Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2012, 15:11
Verwijderd
Dat was altijd een leuke tt.

Nou, vertel maar.
Advertentie
Oud 05-02-2012, 15:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Rum Diary

Vrij saai. Het trok me allemaal niet zo aan. Halverwege afgezet en later verder gekeken. Er zaten wel tieten in, dus een bonuspuntje.

5/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-02-2012, 15:21
Verwijderd
Watchmen

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Sommige stukken vond ik echt heel erg mooi, vooral het begin, maar hij duurde zo lang en op het einde vond ik het vaak nogal BAM EEN VIJAND BAM NOG EEN en dan dacht ik 'doe even normaal ofzo'. Of ja, ik houd gewoon niet zo erg van al te veel vechten in films. Maar ik vond het wel heel... interessant. Ja. Ze hadden heel veel dingetjes en interessante beelden en plaatsen en mensen enzo. <3
De nasynchronisatie was voor een nasynchronisatie ook vrij goed.
Oud 05-02-2012, 15:25
Verwijderd
Zaten er tieten in?
Oud 05-02-2012, 15:26
Verwijderd
Niet zoveel!
Oud 05-02-2012, 15:50
Verwijderd
Goeie titel
Oud 05-02-2012, 19:56
Verwijderd
The Wind that Shakes The Barley, erg mooie film 8/10
Oud 05-02-2012, 21:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
The Set-Up (1949)

Redelijke noir, voorspelbaar plot en niet de beste boksfilm die ik gezien heb. Desondanks vermakelijk en zeker geen slechte film
En geen tieten

7/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-02-2012, 22:16
Verwijderd
La Haine

Het was niet echt een slechte film, er zitten aardige shots in, en zeker het acteerwerk is erg goed en naturel. Maar heel dat opgefokte gedoe, en het gebrek aan een echte verhaallijn maakte het voor mij geen fijne kijkervaring. Komt nog bij dat ik een hekel heb aan zwartwit in moderne films.

Het zal vast een goed geschetst portret zijn van het tijdsbeeld en van die subgroep, maar mij heeft het nauwelijks kunnen raken of vermaken.

Geen tieten.

5/10
Oud 06-02-2012, 08:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Watchmen

Ik weet niet zo goed wat ik ervan vind. Sommige stukken vond ik echt heel erg mooi, vooral het begin, maar hij duurde zo lang en op het einde vond ik het vaak nogal BAM EEN VIJAND BAM NOG EEN en dan dacht ik 'doe even normaal ofzo'. Of ja, ik houd gewoon niet zo erg van al te veel vechten in films. Maar ik vond het wel heel... interessant. Ja. Ze hadden heel veel dingetjes en interessante beelden en plaatsen en mensen enzo. <3
De nasynchronisatie was voor een nasynchronisatie ook vrij goed.
Waarom heb je die in godsnaam gezien?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2012, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom heb je die in godsnaam gezien?
Oh, hij stond op mijn lijst en ik kwam hem toevallig tegen. Hoezo?
Oud 06-02-2012, 09:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, hij stond op mijn lijst en ik kwam hem toevallig tegen. Hoezo?
Nou ja, het leek me niks voor jou, zo'n film, en hij is bovendien verschrikkelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2012, 09:24
Verwijderd
Nee, ik vond hem dus niet verschrikkelijk. Maar ik ben inderdaad niet helemaal gemaakt voor dit soort dingen.
Oud 06-02-2012, 13:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
The Descendants

Supermooie tragikomedie met George Clooney. Het verhaal is eenvoudig, maar heel mooi uitgewerkt, net als de realistische personages. Goed geacteerd, aangrijpend gefilmd en hele mooie beelden van Hawaii.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-02-2012, 20:39
Verwijderd
(500) Days of Summer

Heb 'm een beetje herkeken, en besloten dat ik het negatieve teveel aandacht heb gegeven. Het is best een heel leuke film.
Geen tieten though.

7,8/10
Oud 07-02-2012, 10:49
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Wat een kankertitel :') Het was de eerste keer al niet leuk.

Take Shelter - 8/10

Lekker omineus apoc-drama
Spoiler
Boeiende shit.

De rol van Michael Shannon is echt geweldig en verreweg de grootste Oscar-snub van dit jaar. Opbokken met je Ryan Gosling.

