Oud 14-02-2007, 21:42
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Wie heeft deze film nog meer gezien?
Een interview met Marcel Messing over zijn gelijknamige boek..

Ik vind het toch vrij drastisch als het waar zou, zijn, en het is mss vrij ongeloofwaardig,, maar ik geloof dat het waar kan zijn en je kan het niet uitsluiten... (niks eigenlijk)

Hij heeft bv zo'n theorie,, over "gevallen engelen",, een soort verbastering'' is van bv. 'Zij' die van boven komen. (van een ov andere planeet. )
De evolutie van de mens zou door elkaar gegooid zijn door die engelen,,- of ik noem ze dan; Aliens xD-, (door middel v. kruising)
om een soort van slaaf voor hun te vormen.



en voor als je hier nog niets van wist:
[mer informatie[
WWW is de afkorting van World Wide Web, het wereldwijde web, bekend als internet. Velen roemen dit web, anderen kijken er kritisch naar. Weinigen beseffen echter welke macht hierachter staat: die van het apocalyptische Beest, verbonden met het getal 666. Deze tegenkracht probeert op alle mogelijke manieren de spirituele evolutie van de mens tegen te houden. Totale controle, implantatie van de microchip, Big-Brothertechnieken en bewustzijnsmanipulatie behoren tot het scenario, waarin internet een centrale rol speelt. In plaats van een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, verbonden
met de ascensie van onze planeet rond 2012, pogen de tegenkrachten een Nieuwe wereldorde te vestigen, waarin de mens tot slaaf geworden is. Dit boek laat op schokkende wijze zien hoe de eens gevallen engelen, bekend als Wachters', de verborgen krachten zijn achter de huidige wereldsituatie. (Terrorisme, Epidemiën, etc.)Door inzicht, bewustwording, licht en liefde kunnen we een tegenwicht vormen tegen deze duistere krachten en zo misschien een wereldcatastrofe voorkomen. ]]



[[Nóg meer informatie xD]]
Wereldorde

Een machtselite, bestaande uit een collectivum van toplieden uit de politiek, religie, bedrijfsleven, banken en geheime diensten, schrikt er niet voor terug om de mens net als in 'Big Brother' te controleren voor zijn doeleinden, zijn wereldorde. "Niet alleen dreigen we de komende jaren te worden 'opgesloten' in een gigantische magnetische kooi van stralingen die ons volledig 'dehumaniseren', de krachten achter het wereldtoneel zijn ook bezig om de mens stap-voor-stap ("voor onze veiligheid") via een wurgend controlesysteem in hun greep te krijgen. Eerst door een onze privacy beetje bij beetje uit te schakelen, daarna mogelijk gevolgd door geavanceerde elektronische technologieën. Internet speelt hierbij een zeer belangrijke rol." De werkelijkheid blijkt soms totaal anders te zijn dan we dachten . Zelfs als we menen haar enigszins te kennen, worden er toch steeds weer nieuwe deuren geopend.

Polarisatie neemt toe en daarmee ook het onbewust door onszelf gecreëerde klimaat van angst. In alle hoeken en gaten van onze samenlevingen waard het virus van angst en vertwijfeling. Menigeen heeft het idee dat dit virus opzettelijk is uitgezet , alsof een machtige schaduw de angstsituatie uitbuit voor eigen doel. De chaos die momenteel op vele plekken in de wereld geschapen is, vertoont een zekere structuur die verwijst naar die verborgen krachten achter het wereldtoneel , die er op uit lijken te zijn een totaal andere wereldorde te scheppen . In deze nieuwe wereldorde wordt de moderne techniek, elektronica , op vele fronten ingezet om grote mensenmassa's te controleren ("tot slaaf te maken").

Messing schrijft over de uiterst geheime Orde der Illuminaten, opgericht in 1776 door de joodse denker Adam Weishaupt en het verband dat door diverse auteurs wordt gelegd met Skull & Bones, een organisatie waarvan een aantal machtige Amerikanen lid zijn, waaronder de familie Bush en het in 1921 door John D. Rockefeller opgerichte CFR (Counsil on Foreign Relations).
Messing stelt de vraag "hoe het komt dat de laatste 8 directeuren van de CIA (inclusief Bush senior) en ten minste 14 van de 18 secretarissen-generaal van de VN lid waren of zijn van CFR en dat de laatste vier decennia verschillende kandidaten voor het presidentschap of vice-presidentschap van zowel de Democraten als de Republikeinen vanuit het CFR kwamen? (Eisenhower, Kennedy, Nixon, Carter, Ford, N. Rockefeller, Bush senior, Clinton, Bush jr.).

