Oud 24-09-2022, 11:10
aurore
aurore is offline
Citaat:
Aurore, heb je een update voor ons?
Nou het was zo'n beetje zoals ik hierboven beschreven heb. Het was heel gezellig en we hebben heel goed over alles kunnen praten. Hij begrijpt me volledig en als hij iets niet begrijpt blijft hij doorvragen en als ik niet eerlijk antwoord (bijvoorbeeld een kort antwoord om snel van de vraag af te zijn) dan had hij het ook meteen door en dan herinnerde hij mij er aan dat we hadden afgesproken 100% eerlijk te zijn. En ik weet niet maar hij maakt het echt super makkelijk voor mij om mezelf te zijn en over alles te praten, ik heb hem dingen vertelt die ik nog nooit iemand vertelt heb.

Wat ik ook fijn vond is dat hij echt in ging op mijn onzekerheden en niet met van die standaard dingen kwam zoals ieder meisje is onzeker en wacht maar af dan zal het vanzelf beter gaan. Nee hij ging echt in op wat ik niet mooi vind aan mezelf en wat ik wel mooi vind en gaf me ook tips over wat ik kan doen om mezelf mooier te vinden.

En hij heeft ook veel vertelt over seks en hoe dat allemaal gaat en wat daar belangrijk in is en zo. Helemaal anders dan wat ik van mijn vriendinnen heb gehoort. En ik heb ook geleerd hoe ik van mijn eigen lichaam kan genieten omdat dat helpt meer van mezelf te houden.

Ik was heel laat weer thuis en heb dan nog ruzie gehad met mijn ouders :-/
Maar ik voel me heel goed!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2022, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Nou het was zo'n beetje zoals ik hierboven beschreven heb. Het was heel gezellig en we hebben heel goed over alles kunnen praten. Hij begrijpt me volledig en als hij iets niet begrijpt blijft hij doorvragen en als ik niet eerlijk antwoord (bijvoorbeeld een kort antwoord om snel van de vraag af te zijn) dan had hij het ook meteen door en dan herinnerde hij mij er aan dat we hadden afgesproken 100% eerlijk te zijn. En ik weet niet maar hij maakt het echt super makkelijk voor mij om mezelf te zijn en over alles te praten, ik heb hem dingen vertelt die ik nog nooit iemand vertelt heb.

Wat ik ook fijn vond is dat hij echt in ging op mijn onzekerheden en niet met van die standaard dingen kwam zoals ieder meisje is onzeker en wacht maar af dan zal het vanzelf beter gaan. Nee hij ging echt in op wat ik niet mooi vind aan mezelf en wat ik wel mooi vind en gaf me ook tips over wat ik kan doen om mezelf mooier te vinden.

En hij heeft ook veel vertelt over seks en hoe dat allemaal gaat en wat daar belangrijk in is en zo. Helemaal anders dan wat ik van mijn vriendinnen heb gehoort. En ik heb ook geleerd hoe ik van mijn eigen lichaam kan genieten omdat dat helpt meer van mezelf te houden.

Ik was heel laat weer thuis en heb dan nog ruzie gehad met mijn ouders :-/
Maar ik voel me heel goed!
Echt leuk om te horen. Ben blij voor je! En 100% eerlijk zijn kan ook best lastig zijn op jonge leeftijd, omdat je misschien ook beetje ongemakkelijk ergens bij voelt, of dat het lastige gespreksonderwerpen zijn, of schaamtevol... of wat voor reden dan ook. Maar wel leuk voor je.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2022, 22:30
aurore
aurore is offline
Citaat:
Echt leuk om te horen. Ben blij voor je! En 100% eerlijk zijn kan ook best lastig zijn op jonge leeftijd, omdat je misschien ook beetje ongemakkelijk ergens bij voelt, of dat het lastige gespreksonderwerpen zijn, of schaamtevol... of wat voor reden dan ook. Maar wel leuk voor je.
ja hoor, ik weet niet of het met mijn leeftijd te maken heeft maar het is inderdaad niet makkelijk om over die dingen te praten. Ik schaam me idd als ik over mezelf praat, maar hij heeft echt talent om mensen te doen praten, het ging zo makkelijk!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2022, 23:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Fijn! Goed om te horen! Binnenkort ga je hem weer meeten?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 11:03
Solamente
Solamente is offline
Leuk hoor Aurore! Ik ben zo blij voor je dat het goed gegaan is! En trots dat je dit gedaan hebt!

Ik vraag me af hoe hij dat doet, dat hij het zo makkelijk voor je maakt en de juiste antwoorden vindt op je onzekerheden en zo. Ik weet uit ervaring dat er niet veel zijn die dat kunnen!