Edit: oeps, best grote spoiler eigenlijk

En linkje naar vorige topic:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1834475
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 21-02-2012 om 10:48.
Oud 07-02-2012, 11:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ah, take shelter staat ook al een tijdje op mn lijstje; ook eens achteraan gaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-02-2012, 11:33
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
The artist
Geen tieten

The descendants
Geen tieten

La rafle
Geen tieten

Black venus/ Vénus noire
Heel veel tieten
__________________
I love mittens made out of kittens
Ads door Google
Oud 08-02-2012, 00:18
Verwijderd
Les Parapluies de Cherbourg

Voor degenen die het niet weten: een Franse film uit 1964 die geheel gezongen is.

Godsamme wat een beproeving dit. Een musical met liedjes is tot daar aan toe, maar de hele tijd gezongen tekst? Je denkt dat het even wennen is, maar het wordt hoe langer hoe erger, om gillend gek van te worden. Op een gegeven moment heb ik hem gekeken met het geluid uit, zodat ik wel de tekst nog zag, en op dubbele snelheid, om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn.

Daarnaast heeft het verhaaltje ook weinig tot niks om het lijf. Slap zeurverhaaltje over een meisje en haar vriend die in het leger gaat, en ze blijkt zwanger te zijn, weetje, ik heb niet eens zin om er nog woorden aan vuil te maken.
Alleen het kleurgebruik was nog wel aardig, het is een kleurrijke film.
Verder heb ik er niks positiefs over te melden.

Uiteraard geen tieten.

2/10
Oud 08-02-2012, 09:14
Verwijderd
The Unborn

Het begin was heel eng, want toen leek er nog een soort van lijn in te zitten. Maar na een tijdje gingen ze steeds meer enge dingen erin stoppen, gewoon een soort waterval van insecten, gemuteerde mensen, geestverschijningen, honden, dingen met spiegels, etcetera. Daardoor hadden ze geen sfeer, geen rust en ook geen personages. Maar de eerste vijf minuten zijn wel tof, en daarna nu en dan nog wel interessant en met vaart, maar niet meer echt eng of sfeervol of wat.
Oud 08-02-2012, 10:27
Spoiler-Dude
Avatar van Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
don en ad in den haag

nu met meer tieten EN MINDER FILM
__________________
I'd Spend my life, killin fools like you!
You dumb son of a bitch! after all we done for you!
Oud 08-02-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Les Parapluies de Cherbourg

Voor degenen die het niet weten: een Franse film uit 1964 die geheel gezongen is.

Godsamme wat een beproeving dit. Een musical met liedjes is tot daar aan toe, maar de hele tijd gezongen tekst? Je denkt dat het even wennen is, maar het wordt hoe langer hoe erger, om gillend gek van te worden. Op een gegeven moment heb ik hem gekeken met het geluid uit, zodat ik wel de tekst nog zag, en op dubbele snelheid, om er maar zo snel mogelijk vanaf te zijn.

Daarnaast heeft het verhaaltje ook weinig tot niks om het lijf. Slap zeurverhaaltje over een meisje en haar vriend die in het leger gaat, en ze blijkt zwanger te zijn, weetje, ik heb niet eens zin om er nog woorden aan vuil te maken.
Alleen het kleurgebruik was nog wel aardig, het is een kleurrijke film.
Verder heb ik er niks positiefs over te melden.

Uiteraard geen tieten.

2/10
Ik vond hem wel leuk om eens te zien...
Oud 08-02-2012, 17:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
History of the world: part One

Tof ik heb door die film meer geleerd dan op school (treurig genoeg wist ik niet wat de Spaanse inquisitie was). Het is leuk gebracht, lekker licht en ik vond het heel grappig

7,5/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2012, 18:09
Verwijderd
sex in the city
Oud 08-02-2012, 18:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
The Loneliest Planet

Tieten: Ja, in de eerste scene al meteen een bloot (springend!) wijf.
Dialoog: Weinig
Mooie beelden: Veel

7/10
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 11-02-2012, 16:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
The Woman in Black (2011)

Lekker ouderwets spookhuisfilmpje. Daniel Radcliff is moeilijk te accepteren als weduwnaar en vader van een kind van vier, maar hij doet het best aardig. Er wordt ook niet heel veel meer van hem verlangt dan dat ie een beetje door een oud huis wandelt en dat we via hem een zooi klassieke spookeffecten ervaren. Geenszins vernieuwend of echt angstaanjagend, maar heel capabel gedaan.

