Oud 01-07-2003, 15:23
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Eindelijk maar toch hoor ik iets van mijn vele sollicitaties en morgen mag ik om half 12 verschijnen bij de videokring voor een gesprekje...
Hardstikke fijn natuurlijk, maar hoe bereid je je voor op een sollicitatiegesprek met als functie: baliemedewerkster? Heb wel vaker sollicitatie gesprekken gehad, maar nog nooit voor zo'n functie. Ik zou dus bij god niet weten hoe ik me hierop moet voorbereiden en OF ik dat uberhaupt wel moet doen of gewoon alles over me heen moet laten komen... Ik weet namelijk bij god niet wat er komen gaat.

Iemand tips ofzow?
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 15:50
Verwijderd
gewoon niet op voorbereiden als iets erg is zijn het wel standaard vragen met erop geoefende antwoorden(vind ik dan)

Maar gewoon alles op je af laten komen, voor in de videotheek is het niet veel anders dan voor achter de kassa, alleen verhuur je dan films, en zet je ze weg en pak je ze ff.

Veel succes morgen
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:57
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
gewoon zoals je een 'standaard' sollicitatiegesprek voorbereid, dus antwoord weten op de meeste vragen die ze kunnen stellen (de ergste die ik heb gehad vond ik nog wel: noem 3 sterke en 3 zwakke punten van jezelf).

succes!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:17
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Oke, zal eens even bedenken wat ze kunnen gaan vragen... Bedankt in ieder geval, hoop dat ik er wat aan heb...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 19:17:
Oke, zal eens even bedenken wat ze kunnen gaan vragen... Bedankt in ieder geval, hoop dat ik er wat aan heb...
succes! ik weet ook niet echt verdere vragen, want ik heb nog niet zoveel sollicitatiegesprekken gehad.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:49
Verwijderd
zeg nooit je werkelijke leeftijd, ik had ook een solicitatie gesprek en ik zei mijn echte leeftijd, maar kwas te jong
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:36
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sick minds schreef op 01-07-2003 @ 19:49:
zeg nooit je werkelijke leeftijd, ik had ook een solicitatie gesprek en ik zei mijn echte leeftijd, maar kwas te jong
Ja duh... je bent 15. Meeste bedrijven willen alleen 16 en ouder. Weten ze zeker dat ze arbeidsinspectie niet op hun dak krijgen. 18 is echt wel oud genoeg hoor. Voor de wet volwassen noemen ze dat.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
sick minds schreef op 01-07-2003 @ 19:49:
zeg nooit je werkelijke leeftijd, ik had ook een solicitatie gesprek en ik zei mijn echte leeftijd, maar kwas te jong
Dacht je nou werkelijk dat ze er niet achter kwamen als ze je wilden aannemen dat je niet zegt wie je bent? Als je ergens wilt beginnen zul je toch een aantal papieren moet meenemen voor de administratieve rompslomp, dus tenzij je die wilt vervalsen val je toch door de mand.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:43
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Wes schreef op 01-07-2003 @ 20:40:
Dacht je nou werkelijk dat ze er niet achter kwamen als ze je wilden aannemen dat je niet zegt wie je bent? Als je ergens wilt beginnen zul je toch een aantal papieren moet meenemen voor de administratieve rompslomp, dus tenzij je die wilt vervalsen val je toch door de mand.
Precies, zoals je sofinummer. Hebben ze toch echt nodig... Volgens mij krijg je die pas vanaf je 16e... of is dat tegenwoordig al vanaf 13? Nou weet ik het niet meer. Maar goed, daar staan al je gegevens in. Dus ook je leeftijd...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:48
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2003 @ 20:43:
Precies, zoals je sofinummer. Hebben ze toch echt nodig... Volgens mij krijg je die pas vanaf je 16e... of is dat tegenwoordig al vanaf 13? Nou weet ik het niet meer. Maar goed, daar staan al je gegevens in. Dus ook je leeftijd...
sofinummer: volgens mij als je geboren wordt, maar als je wat ouder bent krijg je daar bericht over.

liegen over dingen is inderdaad helemaal niet verstandig. eerlijkheid duurt het langst. als je liegt over je leeftijd (wat je inderdaad op internet wel zou kunnen doen) en ze komen daar achter, dan ben je nog niet jarig en word je waarschijnlijk sowieso per direct ontslagen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 06:05
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
De vraag der vragen:

Waarom wil je bij ons werken?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:21
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
iamcj schreef op 02-07-2003 @ 07:05:
De vraag der vragen:

Waarom wil je bij ons werken?
Hebben ze niet gevraagd! Haha!!!!

Het ging volgens mij wel goed, ik hoor aan't eind van de maand of ik erin zit. Er zijn van alle kandidaten maar 5 op gesprek uitgenodigd en daar was ik 1 van. Ze vonden mij heel volwassen en iemand die stevig in haar schoenen stond en geschikt was voor het werk. Ze hebben vanavond nog een kandidaat te intervieuwen en volgende week nog 1. Uiterlijk eind van de maand hoor ik of ik mag komen werken...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:15
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
.
duurt wel lang overigens.

ben benieuwd!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #156
Eend
500 21-07-2010 14:47
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153
darkfairy
499 24-02-2010 15:17
Werk, Geld & Recht Tips om geld te verdienen?
RoosJ909
33 06-10-2008 16:57
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic #123
coopergirl
494 12-03-2008 12:13
Werk, Geld & Recht kruidvat.
VADER_METAL
76 27-10-2005 22:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.