Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 23:38
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 04-08-2005 @ 13:35 :
ik ben voor supermarkten die 24/7 openzijn, ik wil op een of andere manier altijd boodschappen gaan doen als de winkels net dicht zijn
Helemaal mee eens.. tijdens m'n vakanties in Amerika en Japan vond ik 't ook geweldig dat je op elk moment van de dag gewoon een supermarkt in kon stappen om wat snacks te halen.. ook handig trouwens als je de weekboodschappen moet doen, gewoon dinsdagnacht ofzo, dan is er helemaal niemand in de winkel.. geen lastige lui die domme vragen stellen aan het personeel, of die weer eens niet genoeg geld bij zich hebben ofzo, masterlijk..

Oh! En extra baantjes natuurlijk, dat ook nog.. zeker in de studentensteden zal dat best wel verschil uitmaken.. ff na school een avonddienstje draaien, kan best.. of een nachtdienst als je de dag daarop toch vrij bent.. ik zie dat wel zitten hoor..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2005, 23:57
Auryn
Auryn is offline
Ik vind het zo appart dat mensen zoveel moeite hebben met een winkelloze dag. Ik vier de Shabbat dus voor mij zelfs twee dagen zonder. Ik heb er geen problemen mee.

Het zou me niet storen als winkels open waren op zondag, maar misschien dat Christenen daar wel bezwaar tegen zouden hebbem. Dat kan ik best begrijpen opzich.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 01:14
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
juno schreef op 04-08-2005 @ 21:40 :
Een verplichte winkelsluitingsdag per week en iedereen mag zelf kiezen welke. Zou dat geen oplossing zijn?
Waarom uberhaupt een verplichte winkelsluitingsdag? Totaal onzinnig en inefficiënt.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 09:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-08-2005 @ 16:52 :
Nee en dan wel omdat er een dag is dat we tenminste niet bezig moeten zijn met geld verdienen/uitgeven/consumeren, voor de algemene verbetering van onze mentaliteit, zouden ze eigelijk een winkelvrije week in moeten voeren.
Sinds wanneer hebben we zo weinig energie dat we daar dagen of weken voor moeten uittrekken?

Onnodig dunkt me, zeker aangezien er genoeg mensen zijn die daar niet op zitten te wachten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:04
Verwijderd
Energie?Ik vind een samenleving die 24uur per dag gericht is op consumeren niet bepaald de juiste mentaliteit hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
McCaine schreef op 03-08-2005 @ 23:49 :
Geen enkele reden om in een seculier land dingen op Zondag dicht te gooien. Hoe meer 24/7, hoe beter.
oke. laten we weer teruggaan naar de zesdaagse schoolweek dan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:15
Verwijderd
Ik denk dat veel politieke tegenstand tegen winkelen op zondag ook wel is voortgekomen uit de wens de vierentwintiguurseconomie te temperen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 10:20
fractuur
fractuur is offline
In Utrecht is er met forse meerderheid tegen de verandering van de winkelsluitingstijdenwet (winkels in het centrum open op zondag) gestemd. Dus ik vraag me af of een 24 uurs economie überhaupt haalbaar is in kleindere steden. Al vind ik in deze Utrecht een behoorlijke provinciestad..
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-08-2005 @ 11:15 :
oke. laten we weer teruggaan naar de zesdaagse schoolweek dan.
Dat mag wat mij betreft elke school zelf verzinnen, zolang ze maar de verplichte hoeveelheid uren maken.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:34
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
fractuur schreef op 05-08-2005 @ 11:20 :
In Utrecht is er met forse meerderheid tegen de verandering van de winkelsluitingstijdenwet (winkels in het centrum open op zondag) gestemd. Dus ik vraag me af of een 24 uurs economie überhaupt haalbaar is in kleindere steden. Al vind ik in deze Utrecht een behoorlijke provinciestad..
Ja ik heb ook voor gestemd
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 19:03
Verwijderd
Vind niet dat ze open hoeven te zijn. Die mensen hebben toch ook recht op een vrije dag.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 19:43
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2005 @ 11:15 :
Ik denk dat veel politieke tegenstand tegen winkelen op zondag ook wel is voortgekomen uit de wens de vierentwintiguurseconomie te temperen.
Helaas, daar gaat de EU-richtlijn "Lissabon 2010"
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 05-08-2005 @ 20:03 :
Vind niet dat ze open hoeven te zijn. Die mensen hebben toch ook recht op een vrije dag.
Als de winkels altijd open mogen zijn worden ze inderdaad ook met bruut geweld en martelingen gedwongen ook open te zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2005 @ 20:54 :
Als de winkels altijd open mogen zijn worden ze inderdaad ook met bruut geweld en martelingen gedwongen ook open te zijn.
Bovendien kunnen ze personeel aantrekken, zodat ze met gemak op zondag open kunnen zijn. Daar zitten de AH's en Super de Boeren van deze wereld echt niet mee. Vraag is natuurlijk of het lonend is.

