiast, terwijl Yvonne wel enthousiasme uitstraalt.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Was dus toch de pet van Marita
Hoeft niet, het kan ook dat Marita die zo mooi vond dat ze hem op mocht hebben van Marcel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Hoeft niet, het kan ook dat Marita die zo mooi vond dat ze hem op mocht hebben van Marcel
Ja daag, daar trap ik niet in
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:45
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ze passen inderdaad niet bij elkaar, maar ik vind Frank nou echt zo'n enorme hork die dan ook gewoon niks te melden heeft behalve 'je zag het zelf ook vast aankomen'. En dan gaan zij & Yvon weg en dan zit ie daar zo een beetje suf stil te zitten met twee van die meisjes die ook niks zeggen. Gezellig.

Ik vond het echt weer facepalm-inducing dat Marcel tegen Ksenia zei: "Ik heb altijd al een meisje gewenst van wie de man was overleden." Beeeetje raar.

En ik vond Yvonne trouwens helemaal niet zo knap.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:46
Verwijderd
Ik Marcel wel iets anders verteld met z'n opmerkingen over wattie gewenst had. Bah. Daarnaast moettie ook echt wel leren communiceren, als je denkt dat Sonja te weinig teegngas geeft, moet je dat ook recht in dr gezicht zeggen want nu draaide hij er ontzettend om heen. Smerige vent.
Hij woont hier twee dorpen verderop en ik weet al wie hij uitgekozen heeft

Frank vond ik heel leuk maar vind ik met de minuut lomper worden. Berber was een leuke meid en ik denk stiekem als hij haar niet zo had afgebrand, dan was datn misschien best nog wel leuk geworden! Ik vind Anita heel erg vervelend, zo'n irritante giebelzieke puber van twintig (of hoe oud is ze?) die nog net niet begint te kwijlen en posters van Frank boven haar bed hangt.

En dat Yvon moest gaan, vond ik stom want ik vond haar echt leuk. Ook bij Gijsbert. Jammer dat ze niet tot haar recht komt op deze manier... Maar ik hoop dattie Jose kiest, zij is leuk, ik vind Femke maar stom. En een beetje smerig, eigenlijk. Ik word altijd een beetje jeukig als er meiden zijn die op die manier buiten werken en bezig zijn en zo'n lang haar hebben en dat niet vast binden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 21:59
Verwijderd
Degene waar de boeren in het begin helemaal verliefd op waren sturen ze naar huis vandaag.

Marcel neem eens wat meer initiatief om een goed argument te verzinnen om het initiatief te nemen een vrouw die initiatief toont te laten vertrekken
Marcel is een engerd 'ik wilde altijd al een vrouw van wie de man was overleden'.
Net of die ksenia dr geen verdriet om heeft gehad.
Seriously, marcel kiest vrouwen om de kinderen en overleden mannen... weirdo:

Laatst gewijzigd op 16-01-2011 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 22:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Marcels opmerking over een weduwe willen.. wtf Ik vond het sneu voor Sonja en ook niet logisch. Sonja is net zo suf als Marcel, die pasten perfect bij elkaar volgens mij. Ksenia lijkt me wat te pittig voor hem. En die Marita.. nou ja, net zo weeïg, dus misschien is dat inderdaad nog een logische keuze.

Bij Gijsbert zie je eigenlijk weinig contactmomenten tussen Femke en hem, dus ik ben best verbaasd dat zij mag blijven. Sowieso vind ik dat er in heel de serie weinig geflirt wordt dit jaar.

Van Frank valt het me tegen dat hij afkomst van een boerenbedrijf zo zeer laat mee wegen. Ik had het idee dat hij toch door had dat het niet om een hulpje gaat maar om een toekomstig partner. Maar volgens mij was hij gewoon op zijn pik getrapt door die discussie en doordat Berber niet met hangende pootjes achter hem aan hobbelt.

Annemarie zoekt volgens mij gewoon een knecht met wie ze soms kan lachen. Ze lijkt totaal niet door te hebben dat het om liefde gaat in dit programma. Zelfs de mannen (die toch ook niet ontzettend 'seks' uitstralen) lijken dat nog door te hebben

En die Duitser.. ik versta af en toe geen woord van wat hij zegt. Arme Amerikaanse, voor haar moet het helemaal onduidelijk zijn. Hij doet ook echt zijn best niet om wat meer Engels te spreken tegen haar. Hij lijkt haar al bij voorbaat buiten te sluiten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.

