Oud 04-10-2003, 19:49
Brenda_88
Brenda_88 is offline
K word echt gek.
Gister had k n gigantische kutdag, het ging helemaal niet.K moest het 1e uur naar faalangst/sociale vaardigheden training en toen k er zat zakte k gewoon helemaal weg. Het valt zo zwaar op mn dak en k kan er niks tegen doen. k kan het niet de baas zijn.(als jullie snappen wat k bedoel) de leerlingbegeleidster die die training organiseert merkte het ook en k heb daar het hele uur gezeten en k zakte al dieper weg, na afloop moest k ook nog ff blijven want ze wou nog even met me praten. je moet je erover heen zetten blablablablablabla.... Maar zei snapt niet dat dat niet lukt het valt zo hard op mn dak en k kan er niks tegen doen. Nou toen ging k dus maar naar de volgende les k had maatschappijleer 2 van mn mentor en die weet hier ook wat van af enzo.. Nou het ging dus echt niet en hij kwam naar me toe ga maar ff een rondje lopen of ga maar ff buiten zitten. Nou k ging buiten zitten. k heb de rest van t uur buiten gezeten en hij kwam later wel ff kijken en we hebben ff gepraat maar dat ging ook niet zo goed. toen was het pauze en k ging naar buiten en k d8 k ga voor zitten (het schoolplein is namelijk achter) lekker alleen nou niet dus maar daar zaten een paar meiden met wie k goed kan opschieten en daar een beetje mee gepraat en 2 sigaretten gerookt in n 15 minuten terwijl k eigelijk gestopt was.. Nou toen die leerlingbegeleidster zag dat k alleen naar buiten ging ging ze naar n vriendin van mij toe en zei dat ze maar ff naar mij toe moest komen en later kwam ze zelf nog kijken of k er wel was en niet was weggegaan of in me eentje zat.. Nou toen was de pauze voorbij en k heel relaxed naar binnen want k had geen zin om naar de les te gaan (k had nameluk nog 1 uur nederlands en daarna was k uit) en toen kwam die leerlingbegeleidster weer en ff gepraat enzo en toen moest en zou ze me moeder bellen want k voelde beroerd en k was ook misselijk enzo.. nou mn mams gebeld en die me opgehaald. heeft ze GODVERDOMME later me moeder weer opgebeld en het hele verhaal verteld wat er dus vrijdag allemaal gebeurd was en k heb in totaal n kwartiertje in de les gezeten vrijdag. Het gaat helemaal verkeerd. Maar nu hebben de schoolpsycholoog en de leerlingbegeleidster samen maar besloten dat k naar n kinderpsychiater moet.... K vind t doodeng en k ben als de dood dat k naar een of andere psychiatrische inrichting moet en daar niet meer uitkom.Waar k ook zo gek van word is dat iedereen me door verwijst. Mun mentrix van vorig jaar =>ga maar met de leerlingbegeleidster praten =>ga maar naar de dokter => ga maar naar n psycholoog =>de psycholoog liep fout dus maar weer naar de leerlingbegeleidster => ga maar naar de schoolpsycholoog en nu hebben ze samen besloten dat k maar naar n psychiater moet...Maar K ben degene die t moet doen en niet zij!!hun hebben makkelijk praten. en wat blijkt achteraf dat ze vorige week dit al besloten hebben en dat mn mentor,de schoolpsycholoog,de leerlingbegeleidster,en waarschijnlijk alle leraren en mn ouders dit dus al weten en IK NIET!K word GEK!Sorry voor dit lange verhaal maar k moest ff mn hart luchten!!Wat Moet K Doen??K Heb Jullie Hulp Nodig! HELP ME!
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!

Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 19:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2003, 20:01
Verwijderd
Om te beginnen: Wat zou jezelf willen?

Dan de rest toch ook maar: Je zit niet voor niks op die training, ik weet niet hoe lang je er al heen gaat, maar 't kost tijd. Ik denk dat die begeleidster het best wel snapt en juist daarom zegt ze die dingen, jijzelf snapt het misschien alleen nog niet. Das niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat het meer zo zit dan andersom.