@McCaine: ik mocht toen nog niet stemmen, maar heb de stemgerechtigden in mijn buurt zeer dringend verzocht voor te stemmen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 15:59
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2005 @ 11:15 :
Ik denk dat veel politieke tegenstand tegen winkelen op zondag ook wel is voortgekomen uit de wens de vierentwintiguurseconomie te temperen.
Ik denk vooral uit christelijke overwegingen "gij zult niet werken op zondag"
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 20:32
Verwijderd
24/7 is niet te doen natuurlijk, maar de supermarkt op zondag open zou best een goede actie zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 09:50
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik vind dat winkeleigenaren zelf mogen beslissen wanneer ze open zijn. Natuurlijk is een aantal blok-uren niet te vermijden, maar who gives a fuck als de AH niet op hetzelfde moment als de C1000 open zou zijn ofzo. Ik niet. Lang leve het individualisme.
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 00:41
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Dark_Princess schreef op 07-08-2005 @ 10:50 :
Ik vind dat winkeleigenaren zelf mogen beslissen wanneer ze open zijn. Natuurlijk is een aantal blok-uren niet te vermijden, maar who gives a fuck als de AH niet op hetzelfde moment als de C1000 open zou zijn ofzo. Ik niet. Lang leve het individualisme.
Dat klinkt mooi, maar elke supermarkt gaat dan open op het moment dat er de meeste klanten komen. Dan zijn ze waarschijnlijk nog op hetzelfde moment open.
En bedoel je dan echt alle winkels en op elk moment van de dag?
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 08-08-2005 @ 01:41 :
Dat klinkt mooi, maar elke supermarkt gaat dan open op het moment dat er de meeste klanten komen. Dan zijn ze waarschijnlijk nog op hetzelfde moment open.
En bedoel je dan echt alle winkels en op elk moment van de dag?
Wat is daar dan zo erg aan? Als veel mensen het er niet mee eens zijn zullen de winkels geen winst maken en als het veel gebruikt wordt is het toch prima?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 03:08
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-08-2005 @ 01:45 :
Wat is daar dan zo erg aan? Als veel mensen het er niet mee eens zijn zullen de winkels geen winst maken en als het veel gebruikt wordt is het toch prima?
Ik vind het ook niet erg, maar het heeft weinig nut.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 08-08-2005 @ 04:08 :
Ik vind het ook niet erg, maar het heeft weinig nut.
Wat heeft volgens die definitie dan wel nut?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 04-08-2005 @ 21:40 :
Een verplichte winkelsluitingsdag per week en iedereen mag zelf kiezen welke. Zou dat geen oplossing zijn?
nee, een vrijwillige sluitingsdag in de week zou beter zijn. Niemand die de winkelier ook dwingt de deuren te openen. Al gaat die winkelier maar 1 dag in de week open. Het is zijn zaak en zijn keus.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2005, 12:49
Verwijderd
winkelsluitingstijdenwet is in strijd met de vrijheid van ondernemerschap.
antwoord op de stelling volmondig ja.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 01:27
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 03-08-2005 @ 15:08 :
Nee, dat kan natuurlijk niet. Een groot deel van de wet is gebaseerd op de bijbel. Het gaan gewoon om dingen als op zondag sluiten en op Christelijke feestdagen. Dat is duidelijk dat die dagen religieus zijn. Dan kan je wel scheiding van kerk en staat toepassen.