En hij lijkt je ook echt niet onder druk te zetten voor seks dus het lijkt me echt niet zo te zijn zoals een andere user hier schreef dat hij het enkel voor de seks doet en het iedere dag met een ander doet! Lijkt me ook heel fijn om te weten.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 12:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Solamente hoe gaat jouw zoektocht eigenlijk?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 14:34
aurore
aurore is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoe hij dat doet, dat hij het zo makkelijk voor je maakt en de juiste antwoorden vindt op je onzekerheden en zo. Ik weet uit ervaring dat er niet veel zijn die dat kunnen!
Hij is hoogbegaafd en kan echt super goed met mensen om. Plus hij is gewoon eerlijk en echt heel rechtuit, als hij wat wil bespreken verzint hij geen verhaaltjes eromheen maar zegt hij de dingen gewoon hoe ze zijn. Heel confronterend maar het helpt echt!

Citaat:
En hij lijkt je ook echt niet onder druk te zetten voor seks dus het lijkt me echt niet zo te zijn zoals een andere user hier schreef dat hij het enkel voor de seks doet en het iedere dag met een ander doet! Lijkt me ook heel fijn om te weten.
Hier hebben we het ook over gehad. Hij zei dat hij niet specifiek naar een maagd op zoek is om die te ontmaagden, dat is ook bijna nooit goede sex en als hij goede sex wil weet hij wel waar hij moet aankloppen :-) Ik moest even slikken toen hij dat zei maar het is wel logisch uiteraard, wat heb ik hem op sexgebied te bieden, niks! Hij doet het voor de intimiteit van de gesprekken, tot op het bot van mijn onzekerheid gaan en zijn ervaring gebruiken om mij te helpen. Dat geeft hem super veel voldoening en ik geloof hem als hij dat zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 14:36
aurore
aurore is offline
Citaat:
Fijn! Goed om te horen! Binnenkort ga je hem weer meeten?
Bedankt! Ja we hebben niks afgesproken of zo maar we gaan elkaar snell terugzien (ik moet er even over nadenken hoe ik dat doe met me ouders...)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 19:53
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Solamente hoe gaat jouw zoektocht eigenlijk?
Oh ik ben niet op zoek op dit moment, ik probeer te begrijpen hoe Aurore het aanpakt en dan zie ik wel wat ik ga doen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 19:56
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Hij is hoogbegaafd en kan echt super goed met mensen om. Plus hij is gewoon eerlijk en echt heel rechtuit, als hij wat wil bespreken verzint hij geen verhaaltjes eromheen maar zegt hij de dingen gewoon hoe ze zijn. Heel confronterend maar het helpt echt!

Hier hebben we het ook over gehad. Hij zei dat hij niet specifiek naar een maagd op zoek is om die te ontmaagden, dat is ook bijna nooit goede sex en als hij goede sex wil weet hij wel waar hij moet aankloppen :-) Ik moest even slikken toen hij dat zei maar het is wel logisch uiteraard, wat heb ik hem op sexgebied te bieden, niks! Hij doet het voor de intimiteit van de gesprekken, tot op het bot van mijn onzekerheid gaan en zijn ervaring gebruiken om mij te helpen. Dat geeft hem super veel voldoening en ik geloof hem als hij dat zegt.
Moet echt confronterend zijn inderdaad, iemand die je zomaar de waarheid zegt :-)

Maar hoogbegaafd dus… hij begrijpt je heel goed in ieder geval!

En owch… dat het met een maagd geen goede seks is heb ik ook al gehoord. Hij heeft daar vast gelijk in. Ik geloof ook dat hij het niet alleen voor de seks doet, hij had je anders wel al lang in zijn bed gemanipuleerd. Heb je geen zin om een stapje verder te gaan met hem dan?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoor Aurore! Ik ben zo blij voor je dat het goed gegaan is! En trots dat je dit gedaan hebt!

Ik vraag me af hoe hij dat doet, dat hij het zo makkelijk voor je maakt en de juiste antwoorden vindt op je onzekerheden en zo. Ik weet uit ervaring dat er niet veel zijn die dat kunnen!

En hij lijkt je ook echt niet onder druk te zetten voor seks dus het lijkt me echt niet zo te zijn zoals een andere user hier schreef dat hij het enkel voor de seks doet en het iedere dag met een ander doet! Lijkt me ook heel fijn om te weten.
grappig dat jij zelf ook veroordelingen maakt...en mij daar eerst op aankijkt, terwijl je het zelf ook doet. niet erg aardig. beide dames hier eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Moet echt confronterend zijn inderdaad, iemand die je zomaar de waarheid zegt :-)

Maar hoogbegaafd dus… hij begrijpt je heel goed in ieder geval!

