Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2011, 13:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Star Trek: The Motion Picture (1979)
7.2/10

Star Trek: The Wrath of Khan (1982)
7.8/10

Star Trek III: The Search for Spock (1984)
7.5/10

Star Trek IV: The Voyage Home (1986)
7.5/10

Star Trek V: The Final Frontier (1989)
6.8/10

Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991)
7.8/10

Star Trek: Generations (1994)
7.8/10

Star Trek: First Contact (1996)
8.0/10

Van de eerste 8 Star Trek-films had ik de meeste met de oude cast nog niet gezien en op de 5e film na, die duidelijk de minste uit de hele reeks is, zijn ze allemaal meer dan vermakelijk. Zeker omdat ik ermee opgegroeid ben
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 01-08-2011, 14:09
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoe kun je Star Trek V nu in hemelsnaam een voldoende geven?
__________________
you're not my demographic
Oud 01-08-2011, 14:46
Verwijderd
Nachtrit

Wel aardig.
Oud 01-08-2011, 22:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe kun je Star Trek I t/m VIII nu in hemelsnaam een voldoende geven?
Fix'd
Oud 02-08-2011, 00:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Scream 4

Best amusant, verrassend einde ik heb me prima vermaakt.

8/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-08-2011, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Hoe kun je Star Trek V nu in hemelsnaam een voldoende geven?
En TMP ook trouwens
Oud 02-08-2011, 08:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Hoe kun je Star Trek V nu in hemelsnaam een voldoende geven?
Ik had een draak van een film verwacht en ik vond het eigenlijk niet slechter dan een benedengemiddelde aflevering, wat voor mij neerkomt op een voldoende
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-08-2011, 20:38
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Scream 4

Best amusant, verrassend einde ik heb me prima vermaakt.

8/10
wth ik vond het zo'n slechte film.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 02-08-2011, 20:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wth ik vond het zo'n slechte film.
Het einde was vooral een aangename verrassing verder was de film redelijk, maar genoeg om me te vermaken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 02-08-2011, 21:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gooische Vrouwen
Tja, wat zal ik hier eens over zeggen. Ik keek Gooische Vrouwen vaak en vond het best leuk om de film ook te kijken. Maar om eerlijk te zijn sloeg het verhaal nergens op en was de spanning ver te zoeken. Ik heb me aardig vermaakt, maar zou deze film zeker geen tweede keer kijken en/of aanraden. Daarom dus toch een onvoldoende.

5/10
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-08-2011, 12:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fix'd
Lolbroek. Heb je de films wel eens gezien of keur je het bij voorbaat al af aan de hand van het genre of de franchise?

Citaat:
Scream 4

Best amusant, verrassend einde ik heb me prima vermaakt.

8/10
Een 8? Kom op... Een 6,5, voor de moeite en omdat Courtney Cox zo lekker bitchy is, meer niet.
Citaat:
En TMP ook trouwens
Mwoh, ik vind het eigenlijk nog best wel meevallen! De special effects zijn erg goed voor die tijd, en het verhaal is ook nog zo slecht niet, het is alleen irritant dat de film heel erg traag is.

Citaat:
Ik had een draak van een film verwacht en ik vond het eigenlijk niet slechter dan een benedengemiddelde aflevering, wat voor mij neerkomt op een voldoende
Ik vind het een van de ergste Star Trek producties. Zelfs seizoen 1 van TNG was in alle opzichten beter.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-08-2011, 19:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Lolbroek. Heb je de films wel eens gezien of keur je het bij voorbaat al af aan de hand van het genre of de franchise?
Ik heb losse scènes gezien (en afleveringen van diverse Star Trek-series) en het was zo tenenkrommend dat ik de franchise en de films bij voorbaat al afkeur.

Ik noem bijvoorbeeld dat gezellige onderonsje bij een kampvuur in The Final Frontier...
Oud 03-08-2011, 20:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, maar daarom is dat ook een kutfilm.
__________________
you're not my demographic
Oud 04-08-2011, 03:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een 8? Kom op... Een 6,5, voor de moeite en omdat Courtney Cox zo lekker bitchy is, meer niet.
Zeg, het gaat toch om wat ik vind, of niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-08-2011, 17:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bad Teacher

Mijn God, wat een tijdverspilling! Cameron Diaz is fijn om naar te kijken en heeft goede momenten, maar meer dan momenten heeft deze film niet. Justin Timberlake was het enige leuke aspect in de film, en niet alleen omdat hij sexy is, hij speelt zijn niet-Justin rol erg amusant.

