Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2012, 16:25
Verwijderd
Voor alle gekeken films en beoordelingen ervan.
Advertentie
Oud 26-07-2012, 16:58
Verwijderd
The dark knight 6,5/10

Nog even een 2e keer gekeken omdat ik deel 3 binnenkort wil gaan zien. Voor zijn superhero-genre vermakelijk maar weet imo ook nergens echt uit te blinken. Het blijft allemaal zo mak, simpel en veilig. Toch een stuk leuker dan de afgelopen paar films van Marvel die voorbij zijn gekomen, dat dan weer wel.
Oud 26-07-2012, 17:42
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Vorige thread:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1852805
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-07-2012, 23:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Batman Forever

Godnondeju, ik ben nu op de helft ofzo, maar wat een flutfilm. Ik had hem eerder gezien, maar kon me niet herinneren dat hij zo slecht was. De Burtonfilms waren fantastisch, maar deze film is vreselijk. Val Kilmer acteert als een houten plank, wat Nicole Kidman doet snap ik niet, de sets zien er uit als een tekenfilm, de batmobile is lelijk met een wiebelende staartvin. Tommy Lee Jones en Jim Carry zijn schijtirritant, maar dat viel te verwachten. Het enige leuke is Michael Gough als Alfred, de beste Alfred ooit.
__________________
you're not my demographic
Oud 27-07-2012, 11:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Brave
Ik wilde hem graag zien want Pixar is wel leuk en Schots is leuk en meisjes met rood haar zijn ook leuk. Hij viel me erg tegen, al vond ik alles er erg mooi uit zien en zaten er wel veel vermakelijke elementen in, er zitten ook enorm bizarre gaten in het plot en daardoor kon ik er niet meer helemaal van genieten. Uit de trailer werd al weinig duidelijk over waar het verhaal nou precies over gaat behalve wat clichés als je vrijheid willen en de prijs daarvoor moeten betalen en je lot veranderen, wat dat dan ook in mag houden. Het meest ergerlijke vind ik nog wel dat
Spoiler
Voor wat een intelligente maar opstandige protagonist had moeten zijn doet ze veel te veel tenenkrommend domme dingen.
5/10
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 27-07-2012, 12:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Uit de trailer werd al weinig duidelijk over waar het verhaal nou precies over gaat behalve wat clichés als je vrijheid willen en de prijs daarvoor moeten betalen en je lot veranderen, wat dat dan ook in mag houden.
Dat is toch wel duidelijk? In actie komen om zelf te bepalen wat je doet.
Citaat:
Het meest ergerlijke vind ik nog wel dat
Spoiler
Voor wat een intelligente maar opstandige protagonist had moeten zijn doet ze veel te veel tenenkrommend domme dingen.
Ze houdt zich in de eerste akte aan de conventies van de Disneyprinses, zodat die daarna overhoop gegooid kunnen worden. Ik vond dat wel prettig.

Sterker nog, ik ga mijn cijfer voor Brave veranderen in een 8,5, nu ik hem voor de tweede keer heb gezien. Ik vind hem er nog steeds lelijk uitzien, maar dat is iets dat ik bij Pixar dan maar op de koop toeneem.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-07-2012, 12:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Verder: The Princess and the Frog, 8/10. Ook een goede, licht subversieve prinsessenfilm. Niet zo anti-Disney als Brave, maar toch een aantal mooie satirische momenten met die roze vriendin van d'r. Die business in het moeras vond ik wat te lang, maar ja.

De slapstick is trouwens veel beter getimed dan in Tangled en Brave. Om de een of andere reden is slapstick zelden goed in CGI-films. Weet niet waarom.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-07-2012, 14:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dat is toch wel duidelijk? In actie komen om zelf te bepalen wat je doet. Ze houdt zich in de eerste akte aan de conventies van de Disneyprinses, zodat die daarna overhoop gegooid kunnen worden. Ik vond dat wel prettig.