En owch… dat het met een maagd geen goede seks is heb ik ook al gehoord. Hij heeft daar vast gelijk in. Ik geloof ook dat hij het niet alleen voor de seks doet, hij had je anders wel al lang in zijn bed gemanipuleerd. Heb je geen zin om een stapje verder te gaan met hem dan?
Waarom zoveel vooroordelen. Hoe kan je dit nu al zeggen? Dat weet je toch niet met zekerheid. Seks draait niet alleen maar om de lul in een vagina, dat is maar een klein gedeelte van seks. Als je het mij vraagt. Dus dat een maagd niet goed in bed zou zijn, zou onzin zijn. Dat weet je helemaal niet. Iemand kan een natuurtalent zijn. Hoezo moet de eerste keer ongemakkelijk zijn? - wie weet is het wel heel goed. Dat kan je toch niet zeggen.

Je wilt niet dat die man wie je spreekt gaat "oordelen" maar het klinkt ernaar en als ik het zo goed beluister, maakt hij wel zeker oordelen en afwegingen met zijn eigen ervaringen op het gebied van seks. Je zegt dat je iemand zoekt wie niet oordeeld en vrij neutraal is. Maar het heeft de "schijn" dat hij jou wel degelijk ook zijn oordeel laat horen en je gaat er blijkbaar ook in mee.

Laatst gewijzigd op 25-09-2022 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Moet echt confronterend zijn inderdaad, iemand die je zomaar de waarheid zegt :-)

Maar hoogbegaafd dus… hij begrijpt je heel goed in ieder geval!

En owch… dat het met een maagd geen goede seks is heb ik ook al gehoord. Hij heeft daar vast gelijk in. Ik geloof ook dat hij het niet alleen voor de seks doet, hij had je anders wel al lang in zijn bed gemanipuleerd. Heb je geen zin om een stapje verder te gaan met hem dan?
In bed manipuleren, wat is dit voor rare taal. Ik weet niet met wie jij allemaal omgaat, maar manipuleren is echt niet OK. hoe je met deze woorden spreekt snap ik ook niet. Dat wil je gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Bedankt! Ja we hebben niks afgesproken of zo maar we gaan elkaar snell terugzien (ik moet er even over nadenken hoe ik dat doe met me ouders...)
Eigenlijk, hoezo weet je nu al zo "stellig" en zeker dat hij de ware is voor jou? Hoezo zo snel al ?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:14
Verwijderd
Citaat:
ja hoor, ik weet niet of het met mijn leeftijd te maken heeft maar het is inderdaad niet makkelijk om over die dingen te praten. Ik schaam me idd als ik over mezelf praat, maar hij heeft echt talent om mensen te doen praten, het ging zo makkelijk!
Dat talent hebben wel meer mensen...om recht toe recht aan te spreken, recht voor je raap, en met veel eerlijkheid. Zonder omwegen. En iemand de waarheid laten spreken. En daar dan van te leren, door naar jezelf en anderen te luisteren. Luisteren, Vragen, samenvatten en doorvragen. Ik zelf ben ook hoogbegaafd.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Hij is hoogbegaafd en kan echt super goed met mensen om. Plus hij is gewoon eerlijk en echt heel rechtuit, als hij wat wil bespreken verzint hij geen verhaaltjes eromheen maar zegt hij de dingen gewoon hoe ze zijn. Heel confronterend maar het helpt echt!



Hier hebben we het ook over gehad. Hij zei dat hij niet specifiek naar een maagd op zoek is om die te ontmaagden, dat is ook bijna nooit goede sex en als hij goede sex wil weet hij wel waar hij moet aankloppen :-) Ik moest even slikken toen hij dat zei maar het is wel logisch uiteraard, wat heb ik hem op sexgebied te bieden, niks! Hij doet het voor de intimiteit van de gesprekken, tot op het bot van mijn onzekerheid gaan en zijn ervaring gebruiken om mij te helpen. Dat geeft hem super veel voldoening en ik geloof hem als hij dat zegt.
Tuurlijk heb jij hem op seksgebied wel wat te bieden...misschien ben je er wel heel erg goed in? En onderschat je jezelf? Ik hoor vaker dat de eerste keer heel erg goed gaat bij mensen en het een mooie ervaring was. Ik zou jezelf niet wegcijferen..meteen al..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 23:14
aurore
aurore is offline
Citaat:
Heb je geen zin om een stapje verder te gaan met hem dan?
Nou gek he maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd op dit moment. Aan de ene kant voel ik niet meer zo sterk de nood om het snel te doen, ik heb wel nog onzekerheden maar die zijn minder sterk dan voor ik hem ontmoette. En ik zie dingen nu echt wel op een heel andere manier. en er is zo veel gebeurd de afgelopen week dat ik dit ook nog even moet verwerken denk ik.