Mede dankzij Justin en een paar momenten krijgt deze film van mij een magere
6/10
Oud 04-08-2011, 22:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeg, het gaat toch om wat ik vind, of niet.
Nee daar gaat het helemaal niet om
__________________
you're not my demographic
Oud 05-08-2011, 01:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee daar gaat het helemaal niet om
Nou, dan niet Maar ik vond hem amusanter dan Bad teacher.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-08-2011, 00:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Beguiled

Clint Eastwood als Yank in de Amerikaanse Burgeroorlog raakt gewond en wordt in vijandelijk gebied opgevangen in een meisjesschool. Daar verovert hij de harten van de dames, wat leidt tot venijn en jaloezie onderling. Het komt in het begin erg cheesy over, haast op het belachelijke af. Een beetje zoals Sir Galahad in Castle Anthrax in Monty Python and the Holy Grail

De tweede helft van de film wordt wel duisterder, maar het is nog steeds een zwaar ongeloofwaardig en een beetje ridicuul plot. Wel aardig om Eastwood te zien als een manipulerende playa

5,5/10

Control (2007)

Biopic over Ian Curtis. Stukken beter dan de gemiddelde biografische film, te meer door de mooie zwart-wit beelden en het goede acteerwerk. Hier en daar wel wat fragmentarisch.

7/10

Laatst gewijzigd op 08-08-2011 om 01:01.
Oud 08-08-2011, 09:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Manhattan

Aardige film, maar ik werd helemaal gek van het neurotische gedrag van Woody Allen. Ik weet dat het zijn handelsmerk is, maar het is op een gegeven moment enorm irritant en hij speelt uiteindelijk een parodie van zichzelf.
__________________
you're not my demographic
Oud 08-08-2011, 18:17
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Gantz - 7/10

Hé, kijk nou! Als je de geforceerde en zwaar irritante morele dilemma's die tv-serie onderuit haalden weglaat, kan het best nog wat leuks worden! Zeker als je de mooie sfeer, de gore en de aparte alien-ontwerpen grotendeels intact laat. in de finale worden de makers helaas wel een beetje overijverig met goedkope CGI.

Office Space - 6/10

Vermakelijk, maar meh. Een paar leuke rolletjes en wat klassieke oddball-shit, dat is het wel zo'n beetje. Mja.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 09-08-2011, 13:35
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
A Fairly Odd Movie - Grow Up, Timmy Turner!
Hahahahahaha / 10
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-08-2011, 12:01
Verwijderd
Captain America

Zowaar. En ik vond het zowaar nog behoorlijk vermakelijk ook!

Sunshine

Ik moest er heel erg aan wennen, vond het wel echt een ver-van-m'n-bed-show (letterlijk), maar ik ben blij dat ik hem gezien heb. Vond hem steeds interessanter worden (vooral de onderlinge conflicten en dilemma's) en bovendien heel mooi gemaakt.

The Beaver

Prima film. Beetje moralistisch hier en daar, maar best een originele invulling van een herkenbaar gegeven.

The Dreamers

Ja, sexy. Maar ik vond het uiteindelijk toch een beetje mweh, er zaten heel interessante momenten in, en een goede spanning en het pijnlijke van de situatie was erg goed, maar aan het einde werd het zo afgeraffeld, jammer. Eva Green is wel echt prachtig btw.

Quills

Begon nogal braaf, voor een film over Marquis de Sade, maar werd wel wat spannender, en ook luguber. Maar ik vond hem niet eng, en dat is in mijn geval wel prettig. Toch was het geen hoogvlieger.

Little Children

Damn, wat een goede film. Hier hou ik wel van. Deed me erg denken aan Happiness, en qua thematiek ook wel wat aan American Beauty, die schijnbare perfectie in de schijnbaar perfecte voorsteden met schijnbaar perfecte huwelijken. Heerlijk schrijnend. En goede acteurs ook nog, topfilm.
Oud 13-08-2011, 14:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Yay, nieuwe blu-rays

Star Trek: The Motion Picture
Terecht The Slow-Motion Picture genoemd. De film probeert de elegantie van 2001 en het spektakel van Star Wars te combineren, overgoten met een moralistisch Star Trek sausje, en dat werkt gewoon niet (hoewel het verhaal an sich niet slecht bedacht is). Acteerwerk een beetje krampachtig, maargoed. De special effects daarentegen zijn fantastisch en zien er 35 jaar later nog prachtig en erg indrukwekkend uit, imo zijn de opnames met echte fysieke modellen vaak nog steeds net zo goed of superieur aan hedendaagse CGI.