7/10

Dark Water (2002)

Nog steeds de beste combinatie van horror en drama die ik ken. Nou ja, The Excorcist is ook heel goed, maar die is lang niet zo eng en lang niet zo ontroerend als deze.
Spoiler
En godver, wat speelt dat kleine meisje goed. Wat geven ze die Japanse kindacteurs?

10/10
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-02-2012, 16:31
Erato
Avatar van Erato
Erato is offline
A Serious Man

Erg vermakelijk

Johnny English

Prima film en ook erg vermakelijk. Suf verhaal maar door het acteer werk van Rowan Atkinson wordt het wel naar een hoger niveau getild.
Oud 12-02-2012, 13:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Johnny English

Prima film en ook erg vermakelijk. Suf verhaal maar door het acteer werk van Rowan Atkinson wordt het wel naar een hoger niveau getild.
Whut nouja, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, zullen we maar zeggen


OT:

Copycat

Thriller met Sigourney Weaver en Holly Hunter, waarin Weaver een agorafobische psychiater speelt die rechercheur Hunter moet helpen bij het vinden van een seriemoordenaar/copycat. Het verhaal is redelijk standaard en weinig verrassend, maar wel vlot verteld en de rollen worden goed neergezet door Weaver en Hunter. Weinig grote mysteries, maar wel erg spannend.
En verder is het gewoon leuk om die typische jaren '90 dingen terug te zien, enorme telefoons, piepende modemkastjes, computers met straalaandrijving en overdreven graphics. Leuk om in een donker huis te kijken.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2012, 19:00
Patroklos
Avatar van Patroklos
Patroklos is offline
Turks Fruit, eindelijk. Met heel veel tieten

7,8/10
__________________
ἄνδρα μοι ἔννεπε, μοῦσα, πολύτροπον...
Oud 12-02-2012, 20:45
Verwijderd
Into the Wild

Ja, mooie film. Hoewel het me eigenlijk nergens echt geraakt heeft. Het ziet er allemaal geweldig uit, soms een beetje té, alsof je naar een gelikt jeansreclamespotje zit te kijken.

(kleine) tieten.

7,8/10
Oud 13-02-2012, 02:12
Verwijderd
A Bout de Souffle

Maar eens gekeken.
Het middenstuk is nog best vermakelijk, met de gesprekjes die ze hebben, het begin en het einde daarentegen is saai en soms ook raar (hoewel ik misschien niet goed genoeg heb opgelet).

Wat betreft vorm was het uiteraard vernieuwd en origineel voor die tijd, en als je er op gaat letten vallen er wel wat grappige shots en dingetjes op, maar dat is anno nu nauwelijks nog interessant.

Het tijdsbeeld is leuk, de mode en Parijs, maar verder geen bijzonder leuke film.

Pas de seins.

5,5/10
Oud 13-02-2012, 10:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aladdin

Voor het eerst in het Engels gezien. Blijft een leuke film. Ik vind toch de Nederlandse stemmen beter bij de mensen passen, maar Robin Williams was wel goed gecast.
En ja, het blijft gewoon een fijne film <3

8/10

Definately maybe

Ryan Reynolds <3 ik bedacht me halverwege dat ik de film ooit al gezien had, maar dat is niet erg. Zoals het een echte romantische comedy betaamt, wist je halverwege al wat er ging gebeuren en hoe het zou eindigen.
Maar boeiend, want Ryan Reynolds en drie mooie actrices lekker om bij onderuit te hangen.

7,3/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-02-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Whut nouja, vrijheid van meningsuiting is een groot goed, zullen we maar zeggen
Ik ben het wel met haar eens hoor. Door zijn comedy-talent wordt de film een stuk interessanter. Zonder hem was het namelijk drie keer niks geweest.
Oud 13-02-2012, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, maar van iemand van zijn niveau verwacht je wel meer, eigenlijk. Het is een vermakelijke film als je je gedachten even op 0 zet, daar niet van, maar de humor is bepaald niet zijn beste werk. Atkinson kan zowel op komisch als acteergebied veel meer dan hij in die film laat zien.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-02-2012, 14:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Bug - 6/10

Soms redelijk spannend psychologisch drama. Helaas is het acteerwerk niet constant en is er vaak sprake van onbedoelde hilariteit. Vooral dat hysterische gekrijs van Judd is echt heel vreemd.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-02-2012, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Nouja, maar van iemand van zijn niveau verwacht je wel meer, eigenlijk. Het is een vermakelijke film als je je gedachten even op 0 zet, daar niet van, maar de humor is bepaald niet zijn beste werk. Atkinson kan zowel op komisch als acteergebied veel meer dan hij in die film laat zien.
Dat ligt dan misschien aan het script
Ads door Google
Oud 13-02-2012, 17:01
Yentl10
Avatar van Yentl10
Yentl10 is offline
Sex Drive

Er zitten tieten in
Oud 13-02-2012, 18:11
Verwijderd
The descendants

Eigenlijk wat Martiño al zei; mooie film, goede acteurs (vooral Clooney en de dochters), simpel verhaaltje maar gewoon erg goed uitgewerkt. Ja, goed. Geen tieten though.