Verder ziet Messing een bedenkelijke rol voor de NSA, de Amerikaanse National Security Agency, waar zo'n 65.000 mensen werken en dat tot doel heeft 'de veiligheid van Amerika te waarborgen'. Voor 9/11 wist bijna geen Amerikaan van het bestaan van deze grootste geheime dienst ter wereld, gevestigd in Fort Meade, Maryland.
]]
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!

Laatst gewijzigd op 14-02-2007 om 21:54.
Advertentie
Oud 14-02-2007, 21:45
Verwijderd
iets meer uitleg en een discussiepunt misschien?

(t is namelijk Wetenschap & Filosofie, geen Film, TV & Radio )
Oud 14-02-2007, 21:55
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
`
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 14-02-2007, 21:56
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
kjj, uitleg geplaatst
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 14-02-2007 @ 21:45 :

(t is namelijk Wetenschap & Filosofie, geen Film, TV & Radio )
ik moetst toch een opening hebben?
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 14-02-2007, 22:07
Verwijderd
very nice, Lychee

on topic:
t klinkt alleen niet echt (of eigenlijk echt niet) als my piece of cake... beetje in richting van erik von danikem (die "wetenschapper" die claimde dat de goden uit mythen en de bijbel eigenlijk buitenaardse wezens waren)
met andere woorden: slecht onderbouwde onwetenschappelijke zooi die niets met evolutie of een dergelijke wetenschappelijke theorie te maken heeft, maar wel erg grappig is om te lezen, vooral als mensen denken dat er een kern van waarheid is kan zitten... ik vraag me af wat van een dergelijk verhaal ooit niet compleet ongeloofwaardig kan zijn?
Oud 14-02-2007, 22:48
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
die samenzweringstheoriën beginnen me de keel uit te komen. heb ook wel eens gehoord dat we eigenlijk allemaal gesimuleerd zijn door een grote computer.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 14-02-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 14-02-2007 @ 22:48 :
die samenzweringstheoriën beginnen me de keel uit te komen. heb ook wel eens gehoord dat we eigenlijk allemaal gesimuleerd zijn door een grote computer.
dat was toch met die ene?
Oud 15-02-2007, 00:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Lulkoek, van A tot Z, Marcel Messing lijkt me gewoon weer iemand die geen grip heeft op zijn wereld, en dat afreageerde door een boek te schrijven over allerlei samenzweringstheoriën.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2007, 07:23
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
vroeger was je gek als de aarde rond was
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 15-02-2007, 08:05
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Nee, toch maar niet
Oud 15-02-2007, 11:17
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik vind de aanname dat de paus de antichrist is nog zinvoller.

vooral bij de laatste alinea´s kreeg ik sterke twijfels. kijk, het massasysteem is van alle tijden. de uiterst geschikte rol van internet en de hele communicatietechnologie hoeft niet onderschat te worden. er is en wordt veel te veel onmenselijks mogelijk, het systeem staat ver boven menselijk kunnen.
de uitwerking met bepaalde geesten en dan ook nog complottheorieeen met mensen vind ik wat idioot. het klinkt als een verzonnen verklaring, die uberhaupt overbodig is. niet origineel ook, het christendom speculeert al eeuwen over "de antichrist". ook technologie is daar al langer onder bekend.
Oud 15-02-2007, 13:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Nou.. samenzweringstheoriën over systemen, met name politieke en economische systemen moet je over het algemeen eerder in marxistische kringen zoeken, omdat daar al een inherent negatief waardeoordeel over die systemen bestaat.

Verder zou ik graag de doodstraf invoeren voor iedereen die 2012 in verband brengt met onheil zonder een verrekt goede reden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 15-02-2007, 15:28
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
T_ID schreef op 15-02-2007 @ 13:31 :
Nou.. samenzweringstheoriën over systemen, met name politieke en economische systemen moet je over het algemeen eerder in marxistische kringen zoeken, omdat daar al een inherent negatief waardeoordeel over die systemen bestaat.
Eerder andersom - het negatieve waardeoordeel is het gevolg van de analyse, niet de andere kant op. Dat is ook wat Marxisme (en trouwens alle economische, politiek-wetenschappelijke etc.) analyse onderscheidt van dit soort apocalyptisch geleuter.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Adventures???
Ieke
0 18-02-2004 22:37
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
ARTistiek Stukje 10-10
Gemaskerde Bromvlieg
4 18-10-2002 14:44
Verhalen & Gedichten Stukje 10-10
Gemaskerde Bromvlieg
4 18-10-2002 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.