En aan de andere kant lijkt het me ook gewoon leuk de eerste stappen met hem te zetten. Ben er zeker van dat het een super ervaring zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoor Aurore! Ik ben zo blij voor je dat het goed gegaan is! En trots dat je dit gedaan hebt!

Ik vraag me af hoe hij dat doet, dat hij het zo makkelijk voor je maakt en de juiste antwoorden vindt op je onzekerheden en zo. Ik weet uit ervaring dat er niet veel zijn die dat kunnen!

En hij lijkt je ook echt niet onder druk te zetten voor seks dus het lijkt me echt niet zo te zijn zoals een andere user hier schreef dat hij het enkel voor de seks doet en het iedere dag met een ander doet! Lijkt me ook heel fijn om te weten.
Ik zei dat geloof ik. Maar dat is waarschijnlijk wel zo. Dat soort mannen doet het met heel veel vrouwen en doen het ook heel vaak. Misschien niet elke dag maar wel vaak. Hebben heel vaak seks.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Nou gek he maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd op dit moment. Aan de ene kant voel ik niet meer zo sterk de nood om het snel te doen, ik heb wel nog onzekerheden maar die zijn minder sterk dan voor ik hem ontmoette. En ik zie dingen nu echt wel op een heel andere manier. en er is zo veel gebeurd de afgelopen week dat ik dit ook nog even moet verwerken denk ik.

En aan de andere kant lijkt het me ook gewoon leuk de eerste stappen met hem te zetten. Ben er zeker van dat het een super ervaring zou zijn...
Wat is de advertentie nou? Die hebben we nog steeds niet gehad. Vroeg er eerder ook al om. Zou je mij een pm kunnen sturen? Hoe kwam je met hem in contact dan, wil de advertenties wel zien. Want als ik op ontmaagding zoek vind ik niks. Zou je mij een pm kunnen sturen svp?

Zie ook de mail. ik had je al een mail gestuurd ook

Zou leuk zijn om wat van je terug te horen hierover, ben wel benieuwd eigenlijk, zie ook mijn mail voor verdere uitleg.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 25-09-2022, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Nou gek he maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd op dit moment. Aan de ene kant voel ik niet meer zo sterk de nood om het snel te doen, ik heb wel nog onzekerheden maar die zijn minder sterk dan voor ik hem ontmoette. En ik zie dingen nu echt wel op een heel andere manier. en er is zo veel gebeurd de afgelopen week dat ik dit ook nog even moet verwerken denk ik.

En aan de andere kant lijkt het me ook gewoon leuk de eerste stappen met hem te zetten. Ben er zeker van dat het een super ervaring zou zijn...
Dat is trouwens verboden. seks met een minderjarige...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Nou gek he maar het is een beetje tegenstrijdig in mijn hoofd op dit moment. Aan de ene kant voel ik niet meer zo sterk de nood om het snel te doen, ik heb wel nog onzekerheden maar die zijn minder sterk dan voor ik hem ontmoette. En ik zie dingen nu echt wel op een heel andere manier. en er is zo veel gebeurd de afgelopen week dat ik dit ook nog even moet verwerken denk ik.

En aan de andere kant lijkt het me ook gewoon leuk de eerste stappen met hem te zetten. Ben er zeker van dat het een super ervaring zou zijn...
Wat ik wel altijd heel apart vind om te lezen is dat je 20 vriendinnen hebt van 17 jaar wie ook geen maagd meer zijn. Klinkt als veel vrouwen wie het al op jonge leeftijd doen. Jezus op die leeftijd was ik er nog geen eens mee bezig...omg.

Waarom zo snel allemaal haha. Hoezo zou je al seks met iemand hebben na elkaar maar 2 keer te hebben gezien. Vind dat altijd zoiets aparts. Maar ja, ieder zijn/haar eigen ding.