Je komt heus niet zomaar in een inrichting terecht. Je voelt je nu niet goed, je bent bang voor van alles en nog wat, waarom dan geen hulp aannemen van iemand die je misschien kan helpen? Tuurlijk is het eng, das logisch, ik zou het ook eng vinden, maar wie weet heb je wel hartstikke veel aan die hulp. Geef het iig een kans. 't doet het uiteindelijk voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:11
Brenda_88
Brenda_88 is offline
yah, eigelijk moet k je helemaal gelijk geven...
maar k ben zo bang voor wat er allemaal komen gaat..k weet dat het voor mn eigen bestwil is maar toch. k weet dat het moet gebeuren en dat k er zelf ook wat aan moet doen maar het is zo moeilijk....
Toch bedankt voor je lieve reactie
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:13
Verwijderd
Tuurlijk is het moeilijk, als het niet moeilijk was, dan zat je niet met dit probleem. Maar juist omdat het zo moeilijk is, kun je het niet alleen en moet je dus de hulp die je aangeboden krijgt proberen te accepteren. Nu willen mensen je helpen en hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt.

Ik zou het iig proberen, als ik jou was, stoppen kan altijd nog. Wie weet is die psychiater wel hartstikke aardig en kan hij/zij je heel goed helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hoi meid,

het is behoorlijk frusterend, als mensen voor jou beslissingen nemen, die je zelf een week later ook eens mag weten en waar je verder eigenlijk maar nix over te zeggen hebt omdat zij wel even voor jou kunnen beslissen wat goed voor je is. Een therapie of wat dan ook haalt naar mijn mening niks uit, als je er zelf niet achter staat, en daarom vind ik dat ze met je hadden moeten overleggen!

ikzelf heb ook faalangst (gehad) en daar trainingen voor gehad.
bij mij ging het toen een tijdje beter en daarna minder.
ik ben nooit naar een psycholoog / psychiater geweest. Maar mijn faalangst / depressie (van de depressie is nooit vastgesteld, maar ik kan je zeggen dat het nou niet bepaald de gelukkigste jaren van mn leven waren) duurde wel járen.... misschien was ik er met hulp eerder uitgekomen?! het valt natuurlijk wel te proberen.

Je ziet zelf ook wel dat het zo niet langer door kan gaan, en hoe sneller het beter met je gaat, des te beter het is (dubbelzinnig).

sterkte en succes ermee!!

(F) wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:17
Brenda_88
Brenda_88 is offline
Thnx Ladies!
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:31
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
meis, ik heb ook zo geleefd. Het komt me zo bekend voor gewoon! De lessen niet meer vol kunnen houden en je zo ellendig voelen. Dat had ik ook allemaal op m'n vijftiende. Ik ben toen ook naar een psychiater gegaan en die heeft me heel goed geholpen.

Ik heb dan wel in een psychiatrisch centrum gezeten, maar dat is echt niet zo erg als dat ik van jou verhaal kan opmerken
Je komt er heus wel uit, dat is toch wat je wilt bereiken? Het leven normaal kunnen leven? Dan gaan ze je echt niet je hele leven vast zetten hoor
En als je vrijwillig bent, mag je weggaan wanneer je wilt!
Het is altijd zo mooi en veilig voor me geweest. Het maakte niet uit of ik fouten maakte. Nee, daarvoor zat ik daar juist! Ik zat daar om te leren en ik heb daar ook enorm veel geleerd.

Natuurlijk hoop ik niet, dat jij daar terecht kom, maar ik vertel je dit om je wat meer op je gemak te stellen. Je zit daar met een groepje jongeren van je eigen leeftijd en je doet samen therapie, maar je doet ook gezellige dingen.

Maar meis, geef alsjeblieft jezelf die kans om naar een psychiater te mogen. Het zal je zoveel verder helpen! En je bent heus niet gek gestoord of problematisch als je bij een psychiater loopt. Je zit daar, omdat je even ondersteuning nodig hebt voor de dingen waarmee je vastloopt en wie heeft er nou geen ondersteuning nodig in het leven?

In ieder geval heel veel sterkte!

*knuf*

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:32
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
FF offtopic misschien, maar hoezo die ogen??? (--> )??

Doe je dat altijd als je "wat" krijgt van anderen?? Cadeau ofzo?? Doe je dan ook zo???
__________________
Like I said.. The world is mine
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:32
JaZzmiN
Avatar van JaZzmiN
JaZzmiN is offline
BTW: Een Van Harte gefeliciteerd!!
__________________
Like I said.. The world is mine
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 04-10-2003 @ 20:32:
FF offtopic misschien, maar hoezo die ogen??? (--> )??