Sterker nog, ik ga mijn cijfer voor Brave veranderen in een 8,5, nu ik hem voor de tweede keer heb gezien. Ik vind hem er nog steeds lelijk uitzien, maar dat is iets dat ik bij Pixar dan maar op de koop toeneem.
Maar het enige wat ze wil is haar lot 'veranderen', verder totaal ongespecificeerd wat ze dan wil behalve niet uitgehuwelijkt worden. Ik kan me met de beste wil niet voorstellen waarom een personage in zo'n situatie alleen maar een vaag verzoek aan een shabby heks zou doen met 'ja, verander maar iets'. Zelfs voor een Disney-prinses. Ik vind het als actie te dom en ondoordacht om de hele vele verdere verloop van het verhaal op te baseren, en dan kan ik me totaal niet meer inleven in het verhaal.

En hoe houdt ze zich eerst aan de conventies van een Disney-prinses als ze vanaf het begin al die prinsessendingen helemaal niet wil doen en het maar vervelend vindt?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 27-07-2012, 17:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Stray Dog. Eerste keer dat ik hem zie; het lijkt me haast een verkenning van filmlocaties voor Ikiru.

Maar behalve dat wel een aardige film. 8/10.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 27-07-2012, 18:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind het als actie te dom en ondoordacht om de hele vele verdere verloop van het verhaal op te baseren, en dan kan ik me totaal niet meer inleven in het verhaal.
Het is gewoon een sprookjescliché. Ik snap wel dat je het storend vindt, maar ik kon er wel overheen kijken. Je moet je ook realiseren dat Merida lang niet zo veel over heksen weet als wij.

Citaat:
En hoe houdt ze zich eerst aan de conventies van een Disney-prinses als ze vanaf het begin al die prinsessendingen helemaal niet wil doen en het maar vervelend vindt?
Eén van de belangrijkste conventies van Disneyprinsessen vanaf de jaren '90 is dat ze geen prinsessendingen willen doen en ongehoorzaam zijn aan hun ouders.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-07-2012, 09:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb laatst Madagasker 3 (of 4?) gezien en ik vond het verrassend leuk. Over het algemeen is een deel 3 (of 4) niet zo goed meer, tot redelijk slecht, maar deze was nog vermakelijk. Het is wel een beetje gemiddeld, vergeleken met andere kinderfilms, though.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 28-07-2012, 15:18
Verwijderd
Fargo

Herkeken, omdat ik hem vorig jaar helemaal niks vond en hem nog eens een kans wilde geven.

Het begon leuker dan ik had verwacht, het personage van William H. Macy is leuk gedaan en ook Steve Buscemi is zeker een aanwinst voor de film. Alleen na de helft vind ik het gewoon totaal niet interessant meer, weet niet waar het aan ligt.

Ik vind nog steeds dat de humor te wensen overlaat, of ik begrijp het gewoon niet. Of nou ja, ik begrijp wel dat het knullige sfeertje rondom het oplossen van de misdaad en de hele setting van het kleine noordelijke stadje vermakelijk is, maar daar blijft het ook bij.

Nee, het pakt me niet. Wel punt erbij, het was ook weer niet zó stom als de eerste keer kijken.

5/10
Oud 28-07-2012, 16:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gepost, maar ik zag Alleen Maar Nette Mensen, Nono the Zigzag Kid, The Domino Effect, Prometheus, de nieuwe Woody Allen en The Dark Knight Rises.
Oud 28-07-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet meer wanneer ik voor het laatst heb gepost, maar ik zag Alleen Maar Nette Mensen, Nono the Zigzag Kid, The Domino Effect, Prometheus, de nieuwe Woody Allen en The Dark Knight Rises.
Eindeloos interessant.
Oud 28-07-2012, 19:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Fargo

Wel punt erbij, het was ook weer niet zó stom als de eerste keer kijken.

5/10
Nou, nog vijf keer kijken en je zit op het juiste cijfer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-07-2012, 11:54
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nou, nog vijf keer kijken en je zit op het juiste cijfer.
Hahaha, ik moest keihard maniakaal lachen, dank Turk.
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-07-2012, 11:54
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Eindeloos interessant.
Eh, wat is er nu weer? Ik moet er zeker ook bijzetten wat ik ervan vond? Nou, best leuk allemaal. Recensies volgen nog.
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-07-2012, 14:15
Verwijderd
Sympathy for mr. Vengeance.
Ja. van de drie vengeancefilms van Chan-wook Park (Oldboy, Lady Vengeance en deze) vond ik dit denk ik de minste. Wel goed, maar net een tikje te traag en ik vond het einde wat onbevredigend. Maar alsnog gaaf, ik dig dit genre wel
Ads door Google
Oud 29-07-2012, 17:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
12 Angry men (1957)

Boeiende film, ik heb me geen moment verveeld. Ik vond het heel interessant om zo naar een beslissing te kijken over iemands lot.