Ik persoonlijk zou het liefst eerst een vriendschap willen opbouwen. Iemand wie perfect is. En eerst maar eens rustig aan iemand leren kennen voor langere tijd. Dus gewoon eerst een vriendschap opbouwen. De seks kan altijd nog wel komen. Gewoon eerst rustig even verwerken en de tijd gunnen inderdaad. Jezelf de tijd gunnen ervoor. Zou er gewoon mee wachten als ik jou was. De ware komt vanzelf nog wel, toch? Je komt vast nog heel veel leuke jongens tegen wie jouw er MOOI uit vinden zien! (niet die jongen die rare grapjes maakt bijvoorbeeld..of je vindt hem stiekem misschien wel leuk..haha, je kan ook gewoon iemand zoeken van je eigen leeftijd toch? ) Met wie het "klikt", met wie je gemeenschappelijke interesses hebt, wie echt oprecht geïnteresseerd is in jouw, wie om je geeft, wie oprecht geloofwaardig is, met wie je door goede en slechte tijden kan. In films doen ze het ook al heel snel hahaha, maar ja, een film is niet echt. Maar goed. Ieder zijn of haar eigen ding. Ik wil je niet tegen houden. Je moet zelf kiezen natuurlijk. wel lastig idd. Het is vast ok en goed dat jij als vrouw en vrouwen in het algemeen zo erg druk in hun hoofd bezig zijn met hun lichaam. Dat is ook typisch iets wat vrouwen doen, met hun lichaam bezig zijn. Naja, mannen doen het natuurlijk ook. Mag ook. Maar vrouwen i.h.a. wat vaker, denk ik.

Nogmaals, ik zou jezelf gewoon de tijd gunnen met iemand, van wie je echt houdt, en met wie je eerst een vriendschap opbouwt. Er komt vast nog wel iemand op je pad, wie je problemen echt herkent, en daarnaar luistert inderdaad, luisterend oor heeft. En wie je accepteert daarom.

Een relatie gebaseerd op elkaar 2 keer zien en dan seks hebben pakt gewoon verkeerd uit. Zulke relaties zijn gedoemd om te mislukken. Kan het niet vaak genoeg zeggen. Maar iedereen met een beetje verstand, weet dit gewoon.

Ja, goed van je dat je er gewoon eerst de tijd over neemt, over je dubbele goede gevoelens.

En het is echt niet erg om nog maagd te zijn op je 25e of later.

Suc7 ermee Aurora!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Moet echt confronterend zijn inderdaad, iemand die je zomaar de waarheid zegt :-)

Maar hoogbegaafd dus… hij begrijpt je heel goed in ieder geval!

En owch… dat het met een maagd geen goede seks is heb ik ook al gehoord. Hij heeft daar vast gelijk in. Ik geloof ook dat hij het niet alleen voor de seks doet, hij had je anders wel al lang in zijn bed gemanipuleerd. Heb je geen zin om een stapje verder te gaan met hem dan?
Nogmaals, grootste onzin die ik ooit heb gelezen.....en wat dan nog? dan doe je het toch een tweede en derde keer. Praktisch leren is de snelste vorm van leren voor de mens. Ook de makkelijkste vorm van leren. Praktische handelingen uitvoeren.

Als je het zo bekijkt...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 07:27
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Dat is trouwens verboden. seks met een minderjarige...
Dat is een goede samenvatting van alle onzin die je schrijft.

Iemand online lastigvallen is wel verboden overigens.

Wil je nu ophouden deze thread te verpesten? Je bent er al meerdere keren op aangesproken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 08:38
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dat is een goede samenvatting van alle onzin die je schrijft.

Iemand online lastigvallen is wel verboden overigens.

Wil je nu ophouden deze thread te verpesten? Je bent er al meerdere keren op aangesproken.
Eerlijk gezegd zou ik wat hij zegt niet willen omschrijven als onzin maar als een andere mening

Idk of dit echt meetelt als lastigvallen

Ik zie eigenlijk niet echt hoe dit verpesten is, hij geeft toch gewoon zijn pov? Ik snap wel dat het stom is dat het zo tegen jouw mening ingaat maar dat kan toch gewoon?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 09:58
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Eerlijk gezegd zou ik wat hij zegt niet willen omschrijven als onzin maar als een andere mening

Idk of dit echt meetelt als lastigvallen

Ik zie eigenlijk niet echt hoe dit verpesten is, hij geeft toch gewoon zijn pov? Ik snap wel dat het stom is dat het zo tegen jouw mening ingaat maar dat kan toch gewoon?
Dingen als “seks met minderjarigen is verboden” bijvoorbeeld. Dat schrijft hij toch gewoon om te trollen?

Verder is het zeker oke om een eigen mening te hebben, maar op een forum moet je ook weten hoe je je gedraagt. En steeds weer diezelfde mening schrijven in tientallen berichten (hij heeft er al een hele hoop verwijderd) is een thread verpesten als je mij vraagt. Een keer is voldoende. En dan had er ook een mooie discussie gevoerd kunnen worden.

En lastigvallen, dat gaat over de priveberichten die hij Aurore stuurt waar hij het over heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 10:36
aurore
aurore is offline
Inderdaad. Hij stuurt me priveberichten om me te mogen ontmaagden en als ik er niet op in ga, is seks met minderjarigen opeens verboden en komen er hopen berichten tegen mij.