Laatst gewijzigd op 16-01-2011 om 23:08.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kijk altijd met teletekstondertiteling anders versta ik de helft niet of moet ik veel te veel moeite doen om het te verstaan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 22:42
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik snap wel dat Gijsbert Yvonne laat gaan, hij kan er helemaal niets mee. Dat ie ook zegt: "ga je nu bij het middageten wel meer zeggen, nu we het erover hebben gehad?" Alsof de druk nu niet extra hoog ligt ?! Maarja, hij is wel de leukste boer vind ik, en hij gaat zeker weten voor José.

Marcel is een domme! Hij was echt geschrokken van de liefdesverklaring van Sonja, en ik zat echt toen ze weg moest...

Freek is een suffe geworden, maar wel okee dat Berber nu weg is, voor hem en voor haar. Maar toen zij wegliep dacht ik gelijk "plof nou op die bank neer waar Berber had gezeten! Laat zien dat je die anderen leuk vindt!" Maar nee.

Annemarie weet volgens mij totáál niet wat ze met een vent aanmoet, en het is me ook een raadsel waarom zij hieraan meedoet.

Ik vind Richard de rustigste van de boeren en da's goed. Komt miss ook omdat hij het meeste personeel heeft hoor. Maar hij neemt tenminste de tijd om met zijn vrouwen te ontbijten en zo. Alleen ik versta geen hol van wat ie zegt.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 23:50
Verwijderd
Ik vind Gijsbert echt nog steeds de leukste en ik ben verliefd op zijn boerderij Mja, ik begrijp wel dat hij Yvonne weg heeft gestuurd, maar ik vind het wel jammer dat hij haar niet meer tijd gunde. Ik vind dat andere blonde meisje leuk, maar had het idee dat Yvonne hem leuker vond dan zij, dus mja, ik gunde het Yvonne gewoon meer.

Frank vind ik echt helemaal niet leuk meer, wat een saaie hork! Sowieso lijkt het alsof alles om z'n geiten draait en daar moet zo'n meisje dan bij passen; hij toont weinig interesse voor wat zij doen en leuk vinden, dat vind ik echt heel raar. Ik vond Berber leuk, maar ze passen totaal niet bij elkaar. Ik vind die andere twee meisjes allebei wel leuk, maar ze komen errug jong over, vooral Anita. Mja mja, ik vond Berber juist leuk omdat ze anders was, dat had Frank een opener blik kunnen geven ipv geiten, geiten en nog eens geiten.

Annemarie... Hmm, nee Ik vind die mannen nu wel wat leuker, vooral omdat een van hen zei dat hij het miste dat ze even keek of even een aanraking oid. Zij is echt alleen maar bezig met kaas en lijkt die mannen als gewone bezoekers te zien ipv mensen waar je verliefd op zou kunnen worden. Rare situatie daar, ben benieuwd of ze daar op aangesproken gaat worden (door bv Yvon).

Richard blijf ik raar vinden. Heb ook geen mening over zijn vrouwen, behalve dan dat ik het haar van Heidy heel vreemd vind

En als laatste Marcel... Tja, leuk, zo'n man die hoopt op een weduwe Ineens is het helemaal niet raar, eng of awkward meer Wat een leuke, lieve man! Ik vond Sonja echt zo bij hem passen, ik had verwacht dat Marita weg zou moeten. Maar goed, uiteindelijk wordt het toch Ksenia, want een Poolse weduwe is natuurlijk precies wat hij wilde! Hoewel ik denk dat dat gedoemd is te mislukken. Ik weet het niet hoor, ik vind het zo'n griezel, wat mij betreft blijft hij lekker alleen met z'n hond, klaar.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 00:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat mij betreft blijft hij lekker alleen met z'n hond, klaar.
idd, samen met zijn trouwe viervoeter lekker gaatjes prikken in de aardappels
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 09:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Marcel is gewoon heel onzorgvuldig in zijn formuleringen.

Hij zegt: "Ik heb altijd al een vrouw gewild wier man is overleden", terwijl hij bedoelt: "Wat fijn dat jij geen enge exman hebt die hier straks op de stoep staat."
Hij zegt: "Ik zoek iemand die initiatief toont", terwijl hij bedoelt: "Ik zoek iemand die wat meer tegengas geeft."

Ik vond het wel heel sneu voor Sonja, eigenlijk...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23.