Clueless

Maar weer eens herkeken en ik vind dit toch één van de betere films in het genre. De karakters ontwikkelen zich voldoende, waardoor kun keuzes niet zomaar uit de lucht komen vallen, wat bij veel chickflicks wel het geval is. En ik wil ook zo'n kast!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-07-2012, 17:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oh, en ik heb the great train robbery en le voyage dans la lune ook even gekeken. The great train robbery vond ik als film op zich een beetje saai, maar als je leest wat het teweeg bracht bij het publiek verder, dan is het gewoon tof.
Le voyage dans la lune vond ik heel mooi gemaakt, vooral de creatieve oplossingen voor de dingen die toen nog niet mogelijk waren vond ik leuk .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 29-07-2012, 18:16
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Oh, en ik heb the great train robbery en le voyage dans la lune ook even gekeken. The great train robbery vond ik als film op zich een beetje saai, maar als je leest wat het teweeg bracht bij het publiek verder, dan is het gewoon tof.
Le voyage dans la lune vond ik heel mooi gemaakt, vooral de creatieve oplossingen voor de dingen die toen nog niet mogelijk waren vond ik leuk .
__________________
Yeezy taught me
Oud 29-07-2012, 22:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Fargo

Herkijk.

Mooie sneeuwlandschappen, gave cast, interessante personages. Macy als de ultieme loser die zichzelf telkens dieper in de shit werkt is heerlijk om te zien en Steve Buscemi als gluiperige crimineel is ook geweldig.

Helaas een wat zwak en rechttoe-rechtaan einde, zonder grote verrassingen. Ook vond ik Marge niet zo heel boeiend.

Van 9/10 naar 8/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-07-2012, 04:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Re-Cycle

Ja, de eerste helft is gewoon een typisch Aziatisch horrorsfeertje, wat allemaal wel leuk en aardig is. Enkele enge momenten en allemaal goed geacteerd. De tweede helft zakt de film ineens als een pudding in elkaar.
Spoiler


Wel jammer, want de eerste helft beloofde wel wat.

5/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 31-07-2012, 12:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Brave

Ik werd best een klein beetje emotioneel van deze film, gelukkig pushten ze me niet tot tranen. Maar gewoon, die dochter en moeder band, dat herkende ik heel erg en dat ontroerde me.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 31-07-2012, 13:17
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ben zaterdag naar The Raid geweest, keiharde Inonesische actiefilm. Echt aan te bevelen als je van dit soort films houdt. Emmer popcorn, emmer Cola, verstand op nul en genieten maar.
Advertentie
Oud 01-08-2012, 22:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mildred Pierce (1945)

Geboeid van begin tot eind. Deze film mag tot één van de meesterwerken van Michael Curtiz (Casablanca) worden gerekend en tot mijn favoriete Noir-films.

9,2/10

Ben door de film ook benieuwd geworden wat HBO ervan heeft gemaakt in hun miniserie aangezien die ook hoog staat aangeschreven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 02-08-2012, 00:26
Verwijderd
Death to Smoochy (2002)

Bazenfilm! 7,5/10
Oud 03-08-2012, 17:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Brave

Keek wel lekker weg, met name het eerste deel van de film. Het tweede deel waarin
Spoiler
vond ik nogal vergezocht en flauw.

Waarom? Omdat het hele concept van een dappere (zie titel) superboogschutter een beetje naar de achtergrond verdwijnt, want ze gebruikt haar pijl en boog amper en is eerder eigenzinnig dan dapper te noemen.
De hele oplossing voor het probleem in het tweede deel van de film
Spoiler
leek er met de haren bijgesleept te zijn en is gespeend van elke logica. Daarnaast was het einde zelf ook vrij voorspelbaar.