Ik hou ook van een goede discussie en dat was ook de reden waarom ik deze begonnen ben maar op deze manier vind ik het niet prettig. Meiden die zich in mijn verhaal herkennen kunnen me een priveberichtje sturen en verder wens ik jullie allemaal veel plezier, maar ik ga ergens anders verder praten, ik vind het hier niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 11:20
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gewoon die shit rapporteren, dan krijgt diegene wel wat probleempjes
Met citaat reageren
Oud 26-09-2022, 23:13
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Steeben relax inderdaad. Deze dames zijn de helft van onze leeftijd bijna. Tuurlijk staan ze wellicht anders in dingen. En natuurlijk. Mag je je mening geven. Maar val ze niet zo aan en doe het in wat kortere berichten. En natuurlijk niet seks pben naar auore
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2022, 00:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
F daar gaat aurore :/
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:14
Verwijderd
vies allemaal. zo snel
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Hij stuurt me priveberichten om me te mogen ontmaagden en als ik er niet op in ga, is seks met minderjarigen opeens verboden en komen er hopen berichten tegen mij.

Ik hou ook van een goede discussie en dat was ook de reden waarom ik deze begonnen ben maar op deze manier vind ik het niet prettig. Meiden die zich in mijn verhaal herkennen kunnen me een priveberichtje sturen en verder wens ik jullie allemaal veel plezier, maar ik ga ergens anders verder praten, ik vind het hier niet fijn.
vieze vrouw. die man waar je mee datete manipuleert je gewoon. hij zegt wat jij wilt horen. En seks met minderjarige is verboden ja. dat is niet om te trollen. dat is gewoon zo. dat ventje is een smeerlap wie met jou afspreekt.

ik wil jou niet ontmaagden? dag.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dingen als “seks met minderjarigen is verboden” bijvoorbeeld. Dat schrijft hij toch gewoon om te trollen?

Verder is het zeker oke om een eigen mening te hebben, maar op een forum moet je ook weten hoe je je gedraagt. En steeds weer diezelfde mening schrijven in tientallen berichten (hij heeft er al een hele hoop verwijderd) is een thread verpesten als je mij vraagt. Een keer is voldoende. En dan had er ook een mooie discussie gevoerd kunnen worden.

En lastigvallen, dat gaat over de priveberichten die hij Aurore stuurt waar hij het over heeft.
wat loop jij de hele tijd te zeike en onrespectvol te doen richting mij sinds je eerste bericht al.
ga je schamen hoe je praat tegen mij.
ik heb jou toch niks misdaan.

je praat de grootste onzin in deze topic die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Dingen als “seks met minderjarigen is verboden” bijvoorbeeld. Dat schrijft hij toch gewoon om te trollen?
dat is niet om te trollen. dat is wat het is.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Dat is een goede samenvatting van alle onzin die je schrijft.

Iemand online lastigvallen is wel verboden overigens.

Wil je nu ophouden deze thread te verpesten? Je bent er al meerdere keren op aangesproken.
volgens mij komt er nog meer onzin in alle berichten die jij schrijft op deze topic dan de goed onderbouwende berichten die ik eerder heb geschreven exclusief de berichten vandaag.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Leuk hoor Aurore! Ik ben zo blij voor je dat het goed gegaan is! En trots dat je dit gedaan hebt!

Ik vraag me af hoe hij dat doet, dat hij het zo makkelijk voor je maakt en de juiste antwoorden vindt op je onzekerheden en zo. Ik weet uit ervaring dat er niet veel zijn die dat kunnen!

En hij lijkt je ook echt niet onder druk te zetten voor seks dus het lijkt me echt niet zo te zijn zoals een andere user hier schreef dat hij het enkel voor de seks doet en het iedere dag met een ander doet! Lijkt me ook heel fijn om te weten.
tuurlijk zegt hij dat niet in het echt. niemand doet dat. dus er is niks speciaals aan wat die gast allemaal tegen die Aurore heeft gezegd. In het echt is het vrijwel onmogelijk om verkeerde dingen te zeggen, omdat je gewoon respect hebt voor elkaar. logisch
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:21
Verwijderd
Ik vind die sws een heel raar topic. Hoezo kan je hier mee zitten.

je bent 17 jaar. WTF? het komt wanneer het komt..maak je niet zo druk

Het lijkt er wel heel erg sterk op ja, dat die dames en wss veel 17jarige meisjes zich zo erg druk er om maken en alleen maar seks willen. blijkt ook uit dit topic dat je er over gaat praten, uberhaupt over het onderwerp seks met vreemden en dat je er zo erg mee zin.. denk er gewoon niet aan. het komt vanzelf wel.

wel raar dat je zo snel seks wilt...en dat je er zo geforceerd op zoek naar bent...door te praten met vreemden en af te spreken met vreemden en te gaan praten over je eigen lichaam en seks.

ik zou gewoon lekker met die vriendinnen praten erover, als het echt jou vriendinnen zijn, praat je er toch over met hun.