Star Trek III
Niet de beste, ook niet de slechtste. Wederom mooie special effects. Het verhaal en acteerwerk is niet slecht, beetje een standaard SF-plot als setting, maar de film onderstreept heel mooi de onderlinge band tussen de hoofdrolspelers en haalt daarbij thema's als leven, dood, kameraadschap en opoffering aan, maar ik kan me voorstellen dat het totaal niet interessant is voor mensen die niks ophebben met Star Trek.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-08-2011, 16:43
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Smiley Face - 4/10

Misschien leuk voor stoners, maar voor de rest van de mensheid wordt die schtick SNEL vevelend. Anna Faris is wel schattig, tho.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 17-08-2011, 20:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Miller's Crossing

Herkijk. De vorige keer, jaren geleden, viel ik halverwege de avond in slaap bij het kijken. Dus nu maar een tweede kans gegeven, want misschien was ie wel helemaal niet zo slecht. Naja, inderdaad, het is geen slechte film, maar ook zeker niet de leukste Coen.

6 --> 7

Anastasia

Deze Don Bluth-film had ik nog niet eerder gezien. Hij viel me best mee. Hier en daar mooie animatie (wel enkele mindere scenes waar deels 3D gerenderd was) en muziek. Qua verhaal wel grappig, al bevat het een gruwelijke plothole
Spoiler
. Het is dan wel de hele opzet van het verhaal, maar het is wat vreemd.
Ook de hele badguy vond ik stom, en kon me gestolen worden. Zijn aanwezigheid is vrijwel irrelevant voor het plot.

7/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 17-08-2011, 22:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Neko z Alenky (1988)

Tsjechische versie van het bekende verhaal van Alice in Wonderland door Jan Švankmajer. Geeft een heel nieuwe, meer duistere kijk op het verhaal en de stop-motion die gebruikt wordt versterkt dat gevoel nog een stuk. Hoewel de film maar anderhalf uur duurt, verliest het effect zijn kracht na ongeveer een uur, wat mede komt doordat ik het verhaal al zo vaak gezien/gelezen heb dat het moeilijk is vernieuwend te blijven.

7,5/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-08-2011, 23:21
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Before sunset

Poëzie.

Forrest Gump

Poëzie.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 18-08-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Before sunset

Poëzie.
<3
Oud 19-08-2011, 02:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Anastasia

Deze Don Bluth-film had ik nog niet eerder gezien. Hij viel me best mee. Hier en daar mooie animatie (wel enkele mindere scenes waar deels 3D gerenderd was) en muziek. Qua verhaal wel grappig, al bevat het een gruwelijke plothole
Spoiler
. Het is dan wel de hele opzet van het verhaal, maar het is wat vreemd.
Ook de hele badguy vond ik stom, en kon me gestolen worden. Zijn aanwezigheid is vrijwel irrelevant voor het plot.

7/10
Nee, Raspoetin is master maar de plothole is inderdaad wel een punt waar ik nooit zo over nagedacht heb. Maar het blijft een fijne film, vind ik
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-08-2011, 10:50
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
13 Assassins

Soort moderne 7 samurai. Waarom willen shoguns altijd onschuldige mensen doodmaken? Omdat ze zich vervelen? Kunnen Japanners in historische films niet gewoon eens genieten van hun zen in hun lieftallige dorpjes met die oh zo fraaie architectuur, rondhuppelen tussen bamboestruiken, badderen in een warmwaterbron, en 's avonds bediend worden door een geisha met sake en muziek. Maar neeee, dat is niet goed genoeg voor de mannen, die willen bloed zien. Weet je wat ik denk, ik denk dat de Japanse vrouwen zich eens wat meer moeten laten gaan, dan zouden die mannen niet zo gefrustreerd zijn.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 19-08-2011, 15:29
Verwijderd
The Aristocats

Mweh, niet echt leuk. Het eerste half uur is sowieso niks aan, wanneer ze Thomas ontmoeten wordt het wel iets leuker, maar het is nog steeds matigjes. Het verhaal heeft niet veel om het lijf, de stukken met de honden en de butler en de ganzen zijn irritant en overbodig te noemen. Eg schetserig en slordig getekend ook, nog erger dan Jungle Book. Paar leuke momenten, Everybody wants to be a cat is een erg leuk nummer, maar het is niet genoeg voor een voldoende.

5/10

The Little Mermaid

Ja, hartstikke leuk. Hier zet Disney zich weer mee op de kaart. Leuke liedjes, leuke karakters, ziet er leuk uit. Under the sea is echt een leuk nummer en een leuke scene.