De animatie was wel mooi gemaakt en van hoge kwaliteit. Merida was erg schattig, met een leuk accent, en de koning was ook prima ontworpen. Alleen jammer dat het verhaal dit keer wat minder indrukwekkend was.

7/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-08-2012, 18:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Brave
Waarom? Omdat het hele concept van een dappere (zie titel) superboogschutter een beetje naar de achtergrond verdwijnt, want ze gebruikt haar pijl en boog amper en is eerder eigenzinnig dan dapper te noemen.
Het is toch best dapper om zo tegen de tradities van je land in te gaan?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 03-08-2012, 19:07
Verwijderd
Brave

Geweldig hoofdpersonage. De film krijgt van mij alleen al een halve punt extra door dat HAAR! En omdat ze gewoon geweldig acteert, voor een tekenfilmfiguur.

Verhaal vond ik minder deze keer. Het begon erg leuk (iets wat ik altijd zeg bij een Pixarfilm) met leuke vondsten, humor, muziek en sfeer, maar daarna vervalt het toch weer een beetje in flauwigheden. De film focust zich meer op
Spoiler
, en alle strapatsen die daarbij horen, dan op het hoofdpersonage en haar passie.

Mja, ik kan mijn vinger er niet helemaal opleggen, maar het verhaaltje voelde gewoon wat vergezocht ofzo. En iets teveel gooi- en smijtkomedie naar mijn smaak (dingen die vallen en kapot gaan en misgaan, en dat heel de tijd, hou ik niet zo van).

De lichtwezentjes met hun geluidjes waren trouwens erg leuk gedaan, net als de accenten, die het echt iets extra's meegaven.

Niet een van Pixars allerbeste, maar alsnog wel

7,5/10

Laatst gewijzigd op 08-08-2012 om 22:34.
Oud 03-08-2012, 19:53
Verwijderd
Oh trouwens, La Luna vond ik ook erg geslaagd, en dan vooral de clue van het verhaaltje! <3
Oud 03-08-2012, 20:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
La Luna vond ik slappe Oscarbaiting.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-08-2012, 10:26
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
La Luna vond ik slappe Oscarbaiting.
Oud 04-08-2012, 10:27
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Fargo

Herkijk.

Mooie sneeuwlandschappen, gave cast, interessante personages. Macy als de ultieme loser die zichzelf telkens dieper in de shit werkt is heerlijk om te zien en Steve Buscemi als gluiperige crimineel is ook geweldig.

Helaas een wat zwak en rechttoe-rechtaan einde, zonder grote verrassingen. Ook vond ik Marge niet zo heel boeiend.

Van 9/10 naar 8/10
Kom nou toch, blijf je wel een beetje in de realiteit!

Ik wil ook naar Brave!
Oud 04-08-2012, 21:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Total Recall (2012)

Plus: blijft trouw aan Verhoevens politieke gedachtegoed en voegt daar zelfs dingen aan toe. Lekker linkse film, zoals je ze niet vaak meer ziet in dit genre.

Min: de rest, eigenlijk. Tamme actiescènes, geen vernieuwingen ten opzichte van het origineel en saaie decors. Heb je de mogelijkheid om een volstrekt nieuwe CGI-wereld te scheppen, kom je met een herhaling van de stad uit Blade Runner en wat andere sf-clichés. Sfeerloos en bovendien is het geen moment realistisch. Het had zo een Pixarachtergrond kunnen zijn.

Verder niet saai, dus:

6/10
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-08-2012, 07:31
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Pff, ik hoef er niet meer heen. Trouwens, je had ongelijk over die opmerkingen van Rpatz in Cosmopolis, die zijn helemala niet willekeurig
__________________
Yeezy taught me
Ads door Google
Oud 05-08-2012, 08:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Pff, ik hoef er niet meer heen. Trouwens, je had ongelijk over die opmerkingen van Rpatz in Cosmopolis, die zijn helemala niet willekeurig
Ik heb nooit het woord willekeurig gebruikt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-08-2012, 15:29
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ik heb nooit het woord willekeurig gebruikt.
Sorry, welke fancy term gebruikte je ook alweer?
__________________
Yeezy taught me
Oud 05-08-2012, 15:49
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sorry, welke fancy term gebruikte je ook alweer?
Non sequitur.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-08-2012, 17:08
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
O ja. Ik ben het niet met je eens.
__________________
Yeezy taught me
Oud 06-08-2012, 09:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Battleship

Pretentieloze zomerfilm met prima CGI, een debiel plot, cliche-karakters en Liam Neeson die nog een zondagmiddag vrij had om even de admiraal uit te hangen; ik heb me uitstekend vermaakt. Meer dan tijdens Prometheus. .