Weet niet waarom je er zo over in zit geen seks te hebben of zo graag erover in te zitten ontmaagd te worden of niet. lekker boeiend..het komt wanneer het komt.

zo'n topic aanmaken is de grootste onzin onderwerp ever. het is geen eens een onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Hij stuurt me priveberichten om me te mogen ontmaagden en als ik er niet op in ga, is seks met minderjarigen opeens verboden en komen er hopen berichten tegen mij.

Ik hou ook van een goede discussie en dat was ook de reden waarom ik deze begonnen ben maar op deze manier vind ik het niet prettig. Meiden die zich in mijn verhaal herkennen kunnen me een priveberichtje sturen en verder wens ik jullie allemaal veel plezier, maar ik ga ergens anders verder praten, ik vind het hier niet fijn.
had je gewild ja. dacht het lekker niet. voor jou geen seks. alsof wij seks gaan hebben. ga lekker ergens anders leugens verkopen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 17:28
Verwijderd
1. het is toch helemaal niet erg dat jij nog maagd zou zijn op je 30e. Dat heb je zelf niet in de hand. Het komt wanneer het komt, gaat automatisch en natuurlijk. Jij kan vast wel zonder seks tot je 30e. Ik kan het toch ook.

2. ik heb ook 1,5jr-2jr met 1 vrouw een knipperlicht online relatie gehad. Duurde ook heel lang. Bijna elke dag met elkaar kort chatten. En dan uiteindelijk ben ik helemaal de wereld over gereisd naar haar toe. Met echt 0,0 verwachtingen en ik zie wel. En daaruit hebben we ook iets romantisch gekregen. En dat was ook pas op mijn 30e via een tinder match. Je weet maar nooit hoe het loopt..maar het kost gewoon veel tijd.

3. als het goed voelt, voelt het goed. Dan ga je er toch lekker voor @Sol.. @aurore..doe lekker waar je zin in hebt..inderdaad, dan doe je het gewoon lekker snel, en dan ga je een paar avondjes uit, en zoek je gewoon een boi van jouw leeftijd, en dan kan je het daar toch mee doen, dan ben je van je maagdelijkheid af. En je kan nog genoeg leuke feesten bezoeken en los gaan. Je bent nog jong.

peace
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Dingen als “seks met minderjarigen is verboden” bijvoorbeeld. Dat schrijft hij toch gewoon om te trollen?

Verder is het zeker oke om een eigen mening te hebben, maar op een forum moet je ook weten hoe je je gedraagt. En steeds weer diezelfde mening schrijven in tientallen berichten (hij heeft er al een hele hoop verwijderd) is een thread verpesten als je mij vraagt. Een keer is voldoende. En dan had er ook een mooie discussie gevoerd kunnen worden.

En lastigvallen, dat gaat over de priveberichten die hij Aurore stuurt waar hij het over heeft.
onrespectvol sinds bericht 1 jij, en je hebt het geen eens in de gaten. Triest. Ik val helemaal niemand lastig. Ze liegt dat ik heb gestuurd dat ik met haar seks wil. PB sturen kan. Is niks mis mee. Dat is niet lastig vallen.

Er wordt echt totaal niet geluisterd naar wat ik zeg. Alles word in de wind geslagen. Maar ga lekker meteen je 2e date seks hebben. Ik vind het echt fucking goor en vies wat er hier allemaal wordt besproken en dat uberhaupt je dit neerzet in dit topic

Praat lekker met je ouders over je onzekerheid op je 17e. Waarom hier een thread maken. Dan kan je dit verwachten natuurlijk, omdat alles wat ik hier lees fucking goor is
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Hoi allemaal,
ik ben een beetje onzeker over mijn lichaam en ben nog steeds maagd, eerst wilde ik wachten tot de juiste jongen, maar intussen voel ik mij daardoor ook nog meer onzeker omdat al mijn vriendinnen het al 2 jaar over sex hebben, ik ben de enige maagd van ons groepje.

Dus daarom wijs ik jongens af omdat ik het niet aan durf stappen te zetten en zo veranderd er dus nooit iets.