Dagen als kerst enzo zijn tegenwoordig ook niet meer alleen religieus, het is gewoon een Nederlandse feestdag geworden, niet alleen maar een christelijke. Ik en mijn hele familie en kennissenkring zijn helemaaaal niet christelijk, maar we vieren het wel altijd
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 08:36
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 12-08-2005 @ 13:49 :
winkelsluitingstijdenwet is in strijd met de vrijheid van ondernemerschap.
antwoord op de stelling volmondig ja.
maar ik MOET van de arbo ook gewoon een dag niet werken ze zouden mij die dag ook best zelf kunnen laten uitzoeken, maar ik denk dat het nu stukken makkelijker is. zeker wanneer, als iedereen dan dus vrij is, iedereen dan ook tijd heeft voor elkaar.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 13-08-2005 @ 02:27 :
Dagen als kerst enzo zijn tegenwoordig ook niet meer alleen religieus, het is gewoon een Nederlandse feestdag geworden, niet alleen maar een christelijke. Ik en mijn hele familie en kennissenkring zijn helemaaaal niet christelijk, maar we vieren het wel altijd
Er zijn ook een heleboel (allochtone) mensen die die feestdagen niet vieren. Die staan te popelen om op die dagen hun winkels te openen. En idd, als iemand dat viert, dan heeft hij recht om op die dagen vrij te zijn. aan de andere kant dwingt niemand hem ook zijn winkel te openen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:08
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik vind het ideaal.. Net als in de USA, 7 dagen per week open van 's ochtends 8.00 t/m 00.00 uur
(Nadeel dat de kosten dan omhoog zullen gaan i.v.m. het personeel wat betaald dient te worden)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 23:10
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ben het er niet mee eens. Ik heb een bijbaantje in een supermarkt en ik zou er niet aan moeten denken dat ik ook nog op zondag vroeg uit de veren moest om brood te gaan bakken. In de grotere steden kan ik het wel begrijpen. Maar dan worden alle parttimers ingezet en hebben ze amper weekend. Ik zou er niet aan moeten denken! Ga dan gewoon een keer doordeweeks 's avonds een keer je boodschappen halen als je overdags geen tijd hebt. Ze zijn dan niet voor niks open.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 23:54
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Als ik in een winkel werk die 6 dagen per week geopend is, waaronder een koopavond, wil dat dan automatisch ook zeggen dat ik zes dagen per week werk, waaronder een koopavond? Nope. Wat is het probleem dan? Je kan toch altijd bij je sollicitatie opgeven wanneer / hoe vaak je kan en wil werken? Mij lijkt het wel wat, zaterdag en zondag de hele dag werken, de rest van de week vrij voor m'n studie.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:25
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nee, daarbij denk ik niet alleen aan mijn eigen. Maar de chefs, die zullen toch elke dag aanwezig moeten zijn. Ik denk niet dat hun hierbij staan te popelen!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 11:03
Mango_Fresh
Mango_Fresh is offline
Oow jaa dat zou handig zijn. Ik denk hierbij alleen maar vanuit eigenbelang Hoef ik tenminste niet voor zwaar veel geld bij de pomp chips te gaan halen voor aanvang van studio sport
__________________
Mango heerst
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hier zijn de winkels op zondag open, maar eigenlijk ga ik bijna nooit. Ja het is wel handig voor een zak chips ofzo, maar ik denk dat ik maximaal 1x per maand op zondag naar de supermarkt gaat.