8,5/10

Anastasia

Prachtig weer. Vrij onderschatte en onbekende animatiefilm vind ik dit toch. De animatie is prachtig, de decors, de bewegingen van de karakters, de muziek is geslaagd, de humor, alles is nagenoeg perfect.
Het realistische 'romkom' achtige acteren vind ik ook erg leuk, dat zie je bij bijvoorbeeld een Disney niet zo snel. Geeft het een volwassen tintje mee.
De tijd is gekomen:

10/10

Laatst gewijzigd op 13-09-2011 om 00:13.
Oud 19-08-2011, 16:46
Verwijderd
Ik kijk ook nog weleens speelfilms.

Magnolia

Mooie film, maar ook weer niet de topper die ik verwacht had. Duurt echt te lang naar mijn smaak, en ook niet alle verhaallijnen vind ik even interessant. Die van Macy had van mij wel geschrapt mogen worden, ook omdat ik de man zelf niet uit kan staan.
Wel geweldige acteerprestaties van echt iedereen. Vooral Julianne Moore kan er wat van, net zoals (natuurlijk) Philip Seymour Hoffman.
De muziek vond ik soms storend aanwezig, en met sommige elementen kon ik nog niet zoveel.

Voorlopig 7,5/10, maar kan nog wel groeien bij een herziening verwacht ik.

Little Children

Ja, erg mooi. Kate Winslet kan er wat van, en is ook prettig om naar te kijken.
Wel vond ik de voice-over een storende toevoeging, het dat maakt de film, die toch al erg simpel is om te volgen, nog eens extra voorgekauwd wordt op momenten dat je het prima zelf kan interpreteren.
Er waren wat dingetjes die eruit konden, of anders konden, maar verder prima film, met een aantal schokkende, schrijnende momenten die erg goed werkten.

8/10

Etre et Avoir

Ontroerend en lief. Heb er echt van genoten. Had wel iets minder lang gekund misschien, maar dat is ook het enige. Jojo is mijn favo, wat een heerlijk ventje, telkens afgeleid en met leuke uitspraken

9/10
Oud 20-08-2011, 15:12
Verwijderd
Team America: World Police

Mwa nee.

Ik herkende en snapte heus wel de (South Park)humor, maar het deed me toch te weinig. Er zaten wat leuke dingen in, maar het meeste was echt te flauw, te makkelijk en te voorspelbaar. Had het wat scherper verwacht allemaal.
Ook kon ik toch niet echt wennen aan de poppen. Ze vertraagden de boel. Het duurde ook te lang, zoiets als dit zou eigenlijk niet langer moeten duren dan 75 minuten.
De decors zagen er hartstikke leuk uit hoor, en de effecten waren goed gedaan, ook sommige liedjes waren best gniffelbaar, maar ik heb het met moeite afgekeken, dus een voldoende kan het niet echt worden.
Ze kunnen zich voortaan de tijd, moeite en het geld besparen, want ik kijk liever naar een South Park-aflevering.
Spoiler

5,5/10
Oud 21-08-2011, 00:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Dreamers

Leuke filmreferenties, muziek en hoofdrolspeelster, maar sommige dingen vond ik wat zwakjes of kon ik niet echt mee identificeren. Het middenstuk is het leukst. Het einde is wat slap.

6,5/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-08-2011, 03:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Hangover

Begon bovengemiddeld goed, lekker droog met scherpe grappen en aardige hoofdpersonen, maar zakte steeds verder in, tot het een flauw smeltpudding werd van slecht acterende celebs (Mike Tyson), overdreven lachende politieagenten en Aziatische mafiosi met zogenaamd grappige maniertjes.
Jammer, maar dit had een komedie kunnen worden die eens boven de vloek van 'goedkope Amerikaanse humor' had kunnen uitstijgen.

6/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 21-08-2011, 04:03
Verwijderd
^^ dat

Maar Galifianakis was wel supervet.

6,3/10
Oud 22-08-2011, 17:17
Verwijderd
Citaat:
The Aristocats

Mweh, niet echt leuk. Het eerste half uur is sowieso niks aan, wanneer ze Thomas ontmoeten wordt het wel iets leuker, maar het is nog steeds matigjes. Het verhaal heeft niet veel om het lijf, de stukken met de honden en de butler en de ganzen zijn irritant en overbodig te noemen. Eg schetserig en slordig getekend ook, nog erger dan Jungle Book. Paar leuke momenten, Everybody wants to be a cat is een erg leuk nummer, maar het is niet genoeg voor een voldoende.

5/10
Slordig getekend? Dat is gewoon de animatiestijl van die tijd. Ten tweede kon de techniek in de 70'er jaren voor een film met dit budget gewoon niet meer.