Nu had een van mijn vriendinnen me aangeraden om eens via contact websites (kinky, afspraakjes,...) te zoeken omdat ze ziet dat daar soms advertenties over ontmaagding komen en ik heb er inderdaad een paar gevonden. Er zijn advertenties die echt niet leuk klinken maar er zijn er ook die echt wel leuk en vertrouwd klinken.

nu pusht mijn vriendin me heel hard om ook echt contact op te nemen en een leuke dag met die door te brengen en als alles goed gaat ben ik ook echt af van mijn onzekerhied over mijn maagdelijkheid. wat denken jullie? zouden jullie dit doen?
vooral dit. nog steeds maagd? je bent fucking nog maar 17???? wtf raar dit man

vind het echt trouwens een ziek rare manier van een jongen proberen te zoeken op jouw leeftijd.

ga gewoon lekker uit..en wellicht kom je het tegen...zo niet..dan wacht je lekker.

en zoals ik al vaker heb gezegd...wat maakt het uit dat jouw vriendinnen al 2 jaar seks hebben en jij niet. boeiend???

Liefde is van alle leeftijden....

Waarom ga je je vergelijken met anderen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Dat is een goede samenvatting van alle onzin die je schrijft.

Iemand online lastigvallen is wel verboden overigens.

Wil je nu ophouden deze thread te verpesten? Je bent er al meerdere keren op aangesproken.
ik ben vrij om mijn mening hier te uiten. Daar is een forum voor. Of je het nu leuk vindt of niet. Ik kon het gewoon niet laten om te reageren omdat ik alles wat ik hier lees echt fucking raar vind.

Vooral de manier waarop de mensen hier ideeën verzinnen hoe je in contact kan komen met jongens en ik hoor echt de meest bizarre zoek methodes hier.

Zoek gewoon eerst naar een vriendschap ..niet naar de woorden ontmaagding (en seks gerelateerde zoektermen) op je 17e??? ...het begint met vrienden worden...dohhhhh

Vind alles gewoon echt mega raar, word wakker en doe je ogen open als vrouw. hahaha

Laatst gewijzigd op 01-10-2022 om 17:54.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben de enige van 20 vriendinnen die nog maagd is...
waarom vergelijk je jezelf zo veel met anderen...laat het gewoon los OMG. kan er echt niet tegen wat ik allemaal lees in dit forum...het klinkt zo jong...en naief.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 19:44
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
800 bullshit berichten posten en vervolgens je account verwijderen. Lekker bezig pik
Met citaat reageren
Oud 01-10-2022, 21:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hij begon nog relatief vriendelijk maar nu is hij toch een beetje onbeleefd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2022, 11:28
Solamente
Solamente is offline
Voor de mensen die niet kunnen volgen omdat ze pas later zijn beginnen meelezen: Steeben was een 34 jarige man die Aurore lastig viel met meerdere seksberichten, wilde met haar afspreken om haar te mogen ontmaagden. Toen Aurore daar niet op in ging, begon hij tientallen posts tegen haar te posten hier op het forum. Zijn account is nu verwijderd.

Je schrijft overigens niet op een scholierenforum over je onzekerheden om door mannen benaderd te worden voor seks.

Toont nog maar eens dat dit een gevoelig onderwerp is en dat er overal mannen op de loer liggen om misbruik te maken van mensen die zich onzeker voelen.

Gelukkig ging Aurore er niet op in en ik wil andere mensen die dit probleem misschien herkennen ook even waarschuwen voor dit soort mensen: ga er niet op in maar laat jullie er uiteraard ook niet door afschrikken, je herkent ze makkelijk.

Overigens: seks met mensen van 16 of ouder is sowieso niet strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2022, 12:30
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
What’s new. 80% van de mensen op dit subforum zijn oude mannen. Daarom moet dit subforum ook gesloten worden want het risico op misbruik is te groot, helaas is de admin dood ofzo dus gaat er niks gebeuren. Daarnaast worden dm’s ook nauwelijks gerapporteerd wat het risico nog groter maakt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2022, 16:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik geloof dat ik de enige nog aanwezige ben
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2022, 16:52
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik de enige nog aanwezige ben
Last FB standing!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2022, 23:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik de enige nog aanwezige ben
maak mij mod no balls
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2022, 09:12
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Dit is echt een fucking raar topic. Zelfs Raj uit seizoen 8 van Hell’s Kitchen was minder raar. Fucking goede groeten van Gordon!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kennen jullie Gerben901 nog?
Verwijderd
13 22-07-2020 22:34
Seksualiteit onzeker
rosahenderson
7 14-04-2013 20:13
Seksualiteit de eerste keer, hoe?
luna-23
16 15-01-2012 17:52
Seksualiteit Onzeker
Livin'Life
47 22-10-2008 17:59
Seksualiteit Ik weet het niet
Baby^Boo
51 22-06-2005 01:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.