Mij maakt 't verder niet uit of ze open of dicht zijn. Het is wel relaxt voor de vakkenvullers want op zondag verdien je meer
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:42
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 15-08-2005 @ 11:25 :
Nee, daarbij denk ik niet alleen aan mijn eigen. Maar de chefs, die zullen toch elke dag aanwezig moeten zijn. Ik denk niet dat hun hierbij staan te popelen!
Dan huren ze dus meer chefs in. Goed voor de werkgelegenheid
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:43
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
doen.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 23:59
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Roos schreef op 15-08-2005 @ 18:39 :
Hier zijn de winkels op zondag open, maar eigenlijk ga ik bijna nooit. Ja het is wel handig voor een zak chips ofzo, maar ik denk dat ik maximaal 1x per maand op zondag naar de supermarkt gaat.

Mij maakt 't verder niet uit of ze open of dicht zijn. Het is wel relaxt voor de vakkenvullers want op zondag verdien je meer
Ik denk dat als de winkels vast op zondag open gaan zijn, dat de extra vergoeding ook vervalt
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 23:05
Verwijderd
Ik zal mij altijd verzetten tegen openstelling van zondagen.

1 dag rust in de week moet er zijn. 1 dag van Harmonie, van sport en relaxtheid.

Een samenleving heeft dat nodig.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 07:27
Verwijderd
24/7 open het liefst.. en anders toch iig wel ook op zondag.. (en tot 's avonds laat!)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 07:52
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 17-08-2005 @ 00:05 :
Ik zal mij altijd verzetten tegen openstelling van zondagen.

1 dag rust in de week moet er zijn. 1 dag van Harmonie, van sport en relaxtheid.

Een samenleving heeft dat nodig.
Fyi zijn de meeste sportgelegenheden op zondag ook niet open.

Bovendien is dit pseudo-religieuze flauwekul.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Pibbo schreef op 17-08-2005 @ 00:05 :
(...)

Een samenleving heeft dat nodig.
Ja, je hebt gelijk, in steden waar winkels op zondag open zijn is het inderdaad een goddeloze bende, een Sodom en Gomorra!













Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-08-2005 @ 12:51 :
Ja, je hebt gelijk, in steden waar winkels op zondag open zijn is het inderdaad een goddeloze bende, een Sodom en Gomorra!



Achja zolang jij je ogen dicht hebt is er niets aan de hand. Kijk rond en vergelijk.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 20-08-2005 @ 08:27 :
24/7 open het liefst.. en anders toch iig wel ook op zondag.. (en tot 's avonds laat!)
Dat is economisch niet haalbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 20-08-2005 @ 08:52 :
Fyi zijn de meeste sportgelegenheden op zondag ook niet open.

Bovendien is dit pseudo-religieuze flauwekul.
Nee, het is bewezen. Ik wil daar best de ontkerkelijking in Limburg gaan bij betrekken hoor. Kijk en zie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 21:07
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 20-08-2005 @ 19:47 :
Nee, het is bewezen. Ik wil daar best de ontkerkelijking in Limburg gaan bij betrekken hoor. Kijk en zie.
Nou, betrek je maar raak. Ik wil dat "bewijs" dan wel eens zien want dit klinkt als CDA-geouwehoer.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 23:31
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
zondag = 200% uitbetaald krijgen = een ja!
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 19:13
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Nee ik ben tegen.
Er zijn voldoende winkels die open zijn tot 12u de zondag. Als alle grote ketens elke weekdag open blijven, dan hebben de kleine zelfstandigen geen keuze, maar moeten ze volgen als ze willen overleven. Als je echt perse op een zondag of na de normale sluitingsuren wil gaan winkelen, dan moet je er maar de prijs voor betalen: nachtwinkels.

Ik werk liever niet mee aan de everything immediately now mentaliteit.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 03:39
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Goede zaak. Winkels zouden eigenlijk al lang op zondag open moeten zijn.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 10:37
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Verschrikkelijk, ik moet er niet aan denken!
Ik werk zelf ook in een supermarkt en wanneer je de supermarkten op zondag opent zal dit niet veel verschillen met het sluiten van de supermarkt op gewoon zaterdag.
Het zijn namelijk altijd dezelfde mensen die op het 'laatst' nog even een boodschap komen halen omdat ze geen tijd hadden of e.d. Wanneer je dus de supermarkt op zondag ook nog opent verleg je dit probleem alleen.
Ook denk ik niet dat het erg druk zal worden aangezien het op de koopzondagen bij ons in de stad ook altijd erg rustig is in de supermarkt.
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 08:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 20-08-2005 @ 19:47 :
Nee, het is bewezen. Ik wil daar best de ontkerkelijking in Limburg gaan bij betrekken hoor. Kijk en zie.
Kijk en zie? Ik zie slechts twee regels met een totaal uit de lucht gegrepen bewering.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 08:47
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
p-chez schreef op 29-08-2005 @ 04:39 :
Goede zaak. Winkels zouden eigenlijk al lang op zondag open moeten zijn.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nee ik vindt zondag een rustdag.
Vooral voor degene die daar werken. Ik werk zelf niet daar maar lijk me irritant zondag ook tjokvol die straat. Nee geef mij maar minstens 1 keer per week een rustige straat
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine SAAI leefde, SAAI leeft, SAAI zal leven! #1790
Verwijderd
500 03-03-2013 19:21
De Kantine Rhapsaaidy in Blue #1647
Verwijderd
500 24-04-2012 19:53
De Kantine De wijk waar jij in woont is...
Verwijderd
30 23-04-2010 12:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Orkaan Katrina
Slaughter
49 01-09-2005 15:17
Verhalen & Gedichten Verhaal
Sean Paul.
1 27-04-2003 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.