Once upon a time in the west

Gaaf om eens te zien. Mooie beelden, prachtige muziek, interessante acteurs, gewoon zeer goede sfeerfilm. Geen tieten, wel een beheurlijk diepe décolleté.
Oud 13-02-2012, 19:56
Verwijderd
Above the Law
Hard to Kill
Marked for Death
Under Siege

Seagal <3
Oud 14-02-2012, 02:01
Verwijderd
"Rokend lid"
Oud 14-02-2012, 14:05
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Colombiana

Goeie actiefilm
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Oud 14-02-2012, 20:34
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
The Descendants - 7,5/10
Niet 'mijn soort' film maar toch pakkend, Clooney was fijn, dochters deden het heel goed, geen verspilde tijd
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 14-02-2012, 23:35
Verwijderd
Citaat:
"Rokend lid"
helaas van kortere duur dan dat ik rook

OT
Out for Justice
Under Siege 2
Oud 15-02-2012, 10:21
Rationeel
Rationeel is offline
Blitz - 3/10

ik kan het bijna niet over mijn hart verkijgen, maar gadverdamme wat een wanstaltige film. ik kan per definitie films met statham waarderen. pareltjes als crank en the transporter zijn aan mij wel besteed, maar ik raad blitz toch echt af. toch nog een 3, voor de paar enigszins grappige oneliners

en ook nog eens geen tieten
Oud 15-02-2012, 13:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Exit through the giftshop

Echt een dikke aanrader, ook als je niets met streetart of kunst whatsoever hebt . Maar geen tieten

Real Steel

Eh ja, echt een Hollywood film. Op zich wel aardig (als je kind bent), maar het kon me niet echt boeien. En weer geen tieten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-02-2012, 22:44
Verwijderd
The hurt locker

Wel aardig. Geen tieten.
Oud 16-02-2012, 10:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hugo - 7/10

Mja. Wel leuk. Ik graaf dat Butterfield-joch niet zo. Zijn maniertjes zijn meh. De hand van Scorsese zorgt er gelukkig wel voor dat het materiaal naar een acceptabel niveau wordt opgetrokken.

Underworld: Awakening - 4/10

Nietszeggend en overwegend lame, net als de andere Underworlds. Het blauwe dipsausje op de cameralens maakt het er allemaal niet mooier op. Maar wel weer aardige actie en (el cheapo CGI-)decors.

Children Who Chase Lost Voices From Deep Below - 7/10

Shinkai weet het allemaal weer wonderschoon in beeld te brengen. Dit keer met een Miyazaki-achtig verhaal en dito personages, maar ook met de vertrouwde nadruk op stille relaties en melodramatische romantiek. Shinkai is helaas geen geboren verteller, maar het werkt verrassend goed.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-02-2012, 13:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Hugo

Ik vond deze film visueel heel erg mooi en ook vond ik de 3d een toegevoegde waarde hebben. Verder vond ik de film soms wat traag/ langdradig en Hugo huilde wel erg veel. De beste rollen waren voor de honden
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-02-2012, 22:50
Verwijderd
Hugo

Ja, fijn feelgoodfilmpje. Inderdaad visueel heel sterk, en ook ik had voor het eerst het gevoel dat 3d iets kan toevoegen. Maar wat hier nu allemaal zo ontzettend oscarwaardig aan is, weet ik niet.

Full metal jacket

Nondeju, die was goed.
Oud 16-02-2012, 23:43
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Scanners 7/10

Op 35 mm, de beste manier om een hoofd te zien exploderen. Publiek was wel kut; zo grappig is het ook weer niet.

Verder toch een van de mindere Cronenbergs, maar wel leuk. Goede schurkenrol, vooral.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film heb jij het laatst gezien, wat vond je ervan en zaten er nog tieten in?
Uice
500 29-02-2008 22:41
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.