Citaat:
The Little Mermaid

Ja, hartstikke leuk. Hier zet Disney zich weer mee op de kaart. Leuke liedjes, leuke karakters, ziet er leuk uit. Under the sea is echt een leuk nummer en een leuke scene.

9/10
Hoe zet Disney zich hiermee op de kaart in 2011? Het is een film uit 1989.

Citaat:
Anastasia

Prachtig weer. Vrij onderschatte en onbekende animatiefilm vind ik dit toch. De animatie is prachtig, de decors, de bewegingen van de karakters, de muziek is geslaagd, de humor, alles is nagenoeg perfect.
Het realistische 'romkom' achtige acteren vind ik ook erg leuk, dat zie je bij bijvoorbeeld een Disney niet zo snel. Geeft het een volwassen tintje mee.
De tijd is gekomen:

10/10
Onderschat? Kijk hier maar eens: http://en.wikipedia.org/wiki/Anastas...ilm)#Reception
Oud 22-08-2011, 18:57
Verwijderd
Moet het echt met die cijfertjes enzo? Daar heb ik helemaal geen zin in. Maar ik wilde ff meedelen dat ik nu "Easy A" aan het kijken ben, en ik ben echt positief verrast! Ik had een slechte romantische highschool comedy verwacht, maar het is góede highschool comedy (hoewel niet haha-comedy), tot nu toe zonder romantiek. De hoofdpersoon is een gaaf wijf en haar ouders zijn supertof
Oud 22-08-2011, 19:39
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
.Hoe zet Disney zich hiermee op de kaart in 2011? Het is een film uit 1989.
Ze bedoelt dat Disney zich toen weer op de kaart zette, na een reeks "missers" in de jaren ervoor.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-08-2011, 08:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Moet het echt met die cijfertjes enzo? Daar heb ik helemaal geen zin in. Maar ik wilde ff meedelen dat ik nu "Easy A" aan het kijken ben, en ik ben echt positief verrast! Ik had een slechte romantische highschool comedy verwacht, maar het is góede highschool comedy (hoewel niet haha-comedy), tot nu toe zonder romantiek. De hoofdpersoon is een gaaf wijf en haar ouders zijn supertof
Die film is echt leuk ja.
Wel een romantish subplot maar dat is meer bijzaak, slim gebracht en leuk uitgevoerd.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 25-08-2011, 09:23
Verwijderd
Control: 6/10

Vermakelijke film over Ian Curtis en zijn kornuiten. Blinkt nergens uit maar verveelt ook niet echt.
Oud 25-08-2011, 23:24
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Die film is echt leuk ja.
Wel een romantish subplot maar dat is meer bijzaak, slim gebracht en leuk uitgevoerd.
Zeker. Bevestigd, zojuist gezien.
__________________
"Atheïsm: the religion devoted to the worship of one's own smug sense of superiority" ;)
Oud 26-08-2011, 03:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Miss Congeniality 2

Crap. De eerste film was zoveel leuker en grappiger, bij deze heb ik maar 1 of 2 keer moeten grinniken. En hij duurt lang

4/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2011, 16:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Boot Camp

Ja, ik heb me geen moment verveeld, het einde ging alleen wat snel. Mila Kunis is mooi als altijd, en speelt een goede rol. En tof dat "John Abruzzi" (ik ken hem alleen van Prison Break, vandaar dat ik die naam gebruik) erin meespeelt, hij is een goede creep

7/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2011, 18:22
Verwijderd
Secrets & Lies

M'n derde Mike Leigh, en hij beviel me weer opperbest. Wat een acteerwerk. Wel een lange en intense zit, niet een film die je zo weer opzet. Maar toch;

9/10
Oud 28-08-2011, 10:43
Verwijderd
Your Highness: 5/10

Typische kenny powers humor die soms wel te pruimen is. Soms helaas ook niet en dan heb je al snel een matige film.
Oud 28-08-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Secrets & Lies

M'n derde Mike Leigh, en hij beviel me weer opperbest. Wat een acteerwerk. Wel een lange en intense zit, niet een film die je zo weer opzet. Maar toch;

9/10

Nu moet je Another year vooral nog zien! En All or nothing en Career girls zijn ook wel aardig om eens te zien!

ot:
Memento
Ja, nu pas. Gaaf.

Tous les soleils
Fijn <3
Oud 29-08-2011, 02:09
Verwijderd
Before Sunrise

heb hier geen woorden voor.

10/10
Oud 29-08-2011, 08:56
Verwijderd
Jezus Stefanie, wat kijk je goede films en wat reageer je er fijn op
Oud 29-08-2011, 10:47
Verwijderd
10/10 :')
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #148
Verwijderd
500 16-08-2009 11:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.