Doe je dat altijd als je "wat" krijgt van anderen?? Cadeau ofzo?? Doe je dan ook zo???
wss bedoelde zij de smiley anders
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:55
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 04-10-2003 @ 20:32:
BTW: Een Van Harte gefeliciteerd!!
ik ben niet echt jarig, maar tis dierendag
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:03
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-10-2003 @ 20:01:
Je komt heus niet zomaar in een inrichting terecht. Je voelt je nu niet goed, je bent bang voor van alles en nog wat, waarom dan geen hulp aannemen van iemand die je misschien kan helpen? Tuurlijk is het eng, das logisch, ik zou het ook eng vinden, maar wie weet heb je wel hartstikke veel aan die hulp. Geef het iig een kans. 't doet het uiteindelijk voor jezelf.
Pcies, ik ben het met Leonoor eens. Voordat je in een zogeheten 'inrichting' terecht komt, is er al heel wat voorgevallen. (Gevaar voor jezelf/ anderen/ psychotisch e.d.)
Die leute uit de ggz zijn er juist voor mensen die er zelf even niet meer uitkomen... Misschien klikt het ditmaal beter dan met je vorige psycholoog.
(ps, doorverwijzen gebeurd vrij frequent is mijn ervaring).

Heel veel sterkte, meis!

Joyce
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 14:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
JaZzmiN schreef op 04-10-2003 @ 20:32:
FF offtopic misschien, maar hoezo die ogen??? (--> )??

Doe je dat altijd als je "wat" krijgt van anderen?? Cadeau ofzo?? Doe je dan ook zo???
mm ja, ik wilde ook vragen....
die smilie is sarcastisch bedoeld... dus of ze sarcastisch tnx zei, of het echt meende....
ik denk dat ze hem anders bedoelde.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:56
Brenda_88
Brenda_88 is offline
k bedoelde m echt als thnx, maar zoals k al zei k ben nie goed bezig...
Iedereen bedankt voor de reacties en k hou jullie op de hoogte van wat er deze week gebeurt....Morgen weer naar school. k ben benieuwd hoelang k t volhou..
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Brenda_88 schreef op 05-10-2003 @ 15:56:
k ben benieuwd hoelang k t volhou..
iig niet er vanuit gaan dat je het niet of heel kort volhoudt, dan gebeurd dat ook veel sneller en dan wordt weer bevestigd dat je het niet kunt. Zolang je er zelf in gelooft, willen dingen ook nog wel eens lukken. Succes!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:26
Brenda_88
Brenda_88 is offline
k ga gewoon en k zie wel hoe t loopt. Maar k heb 6 uur verzorging...k MOET vanmezelf erheen.vanmezelf moet k morgen eerst met n vriendin gaan praten want zei stuurde mij vrijdag een smsje je kan met altijd bellen als er iets is en k ben er voor je. dus zo gauw k morgen op school ben ga k haar opzoeken en alles eruit gooien. k wil n Big Hug.
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Brenda_88 schreef op 05-10-2003 @ 16:26:
k wil n Big Hug.
die verdien je ook meizzie
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:58
Brenda_88
Brenda_88 is offline
Nou school was suppah.maar niet heus.maar k heb t overleefd dus. k ben er wel uitgestuurd omdat k me boeken niet mee had maar dat boeit nie. Nu gaat mn mams morgen al naar een gesprek met de schoolpsycholoog en dan moet k waarschijnlijk deze week nog naar n psychiater.k vind ook dat er iets moet gebeuren maar k vind t doodeng.
__________________
LIFE SUCKS!Iedereen die het hier niet mee eens is kan met mij in discussie gaan!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2003, 22:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Natuurlijk is het eng, maar haal even diep adem en ga ervoor. Als je vindt dat er wat moet gebeuren zit het goed, dan zit je daar zeker niet voor niets! Succes hoor!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik word gek :S
sjlot
35 17-01-2005 21:41
Psychologie Help, k weet t niet meer......
Ymir
23 06-10-2004 17:17
Psychologie I just need an advice..
~~dolce~~
29 17-04-2004 11:10
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 17
Verwijderd
250 09-11-2003 19:16
Psychologie Ik word gek.....
Verwijderd
44 06-03-2003 16:56
Psychologie ik MOET op vakantie van mezelf, maar.....
Droomvlucht
6 15-07-2002 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.