6/10

En nu ik Turk's recensie lees over Total Recall ga ik daar ook met goed vertrouwen naar toe, alhoewel ik vrees dat de film zichzelf een stuk serieuzer neemt dan Verhoeven's film. Och ja.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-08-2012, 10:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zaterdag naar Batman geweest in de Imax. Spectaculair!
Oud 06-08-2012, 16:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Margin Call

Drama aan de vooravond van de financiële bankencrisis, waarbij enkele topmensen uit een bedrijf worden gevolgd in hun beslissingen om hun eigen bedrijf en hachje te redden en daarmee de markt kapot zullen maken.
Het is allemaal vrij begrijpelijk gebracht, ondanks het economische geleuter dat mij m'n pet te boven gaat. Ze focussen ook meer op wat het voor de topmensen en het bedrijf betekent (met woorden als "tomorrow morning, when word gets out, it's gonna get ugly" en "this is fucking huge") dus voor leken is het wel duidelijk wat voor shit storm er te wachten staat op de beurzen.
Verder een prima cast (Kevin Spacey, Jeremy Irons, Stanley Tucci, Paul Bettany en zelfs Demi Moore doet het wel oke) en mooi gefilmd.

Nadeel is dat het allemaal wat erg op de oppervlakte blijft, zonder dieper in te gaan op de consequenties van de crisis voor de rest van de wereld.

7/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-08-2012, 21:15
Verwijderd
The Room 9/10

Bij uitstek de allerbeste slechte film die ik ooit heb gezien. Pareltje die ik absoluut nog vaker ga kijken.
Oud 07-08-2012, 00:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Intouchables - 4/10

Overgewaarde poep. Echt weer zo'n Frans gedrocht dat zichzelf heel speciaal vindt, maar ondertussen wel met conventies strooit alsof het een lieve lust is. Maar ja, het negertje lacht zó lief en wheelchair boy is zó kranig dat ze samen al het slechte overstijgen! 4/10!
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 07-08-2012, 03:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Clash of the Titans

Nou, ik had een enorme nerdfilm verwacht, maar om Liam Neeson en Ralph Fiennes ging ik hem toch maar kijken. En ik vond het tof vet spannend en lekker snel allemaal, hoewel die schorpioenen me een beetje veel leken en het einde een beetje te makkelijk was, vergeleken met de rest van de gevechten. Als Ralph op zo'n toon spreekt, hoor ik toch echt voornamelijk Voldemort, maar gelukkig zie ik hem niet permanent in die rol en vond ik hem erg goed. Liam had niet zo'n grote rol, maar hij is ook een fijne acteur, vind ik.
Ik vond het jammer dat we niet meer te zien kregen van Poseidon, terwijl hij in het begin zo nadrukkelijk genoemd werd (en ze genoeg op zee hebben gezeten). En ik vraag me af hoe kloppend de mythologie is in dit verhaal, maar dat kan me op dit moment even niet boeien.
Oh, en een zwarte Pegasus, winning.

8/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2012, 10:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik vraag me af hoe kloppend de mythologie is in dit verhaal
wat denk je zelf
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-08-2012, 10:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat denk je zelf
Misschien een heel klein beetje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2012, 10:55
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Misschien een heel klein beetje
Little Phoebe, als je er aan kan komen moet je eens kijken naar het origineel van Clash of the Titans(1981). Heel erg leuk, vooral de special effects.
Oud 07-08-2012, 10:57
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ben gisteren naar This must be the place geweest met Sean Penn. Aan te bevelen, in het begin dacht ik dat het de biografie van Robbert Smith was.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me.
Dinalfos
500 24-04-2008 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.